Jobs

Jobs

394 Jobs gevonden
Dringend

Dossierbeheerder

Lanaken, België

Ben jij een gemotiveerde boekhouder die op zoek is naar een familiale werkomgeving in Lanaken? Heb je al enige ervaring of ben je net afgestudeerd? Wij verwelkomen je graag in ons dynamisch team!   Als dossierbeheerder bij ons kantoor zal je instaan voor de verwerking van de boekhoudkundige administratie van onze klanten. Je hebt een gevarieerde functie met onder andere:   Boeken van verkoop- en aankoopfacturen;Opstellen van BTW-aangiften;Jaarafsluitingen en tussentijdse balansen;Rapportages en analyses;Klantencontact en advies op maat;Samenwerken met het team om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Hulpboekhouder

Hamont-Achel, België

Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime functie in de financiële administratie? Lees dan zeker verder! Voor een bedrijf, gelegen te Hamont-Achel, zijn we op zoek naar een financieel medewerker die zich graag vastbijt in cijfers, maar ook van het samenwerken in een hecht team houdt.   Als hulpboekhouder ben jij de spil tussen de verschillende afdelingen en draag je bij aan een efficiënte en transparante financiële administratie.   Je taken bestaan uit:   Het up-to-date houden van de financiële administratie;Verwerken van financiële gegevens en het boeken van de transacties;Onderhouden van contact met klanten en leveranciers;Het opstellen van financiële rapportages;Ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluiting;Beheren van de debiteuren- en crediteuradministratie;Diverse administratieve taken uitvoeren, zoals archivering en dossierbeheer.
FinanceMaterialenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Technisch administratief bediende

Tienen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een technisch administratief bediende voor onze klant in Tienen. Onze klant is gespecialiseerd in de verkoop, reparatie en het onderhoud van hoogwerkers. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als technisch administratief bediende bestaat uit: Je coördineert de dagelijkse planning van onderhouds- en reparatiewerkzaamheden;Je communiceert met klanten om afspraken in te plannen, vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden.Je beheert de facturatie en volgt betalingen nauwkeurig op;Je handelt garantieaanvragen en -procedures af;Je beheert en vernieuwt onderhoudscontracten;Je zorgt voor een efficiënte samenwerking tussen verschillende afdelingen (techniek, administratie, klantenservice);Je verzorgt de goedkeuring van nieuwe voertuigen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Bierbeek, België

Weet je alles over schadedossiers?Ben je er ook graag mee bezig?Goed nieuws, want een zakenkantoor in Bierbeek is op zoek naar een schadebeheerder. Hoe jouw takenpakket eruit ziet? Ontdek het alvast hier: Jouw verantwoordelijkheid ligt vooral bij de aangifte, opvolging en afhandeling van de schadedossiers in auto, brand, rechtsbijstand, burgerlijke aansprakelijkheid en lichamelijke ongevallen;Je keert ziekte-, pensioen- of invaliditeitsvergoedingen uit, je controleert de vereffening en je regelt de afwikkeling;Als schadebeheerder stel je een minnelijke schikking of bemiddeling voor, of start je de geschillenprocedure op;Je informeert de klant over de afhandeling van zijn dossier en je adviseert hem over te ondernemen stappen (neerleggen van een klacht, expertise...);Bewijzen en bijkomende informatie zoals loonfiches, medische attesten, expertise verslagen... vergeet jij niet op te vragenJe volgt de vereffening van dossiers van verzekerden of derden op, of je bezorgt de dossiers aan de geschillendienst;Je registreert gegevens in het bestand van de verzekerde of derde en je bezorgt hen de contract- of bewijsstukken;Daarnaast start je ook nog schadevergoedingsprocedures op voor verzekerden of slachtoffers op basis van een beoordeling van de schade en de aansprakelijkheden van de betrokkenen.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, een bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, verhuur & service van grondverzetmachines en hoogwerkers, zijn we op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker. Als administratief bediende/ administratief medewerker heb je volgend takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf;Beantwoorden van inkomende en uitgaande telefoons (NL - FR);Beantwoorden van mails;Algemene administratieve taken;Registreren en beheren van alle klanten binnen het CRM-systeem;Ontvangen van orders en deze omzetten in klantendossiers;Beheren van leasings en rentings.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / sales assistent voor onze klant in Sint-Truiden . Onze klant is gespecialiseerd in verkoop/verhuur van betonmachines. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief bediende / sales assistent bestaat uit: Je bent het aanspreekpunt van de verkopers, dealers en hoofdleverancier;Je staat in contact met klanten via telefoon en via mail; Het opstellen van offertes en verwerken van bestelbonnen;Beheren en up-to-date houden van administratieve klantendossiers in ons CRM-systeem;Coördineren en plannen van transporten;Organiseren van en deelnemen aan (buitenlandse) beurzen (1-3x per jaar);Uitvoeren van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het team.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België

Vivaldis Office is op zoek naar een tijdelijk administratief bediende/administratief medewerker voor onze klant in Scherpenheuvel. Onze klant is een vastgoedkantoor. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als tijdelijk administratief bediende/administratief medewerker bestaat uit: Je ontvangt klanten, leveranciers en bezoekers;Je beantwoordt telefoons en verzorgt de algemene kantoororganisatie;Je plant afspraken in;Je bereidt professionele dossiers, zoals verkoopdossiers, huurovereenkomsten en documenten voor algemene vergaderingen, voor en volgt deze op;Je ontvangt binnenkomende facturen en boekt deze in het systeem;Je beheert de voorraad, stelt tekorten vast en plaatst tijdig bestellingen.
OfficeImmobiliënVoltijdsTijdelijk

Administratief bediende boekhouding

Overijse

Werk je graag met cijfers? Ben je nauwkeurig? Kan je vlot werken met Excel?   Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.  Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?    Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende

lichtaart

Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Herk-de-Stad

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Herk-de-Stad. Onze klant is actief in de wegenbouw en gespecialiseerd in betonboordstenen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je beheert telefoons en e-mails;Je plaatst bestellingen;Je volgt vrachten op en houdt de voorraad bij;Je bespreekt prijzen met klanten;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie;Je ondersteunt administratief waar nodig.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Kampenhout, België

Voor onze klant in Kampenhout, gespecialiseerd in bouwmaterialen en natuursteen, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.Je takenpakket ziet eruit als volgt: Je behandelt de inkomende telefoons en mails van klantenJe biedt administratieve ondersteuning op diverse domeinen zoals: rapportering afwezigheden, correcte leveringsafspraken, controle van de weegbonnen...Je zorgt voor de opmaak van offertes en volgt deze mee opJe zorgt mee voor de administratieve opvolging van de materialen die we naar verdere recyclage afvoerenJe zorgt mee voor de opvolging van administratie rond de kwaliteiten van onze stromenJe hebt nauw contact met klanten, chauffeurs en de collega's op het terreinSamen proberen we de omzet van onze klanten te maximaliseren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Lummen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in industriële filteroplossingen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende bestaat uit: Je verwerkt dagelijks inkomende prijsaanvragen en klantorders;Je plaatst bestellingen bij leveranciers;Je controleert en verwerkt orderbevestigingen;Je beantwoordt vragen van klanten en leveranciers, voornamelijk via e-mail;Je stelt facturen op;Je voert diverse administratieve werkzaamheden uit.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Boortmeerbeek

 In Boortmeerbeek ben je verantwoordelijk voor: Het beheer en opvolging van verhuur-aanvragen en bestellingen in zowel het Nederlands als Frans.Het opmaken van facturen op basis van bestelbonnen.De administratieve verwerking van inkomende retourzendingen.Het opvolgen van openstaande klanten in samenwerking met de vertegenwoordigers en CFO.Administratieve verwerking van leasecontracten en maandelijkse voorraadboekingen.Het bieden van administratieve ondersteuning aan het management en de financiële afdeling.Direct rapporteren aan het management (directeuren en CFO van de groep).  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Boekhouding

Hever, België

Voor onze klant in de autosector in Boortmeerbeek zijn wij op zoek naar een administratief bediende in de boekhouding.   Als Administratief Bediende Boekhouding ben jij een onmisbare schakel binnen het team. Je dagelijkse verantwoordelijkheden omvatten: Opvolging van debiteuren en het inboeken van inkomende facturen.Ondersteuning van de boekhouder met diverse boekhoudkundige taken, waaronder het inboeken van bank- en kastransacties, BTW-aangiftes en jaarafsluitingen.Uitvoering van allerhande administratieve werkzaamheden, zoals het behandelen van mails, post en telefoongesprekken.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Machelen, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de farmaceutische sector, zijn we op zoek naar een georganiseerde en nauwkeurige Administratief Bediende;   Wat wordt er van jou verwacht?   Je staat in voor de verwerking en opvolging van bestellingenJe biedt administratieve ondersteuning aan het commerciële team, opstellen van offertes, creditnota'sWanneer één van de techniekers ter plaatse is langs geweest, sta jij in voor de administratieve verwerking van het technische rapportVia het ERP systeem volg jij het klantenbestand verder opJe neemt inkomende oproepen aan en schakelt door indien nodigJe maakt onderhoudscontracten op
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in telefonie, IT en notificatiesystemen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonische bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende bestaat uit: Je volgt de topklanten nauwgezet op;Je geeft uitleg over de nieuwe en bestaande producten;Je helpt de klanten verder met hun vragen en bezorgt hen de juiste informatie;Je maakt de offertes op en volgt deze ook verder op;Je geeft de orders correct in;Je zorgt ervoor dat de klantdossiers administratief juist verwerkt worden.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een groothandel in werkkledij, werkschoenen,...  In deze functie werk je mee op drie afdelingen: sales, inkoop en marketing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief bediende bestaat uit:   Marketing & Communicatie Creëren van digitale marketingcampagnes en het beheren van mailings via HubSpot.Ontwerpen van aantrekkelijke folders en andere marketingmaterialen.Schrijven en beheren van content voor verschillende kanalen.Helpen bij het organiseren van beurzen en evenementen. Administratie & Inkoop Aanmaken van inkooporders in ons systeem (AS400).Verwerken van binnenkomende orders via mail, webshop en andere kanalen.Beheren van de mailbox en vragen beantwoorden.Beantwoorden van telefoons en klanten en leveranciers te woord staan.  
OfficeLederVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch administratief bediende

Wiekevorst

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!   Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende? Dan is deze vacature iets voor jou!   Je zal instaan voor:   onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Beringen

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief/ commercieel bediende voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in het aanvragen van vergunningen voor wegsignalisaties.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief/ commercieel bediende bestaat uit: Het aanvragen van vergunningen aan verschillende instanties;Het opstellen van signalisatieplannen;Telefonische opvolging van de dossiers;Communicatie met steden en politiediensten;Contact onderhouden met bestaande klanten en leggen met nieuwe klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief