Jobs

Jobs

289 Jobs gevonden
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf in Antwerpen zijn we op zoek naar een accountmanager /development . Functieomschrijving Als accountmanager beheer je jouw toegewezen klantenportefeuilleVerzorgen van de externe communicatie, analyses, relatiebeheer en verkoopJe bent hands-on en helpt het team met het beantwoorden van vragen en klachten.Actief op zoek gaan naar nieuwe kansen, via beurzen, netwerken, etcBijhouden van een efficiënte administratie met betrekking tot bezoekrapporten, budgetten en klantinformatieOnderhandelen over de contracten en prijzenOrganiseren en bijwonen van MBR’s en QBR’s in samenspraak met klanten 
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Vertegenwoordiger Ramen in Wallonie/Brussel

Bruxelles, België

Pour une entreprise spécialisée dans les profilés de fenêtres et de bâtiments, Vivaldis recherche un représentant Wallonie - Bruxelles  qui sera responsable des tâches suivantes :   Entretenir la relation client dans le secteur de la construction.Établissez des contacts pour nouer de nouvelles relations.Préparation et suivi des devis.Répondre aux questions des clients.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Klantenbeheerder Verzekeringen - Production

Bruxelles, Belgique

Vivaldis Finance zoekt een enthousiaste Klantenbeheerder Verzekeringen voor een toonaangevende verzekeringsmaatschappij in Brussel. In deze rol bent u verantwoordelijk voor het volledige beheer van verzekeringspolissen met focus op gezondheids- en reisverzekeringen.   Uw taken zullen zijn: Opstellen en uitgeven van nieuwe polissen, overeenkomsten en bijlagen volgens de richtlijnen van het bedrijf.Bijwerken van bestaande polissen op verzoek van klanten of tussenpersonen.Verzamelen van benodigde gegevens en actueel houden van de database voor een correcte afhandeling van claims en kwitanties.Inwinnen van juridisch, fiscaal of technisch advies bij uw leidinggevende waar nodig.Beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot het beheer van gezondheidsverzekeringen binnen de afgesproken termijnen.Verstrekken van standaarddocumenten en beheren van communicatie (zowel mondeling als schriftelijk) over deze activiteiten.Updaten van het beheersysteem met de meest recente informatie bij nieuwe zaken of contractwijzigingen.Onderhouden van duidelijke communicatie met alle betrokken partijen om een optimale samenwerking te garanderen. Waarom deze functie? In deze uitdagende en veelzijdige rol krijgt u de kans om te werken bij een marktleider in de verzekeringswereld en bij te dragen aan het succes van de afdeling. U werkt in een dynamisch team waar samenwerking en klantgerichtheid centraal staan.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Representative - Hunter

Brussels, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.   Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!   Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.  
OfficeTransportVoltijdsVast contract

Représentant commercial - Bruxelles – Brabant Flamand – Liège

Brussel, België

Pour notre partenaire, nous recherchons un(e)​ Représentant commercial pour la région Bruxelles-Brabant-Flamand-Liège.   Mission   Vos principales missions consistent à gérer un portefeuille de clients existants et de prospects composés essentiellement d’indépendants de type librairies, papeteries, tabacs,…Vous identifiez et assurez le développement de votre chiffre d’affaires en visitant les clients existants dans un secteur géographique donné.Vous pratiquez la prospection de manière active et concrétiser de nouvelles relations commerciales.Vous organisez le programme de votre tournée et tenez à jour votre agenda.Vous assurez le suivi administratif nécessaire et êtes rigoureux pour remplir les rapports de visites quotidiens.Vous menez au minimum 8 visites de vente productives par jour et respecter les objectifs quantitatifs et qualitatifs fixés par votre hiérarchie.Vous contribuez de manière active et enthousiaste à la renommée de la société en valorisant notre gamme de produits et notre offre de service.
InterimPapierVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder

Bruxelles, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. Na analyse van de dossiers en in overeenstemming met de algemene toepassingsvoorwaarden vergoeden of factureren ze B2C- en B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-up (contacten met individuele & B2B-klanten).Contact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon. We verwachten van onze collega's dat ze : Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.  
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Dossierbeheerder zullen uw taken zijn: Beheren en controleren van dossiers voor medische en technische bijstand (België en buitenland) na een grondige opleiding.Behandelen van inkomende dossiers via e-mail en telefoon, automatisch ontvangen in de agenda's van de afdeling.Controleren of de gevraagde prestaties voldoen aan de contractvoorwaarden.Analyseren en valideren van dossiers bij afwijkingen, met passende maatregelen.Opstellen en opvolgen van facturen voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse partners, terugbetalingen of weigeringen.Klantcontact onderhouden (particulieren en B2B) via e-mail, post en telefoon.Problemen of afwijkingen doorgeven aan coördinatoren en relevante diensten.Proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en doorgeven.Optreden als "problem-solver": oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met betrokken diensten.Sterk analyserend werken, details en nuances van elk dossier detecteren voor tijdige besluitvorming.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Officer

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Inside Sales Officer voor de regio Brussel.   Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!   Opvolgen van incidentele klanten en verzendingen, waarbij je vaak het eerste aanspreekpunt bent voor Ziegler en de basis legt voor verdere samenwerking.Zorgvuldig overdragen van het dossier aan je collega's in de operations wanneer de klant besluit de verzending aan ons toe te vertrouwen.Je denkt kritisch mee over de huidige procedures en komt met voorstellen voor verbeteringen en nieuwe werkmethodes.Je draagt actief bij aan de implementatie van deze verbeteringsprocedures en werkmethodes.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Bruxelles, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-upContact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon. We verwachten van onze collega's dat ze : Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Officer

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.  Als Customer Service Officer: Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Klantenadviseur Bank en Verzekeringen

Ganshoren, Belgique

Onze klant, een gerenommeerde bankinstelling in België, is op zoek naar een Klantenadviseur Bank en Verzekeringen in GANSHOREN om zich aan te sluiten bij hun dynamisch team. Als Klantenadviseur Bank en Verzekeringen zullen uw taken de volgende zijn: Professioneel onthaal garanderen via telefoon, e-mail en face-to-face voor klanten en prospecten die contact zoeken met de bank.Opvolging van het commercieel actieplan voor particuliere klanten in samenwerking met de directeur.Concrete acties uitwerken en uitvoeren op basis van het commercieel actieplan, inclusief opvolging en communicatie.Zelfstandig en proactief een klantenportefeuille beheren.Klantenbinding versterken door regelmatige contacten en dagelijks een aantal afspraken vastleggen.Verkoopkansen maximaliseren om de doelstellingen van het agentschap te overtreffen.Deelnemen aan kasbeheer en geldautomaat in rotatiesysteem (indien van toepassing).Actief gebruik maken van verwijzingen en marketing leads.Andere taken uitvoeren onder toezicht van de directeur om het agentschap optimaal te laten functionerenCommercieel ingesteld, klantgericht, met een proactieve en positieve houding.Uitstekende presentatie, communicatievaardigheden (mondeling en schriftelijk), en sterke interpersoonlijke vaardigheden.Teamspeler, flexibel, nauwkeurig en zelfstandig in het professioneel afhandelen van klantentransacties.Resultaatgericht en leergierig, met een goede kennis van de lokale markt en de kansen die deze biedt.Grondige kennis van Beobank-producten (investeringen, kredieten, verzekeringen) en bankreguleringen.Voor Brussel is tweetaligheid in Nederlands en Frans vereist.  
FinanceBankenVoltijdsVast contract

Administratief Commercieel Bediende

Zele, België

Ben jij administratief sterk? Heb je een goede kennis Nederlands en Frans? Heb je kennis van auto onderdelen? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Zele zoeken we een administratief commercieel bediende. Het bedrijf heeft een groot magazijn met auto onderdelen.   Als administratief commercieel bediende zal je instaan voor volgend takenpakket:  Opvolgen van backorder lijsten. Commerciële rapporten opmaken. Bijspringen bij de facturatie en creditering. Klanten verwelkomen die onderdelen komen halen. Opnemen van de telefoon tijdens drukke momenten. Soms zal je expresleveringen uitvoeren in Zele of Lokeren.📍 Je werkt in een 39 uren week in daguren.    Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Representative - Hunter

Brussels, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.   Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!   Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Officer

Auderghem, Belgique

En tant que Customer Service Officer, vous jouez un rôle essentiel dans la satisfaction des clients et le bon fonctionnement des services de maintenance des ascensseurs. À ce titre, vos principales responsabilités incluent : Assistance clientèle : répondre de manière claire et efficace aux demandes des clients concernant la maintenance des équipements. Vous êtes en charge du traitement des questions liées aux interventions en cours, de la gestion des urgences liées aux pannes d’ascenseurs et du suivi des interventions.Soutien aux équipes projets : préparer des offres de réparation basées sur les rapports d'inspection et assurer un suivi commercial rigoureux afin de maximiser leur acceptation.Gestion de la maintenance : veiller à la bonne exécution des sessions de maintenance en respectant les priorités des clients, et réaliser des enquêtes de satisfaction pour garantir un service de qualité.  
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Staat de klant bij jou op de eerste plaats?Zet je graag de puntjes op de 'i'?Voor een bedrijf in Zaventem, gespecialiseerd in het opzoeken van en reserveren bij restaurants, zijn wij op zoek naar een Team Member Customer Care. Je takenpakket ziet eruit als volgt: Na een interne opleiding werk je mee in het Customer Care Team dat telefonisch, via chat en via email ondersteuning geeft aan de klant;Je staat mee in voor de goede werking van de verschillende tools die de restaurateur dagelijks gebruikt;De interne opvolging gebeurt door jou door het loggen van al je klantencontacten in Salesforce;Deze customer care medewerker zal de externe salesploeg ondersteunen bij het activeren van nieuwe contacten;Je volgt actief de facturatie van de verschillende producten op.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Samen met jouw collega's ondersteun je de commerciële activiteiten. Iedere klant die de Store binnenwandelt, blaas je omver met je enthousiasme, vriendelijkheid en je klantgerichte vragen. Met jouw kennis van ons aanbod kan je de klant gepast adviseren over onze wagens. Daarnaast doe je ook aan actieve prospectie en netwerking om nieuwe klanten aan te trekken. Je zal ondersteunende administratieve en commerciële taken uitvoeren, maar met voldoende verantwoordelijkheid en zelfstandigheid.   Tot jouw taken behoren: Door jouw uitgebreide kennis ben je in staat om de klant van a tot z te begeleiden in de aankoop van zijn/ haar wagen.Op basis van klantgerichte vragen ga je op zoek naar de meest geschikte wagen binnen ons gamma.Door actieve prospectie tracht je zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te wervenJe zorgt samen met je collega’s dat de Store er steeds onberispelijk uitzietJe bent administratief nauwgezet en beheert gestructureerd de verkoopdossiers, inkomende leads en volgt stipt alle prospecten opJe ondersteunt de klant in de aankoop van verschillende accessoires, financiële diensten en onderhoudscontracten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Commercieel Bediende

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, zijn we op zoek naar een georganiseerde, communicatief sterke Technisch Commercieel Medewerker met een affiniteit voor techniek,Wat zal jij doen als Commercieel Bediende? Je bent het aanspreekpunt voor de Belgische klanten, zowel machinebouwers als eindgebruikersJe wordt tewerkgesteld op de binnendienst waar je samen werkt met de magazijnier en technical account managerJe staat in voor de telefonische contacten met buitenlandse klanten en leveranciersJe beheert de bestaande klantenportefeuille en bouwt nieuwe contacten uitJe staat in voor algemene administratie, offertes maken, ingeven en opvolgen van bestellingen (in AX systeem), facturatie, ...
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Claims Handler Liability

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een internationale verzekeraar, is Vivaldis op zoek naar een Claims Handler Liability. Het bedrijf is actief in België en is gespecialiseerd in brandverzekeringen, aansprakelijkheid, technische verzekeringen en transport. Als Claims Handler Liability zullen je taken de volgende zijn: Beheren van schadeclaims van begin tot eind, inclusief evaluatie en eventuele regressieacties.Coördineren van internationale schadeclaims en contact onderhouden met wereldwijde collega's.Opstellen en bespreken van schade-statistieken ter ondersteuning van het vernieuwen van polissen.Regelmatig kennisdelen met collega's schadebeheerders.Feedback geven over polisvoorwaarden en voorstellen voor updates doen.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVast contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst;   Wat wordt er van jou verwacht?   Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief