Jobs

Jobs

345 Jobs gevonden
Dringend

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende/receptionist

Lier, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!   Waar kom je terecht?   Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!   Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket. Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimDiversenVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief bediende - onthaal- planning chauffeurs

Turnhout, België

 Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- planning chauffeurs.   Waar kom je terecht?Turnhout Specialisatie Voeding Snelle opstart mogelijk!   Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt + mail en onthaalVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve onthaalbediende

Turnhout, België

Vivaldis Bedienden is op zoek naar een Administratief bediende, ondersteuning onthaal. Waar?  Turnhout Passie voor wagens is belangrijk + voltijds willen werken  Als Administratief bediende/onthaal ziet je takenpakket er als volgt uit:  Aan de balie/receptie ben je het aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en collega's + telefonie, mailing en agendabeheerAls planningstalent zorg je voor een duidelijke communicatie, begeleiding en strikte planning voor de klanten. (onderhoud, bandenwissel, ...)Administratie... all day long! Voorbereiden van werkorders, klachtenbehandeling, voorraad- en stockbeheer, offertes bij leveranciers, bestellingen, opmaak bestelbonnen/werkorders, agendabeheer, werkplaatsfacturen opmaken en bespreken met klant...Ontvangst van onderdelen, een eerste check-up en nadien de onderdelen verdelen aan het werkhuisOndersteuning collega's aftersales
Technics EmployeesAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende/receptioniste garage

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht? Bij een garage te Herentals. Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook 
InterimAutoVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Commercieel administratief medewerker.    Wat wordt er van jou verwacht?   Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balieHierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opDe bestellingen breng je in het ERP-systeem in met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert tevens de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief in de logistieke sector, zoeken we naar een stressbestendige Administratief Bediende.   Wat wordt er van jou verwacht?   Je staat in voor de ontvangst van de chauffeurs en de controle van de laad- en loslijstenJe verwerkt de vrachtdocumenten in het systeem en verzorgt de input van de gegevens in het operationele IT-systeemJe controleert de douanedocumenten die je van de chauffeurs ontvangtJe stemt de losplanning van de containers af met de Warehouse SupervisorJe assisteert bij de aankoop- en verkoopadministratie
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Grimbergen, België

Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijke​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van  klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende logistieke administratie + balie affiniteit/ervaring AGRO

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Logistieke opvolging, aanspreekpunt aan balie/ telefoon.Waar moet je zijn? Turnhout. Specialisatie: land/tuinbouw milieumanagement Belangrijk: attest fytolicentie en/of affiniteit met agro, land- tuinbouw is een ZEER grote +Flexibel naar uren in drukke en minder drukke periodes VB. Werken van 8-17u of starten om 7u Hebben we je interesse al gewekt of heb je vragen over deze vacature? Bel/schrijf naar Evelien of Cheyenne! Als Administratieve duizendpoot ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen/klantencontactAls spilfiguur tussen klant, leverancier, collega's ben jij het aanspreekpunt telefonisch + balie. Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, ondersteuning facturatie, agendabeheer directie, bestelling materialen, postverdeling, offertes opmaken/opvolgen, aanmaak contracten- verkoopsdossiers, ... Logistiek- magazijnbeheer: orderproces, doet opvolging van de orderpicking en maakt logistieke documenten aan (zendnota's, pickbonnen,...) + controle van de inkomende en uitgaande goederenstromen, voorraad opvolgen, stockcontrole, ... Ondersteuning collega's mbt customer service, naservice, klachten, uitrol nieuwe productenOpvolging wetgeving/procedures/reglementering mbt milieu, gewassen, bodemOndersteuning buitendienst/vertegenwoordigers + hen administratief ontlasten
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch administratief bediende

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent 📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende? Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende aankoop

Niel, België

Voor een bedrijf gelegen in Niel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende aankoop.   Je behartigt de aankoopprocessen binnen de organisatie door opvolging van stockbeheer en artikelbeheer.   Een greep uit het takenpakket:  Je behartigt de aankoopprocessen van diverse materialen intern de organisatie door opvolging van stockbeheer.Je bewaakt prijzen en levertermijn om een goede klantenservice te garanderen.Je voert de administratie uit gerelateerd aan het inkoopproces.Je verzekert een optimaal beheer van de artikeldatabase teneinde elk moment snel en efficiënt over de nodige productinformatie te beschikken.Je overlegt de logistieke flow met de afdeling Supply Chain.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Machelen, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de farmaceutische sector, zijn we op zoek naar een georganiseerde en nauwkeurige Administratief Bediende;   Wat wordt er van jou verwacht?   Je staat in voor de verwerking en opvolging van bestellingenJe biedt administratieve ondersteuning aan het commerciële team, opstellen van offertes, creditnota'sWanneer één van de techniekers ter plaatse is langs geweest, sta jij in voor de administratieve verwerking van het technische rapportVia het ERP systeem volg jij het klantenbestand verder opJe neemt inkomende oproepen aan en schakelt door indien nodigJe maakt onderhoudscontracten op
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Mortsel, België

Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende. Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een ​​belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.   Je takenpakket is allround en gevarieerd: Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.  
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief werfbediende

Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique

Onze klant is wereldleider in wegenbouw en expert op het gebied van wegenwerken, stadsplanning en infrastructuur. Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker.   Dagelijkse nazicht of bijwerken van de registratie van de arbeiders (locatie & dagen); navraag doen bij werfleiders (WL) / projectleiders (PL) in geval van afwijkingen / niet correcte registratie.Uitzendkrachten – controle aan begin van de week of ze aanwezig zijn. Overmaken aan HR indien contract met uitzendkracht niet verlengd wordt (in overleg met WL/PL)Streven naar maximaal correcte registraties zodat registraties maximaal correct kunnen doorstromen naar boekhoudprogramma’sErvoor zorgen dat alle uren van de arbeiders worden geboektErvoor zorgen dat alle leveringsbonnen worden geboektToevoegen van facturen / aanvullingen op reeds geboekte bonnen mits akkoord door werfleider / projectleider.Het maken van bestellingen volgens de vereisten van werfleider / projectleider en het ontvangen van de producten volgens het schema.KLIP KLIM bestellen volgens de eisen van de werkzone.Vorderingsstaat – creëren volgens het contract.Lamineren van alle HSE affiches + CIAW A4 & A3 om op werven uit te hangenPlannen afdrukken in overleg met WL/PL wat noodzakelijk isIndien nodig certificatiestaat AWV aanmaken en onderhoudenVeiligheidUitsturen van mails in opdracht van hiërarchische lijn bv uitnodigingen, algemene informatie voor de dienst  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende/ balie bouwmaterialen

Arendonk, België

Vivaldis Technics Bedienden zoekt .......Technisch admin. bediende /balie bouwmaterialen. Waar moet je zijn? Regio ArendonkSpecialisatie: Bouwmaterialen zoals dakgoten, afvoerbuizen, isolatie, roofing, dakramen, ... Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (telefonisch, mail, balie/toonbank)Je zorgt voor een gestructureerde werkplek waar iedereen zich ten volle kan engagerenOndersteuning in de winkel: Advies, verder helpen klanten, offertes op maat van de klant, analyse lastenboek en bouwplannen + kostprijsberekening, nacalculatie, prijsafspraken tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen 
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE! Waar moet je zijn? Heist-op-den-BergSpecialisatie elektriciteitswerken, domoticasystemen, zelfbouw-elektriciteit Wat moet je doen als technisch administratief bediende? Professioneel contact met klanten, zowel telefonisch als via e-mailAfspraken maken met klantenOffertes opmakenDemo’s geven in de state-of-the-art showroom van het domoticasysteemJe stelt het systeem voor met een rondleiding, gebruikt alle technische snufjes, je maakt een commercieel praatje, ... Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief/logistiek Bediende

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek/Administratief bediende die instaat voor ondersteuning van de logistieke verwerking van goederen.Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te Heist-op-den-Berg Als Administratief Bediende, zal jij instaan voor: Je zorgt voor de administratieve support mbt de logistieke verwerking van goederen (e.g. picking lijsten, boeking transporten etc...)Je beheert de diverse douane-vergunningenJe optimaliseert de douane-modaliteitenJe beheert de douane-documentenNaar de toekomst toe, ondersteun je de warehouse activiteiten (boekhouding en afsluitingen + administratieve ondersteuning)
OfficeMetaalVoltijdsVast contract

Toonbankbediende

Hoboken, Antwerpen, België

Voor een toonaangevende verdeler van dak- en gevelmaterialen zijn wij op zoek naar een Toonbankbediende. Je zal tewerkgesteld worden op de vestiging in Hoboken (2660).     Hoe ziet jouw functie er uit?   Je ontvangt onze klanten (dakwerkers) aan de balieJe staat in voor verkoop aan klantenVia mail en telefoon sta je in contact met klanten of je collega's om bestellingen op te volgen en te verwerkenNa een bepaalde inwerkperiode zal je klanten bijstaan met advies indien ze vragen hebbenJe weet met jouw glimlach de sfeer steeds optimaal te houdenJe werkt 2 zaterdagvoormiddagen per maand van 8u tot 12u
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch administratief bediende

Berchem, Antwerpen, België

Voor een advocatenkantoor gelegen in Berchem zijn wij op zoek naar een Juridisch bediende voor 2 dagen in de week.   Telefonische oproepen aannemenDoorverbinden naar de gevraagde gesprekspartnersKopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documentenGegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)Kleine defecten op kantoor oplossen (vb: lampen bestellen)Kantoorgerief bestellenEen gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspectenBriefwisseling registreren, sorteren, frankerenDossiers van Advocaten opvolgen Agenda beheren    
OfficeDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief