Jobs

Jobs

126 Jobs gevonden
Dringend

Hulpboekhouder

Hamont-Achel, België

Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime functie in de financiële administratie? Lees dan zeker verder! Voor een bedrijf, gelegen te Hamont-Achel, zijn we op zoek naar een financieel medewerker die zich graag vastbijt in cijfers, maar ook van het samenwerken in een hecht team houdt.   Als hulpboekhouder ben jij de spil tussen de verschillende afdelingen en draag je bij aan een efficiënte en transparante financiële administratie.   Je taken bestaan uit:   Het up-to-date houden van de financiële administratie;Verwerken van financiële gegevens en het boeken van de transacties;Onderhouden van contact met klanten en leveranciers;Het opstellen van financiële rapportages;Ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluiting;Beheren van de debiteuren- en crediteuradministratie;Diverse administratieve taken uitvoeren, zoals archivering en dossierbeheer.
FinanceMaterialenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig medewerker

Zedelgem, België

Voor een dynamische en groeiende onderneming in Zedelgem zijn we op zoek naar een gedreven medewerker voor de functie van administratief bediende met kennis van boekhouding. Jouw verantwoordelijkheden: Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als op kantoorJe zorgt dat het kantoor proper is en coördineert hiertoe het poetsteamJe plaatst bestellingen voor bureaumateriaal en werfmateriaal wanneer dit nodig is. Je onderhoudt hiertoe het contact met de leveranciersJe maakt offertes en contracten op en beheert de administratie rond projecten die hieruit voortkomenJe maakt facturen op naar klanten in het kader van de lopende contractenJe staat in voor het debiteurenbeheerJe verwelkomt nieuwe collega’s en bereidt hun komst administratief voorJe ondersteunt de hoofdboekhouder bij de dagelijkse personeelsadministratieJe controleert de uurregistratiesJe coördineert en beheert verschillende opleidingen voor de collega’s
FinanceImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief Medewerker

Ieper, België

Op zoek naar een afwisselende administratieve job?Je komt graag terecht in een dynamisch en familiaal bedrijf?Lees dan zeker verder! Je bent het aanspreekpunt voor klanten en leveranciersJe staat in voor klachtenbehandelingUitvoeren van algemene kwaliteitscontrolesAdministratieve ondersteuning bieden aan verschillende afdelingenJe bent een administratieve duizendpoot
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker

Gentbrugge, Gent, België

Zin in om als administratief bediende aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?    Het takenpakket: Je ontvangt onze cliënten, verwelkomt ze en begeleidt hen vriendelijk naar de vergaderzaal. Je verzorgt een warm onthaal.Je staat onze cliënten en leveranciers telefonisch te woord. Je neemt deel aan de telefonische kantoorpermanentieJe voert gevarieerde administratieve taken uit (dossierbeheer, contracten met partners en leveranciers beheren,...)Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire taken (herstellingswerken regelen met externe partners, efficiënte kantoorwerking organiseren, de vergaderzalen in orde zetten voor bezoekers,...)Je staat in voor preaccountancy taken (opvolgen leveranciers, debiteurenbeheer, afspraken met cliënten inplannen, facturen controleren, overdrachten en nieuwe dossiers opzetten...)
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Medewerker Dienst na verkoop

Rotselaar, België

Hou jij van telefonische contact?Administratief sterk?Technische feeling? Voor een bedrijf te Rotselaar gespecialiseerd in koeltechnieken en airco zijn we op zoek naar een administratief medewerker voor hun dienst na verkoop.Hier een greep uit jouw takenpakket: Op de servicedienst fungeer jij als telefonisch aanspreekpunt voor Nederlandstalige en Franstalige klanten. Die klanten probeer je samen met jouw collega’s zo goed mogelijk te helpen.Als administratief bediende volg je de administratie van uitgevoerde interventies mee op: Werkbonnen checken, vervolledigen en correct linken aan uitgevoerde opdrachten.Overzicht bewaren zodat je klanten en techniekers kan informeren.Vervolgopdrachten aanmaken. Je werkt vlot samen met jouw collega’s en de planners.Naarmate je vertrouwd geraakt mat je takenpakket word je mee ingeschakeld voor het totale administratieve proces.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Medewerker Boekhoudkantoor

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.    Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.   Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit: Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x)

Anderlecht, België

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x) Voltijds – vervanging tot augustus 2025   Jouw taken: Je biedt administratieve ondersteuning aan het diensthoofd;Je verzorgt administratieve taken (o.a. kopieer- en scanwerk, archivering, up-to-date houden van bestanden, lijsten opmaken, …);Je vraagt offertes op; Je maakt planningen op in kader van raamovereenkomsten; Je beheert de agenda van de klusdienst; Je werkt samen met je collega’s van de dienst ‘Infrastructuur & Preventie’. 
InterimDienstenVoltijdsTijdelijk

Deeltijds administratief medewerker

Kinrooi

Voor onze klant in Kinrooi zijn we op zoek naar een administratief / inside sales medewerker part-time   Je neemt orders aan van klantenJe behandelt mails en telefoonsJe contacteert klanten indien er vragen / issues zijn met een orderJe verzorgt deels de administratie    
OfficeChemieDeeltijdsVast contract

Administratief medewerker

Zaventem, België

Onze klant is een toonaangevende leverancier van hightech apparatuur, zoals scanning-elektronenmicroscopen, transmissie-elektronenmicroscopen, apparatuur voor oppervlakteanalyse, massaspectrometers, NMR-spectrometers en Clinical Chemistry Analyzers. Onze oplossingen ondersteunen diverse klantendoelstellingen, van routinematige analyses tot innovatieve doorbraken in nanotechnologie.   Wij zijn op zoek naar een Administratief en Logistiek Medewerker om het team deeltijds (max. 4/5e) te versterken. Belangrijkste Taken   Algemene Administratie: Het beantwoorden van inkomende oproepen, het opnemen van berichten en het doorverwijzen van oproepen indien nodig.Het afhandelen van e-mailvragen.Beheren van post en koeriersdiensten zoals FedEx.Ontvangen en verwerken van inkooporders.Het uitgeven van verkoopfacturen (instrumenten en verbruiksartikelen).Bestellingen verifiëren, inclusief klantgegevens en betalingsinformatie.Het regelen van verzendingen naar klanten.Het volgen van de leverstatus van bestelde artikelen en deze informatie delen met de betrokken personen.Klanten telefonisch of per e-mail contacteren om vragen te beantwoorden en ontbrekende informatie te verkrijgen.Het bijhouden en updaten van verkoop- en klantgegevens.Reizen en accommodatie regelen voor medewerkers en klanten.Bestellen van tentoonstellingsmateriaal (brochures, panelen, souvenirs, etc.).Bestellen van kantoorbenodigdheden (papier, kantoorartikelen, water, etc.).Ondersteunen van internationale medewerkers met uiteenlopende achtergronden.Het uitvoeren van andere relevante taken wanneer nodig.  
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende

Izegem, België

Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;   Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve en boekhoudkundig bediende - leveranciersboekhouding

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, boekhoudkundige en administratieve taken + leveranciers- en klantenopvolging. Waar moet je zijn? Omgeving Beerse Specialisatie: Finance , bouw   Takenpakket Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringVerantwoordelijk voor volledige klant- en leveranciersboekhouding + rechterhand directieGeen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op boekhoudkundig en cijfermatig werk + administratieve ondersteuningDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij auditsAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces (inboeken facturen, factuurcontrole, aanmaningen/rappels, debiteurenbeheer, opmaak creditnota's, boeken bankverrichtingen, ondersteuning maandafsluiting, contract en verzekeringsdossiers beheren, opmaak rapporten, ...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve en boekhoudkundig bediende

Vosselaar, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende Taken: ​​​​​Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen...Contact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeente,Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, opstellen verkoopsovereenkomsten, budget bewaken, ...
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker (parttime)

Izegem, België

Vivaldis Finance is op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker. Een greep uit jouw takenpakket: Je zorgt ervoor dat alle projectgegevens correct en actueel zijnJe biedt praktische ondersteuning rond klanten- en leveranciersadministratiJe maakt nauwkeurige facturen aan en verwerkt deze in ons ERP-systeemJe bereidt de maandelijkse Intrastat- en Prodcom-aangiftes voorJe houdt de betaling van klanten scherp in de gaten. Je stuurt herinneringen, volgt openstaande facturen op, en zorgt ervoor dat betalingen tijdig binnenkomenJe biedt ondersteuning bij allerlei HR-taken op de personeelsdienstJe volgt de opleidingen op
FinanceMachinebouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende

Zuienkerke, België

Ben jij een nauwkeurige en gedreven administratieve professional die houdt van variatie in je werk? Werk jij graag in een team van enthousiaste collega’s en is het voor jou vanzelfsprekend dat alles tot in de puntjes geregeld is? Dan kom jij misschien in aanmerking om onze klant versterken en bij te dragen aan de groei van hun residentiële projecten! Voor een bouwbedrijf (regio rond Brugge) zoeken wij een administratieve duizendpoot die verantwoordelijkheid neemt voor een breed scala aan administratieve taken en boekhoudkundige ondersteuning. In deze rol ben jij van groot belang voor de dagelijkse operationele processen en zorg je ervoor dat alles op administratief vlak soepel en tijdig verloopt. Jouw taken: Beheren van de algemene administratieAdministratieve ondersteuning bieden voor het personeelsbeheer van zowel arbeiders als bediendenZorgen voor een efficiënte aanvulling van kantoorbenodigdhedenBoeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van betalingen en verzorgen van het debiteuren-en crediteurenbeheerHet rapporteren van administratieve gegevens aan de Office & Finance Manager
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende boekhouding

Overijse

Werk je graag met cijfers? Ben je nauwkeurig? Kan je vlot werken met Excel?   Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.  Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?    Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Boekhouding

Hever, België

Voor onze klant in de autosector in Boortmeerbeek zijn wij op zoek naar een administratief bediende in de boekhouding.   Als Administratief Bediende Boekhouding ben jij een onmisbare schakel binnen het team. Je dagelijkse verantwoordelijkheden omvatten: Opvolging van debiteuren en het inboeken van inkomende facturen.Ondersteuning van de boekhouder met diverse boekhoudkundige taken, waaronder het inboeken van bank- en kastransacties, BTW-aangiftes en jaarafsluitingen.Uitvoering van allerhande administratieve werkzaamheden, zoals het behandelen van mails, post en telefoongesprekken.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Parttime boekhoudkundig medewerker

Oostkamp, België

Kijk jij uit naar een deeltijdse uitdaging (18 tot 20u) met afwisselend administratieve en boekhoudkundige taken in de regio Oostkamp? Dan is de functie van deeltijds boekhoudkundig medewerker vast iets voor jou! Boeken van aankoopfacturen en verkoopfacturenVerzorgen van financiële verrichtingenLoonadministratieIntrastat-aangifteVoorbereiding maandafsluitingAd hoc administratieve taken
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief