Dringend
Commercieel Medewerker Binnendienst
Gullegem, Wevelgem, België
Voor onze klant regio Wevelgem, actief in de houtsector zijn we op zoek naar een salesmedewerker binnendienst.
Ben jij uit het juiste hout gesneden ?
Voor je klantenbestand ben je het aanspreekpunt op de commerciële binnendienst. Je staat in voor de opmaak van offertes en orders in het ERP-systeem. Je ondersteunt en werkt in overleg met je collega's van de commerciële buitendienst.
Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056/21 81 28
InterimHoutVoltijdsVast contract
klantendienst medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.
Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker customer service - regio Zeebrugge
Zeebrugge
Voor onze klant regio Zeebrugge, een transportbedrijf, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Jouw taken zijn:
Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs,...Je registreert de opdrachten en staat in voor de volledige administratieve verwerking.Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega's intern als extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen en problemen.Je staat in voor de registratie van klanten, wachturen, douaneformulieren, ...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantendienst medewerker
Komen-Waasten, België
Tweetalige Klantendienstmedewerker
Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Functieomschrijving:
Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker klantendienst
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.
Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aftersales Medewerker
Heverlee, Leuven, België
Ben je een geboren planner?
Kan je goed Nederlands en Frans?
Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.
Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week:
Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Support Medewerker
Melsele, Beveren
Je bent de doortastende schakel tussen onze klanten en onze organisatie. Via telefoon, e-mail of in de officina zelf help je apothekers en apotheekassistenten met hun technische vragen en geef je advies waar nodig.
Zo werk je mee aan onze kwaliteitsvolle service.
Jouw functie
Je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van klanten. Die vragen zijn zowel technisch, als gerelateerd aan het gebruik van de software.Je beheert de relatie met de klant, zowel telefonisch, als via e-mail of remote.Je registreert de vragen van de apotheker die je vervolgens interpreteert, afstemt met de interne organisatie en opvolgt tot voldoening van de klant. Je rust niet tot de klant tevreden is.De diversiteit aan vragen van de apotheker en de constante evolutie en innovatie in deze sector vraagt een flexibele aanpak en daagt je uit om je constant in te werken in de nieuwigheden.Je draagt bij tot het voortdurend verbeteren van de diensten van ons bedrijf, en bijgevolg ook tot de tevredenheid van de klanten. Je handelt jouw interventies op een professionele manier af.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Representative Frankrijk
Bekkevoort, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Het voorbereiden, verwerken en beheren van bestellingen en offertes;Je bent het centraal aanspreekpunt voor en biedt technische ondersteuning aan de klantenrelaties;Je staat in dienst van de klant bij het aanreiken van snelle oplossingen en antwoorden;Je informeert de klant over de mogelijkheden op gebied van orders en service;Je verwerkt de administratie omtrent klachten samen met de collega's en dienst Aftersales;Je benadert klanten proactief inzake debiteurenbeheer en klanttevredenheid.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Klantendienst Drietalig
Zwijndrecht, België
Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.
Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️
Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Assistant
Heverlee, Leuven, België
Werk jij klantgericht?Ken je wat van sales en distributie in SAP?En heb je een goede talenkennis?Dan is deze job in Heverlee iets voor jou! Een bedrijf gespecialiseerd in tandheelkundige producten, is op zoek naar een Customer Service Assistant die volgende taken op zich zal nemen:
Je voert verkooporders in in het SAP systeem. Je bent verantwoordelijk voor de communicatie naar de klant omtrent o.a. bestellingen, levertijden, beschikbaarheid van producten... Als Customer Service Assistant stem je prioriteiten en timing af met de klanten. Je behandelt de administratieve afhandeling bij retours en verzorgt de klachtenbehandeling. Je geeft klantenorders door aan levering.Daarnaast bereid je de facturen voor en verstuur je die.Opmaken van douanedocumenten is ook een van jouw taken.Input en updaten van data in SAP (voor leveringen).
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
klantendienst medewerker / NL + FR / Hybride
Berchem
Wil jij elke dag klanten verder helpen met oog op kwaliteit?
Wat ga je doen? 📞
📌 Je bent het eerste aanspreekpunt voor binnenkomende klantenvragen via telefoon en e-mail.
📌 Je stelt open vragen en zoekt naar de beste oplossing voor de klant.
📌 Je behandelt elke case met een kritische en oplossingsgerichte houding, waarbij het klantbelang steeds vooropstaat.
📌 Je begeleidt klanten naar een snelle en efficiënte oplossing met oog op kwaliteit.
📌 Voor complexere vragen kan je steeds rekenen op gespecialiseerde collega’s, chatbot en de digitale GPS.
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.
Je staat in voor de opvolging van de importzendingen UK.Je maakt de dossiers op.Je doet de voorbereiding van de documenten voor inklaring.Je volgt het importtraject UK-België.Je maakt leveringsafspraken bij de Belgische klant.Je organiseert en volgt de levering op in samenspraak met de domestics afdeling.Je bent de aanspreekpartner van de klant of UK-partner ingeval van klachten en vragen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden mogelijk maakt. Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:
Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Brugge, België
Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:
Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ...
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales
Loppem, Zedelgem, België
Klimaat en jij zijn 2 handen op 1 buik? Je hebt zin in een nieuwe uitdaging? Je zoekt een job met verantwoordelijkheid en autonomie?
Ervaring als inside sales? Lees dan verder want jouw nieuwe job heb je zojuist gevonden!
Wat houdt je job in?
Je maakt deel uit van het inerne sales team en werkt nauw saemn met de buitendienst.Je maakt offertes en bijhorende productfiches op van de applied systems.Je biedt klanten technische en commerciële ondersteuning per telefoon of per mail.Je beheerst de productfiches en databoeken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Loppem, Zedelgem, België
Draag ook jij het klimaat een warm hart toe? Barst je van de energie en zoek je een boeiende uitdaging? Bouw dansamen met onze klant een mooie toekomst uit. Voor hun vestiging in Loppem zoeken ze nog een enthousiaste CustomerCare medewerker.Wat houdt je job in?
Je leidt de bestellingen van airco’s, warmtepompen, ventilatiesystemen en chillers in goede banen.In samenspraak met de transporteur zorg je voor vlotte levering van de toestellen.Je ondersteunt de dienst na verkoop. Je lost eventuele moeilijkheden met de glimlach op.Je leidt inkomende telefoons in goede banen. Een deel van de week sta je in voor de eerste lijn.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel medewerker binnendienst
Maldegem, België
Voor onze klant te Maldegem zoeken wij een commercieel bediende / internal sales medewerker:
Je biedt commerciële ondersteuning aan de Area Sales Managers.Met behulp van gespecialiseerde software verwerk je de binnenkomende orders van jouw area.Als schakel tussen onze klant en de verdeler/eindklant speel je een belangrijke rol waarin communicatie centraal staat.Je verzorgt het contact met de transportbedrijven en staat in voor de verzending van de goederen naar de klant, inclusief de administratieve afhandeling.Je behandelt commerciële klachten Je organiseert het transport binnen een internationale omgeving met kennis van export- en douane formaliteiten.Je rapporteert aan de Internal Sales Supervisor.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel medewerker binnendienst Maldegem
Maldegem, België
Voor onze klant te Maldegem zoeken wij een commercieel bediende / internal sales medewerker:
Je biedt commerciële ondersteuning aan de Area Sales Managers.Met behulp van gespecialiseerde software verwerk je de binnenkomende orders van jouw area.Als schakel tussen onze klant en de verdeler/eindklant speel je een belangrijke rol waarin communicatie centraal staat.Je verzorgt het contact met de transportbedrijven en staat in voor de verzending van de goederen naar de klant, inclusief de administratieve afhandeling.Je behandelt commerciële klachten Je organiseert het transport binnen een internationale omgeving met kennis van export- en douane formaliteiten.Je rapporteert aan de Internal Sales Supervisor.
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantadviseur Verzekeringen (Torhout)
Torhout, België
Vivaldis Finance is samen met een verzekeringskantoor op zoek naar een klantadviseur verzekeringen.
Een greep uit je takenpakket:
Je staat in voor de administratieve opvolging van verzekeringsdossiers voor particuliere klantenJe maakt polissen op en werk offertes uit, voert wijzigingen door en onderhandelt met de verzekeringsmaatschappijenJe staat klanten te woord bij allerhande vragen en biedt hen professioneel advies aanJe hebt oog en oor voor commerciële opportuniteitenJe bouwt een lange termijnrelatie uit met je klanten en contactpersonen bij maatschappijen
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract
Internal Sales
Aalter, België
Voor een bedrijf in Aalter zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst
Hoe ziet je dag eruit als commercieel medewerker binnendienst ?
Als Internal Sales Representative ben jij samen met de Account Managers verantwoordelijk voor het aantrekken van nieuwe klanten én het uitbreiden van onze bestaande klantenportfolio. Jij zet alles op alles om te zorgen voor een stijgende omzet en meer succes in de markt.Prospectie is een belangrijk onderdeel van jouw werk en jij weet als geen ander hoe je potentiële klanten over de streep trekt.Maar daar stopt het niet: je gaat ook actief op zoek naar upsell- en cross-selling mogelijkheden. Jouw hart gaat sneller kloppen van cross selling en je vindt het een uitdaging om bestaande klanten te informeren over de nieuwste producten en mogelijkheden die wij aanbieden.
InterimPapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.