Dringend
Hulpboekhouder
Lummen, België
Voor een bedrijf in Lummen zijn we op zoek naar een boekhouder. Lees snel verder en solliciteer bij interesse online of contacteer Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.
Wat houdt de job in?
Inboeken van facturen en financiële documentenUitvoeren van betalingenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftesVoorbereiden en indienen van de afsluitingenNauwe samenwerking met de hoofdboekhouderDigitaliseren van de boekhoudingRapporteringen opmaken voor het managementAnalyseren van de boekhouding
FinanceMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Technisch Administratief Medewerker
Duffel, België
Vivaldis Office zoekt.......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!
Waar moet je zijn?
DuffelSpecialisatie: een toonaangevende installatie- en servicefirma gespecialiseerd in grootkeukentoestellen, met een sterke focus op fastfoodketens en kleinere vestigingen.
Wat moet je doen als Technisch administratief bediende?
Als technisch administratief bediende speel je een cruciale rol in de dagelijkse operationele planning en administratieve ondersteuning van de onderhouds- en herstellingsafdeling.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning voor onze techniekers, het verwerken van werkbonnen, het afhandelen van garantiedossiers en het coördineren van bestellingen van onderdelen. Daarnaast stel je offertes op, registreer je nieuwe toestellen en bied je tweedelijns ondersteuning aan klanten bij technische vragen
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende - Regio Tongeren
Tongeren, België
Voor een klant, gelegen te Tongeren en gespecialiseerd in bouwmaterialen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.
De juiste persoon op de juiste plaats op het juiste moment?Dat is waar jij als technisch administratief bediende elke dag naar streeft!Solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Als technisch bediende heb je volgend takenpakket:
Technische helpdesk ter ondersteuning van het sales team;Uitwerken van offertes in nauw overleg met onze technische mensen;Order processing via ERP softwarepakket ‘Profit Online’ (Afas Software);Technische aankoop van goederen en diensten en opvolging van de bestellingen;Beheer en up-to-date houden van prijslijsten;Onderhouden en updaten van website, samen met de webshop;Algemene administratieve ondersteuning.
Technics EmployeesHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende NL/FR
Tongeren, België
Voor een bedrijf in de automotive sector, gevestigd in Tongeren, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Inboeken van de bankafschriftenAfpunten van de betalingenBankgegevens verwerkenOpladen van Codabestanden in IsabelBetalingen inboeken in de bedrijfseigen softwareHuurcontracten verlengenTerugbetalingen voor de waarborgen in orde brengenOpvolgen van de domiciliëringenNazicht van dubbele betalingen...
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Hoeselt, België
Voor een garage te Hoeselt, zijn we op zoek naar een Administratief Onthaalmedewerker.
Je zal een essentiële rol spelen in de ondersteuning van onze dagelijkse activiteiten en klantenservice van de garage / bedrijfsvoertuigen
Je takenpakket als administratief bediende bestaat uit:
Verwerken van inkomende bestellingen, facturatie en leveringen;Beheren van klantendossiers en zorgen voor correcte documentatie;Ondersteunen van de klantenserviceafdeling bij vragen en verzoeken van klanten;Coördineren van logistieke activiteiten en voorraadbeheer;Onderhouden van contact met leveranciers en andere stakeholders;Uitvoeren van administratieve taken zoals data-invoer en archivering.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Sint-Truiden en actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder in finance
Alken, België
Voor een boekhoudkantoor te Alken zoeken wij een ervaren dossierbeheerder om hun team te versterken.
Een greep uit jouw takenpakket als dossierbeheerder:
Je staat in voor het volledige beheer van A-Z van je eigen toegewezen dossiers;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Inboeken van kas- en bankafschriften;BTW-aangiftes voorbereiden;Het opmaken van jaarrekeningen;Fiscale aangiften voorbereiden;Je bespreekt je dossiers met je klanten en doet een volledige opvolging;Bijkomend zal je de mogelijkheid hebben je eigen agenda te beheren en kan je ook bij je klanten ter plaatse werken.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Voor een bedrijf in de logistieke sector zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Hoe zal je dag er uitzien?
Opstellen en verwerken van klantfacturenInboeken van inkomende/uitgaande facturen en opvolgen van betalingenAssisteren bij het opstellen van financiële rapportages en analysesBeantwoorden van vragen van klanten en leveranciers over facturenMeedenken over verbeteringen binnen financiële processen
FinanceTransportVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder met bedrijfswagen!
Zutendaal, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Zutendaal, zijn wij op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Als senior boekhouder heb je volgend takenpakket:
Als senior accountant word je de mentor van de junior boekhouders, je leert hen de knepen van het vak;Je geeft fiscaal en bedrijfseconomisch advies aan je klanten;Je maakt tussentijdse rapporteringen en bespreekt deze indien nodig;Je denkt strategisch mee, in functie van de klant;Je geeft ondersteuning bij fiscale controles.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een doe-het-zelf-markt in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y ter ondersteuning voor 1 dag per week. Klinkt dit interessant? Neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Hoe ziet je werkdag eruit als een hulpboekhouder A-Y?
Je boekt aan- en verkoopfacturen inOok boek je de kas- en bankafschriften inVoorbereiden van de betalingenDebiteurenbeheerContact met de winkels die tot deze doe-het-zelf-markt behorenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van de hoofdboekhouderDit doe je voor 1 vennootschap
FinanceMaterialenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, een bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, verhuur & service van grondverzetmachines en hoogwerkers, zijn we op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker.
Als administratief bediende/ administratief medewerker heb je volgend takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf;Beantwoorden van inkomende en uitgaande telefoons (NL - FR);Beantwoorden van mails;Algemene administratieve taken;Registreren en beheren van alle klanten binnen het CRM-systeem;Ontvangen van orders en deze omzetten in klantendossiers;Beheren van leasings en rentings.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / sales assistent voor onze klant in Sint-Truiden . Onze klant is gespecialiseerd in verkoop/verhuur van betonmachines.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / sales assistent bestaat uit:
Je bent het aanspreekpunt van de verkopers, dealers en hoofdleverancier;Je staat in contact met klanten via telefoon en via mail; Het opstellen van offertes en verwerken van bestelbonnen;Beheren en up-to-date houden van administratieve klantendossiers in ons CRM-systeem;Coördineren en plannen van transporten;Organiseren van en deelnemen aan (buitenlandse) beurzen (1-3x per jaar);Uitvoeren van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het team.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Sint-Truiden, België
Voor onze partner, een dynamisch en innovatief familiebedrijf gespecialiseerd in precisiewerk met lasersnijtechnologie in Sint-Truiden zoeken we een technisch administratief bediende om het team te versterken. Jij bent de spilfiguur tussen administratie, techniek en productie.
Heb jij kennis of ervaring in de metaalsector?
Kan jij een plan lezen ? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Wat ga jij doen?
Je ondersteunt zowel de administratieve als de technische processen, waarbij je een essentiële rol speelt in het beheer van onze projecten. Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:Het opstellen en bijhouden van documenten en rapportages die verband houden met onze projecten.Het lezen en interpreteren van technische plannen om effectieve communicatie met het team te waarborgen.Ondersteunen van de projectleiders in hun dagelijkse taken en het coördineren van administratieve werkzaamheden.Verwerken van offertes en bestellingen bij leveranciers.Maken van analyses en presentaties ter ondersteuning van het management.
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVast contract
Boekhoudkundig bediende
Genk, België
Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie waarbij je zowel boekhoudkundige als verzekeringsgerelateerde taken kunt combineren? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!
Voor een verzekeringskantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Je verantwoordelijkheden zijn:
Dagelijks boeken van facturen (leveranciers) en het ingeven van betalingen in Isabel;Bankafschriften inlezen en premiebetalingen toewijzen aan klantdossiers;De leveranciersboekhouding op punt stellen: facturen afstemmen, ontbrekende documenten opvragen, etc.Het inlezen en verwerken van maandelijkse premiestaten, met aandacht voor eventuele fouten, die je rapporteert en proactief oplost;Maandelijkse rekeninguittreksels van verzekeringsmaatschappijen controleren, afstemmen en fouten oplossen;Aanleren van taken als back-up, bijvoorbeeld voor het rappel- en BRB-systeem;Assisteren bij de voorbereiding van de jaarafsluiting: onderzoek doen, lijsten maken van verworpen uitgaven, etc.Proactieve opvolging van de beheerafdeling met betrekking tot boekhoudkundige zaken die vertraging oplopen of mogelijk problemen veroorzaken;Het monitoren van betalingen van klanten en tijdig signaleren als er iets dreigt mis te lopen.Overleg met collega’s van de andere vestigingen in Diest en Genk;Op termijn, indien gewenst, de mogelijkheid om door te groeien naar een functie met meer verantwoordelijkheid.
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder regio Genk - Finance
Genk, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.
Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende:
Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiersVerwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastataangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingenJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerderKortom je kan zelfstandig dossiers beheren
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder
Genk, België
Voor een notariaat te Genk, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring binnen een notariaat.Je takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit:
Beheren van vastgoeddossiers, inclusief documentatie, onderzoek en rapportage.Coördineren van communicatie tussen cliënten, notarissen en andere partijen.Verstrekken van juridisch advies met betrekking tot vastgoedtransacties en -kwesties.Zorg dragen voor nauwkeurige en tijdige archivering van documenten.Het bijhouden van wet- en regelgeving met betrekking tot vastgoedtransacties.Het beoordelen van contracten en documenten om de belangen van cliënten te beschermen.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Administratief bediende
Maasmechelen, België
Onze klant is een toonaangevende organisatie binnen de reisindustrie. Hier geloven ze dat reizen niet alleen een ontdekkingstocht is, maar ook een essentiële investering in persoonlijke groei. Ze onderscheiden zich door het aanbieden van onvergetelijke ervaringen en cultureel verrijkende excursies. Het streven is het creëren van unieke reismomenten die de klanten koesteren.
We zijn op zoek naar een Administratief Medewerker /Management Assistant groepsreizen.
Functieomschrijving:
Je rol is cruciaal voor het ondersteunen van de administratieve processen en biedt tegelijkertijd de ruimte voor het inbrengen van innovatieve ideeën die onze dienstverlening verrijken.
Verantwoordelijkheden:
Het bieden van een warm welkom aan klanten en hen informeren over ons uitzonderlijke reisaanbod.Efficiënt beheer van klantgerelateerde vragen en geschillen.Actueel houden van onze reisinformatie en deelnemen aan promotieactiviteiten.Het ontwikkelen van gepersonaliseerde reisplannen die voldoen aan de specifieke wensen van onze klanten.Verzamelen en distribueren van toeristische documentatie.Registratie en communicatie van relevante gegevens aan betrokken partijen.Adviseren van klanten over een breed scala aan producten en diensten.
OfficeToerismeVoltijdsVast contract
Juridisch Administratief bediende
Maasmechelen
Voor een notariskantoor gelegen te Maasmechelen, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.
Als administratief bediende sta je in voor :
De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.