Dringend
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Boekhoudkundig bediende met kennis van HR
Herentals, België
Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende met kennis van HR.
Jouw takenpakket bestaat uit 50% boekhouding en 50% HR ondersteuning.
Als boekhoudkundig bediende sta jij in voor:
De opvolging van leveranciersHet beheer van de werkkledijInboeken van facturenHet doorgeven van de werkurenDe registratie van afwezigenDe overige taken dienen in samenspraak nog te worden vastgelegd
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende aankoop en logistiek
Brugge, België
Voor onze klant te Brugge zijn wij op zoek naar een administratief bediende aankoop en logistiek.
Zo zou jouw dag er binnenkort kunnen uitzien:
Je plaats bestellingen bij bestaande leveranciers.Je houdt rekening met reeds geplaatste bestellingen van klanten.Je houdt rekening met goederen die besteld zijn maar nog niet geleverd zijn.Je houdt zeker ook rekening met uitgestelde bestellingen die speciaal voor de firma worden geproduceerd.Je houdt rekening met versheidsdata.Je regelt transporten vanuit het buitenland.Je hebt nauw contact met de verkopers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende - aankoop
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop
Waar moet je zijn?
Arendonk
Specialisatie: Bouwprojecten A-Z
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking en problem solving mbt werfbestellingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoekenMeedenken aan verbeteringen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende - aankoop (bouw)
Ternat, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Bouwprojecten
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking Markttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende aankoop
Niel, België
Voor een bedrijf gelegen in Niel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende aankoop.
Je behartigt de aankoopprocessen binnen de organisatie door opvolging van stockbeheer en artikelbeheer.
Een greep uit het takenpakket:
Je behartigt de aankoopprocessen van diverse materialen intern de organisatie door opvolging van stockbeheer.Je bewaakt prijzen en levertermijn om een goede klantenservice te garanderen.Je voert de administratie uit gerelateerd aan het inkoopproces.Je verzekert een optimaal beheer van de artikeldatabase teneinde elk moment snel en efficiënt over de nodige productinformatie te beschikken.Je overlegt de logistieke flow met de afdeling Supply Chain.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aankoop specialist -purchase bediende
Hoogstraten, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Aankoop talent - purchase bediende.
Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten
Specialisatie: Productie, voedingsprocessen, milieu, innovatie
Focus= Beheer Purchase en productieproces, verwerkbaarheid machines, Testen uitvoeren, contact leveranciers, aanvraag/opvolging offertes, voorraad beheren, tekorten signaliseren
De resultaten analyseren, Het product en proces op punt stellenHet budget draag je hoog in het vaandel VB. werken met raamcontractenKritische blik op selectie leveranciers + marktonderzoek (product risicoanalyse + bepalen materiaalkeuze en de meest geschikte productiestappen) en eventueel nieuwe sourcingsgebieden zoeken/onderzoekenControle kwaliteit bij levering en je regelt gebreken/geschillen met de leveranciersMeedenken aan verbeteringen/ quality & development , aankoopstrategie mee uitwerken/bouwenOpvolging magazijn/stock/voorraad + bestellingenAf en toe een leveranciersbezoek of beursKlantencontact (mail, telefoon)
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Purchase Officer
Sint-Niklaas, België
Voor onze klant regio Sint-Niklaas, actief in export en import van bioproducten, zijn wij op zoek naar een Purchase Officer
Opvolgen stock en provisie opmaken van nodige producten, interne communicatie i.v.m. stock (beschikbaarheid producten, vervangers, stockbreuken bij leveranciers, …)Aankopen en contacten onderhouden met leveranciersOpvolgen leveringen, bestellingenControle transporten en receptiesCommunicatie met leveranciers bij afwijkende leveringenCommunicatie met magazijn i.v.m. leveringenTelefonisch contact met leveranciersAanmaken nieuwe producten in Lisa en aanpassen van producten bij wijzigingenVoorbereiding promotiesAdministrative taken voor supply chain manager
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Admin- en inkoopmedewerker
Zele, België
Voor een bouwbedrijf in Zele zijn wij op zoek naar aan admin- en inkoopmedewerker.
Hoe ziet jouw takenpakket er uit:
Administratieve ondersteuning aan het projectteamProjectgebonden briefwisseling naar leveranciers en klantenTelefonische oproepen aannemenGegevens verzamelen, controleren en registreren in het ERP-systeemCommunicatie met klanten betreffende o.a. planningPlaatsen van kleine bestellingen van diensten, materiaal en materieelZorgen voor de nodige parkeervergunningen en aanvragen voor nutsvoorzieningenVerantwoordelijk voor de werfmelding en 'Check-in-at-work'
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aankoopcoördinator MRO
Antwerpen, België
Ben jij een geboren onderhandelaar met oog voor detail en een passie voor techniek?
In deze functie als Aankoopcoördinator MRO ben je verantwoordelijk voor het volledige aankoopproces van technische materialen gericht op Maintenance (onderhoud), Repair (reparatie) en Operations (exploitatie).
Je houdt de stock op peil, beheert de artikelen en ondersteunt andere afdelingen in het aankopen van materialen zoals marketing, IT en kantoorbenodigdheden.
Daarnaast bewaak je prijzen, levertermijnen en betalingen, zodat interne afdelingen optimaal bediend worden en mogelijke problemen vroegtijdig worden opgelost.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVast contract
Technisch bediende- aankoper bouwconstructies
Lille, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch bediende, aankoper bouw/metaalconstructies
Waar moet je zijn?
Omgeving LilleSpecialisatie: Bouwprojecten A-Z, Industrie, constructies
Wat moet je doen?
Focus= Coördinatie aankoop
Opvolgen van de werven van A-Z in samenspraak met de projectleider waarbij je een goed onderbouwd aankoopdossier opmaakt met de nodige kostprijsberekeningContactpersoon voor de verschillende partijen: klant, onderaannemers, architect, leveranciers, engineering, ...Onderhandelingen schrikken je niet afWerfvergaderingZorgen voor de juiste materialen op de wervenHet kostenplaatje, levertermijn, aankoop- en werfbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestellingen, zorgen dat de materialen aanwezig zijn, nakijken bestelbonnen, + ondersteuning projectleiding: Bewaken en opmaak uitvoeringsdossier, Leveranciers contacteren, bouwkost bewaken, onderaannemers selecteren, ...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
Roeselare, België
Heb jij een bachelor Accountancy Fiscaliteit op zoek?
Ben jij op zoek naar een gevarieerd en boeiend takenpakket?
En barst je van ambitie?
Lees dan zeker onderstaande vacature!
Voor onze klant, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een bediende in de boekhouding.
Een greep uit jouw takenpakket:
Inboeken van de aankoop-en verkoopfacturenBestellingen inboekenContracten nalezen en optimaliserenGunstige prijsafspraken genereren naar de leveranciersVacatures plaatsen en selecteren van nieuwe personeelsledenContracten opmakenLoonadministratie in samenspraak met het sociaal secretariaatProcesoptimalisatie
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
Roeselare
Voor een boekhoudkantoor, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een bediende in de boekhouding (combinatie van administratie en boekhouding).
Een greep uit jouw gevarieerd administratief takenpakket:
Inschrijving van nieuwe klanten en zelfstandigenCommunicatie met KBOBehandelen van administratieOnthaal en telefonie...
De uitdaging van je takenpakket als junior dossierbeheerder:
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVerzorgen van financiële verrichtingenVoorbereiden van fiscale aangiftes (onder begeleiding van een senior dossierbeheerder)...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende in de boekhouding
Roeselare, België
Wij zijn op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding voor een accountantskantoor te Roeselare.Genoot jij van een boekhoudkundige opleiding en/of kan je relevante ervaring voorleggen?Top! Lees dan onze vacature!
Administratieve ondersteuning geven aan de dossierbeheerders.Inputten van de boekhoudkundige gegevens.Volgt de deadlines op.Verkoopsovereenkomsten opstellen.Betalingen opvolgen.Aanmanen bij onbetaalde rekeningen.Gegevens van de algemene boekhouding invoeren.De boekingen registreren.Telefonische oproepen beantwoorden.Klanten informeren of oriënteren.Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren.E-mails behandelen.Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken.Documenten coderen, klasseren en archiveren.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Student Bediende in de boekhouding
Roeselare, België
Ben jij een Bachelorstudent Accountancy Fiscaliteit op zoek naar een studentenjob?
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn we op zoek naar een student bediende in de boekhouding.
Een greep uit jouw takenpakket:
Inboeken van aankoop-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenVoorbereiden van de btw-aangiftesMeehelpen met de personenbelasting
FinanceDienstenVoltijdsStudentenjob
Administratief bediende
IZEGEM
voor een bedrijf regio Izegem zoeken wij: Commercieel/ administratief bediende
U maakt de offertes op U volgt de dossiers op samen met de vertegenwoordigers U plaatst bestellingen bij de leveranciers U staat in voor de planning van de werken U organiseert de verplaatsingen van de verantwoordelijken U volgt de voorraden op en stelt tekorten
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Tielt, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in bouwmaterialen, interieurwerken, technische werken,... zijn we op zoek naar een Allround administratief medewerker
Je gaat bestelbons in ons ERP-pakket opmakenJe gaat de retours behandelenJe staat in voor de allround administratieJe controleert de aankoopfacturenJe registreert de receptiebonnen tov. de aankoopfacturen Je staat in voor de administratieve opvolging van de Dienst-na-verkoopIn een latere fase ga je ook verzendnota's opmaken van de afgehaalde goederen aan de kassaJe zal dan ook instaan voor de administratieve opvolging van de verzendnota'sIndien het nodig is help je mee in de winkel
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende regio Tielt
Tielt
Voor een succesvolle groothandel regio Tielt, zijn we op zoek naar een Logistiek bediende met focus op het Warehouse.
Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet als logistiek bediende?
Werk je mee aan een optimale stroom zowel van inkomende als uitgaande goederen
Je communiceert met klanten, chauffeurs en transporteurs over leveringen en afhalingenJe ondersteunt en optimaliseert het WMS systeemJe beantwoordt vragen van orderpickers, aanvullers, ...Je draagt proactief bij tot de goede werking van het volledige logistieke procesIn team kun je vlot samenwerken om zo een vlotte werking met het magazijn te garanderenIncidenteel help je mee op de werkvloer, indien nodig.
InterimGlasVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
Wingene, België
Voor een familiair bedrijf bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een bediende in de boekhouding (met ervaring).
Een greep uit jouw takenpakket:
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVerzorgen van de financiële verrichtingenVoorbereiden van de btw-aangiftesOndersteunen van de personeels- en loonadministratie
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Kortemark, België
Jouw focus ligt op het maken, wijzigen en (bij) sturen van de logistieke planning, je volgt het transport nauwkeurig op.Je zorgt ervoor dat de chauffeurs over de juiste transportdocumenten beschikken.Export (opmaak douanedocumenten).Je stuurt een team aan van 2 logistiek bedienden, 4 magazijniers en 2 heftruckchauffeurs.Je rapporteert aan de Operations Manager en je bent verantwoordelijk voor de volledige organisatie en coördinatie van de logistieke flow.Je staat in direct contact met de klanten en chauffeurs omtrent vragen over planning of levering, en helpt hen verder bij problemen of klachten.Je ziet erop toe dat er voldaan wordt aan de kwaliteitseisen en hygiëneregels.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.