Jobs

Jobs

391 Jobs gevonden
Dringend

Administratief Bediende | Bouw

Waregem, België

Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.   Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende: Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief medewerker deeltijds

Zaventem, België

Onze klant is een toonaangevende leverancier van hightech apparatuur, zoals scanning-elektronenmicroscopen, transmissie-elektronenmicroscopen, apparatuur voor oppervlakteanalyse, massaspectrometers, NMR-spectrometers en Clinical Chemistry Analyzers. Onze oplossingen ondersteunen diverse klantendoelstellingen, van routinematige analyses tot innovatieve doorbraken in nanotechnologie.   Wij zijn op zoek naar een Administratief en Logistiek Medewerker om het team deeltijds (max. 4/5e) te versterken. Belangrijkste Taken   Algemene Administratie: Het beantwoorden van inkomende oproepen, het opnemen van berichten en het doorverwijzen van oproepen indien nodig.Het afhandelen van e-mailvragen.Beheren van post en koeriersdiensten zoals FedEx.Ontvangen en verwerken van inkooporders.Het uitgeven van verkoopfacturen (instrumenten en verbruiksartikelen).Bestellingen verifiëren, inclusief klantgegevens en betalingsinformatie.Het regelen van verzendingen naar klanten.Het volgen van de leverstatus van bestelde artikelen en deze informatie delen met de betrokken personen.Klanten telefonisch of per e-mail contacteren om vragen te beantwoorden en ontbrekende informatie te verkrijgen.Het bijhouden en updaten van verkoop- en klantgegevens.Reizen en accommodatie regelen voor medewerkers en klanten.Bestellen van tentoonstellingsmateriaal (brochures, panelen, souvenirs, etc.).Bestellen van kantoorbenodigdheden (papier, kantoorartikelen, water, etc.).Ondersteunen van internationale medewerkers met uiteenlopende achtergronden.Het uitvoeren van andere relevante taken wanneer nodig.  
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Hulpboekhouder

Lummen, België

Voor een bedrijf in Lummen zijn we op zoek naar een boekhouder. Lees snel verder en solliciteer bij interesse online of contacteer Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.   Wat houdt de job in? Inboeken van facturen en financiële documentenUitvoeren van betalingenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftesVoorbereiden en indienen van de afsluitingenNauwe samenwerking met de hoofdboekhouderDigitaliseren van de boekhoudingRapporteringen opmaken voor het managementAnalyseren van de boekhouding
FinanceMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Dossierbeheerder

Halen, België

Wij zijn op zoek naar een ervaren dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor gelegen te Halen. In deze rol speel je een cruciale functie binnen een hecht en familiair team. Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Lees dan snel verder!   Je taken als dossierbeheerder bestaan uit:   Beheren en opvolgen van dossiergegevens;Zorgdragen voor een correcte boekhoudkundige verwerking;Adviseren van cliënten over financiële en fiscale vraagstukken;Je staat in voor de opstelling van de jaarrekening alsook de fiscale aangiftes;BTW-aangiftes;
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

technisch administratief bediende

Aartselaar, België

Voor onze klant te Aartselaar, een machinebouwer, zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker Als technisch administratief medewerker sta je in voor het bestellen van materialen en wisselstukken. Je staat in voor het voorraadbeheer (in- en uitgaande goederen).Hiervoor neem je contact op met verschillende leveranciers om prijzen op te vragen. Je maakt hierbij een afweging tussen levervoorwaarden, prijs en kwaliteitJe maakt offertes op naar klanten. Dit gebeurt door verschillende parameters in te geven in het ERP-systeemJe beheert het ganse administratieve proces vanaf de inkomende goederen t.e.m. de facturatie naar de klant
TechnicsMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek administratief bediende

Antwerpen 2030, Antwerpen

Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie.   Functieomschrijving: behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (import en export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerbeheren uw eigen klantenportefeuilleverzorgen van contact met klanten en leveranciersnauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch administratief bediende

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent 📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende? Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Mechelen, België

Wil jij aan de slag in de sector van petroleumhandel en hou je van een afwisselende job met veel verantwoordelijkheid? Dan hebben wij de ideale uitdaging voor jou! Voor een sterk groeiend familiebedrijf in de regio Mechelen zijn wij op zoek naar een gedreven Administratief Bediende.   ouw takenpakket Als Administratief Bediende ben jij van onschatbare waarde binnen onze organisatie. Je taken zullen verdeeld zijn over twee essentiële werkdomeinen:     Het bijhouden van prijsnoteringen en het communiceren hiervan naar klanten.Het opstellen en opvolgen van offertes.Bestellingen bevestigen, doorgeven, opvolgen en factureren.Documenten omtrent export en transport opmaken en beheren.Het noteren en beheren van bestellingen via e-mail en telefoon.Klant- en productgerelateerde vragen beantwoorden en opvolgen.Bestellingen toewijzen aan chauffeurs.Verschillende facturatie-gerelateerde taken ondersteunen en uitvoeren. Interesse? Solliciteer online of stuur je meest recente CV en motivatie door naar Mechelen@Vivaldisinterim.be.
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende - Vergunningen

Puurs, België

Voor een bouwbedrijf gelegen in Puurs zijn wij op zoek naar een Administratief bediende vergunningen. Opstellen en aanvragen van vergunningen bij verschillende gemeentenOpvolgen van vergunningsaanvragen om ervoor te zorgen dat werken tijdig uitgevoerd kunnen wordenControleren of parkeerverboden geplaatst zijn vóór de start van de werken en opgehaald worden na voltooiing ervanVerwerken van binnenkomende telefoons en beheren van verschillende mailboxenDossiers verwerken voor diverse ploegen, plannen en vergunningen inladenControleren of dossiers na uitgevoerde werken correct zijn uitgevoerd en ingeladen, en deze dossiers vervolgens klasserenBijdragen aan het efficiënte verloop van de administratieve processen binnen het bedrijfAssisteren van de administratief bediende planning
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Temse, België

Spreek jij een goede basiskennis Frans? En heb je ervaring in administratie? Dan hebben wij een super toffe job voor jou binnen een familiale bouwbedrijf in Temse Om hun team te versterken zijn ze op zoek naar een administratief bediende.    Je hebt een diverse takenpakket:Je verwerkt en maakt offertes, contractstukken en facturen (ERP) op.Je kijkt de tekorten na en plaatst bestellingen. Je staat ook in voor het boeken van hotels en het beheren van sociale media.Ontvangen van bezoekers en verwerken van poststukken en goederen.Opvolgen van telefoons, e-mails en andere correspondentie.Je bent in contact met de klanten en leveranciers (zowel Nederlands als Frans).Je archiveert administratieve documenten en gegevens. Nog geen ervaring met bovenstaande taken? Maar ben je wel een administratieve duizendpoot? Solliciteer dan snel!
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Transportafdeling

Kallo, Beveren, België

Voor een transportbedrijf in de Haven van Kallo 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende voor de Transportafdeling 💻   Jouw taken en verantwoordelijkheden: Verwerken en controleren van transportdocumentenBijhouden van dossiers en archiveren van documentenCommunicatie met klanten en transporteurs omtrent leveringen en transportdetailsOndersteunen bij de planning en organisatie van transportenInvoeren en bijhouden van gegevens in het transportsysteemAfhandelen van administratieve correspondentie en telefoonverkeerAssisteren bij het opstellen van rapportages en analysesZorgdragen voor een correcte factureatie en opvolging van betalingen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Boekhouding

Hever, België

Voor onze klant in de autosector in Boortmeerbeek zijn wij op zoek naar een administratief bediende in de boekhouding.   Als Administratief Bediende Boekhouding ben jij een onmisbare schakel binnen het team. Je dagelijkse verantwoordelijkheden omvatten: Opvolging van debiteuren en het inboeken van inkomende facturen.Ondersteuning van de boekhouder met diverse boekhoudkundige taken, waaronder het inboeken van bank- en kastransacties, BTW-aangiftes en jaarafsluitingen.Uitvoering van allerhande administratieve werkzaamheden, zoals het behandelen van mails, post en telefoongesprekken.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Boortmeerbeek

 In Boortmeerbeek ben je verantwoordelijk voor: Het beheer en opvolging van verhuur-aanvragen en bestellingen in zowel het Nederlands als Frans.Het opmaken van facturen op basis van bestelbonnen.De administratieve verwerking van inkomende retourzendingen.Het opvolgen van openstaande klanten in samenwerking met de vertegenwoordigers en CFO.Administratieve verwerking van leasecontracten en maandelijkse voorraadboekingen.Het bieden van administratieve ondersteuning aan het management en de financiële afdeling.Direct rapporteren aan het management (directeuren en CFO van de groep).  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief Bediende

Kapellen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een administratief bediende.    Je staat dagelijks in contact met onze klanten voor alles wat betreft service en onderhoud van hun fotovoltaïsche installaties;Op dagelijkse basis check je op ons monitoringplatform de verschillende installaties op storingen en uitvallen;Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de korte en lange termijn plannen waarbij je onze service techniekers optimaal inzet rekening houdende met hun kennis en kunde;Je volgt de uitvoering van de service opdrachten op en waakt erover dat alle interventies terechtkomen in ons service management systeem;Indien nodig zorg je ervoor dat de juiste materialen en werkmiddelen voor handen zijn om de geplande interventie tot een goed einde te brengen;De planning houdt rekening met de afspraken die we hebben met onze klanten, de bestaande werkinstructies en veiligheidsmaatregelen;Je houdt onze klanten op de hoogte en voorziet ook in de rapportering hierover;Je werkt nauw samen met de andere afdelingen binnen het bedrijf, sales, projects en finance;Je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke van de service-afdeling van het bedrijf.
Technics EmployeesEnergieVoltijdsVast contract

Administratief Bediende HSEQW

Verrebroek, Beveren, België

Voor een bedrijf gevestigd in 9130, Verrebroek📍 die actief is in stellingbouw, isolatie, schilderwerken, etc.. zijn we nog op zoek naar een Administratief bediende HSEQW   Jouw takenpakket ⬇️ Je draagt bij aan een veilige en kwalitatieve werkomgevingJe biedt veelzijdige ondersteuning aan onze HSEQW-afdelingVerzamelen van informatie en opstellen van rapportagesMaken van presentatiesSamenstellen en opvolgen van ongevallendossiersOndersteunen bij de implementatie van projecten en acties
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Administratief bediende

Verrebroek, Beveren, België

Een bedrijf uit Verrebroek📍 is opzoek naar een Administratief bediende in Logistiek   Wat kun je van de functie verwachten⬇️ dagelijkse registratie en opvolging van logistieke bewegingenopstellen van de benodigde documenten 📋 voor verzending en retouradministratieve ondersteuning 📝 van maandelijkse doorfacturatieJe zorgt mee voor een goede en efficiënte operationele werking op de afdelingJe opstellen als contactpersoon📞 voor de werven en andere afdelingenVerwerken van uurprestaties en afwezigheden📈 van de medewerkers van de logistieke afdeling  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Kampenhout, België

Voor onze klant in Kampenhout, gespecialiseerd in bouwmaterialen en natuursteen, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.Je takenpakket ziet eruit als volgt: Je behandelt de inkomende telefoons en mails van klantenJe biedt administratieve ondersteuning op diverse domeinen zoals: rapportering afwezigheden, correcte leveringsafspraken, controle van de weegbonnen...Je zorgt voor de opmaak van offertes en volgt deze mee opJe zorgt mee voor de administratieve opvolging van de materialen die we naar verdere recyclage afvoerenJe zorgt mee voor de opvolging van administratie rond de kwaliteiten van onze stromenJe hebt nauw contact met klanten, chauffeurs en de collega's op het terreinSamen proberen we de omzet van onze klanten te maximaliseren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Grimbergen, België

Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief