Dringend
Dossierbeheerder
Lanaken, België
Ben jij een gemotiveerde boekhouder die op zoek is naar een familiale werkomgeving in Lanaken?
Heb je al enige ervaring of ben je net afgestudeerd? Wij verwelkomen je graag in ons dynamisch team!
Als dossierbeheerder bij ons kantoor zal je instaan voor de verwerking van de boekhoudkundige administratie van onze klanten. Je hebt een gevarieerde functie met onder andere:
Boeken van verkoop- en aankoopfacturen;Opstellen van BTW-aangiften;Jaarafsluitingen en tussentijdse balansen;Rapportages en analyses;Klantencontact en advies op maat;Samenwerken met het team om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Hulpboekhouder
Hamont-Achel, België
Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime functie in de financiële administratie? Lees dan zeker verder!
Voor een bedrijf, gelegen te Hamont-Achel, zijn we op zoek naar een financieel medewerker die zich graag vastbijt in cijfers, maar ook van het samenwerken in een hecht team houdt.
Als hulpboekhouder ben jij de spil tussen de verschillende afdelingen en draag je bij aan een efficiënte en transparante financiële administratie.
Je taken bestaan uit:
Het up-to-date houden van de financiële administratie;Verwerken van financiële gegevens en het boeken van de transacties;Onderhouden van contact met klanten en leveranciers;Het opstellen van financiële rapportages;Ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluiting;Beheren van de debiteuren- en crediteuradministratie;Diverse administratieve taken uitvoeren, zoals archivering en dossierbeheer.
FinanceMaterialenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
technisch administratief bediende
Aartselaar, België
Voor onze klant te Aartselaar, een machinebouwer, zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker
Als technisch administratief medewerker sta je in voor het bestellen van materialen en wisselstukken. Je staat in voor het voorraadbeheer (in- en uitgaande goederen).Hiervoor neem je contact op met verschillende leveranciers om prijzen op te vragen. Je maakt hierbij een afweging tussen levervoorwaarden, prijs en kwaliteitJe maakt offertes op naar klanten. Dit gebeurt door verschillende parameters in te geven in het ERP-systeemJe beheert het ganse administratieve proces vanaf de inkomende goederen t.e.m. de facturatie naar de klant
TechnicsMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek administratief bediende
Antwerpen 2030, Antwerpen
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie.
Functieomschrijving:
behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (import en export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerbeheren uw eigen klantenportefeuilleverzorgen van contact met klanten en leveranciersnauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Bornem
Voor een bedrijf gelegen in Bornem zijn we op zoek naar een administratief bediende (NL/FR) in de bouwsector.
Takenpakket:
Je biedt administratieve ondersteuning in de afdeling Dienst na VerkoopJe staat in contact met klanten via telefoon en emailJe zorgt ervoor dat de vragen van de klanten nauwkeurig en tijdig worden afgehandeld door een nauwe samenwerking met je collega’sJe bereidt klantendossiers voor en werkt nauw samen met de Senior CoördinatorJe doet een eerstelijns interpretatie van de vragen en vult informatie aan waar nodig
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Beveren, België
Voor een bedrijf gevestigd in 9120, Beveren📍 zijn we nog op zoek naar een administratief bediende.
Jouw Takenpakket⬇️
Opvolging mailboxen + verdeling (info + boekhouding) 📩Klachten bedrijfsafval (opzoekwerk + aanmaak correctie)Opmaak maandelijkse overzichten (gemeentelijke inzameling) 📅Overdrachten : aanmaak overeenkomst + verwerking SynergyInovim : opmaak plaatsingslijsten + controle opzeggen 🦺Goedkeuring overgewichten SynergyAanmaak overeenkomsten/aanpassingen + verwerking SynergyControle wegbonnen IntercommunalenMaandelijkse controle facturen bedrijfsafval 🗑️Opmaak maandelijkse facturen intercommunalenControle inkomende facturen van onderaannemers 🔎Verwerking SEPA-mandatenAanmaningen/Blokkeringen/Credit CollectionIndexberekening intercommunalen (semestrieel/jaarlijks)Vragen/klachten facturatie (duplicaten, creditnota’s,…) 📂
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Temse, België
Spreek jij een goede basiskennis Frans?
En heb je ervaring in administratie? Dan hebben wij een super toffe job voor jou binnen een familiale bouwbedrijf in Temse Om hun team te versterken zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je hebt een diverse takenpakket:Je verwerkt en maakt offertes, contractstukken en facturen (ERP) op.Je kijkt de tekorten na en plaatst bestellingen. Je staat ook in voor het boeken van hotels en het beheren van sociale media.Ontvangen van bezoekers en verwerken van poststukken en goederen.Opvolgen van telefoons, e-mails en andere correspondentie.Je bent in contact met de klanten en leveranciers (zowel Nederlands als Frans).Je archiveert administratieve documenten en gegevens.
Nog geen ervaring met bovenstaande taken? Maar ben je wel een administratieve duizendpoot? Solliciteer dan snel!
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende?
Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Mechelen, België
Wil jij aan de slag in de sector van petroleumhandel en hou je van een afwisselende job met veel verantwoordelijkheid? Dan hebben wij de ideale uitdaging voor jou! Voor een sterk groeiend familiebedrijf in de regio Mechelen zijn wij op zoek naar een gedreven Administratief Bediende.
ouw takenpakket
Als Administratief Bediende ben jij van onschatbare waarde binnen onze organisatie. Je taken zullen verdeeld zijn over twee essentiële werkdomeinen:
Het bijhouden van prijsnoteringen en het communiceren hiervan naar klanten.Het opstellen en opvolgen van offertes.Bestellingen bevestigen, doorgeven, opvolgen en factureren.Documenten omtrent export en transport opmaken en beheren.Het noteren en beheren van bestellingen via e-mail en telefoon.Klant- en productgerelateerde vragen beantwoorden en opvolgen.Bestellingen toewijzen aan chauffeurs.Verschillende facturatie-gerelateerde taken ondersteunen en uitvoeren.
Interesse? Solliciteer online of stuur je meest recente CV en motivatie door naar Mechelen@Vivaldisinterim.be.
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Mechelen
Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken.
Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:
Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Takenpakket
Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Transportafdeling
Kallo, Beveren, België
Voor een transportbedrijf in de Haven van Kallo 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende voor de Transportafdeling 💻
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
Verwerken en controleren van transportdocumentenBijhouden van dossiers en archiveren van documentenCommunicatie met klanten en transporteurs omtrent leveringen en transportdetailsOndersteunen bij de planning en organisatie van transportenInvoeren en bijhouden van gegevens in het transportsysteemAfhandelen van administratieve correspondentie en telefoonverkeerAssisteren bij het opstellen van rapportages en analysesZorgdragen voor een correcte factureatie en opvolging van betalingen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Ekeren, Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in Ekeren zijn wij op zoek naar een Commercieel bediende.
Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega met een commerciële instelling, die daarnaast ook ondersteunende office managementtaken op zich kan nemen. Het gaat om een veelzijdige functie waarin proactief contact met klanten en administratieve ondersteuning hand in hand gaan
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Schilde, België
Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Schilde, België
Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende HSEQW
Verrebroek, Beveren, België
Voor een bedrijf gevestigd in 9130, Verrebroek📍 die actief is in stellingbouw, isolatie, schilderwerken, etc.. zijn we nog op zoek naar een Administratief bediende HSEQW
Jouw takenpakket ⬇️
Je draagt bij aan een veilige en kwalitatieve werkomgevingJe biedt veelzijdige ondersteuning aan onze HSEQW-afdelingVerzamelen van informatie en opstellen van rapportagesMaken van presentatiesSamenstellen en opvolgen van ongevallendossiersOndersteunen bij de implementatie van projecten en acties
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Administratief bediende
Verrebroek, Beveren, België
Een bedrijf uit Verrebroek📍 is opzoek naar een Administratief bediende in Logistiek
Wat kun je van de functie verwachten⬇️
dagelijkse registratie en opvolging van logistieke bewegingenopstellen van de benodigde documenten 📋 voor verzending en retouradministratieve ondersteuning 📝 van maandelijkse doorfacturatieJe zorgt mee voor een goede en efficiënte operationele werking op de afdelingJe opstellen als contactpersoon📞 voor de werven en andere afdelingenVerwerken van uurprestaties en afwezigheden📈 van de medewerkers van de logistieke afdeling
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Boekhouding
Hever, België
Voor onze klant in de autosector in Boortmeerbeek zijn wij op zoek naar een administratief bediende in de boekhouding.
Als Administratief Bediende Boekhouding ben jij een onmisbare schakel binnen het team.
Je dagelijkse verantwoordelijkheden omvatten:
Opvolging van debiteuren en het inboeken van inkomende facturen.Ondersteuning van de boekhouder met diverse boekhoudkundige taken, waaronder het inboeken van bank- en kastransacties, BTW-aangiftes en jaarafsluitingen.Uitvoering van allerhande administratieve werkzaamheden, zoals het behandelen van mails, post en telefoongesprekken.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Bediende
Kapellen, België
Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je staat dagelijks in contact met onze klanten voor alles wat betreft service en onderhoud van hun fotovoltaïsche installaties;Op dagelijkse basis check je op ons monitoringplatform de verschillende installaties op storingen en uitvallen;Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de korte en lange termijn plannen waarbij je onze service techniekers optimaal inzet rekening houdende met hun kennis en kunde;Je volgt de uitvoering van de service opdrachten op en waakt erover dat alle interventies terechtkomen in ons service management systeem;Indien nodig zorg je ervoor dat de juiste materialen en werkmiddelen voor handen zijn om de geplande interventie tot een goed einde te brengen;De planning houdt rekening met de afspraken die we hebben met onze klanten, de bestaande werkinstructies en veiligheidsmaatregelen;Je houdt onze klanten op de hoogte en voorziet ook in de rapportering hierover;Je werkt nauw samen met de andere afdelingen binnen het bedrijf, sales, projects en finance;Je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke van de service-afdeling van het bedrijf.
Technics EmployeesEnergieVoltijdsVast contract
Administratief Bediende
Boortmeerbeek
In Boortmeerbeek ben je verantwoordelijk voor:
Het beheer en opvolging van verhuur-aanvragen en bestellingen in zowel het Nederlands als Frans.Het opmaken van facturen op basis van bestelbonnen.De administratieve verwerking van inkomende retourzendingen.Het opvolgen van openstaande klanten in samenwerking met de vertegenwoordigers en CFO.Administratieve verwerking van leasecontracten en maandelijkse voorraadboekingen.Het bieden van administratieve ondersteuning aan het management en de financiële afdeling.Direct rapporteren aan het management (directeuren en CFO van de groep).
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.