Jobs

Jobs

211 Jobs gevonden
Dringend

Dossierbeheerder

Lanaken, België

Ben jij een gemotiveerde boekhouder die op zoek is naar een familiale werkomgeving in Lanaken? Heb je al enige ervaring of ben je net afgestudeerd? Wij verwelkomen je graag in ons dynamisch team!   Als dossierbeheerder bij ons kantoor zal je instaan voor de verwerking van de boekhoudkundige administratie van onze klanten. Je hebt een gevarieerde functie met onder andere:   Boeken van verkoop- en aankoopfacturen;Opstellen van BTW-aangiften;Jaarafsluitingen en tussentijdse balansen;Rapportages en analyses;Klantencontact en advies op maat;Samenwerken met het team om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Hulpboekhouder

Hamont-Achel, België

Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime functie in de financiële administratie? Lees dan zeker verder! Voor een bedrijf, gelegen te Hamont-Achel, zijn we op zoek naar een financieel medewerker die zich graag vastbijt in cijfers, maar ook van het samenwerken in een hecht team houdt.   Als hulpboekhouder ben jij de spil tussen de verschillende afdelingen en draag je bij aan een efficiënte en transparante financiële administratie.   Je taken bestaan uit:   Het up-to-date houden van de financiële administratie;Verwerken van financiële gegevens en het boeken van de transacties;Onderhouden van contact met klanten en leveranciers;Het opstellen van financiële rapportages;Ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluiting;Beheren van de debiteuren- en crediteuradministratie;Diverse administratieve taken uitvoeren, zoals archivering en dossierbeheer.
FinanceMaterialenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Technisch Administratief Medewerker

Eke, Nazareth, België

Voor onze klant te Eke zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende: Je krijgt een uitgebreid takenpakket!   Je staat in voor alles qua telefonie en onthaal; maw: beheer mailbox, behandelen binnenkomende orders, onthaal van bezoekers of leveranciers,...Je staat de klanten telefonisch en per mail te woordJe plant afsprakenJe maakt de planning van de 2 techniekers opJe staat in voor het proactief plannen van onderhoudenJe volgt de dienst na verkoop op, je maakt keuringsverslagen op, bezorgt attesten,...Je maakt facturen op van interventies en volgt deze opVerder sta je in voor alle projectadministratie, hiervoor sta je nauw in contact met collega'sJe volgt de stock op en koopt bureaumateriaal aanAlsook koop je technisch materiaal aan in overleg met techniekers,..,.....
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x)

Anderlecht, België

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x) Voltijds – vervanging tot augustus 2025   Jouw taken: Je biedt administratieve ondersteuning aan het diensthoofd;Je verzorgt administratieve taken (o.a. kopieer- en scanwerk, archivering, up-to-date houden van bestanden, lijsten opmaken, …);Je vraagt offertes op; Je maakt planningen op in kader van raamovereenkomsten; Je beheert de agenda van de klusdienst; Je werkt samen met je collega’s van de dienst ‘Infrastructuur & Preventie’. 
InterimDienstenVoltijdsTijdelijk

Administratief Medewerker Dienst na verkoop

Rotselaar, België

Hou jij van telefonische contact?Administratief sterk?Technische feeling? Voor een bedrijf te Rotselaar gespecialiseerd in koeltechnieken en airco zijn we op zoek naar een administratief medewerker voor hun dienst na verkoop.Hier een greep uit jouw takenpakket: Op de servicedienst fungeer jij als telefonisch aanspreekpunt voor Nederlandstalige en Franstalige klanten. Die klanten probeer je samen met jouw collega’s zo goed mogelijk te helpen.Als administratief bediende volg je de administratie van uitgevoerde interventies mee op: Werkbonnen checken, vervolledigen en correct linken aan uitgevoerde opdrachten.Overzicht bewaren zodat je klanten en techniekers kan informeren.Vervolgopdrachten aanmaken. Je werkt vlot samen met jouw collega’s en de planners.Naarmate je vertrouwd geraakt mat je takenpakket word je mee ingeschakeld voor het totale administratieve proces.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Medewerker (NL/FR)

Aarschot, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een administratief bediende voor een bedrijf te Aarschot. Het bedrijf is actief in de beveiligingssector.   Als administratief bediende, zal jij instaan voor: Het opvolgen van de planning voor Franstalige techniekers.Daarnaast volg je de uitvoering van onderhoudsbeurten bij onze klanten op.  Zowel op gebied van planning als de administratieve afhandeling.Inkomende en uitgaande goederen behandelen.De verwerking van werkbonnen.De facturatie van werkbonnen.Het opvolgen van de stock.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Medewerker Boekhoudkantoor

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.    Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.   Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit: Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Medewerker Productieplanning.

Genk, België

Voor onze klant te Genk zijn we op zoek naar een administratief bediende / productieplanner:   Ben jij een administratief talent met uitstekende computervaardigheden? Heb je ervaring met (productie)planning en ben je in staat om effectieve oplossingen te vinden voor terugkerende uitdagingen?  Als Administratief Medewerker Productieplanning ben je verantwoordelijk voor de nauwkeurige en efficiënte planning van onze productieactiviteiten;Je haalt werkorders en deadlines uit ons ERP-systeem en plant deze in op basis van machinecapaciteit en personeelsbezetting;Je werkt proactief om problemen te signaleren en op te lossen, met als doel de productie-efficiëntie continu te verbeteren;Daarnaast zal je de teamleaders van de afdeling ondersteunen in hun administratieve taken;Ook werk je samen met verschillende afdelingen om zo de productie te optimaliseren.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Technisch Administratief Medewerker

Hamont-Achel, België

Voor een bedrijf in Hamont-Achel met meer dan 30 jaar ervaring in de plaatsing van ramen, deuren, overkappingen,... zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker.Je takenpakket bestaat uit:  Je communiceert met klanten en beantwoordt hun vragen;  Je maakt offertes op; Je werkt tekeningen uit in autocad; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief Medewerker

Pelt, België

Voor onze klant gelegen te Overpelt en gespecialiseerd in het produceren van kwaliteitsvolle telescopische tribunes en stoelen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.   Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis? Dan is dit de ideale job voor jou! Solliciteer vandaag nog via lommelbedienden@ vivaldistechnics. be of 011/153729   Als administratief technisch bediende is je takenpakket:  Je interpreteert technische tekeningen en volgt de nodige stappen die genomen moeten worden verder op; Je communiceert met klanten; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief Medewerker

Duffel, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt.......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!   Waar moet je zijn? DuffelSpecialisatie: een toonaangevende installatie- en servicefirma gespecialiseerd in grootkeukentoestellen, met een sterke focus op fastfoodketens en kleinere vestigingen.   Wat moet je doen als Technisch administratief bediende? Als technisch administratief bediende speel je een cruciale rol in de dagelijkse operationele planning en administratieve ondersteuning van de onderhouds- en herstellingsafdeling.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning voor onze techniekers, het verwerken van werkbonnen, het afhandelen van garantiedossiers en het coördineren van bestellingen van onderdelen. Daarnaast stel je offertes op, registreer je nieuwe toestellen en bied je tweedelijns ondersteuning aan klanten bij technische vragen.   Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Drongen, Gent, België

Voor een dynamische firma actief in de automobielsector, zoeken wij een allround administratief bediende met communicatieve skills voor regio Drongen.   Een greep uit je takenpakket: Je staat in voor het contact met klant van aankoop van de wagen, tot oplevering;Het voertuig klaarmaken voor de oplevering denk aan inschrijving, verzekeringen afsluiten,..Voertuigen klaarmaken voor de verkoop: bv herstellingen plannen;Samen met de makelaars de schadedossiers opvolgen en beheren;Meewerken aan projecten om het bedrijf innovatiever te maken;Dit doe je op de afdeling van de bedrijfswagens (auto en kleine bestelwagens).
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende advocatenkantoor

Sint-Martens-Latem, België

Voor een advocatenkantoor in Sint-Martens Latem zijn wij op zoek naar een polyvalent administratief bediende.Jouw uitdaging is een ondersteuning bieden aan de zaakvoerder en de klanten.Met andere woorden:  Onthaal: klaarleggen van dossiers, ontvangen van klanten in het kantoor, aannemen van telefoons zodat het kantoor een professionele uitstraling heeft.Agendabeheer: opvolgen van de agenda van de zaakvoerder en de bijhorende kantoorplanning.Klassement en archief: klasseren van lopende dossiers en archiveren van afgewerkte dossiers zodat dossiers vlot raadpleegbaar zijn.Bibliotheek: instaan voor de organisatie van de bibliotheek (nieuwe werken labelen en plaatsen, aanvullen van de inventaris, werken klasseren, klasseren van de digitale rechtspraak) zodat werken voor de medewerkers van het kantoor vlot raadpleegbaar zijn. Database: up to date houden van de database zodat gegevens steeds raadpleegbaar zijn.Postverwerking en voorbereiding: verwerking van de inkomende en uitgaande post.De facturatie- en betalingsgegevens up-to-date houden.Organiseren en opvolgen van de CRM en uitvoeren en opvolgen van prospectiemailings naar potentiële klanten.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Deinze, België

Wij zijn op goed naar een gemotiveerde customer service medewerker / administratief bediende die wil meeschrijven aan een groeiverhaal. Onze klant is actief in de chemische sector en gelegen in Nazareth aan de afrit van de autostrade. Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe zal de orders inbrengen voor in het magazijnJe zal leveringen opvolgenCourante administratieve taken 
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Deinze, België

Ga je op zoek naar een boeiende en uitdagende functie als administratief bediende ?   Voor onze klant in Deinze, actief in de sector van zonnewering en poorten, kijken we uit naar een administratief bediende. Je uitdaging bestaat uit volgende administratieve taken: Orders verwerken en de facturatie hiervan opmaken. Alles systematisch opvolgen in het ERP-pakket.Boekhoudkundige administratie: opvolgen betalingen, voorbereiden van betalingen, samenwerken met de boekhouder, ...Voorbereidende personeelsadministratie Opmaken van subsidiedossiersNauw samenwerken met het back-office team, de monteurs en de sales afdeling
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Deinze, België

Voor een klant in deinze die zich vooral richten op berijdbaar gazon en ondergrondse groeiruimtes voor bomen in stedelijke gebieden zijn wij op zoek naar een adminitratief bediende.Je zal 2 dagen in de week instaan voor het onthaal en de balie voor de klanten en helpen met aansturen van de chauffeurs, de overige dagen zal u vooral de facturatie doen en de controle van de aankoopfacturen.Wat word er van jou verwacht :  Stipt en correct stressbestendig en klantvriendelijkJe functioneert zowel zelfstandig als is teamverband
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Deinze, België

Voor een bedrijf in Deinze die specialist is in gereedschappen, machines, werkkledij, gereedschappen en zo veel meer, zoeken wij een administratief bediende om ons team te versterken. Jouw takenpakket  Je verwerkt de bestellingen in ons ERP Systeem Je beheert mee de master data van onze webshop Je maakt rapporten op ter ondersteuning van onze verkoopmedewerkers en zone-verantwoordelijken Je analyseert prijzen en past deze eventueel aan in ons ERP Systeem Je zorgt voor algemene administratieve ondersteuning  Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Solliciteer dan snel ! 09 381 91 95 of deinze@vivaldisinterim.be 
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Kruisem, België

Voor onze klant te Kruisem, actief in bouwsector zijn we op zoek naar een administratief bediende:   Je helpt je collega's van de andere afdelingen door allerhande administratieve taken voor jouw rekening te nemen! Je maakt verschillende prijslijsten op Je leest de prijslijsten in het ERP-programma    
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief