Jobs

Jobs

291 Jobs gevonden
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.  Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Commercieel Medewerker Binnendienst

Steenokkerzeel, België

Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een Marketing Verantwoordelijke. De Marketing Verantwoordelijke is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een effectieve marketingstrategie die de merkbekendheid vergroot, de  concurrentiepositie versterkt en bijdraagt aan de omzetgroei. Deze rol vereist strategisch inzicht, creativiteit en een hands-on mentaliteit om zowel operationele als strategische marketingtaken uit te voeren   Functieomschrijving: Strategie en planning: Opstellen en implementeren van marketingstrategieën die aansluiten bij de bedrijfsdoelen.Prioriteiten stellen binnen marketingactiviteiten op basis van budget, impact en doelstellingen. Data-analyse en campagnebeheer: Analyseren van data zoals websiteverkeer, klantgedrag en campagnesucces.Optimaliseren van marketingcampagnes op basis van KPI’s en data-analyse. Product-, prijs- en marktanalyse: Onderzoeken van markttrends, klantbehoeften en concurrentie om marktkansen en concurrentievoordelen te benutten. Merkbewaking en naamsbekendheid: Zorgen voor consistente merkidentiteit en ontwikkelen van campagnes ter versterking van de naamsbekendheid en reputatie. Evenementorganisatie: Plannen en coördineren van beurzen, klantenevents en interne evenementen. Digitale marketing: Beheren van e-mailmarketingcampagnes en sociale mediakanalen, en creëren van content voor diverse platforms. Website- en webshopbeheer: Onderhouden en verbeteren van de website en webshop, inclusief SEO-strategieën voor betere vindbaarheid en conversie. CRM-beheer en rapportage: Optimaliseren van het CRM-systeem en rapporteren van KPI’s en marketingresultaten.    
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief commercieel bediende

Wervik, België

Als medewerker op onze commerciële binnendienst ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Je verantwoordelijkheden omvatten: Het opvolgen van orders en de planning.Het coördineren en opvolgen van herstellingen.Algemeen administratief taken  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Kruisem, België

Voor onze klant regio Kruisem, gaan we op zoek naar een voltijds commercieel bediende.   Jouw takenpakket als commercieel bediende: Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt van de klanten, dit met betrekking tot de aanvragen van offertes;Het ingeven van orders en het accountbeheer van de klanten, is jouw taak;Je zal daarnaast mee ondersteunend werken op de verkoop- en verhuurafdeling, je bent dus commercieel ingesteld en weet hoe je een twijfel kan omzetten tot een ja;Volledige beheer van schadedossiers en retourtekorten van klanten.Je maakt bestelbonnen op van de binnenkomende aanvragen, opmaken van diverse rapporten en het administratief opvolgen van klanten.Daarnaast sta je ook in voor het opvolgen van verzekeringen: auto's, BA, machinebreuk..
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productieTalenkennis!   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / sales assistent voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een wijnhandel.Jouw takenpakket als administratief bediende / sales assistent bestaat uit: Orderverwerking: Verwerken, opvolgen en bevestigen van bestellingen, inclusief communicatie met klanten in het Nederlands en Frans.Telefonisch contact: Je staat klanten vlot te woord en biedt hen de juiste ondersteuning.Commerciële ondersteuning: Je bent commercieel ingesteld en denkt proactief mee met klanten en het team.Transportplanning: Het opmaken van transportplanningen.Administratieve ondersteuning: Algemene administratieve taken en ondersteuning van het commerciële team.
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Teamleader internal sales

Grobbendonk, België

Vivaldis Office Herentals zoekt…… TEAMLEADER INTERNAL SALES!   Waar moet je zijn? GrobbendonkSpecialisatie: vloerplaten Wat moet je doen als teamleader internal sales? Leiding geven aan het salesteam in GrobbendonkMotiveren, ondersteunen, coachen en evalueren van teamledenRegelmatig contact onderhouden met collega’s en vertegenwoordigers om klantbehoeften in kaart te brengenOnderhandelen en meewerken aan contracten, samen met de accountmanagerBewaken van workflows, offertes nalopen, en zorgen voor voorfacturatie
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief/commercieel bediende

Aarschot, België

Vivaldis Office zoekt een adminstratief bediende voor een garage te Aarschot.   Je zal instaan voor volgende taken: Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Waregem, België

Ben je klantgericht, communicatief sterk en heb je een passie voor de auto-industrie? Vivaldis is op zoek naar een gedreven commercieel bediende voor een toonaangevende speler in de sector van auto-onderdelen en accessoires in de regio Waregem. Klaar om deel uit te maken van een gemotiveerd team? Lees verder!   Als commercieel bediende ben je het aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een sleutelrol in een vlotte en klantgerichte service. Je dagelijkse taken omvatten: Beheren van klantencontacten via telefoon, e-mail en fax i.v.m. leveringen en termijnen.Verwerken en opvolgen van bestellingen en administratie.Waken over leveringstermijnen en deze communiceren aan klanten.Opmaken van facturen en zorgen voor een correcte klachtenbehandeling.Optreden als eerstelijnscontact voor klanten en hen voorzien van advies en oplossingen. Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO en verkoopsdirecteur en werkt nauw samen met je collega’s binnen de verkoopafdeling.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Bediende Roemeens

Waregem, België

Voor onze vaste klant, een technisch familiebedrijf dat internationaal actief is, zijn wij op zoek naar een gemotiveerd commercieel medewerker voor de Oost-Europese markt. Na een sterke koffie, ga je samen met jouw collega's van het salesteam aan de slag. Een greep uit jouw takenpakket doorheen de dag:   Je bent medeverantwoordelijk de verkoop van onderdelen en opvolgen van offertes voor de Oost-Europese markt;Je staat telefonisch in contact met jouw B2B klanten dit voor o.a. prospectie, bevestigen van bestellingen, opvolgen van offertes, verstrekken van advies,..;Voor jouw klanten assisteer je in de volledige flow van de verkoopafdeling;Je houdt hierbij steeds een langetermijnrelatie met jouw klant in het achterhoofd en weet hoe je jouw klanten nauwgezet kan opvolgen;Je zal deel uitmaken van een enthousiast team en rapporteert rechtstreeks aan de Sales Manager;Je bent bereid om 1 week om de maand en half naar Roemenië te gaan om daar je klanten te bezoeken
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vertegenwoordiger bouw regio Evergem-Drongen

Drongen, Gent, België

Voor onze klant, gespecialiseerd in bouwmaterialen en gereedschappen, zijn we op zoek naar een technisch vertegenwoordiger voor de regio Waregem - Kortrijk: Jouw rol als technisch vertegenwoordiger ziet er zo uit: Je bent verantwoordelijk voor de directe verkoop van onze technische producten bij professionele eindklanten.Je staat als technisch adviseur klaar met de juiste antwoorden en oplossingen.Je krijgt alle vrijheid om een eigen klantenbestand uit te bouwen in een vastgelegde regio rond jouw woonplaats.Onze producten zijn van de hoogste kwaliteit. Dit toon je met enthousiaste demonstraties aan bij de klant.De klant streeft naar langetermijnrelaties. Als vertegenwoordiger onderhoud je sterke contacten met de klanten.Evenementen binnen de sector? Jij bent er heel graag bij!Je wordt ondertussen verder opgeleid en krijgt ondersteuning van de districtmanager in jouw regio.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vertegenwoordiger regio Oost-Vlaanderen met Tesla wagen

Oudenaarde, België

Voor onze klant, gespecialiseerd in betaalterminals, zijn wij 🔎 op zoek naar een vertegenwoordiger voor de 📍 regio Oost-Vlaanderen.  Je zal met een lach instaan voor volgende takenpakket: Je staat in voor het zelfstandig benaderen van B2B contacten: je zorgt zelf voor je leads door te bellen, spontane bezoeken,..Je zorgt ervoor dat je 7 concrete afspraken hebt per dagJe zorgt ervoor dat je heel veel sales binnenhaaltJe gaat in elke situatie correct advies geven en een oplossing op maat uitwerken
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel bediende

Oudenaarde, België

Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Oudenaarde, zoeken wij een technisch commercieel bediende.   Jouw takenpakket als technisch commercieel bediende:  Je staat in nauw contact met klanten die actief zijn in de industrie, per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ... 
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales assistant | Oudenaarde

Oudenaarde, België

Voor onze klant, technisch bedrijf regio Oudenaarde, gaan we op zoek naar een nieuwe collega in de functie Sales Assistant.   Je staat in voor een leuk en uitdagend takenpakket als Sales Assistant. Je biedt dagelijkse ondersteuning aan de Sales Manager aangaande dagelijkse activiteiten en strategische taken;Opstellen van calculaties en offertes volgens specifieke eisen en wensen van de klant;Coördinatie bieden binnen het volledige verloop van administratie en organisatorische taken voor het gehele sales team;Je verzorgt een nauwkeurige opvolging van salesprocessen en beheert dit in het het CRM-systeem;Voorbereiding van presentaties, rapportages en documenten aangaande sales;Communicatie met klanten en leveranciers, telefonisch als per mail;Interne vergaderingen organiseren en hier notities van nemen:Je denkt met plezier mee aan verbeteringen rond salesprocessen en interne werking.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel vertegenwoordiger

Oudenaarde, België

Voor onze klant, in Oudenaarde gaan we op zoek naar een commercieel vertegenwoordiger.    Ben jij een geboren verkoper? Lees dan zeker verder!  Takenpakket:  Je staat in voor prospectie van nieuwe leden voor de beroepsvereniging die actief is voor tussenpersonen in de bank- verzekeringen- en kredieten.Je zal jouw eigen agenda beheren en zelf telefonische afspraken maken.Je zal fysieke afspraken inplannen op kantoor of op verplaatsing of je zal deelnemen aan netwerkevents.Tot slot werk je samen met de communicatie verantwoordelijke om acties op te zetten om nieuwe leden aan te trekken.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Support

Oudenaarde, België

 Voor een technisch bedrijf regio Oudenaarde, gaan we op zoek naar een Sales Support medewerker.   Je begint met een grondige training over de marktbenadering, productoplossingen en systemen. Hierdoor ben je in staat om op maat gemaakte totaaloplossingen voor klanten te ontwikkelen en de bijbehorende offertes te maken!   Jouw takenpakket als Sales Support medewerker: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klantvragen via telefoon of email en volgt offertes en bestellingen op.Je zal alle taken nauwkeurig administratief verwerken in Navision.Als centrale contactpersoon zal je dagelijks in contact staan met diverse afdelingen, waaronder logistiek, productie, boekhouding en administratie.Je behoudt het overzicht over de lopende zaken binnen de verkoopafdeling en staat altijd klaar voor de exportmanagers. 
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!