Jobs

Jobs

186 Jobs gevonden
Dringend

Administratief Bediende | Bouw

Waregem, België

Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.   Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende: Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Hulpboekhouder

Lummen, België

Voor een bedrijf in Lummen zijn we op zoek naar een boekhouder. Lees snel verder en solliciteer bij interesse online of contacteer Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.   Wat houdt de job in? Inboeken van facturen en financiële documentenUitvoeren van betalingenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftesVoorbereiden en indienen van de afsluitingenNauwe samenwerking met de hoofdboekhouderDigitaliseren van de boekhoudingRapporteringen opmaken voor het managementAnalyseren van de boekhouding
FinanceMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Dossierbeheerder

Halen, België

Wij zijn op zoek naar een ervaren dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor gelegen te Halen. In deze rol speel je een cruciale functie binnen een hecht en familiair team. Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Lees dan snel verder!   Je taken als dossierbeheerder bestaan uit:   Beheren en opvolgen van dossiergegevens;Zorgdragen voor een correcte boekhoudkundige verwerking;Adviseren van cliënten over financiële en fiscale vraagstukken;Je staat in voor de opstelling van de jaarrekening alsook de fiscale aangiftes;BTW-aangiftes;
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Office Manager

Roeselare, België

Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet.  Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Dan ben jij de ideale kandidaat voor ons kantoor in Roeselare! Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben. Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z… Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt deze persoon bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op. …behandel jij alle administratie van Z tot A … Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.  …en dan ga jij terug dubbel checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen! De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.  Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden. Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team. Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternDienstenVoltijdsVast contract

Office Manager Vastgoed

Schilde, België

Heb jij een passie voor administratie? Haal jij energie uit het ondersteunen van een commercieel team en bouw je graag mee aan succesverhalen van je collega's? Lees dan zeker verder!   Voor een gekend vastgoedbedrijf in Schilde zijn wij op zoek naar een Office Manager.   Jouw takenpakket? 🏠 Jouw missie is om jouw vastgoedcollega's optimaal te ondersteunen met het beheer van dossiers. Op basis van hun input verwerk je alles nauwkeurig in het systeem. Je denkt actief mee, stelt zorgvuldig dossiers samen en vraagt waar nodig proactief extra informatie op.Klantencontact speelt een belangrijke rol in jouw werk. Veel van deze contacten verlopen telefonisch, waarbij jij verantwoordelijk bent voor een vriendelijke en professionele ontvangst.Agendabeheer is ook een van jouw kerntaken. Je beheert de afspraken van je vastgoedcollega's en zorgt ervoor dat alles rond verhuur en verkoop soepel verloopt.Tot slot draag je zorg voor het verzamelen van alle noodzakelijke informatie voor het opstellen van verkoopovereenkomsten. Jij zorgt niet alleen voor een correcte voorbereiding, maar ook voor een vlekkeloze administratieve afhandeling.  
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office manager

Nieuwerkerken, België

Vivaldis Office is op zoek naar een office manager voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in elektriciteitswerken en telecom.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als office manager / administratief bediende zal bestaan uit: Je bestelt producten en volgt deze op;Je verzamelt informatie voor het opmaken van facturen;Je boekt afspraken in voor klanten en volgt deze op;Je treft voorbereidingen ter ondersteuning van de geplande werkzaamheden;Je beheert de planning en de mailbox;Je volgt mee de VCA attesten op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Assistant

Nazareth, België

Voor een bedrijf te Nazareth zijn we op zoek naar een Office Assistant   Hoe ziet je dag eruit als Office Assistant ?   Je wordt de stem, het gezicht en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en medewerkers. Je ontvangt en begeleidt op een professionele manier onze nationale en internationale klanten alsook andere bezoekers.Je beheert het wagenpark.Je beheert een aantal administratieve taken.Je verzorgt de vertalingen en opmaak van diverse documenten voor ingenieurs en programmeurs.Je werkt in een team van 3 collega’s.  
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Finance Office Administrator

Mechelen, België

Voor onze klant zijn we op zoek naar een financieel administratief bediende.  Je taken zijn als volgt:  Ondersteunen van CFO en hoofdboekhouderWekelijkse en maandelijkse rapporteringAnalyse van kosten en opbrengstenDagdagelijkse boekhoudkundige werkzaamhedenOndersteuning tijdens financiële auditsVerslaggeving directiecomités
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Assistant

Overijse, België

Voor een dynamisch bedrijf dat gespecialiseerd is in machines voor tuinonderhoud, zijn wij op zoek naar een enthousiaste deeltijdse Office Assistant. Wil jij het aanspreekpunt zijn voor klanten en genieten van een gevarieerd takenpakket in een aangename werkomgeving? Lees dan snel verder! Jouw verantwoordelijkheden:   Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met telefonische vragen.Je informeert klanten wanneer hun machine klaar is voor afhaling en biedt ondersteuning bij de facturatie.Je stelt de planning van technici op voor leveringen, afhalingen, plaatsingen of herstellingen bij klanten.Je ondersteunt de boekhouding.Je voert diverse administratieve taken uit.
OfficeLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve krak- office assistant (voltijds of 4/5de)

Retie, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve office assistant/ combo marketing- communicatie Belangrijk: Talenknobbel (Ned , Eng + sterke basis Frans) Takenpakket Administratie all day long: Beheer orderproces (Bestellingen doen, opvolging materialen, controle voorraad en stock, lever- en bestelbonnen opmaken en nakijken) postverdeling, briefwisseling, opvragen en opvolgen offertes, webshop...Administratieve ondersteuning/ontlasting buitendienst, sales en managementVerantwoordelijk voor administratieve processen en veelvuldig contact met klant, leveranciersOndersteuning facturatie, debiteuren-crediteurenbeheer, opvolging aanbestedingenBeheer ERP, meewerken en meedenken aan digitaliseringOndersteuning marketing materialen / interne events en social mediaCommunicatie: Lanceren social media campagnes, commerciële mailings, brochures/advertenties,...Ondersteuning ISO certificatie
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder boekhoud kantoor

Antwerpen, België

Wij zijn opzoek naar een dossierbeheerder in een boekhoudkantoor te Antwerpen    Functieomschrijving: Als dossierbeheerder zorg je voor het autonoom beheer van de dossiers van A tot ZJe draagt de verantwoordelijkheid over de opvolging en de optimalisatie van de dossiers van klanten in diverse sectoren, dit in samenspraak met de zaakvoerder van het kantoor.Kennis vennootschapsbelasting: voorbereiden en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes. Alsook het indienen hiervan.Kennis BTW: voorbereiden, opstellen en indienen van de aangiftes.Kennis personenbelasting: voorbereiden, opstellen en indienen van de aangiftes. De taakomschrijving kan variëren van project tot project. We zullen hierbij steeds rekening houden met jouw voorkeur en kennis.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Deeltijds office assistant

Kasterlee, België

Vivaldis Office Geel zoekt ....... DEELTIJDS OFFICE ASSISTENT + ONDERSTEUNING FACTURATIE/PROJECTBEHEER!   Waar moet je zijn? KasterleeSpecialisatie: grondwerken, wegenbouw, infrastructuur  Wat moet je doen? Ondersteuning managementKlantencontact (onthaal, telefonie, mail)Ondersteuning Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verzekeringen, medische keuringen, opleidingen, ...Ondersteuning algemene admin + facturatie VB. offertes opvragen bij leveranciers, aanmaningen, betalingen opvolgen, facturen koppelen aan bestelling/order...PostverdelingCheck-in@WorkBestellingen kantoorRapporteren, vergaderzalen klaarzetten, meetings bijwonen + verslagen opmaken  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Medewerker

Ieper, België

Op zoek naar een afwisselende administratieve job?Je komt graag terecht in een dynamisch en familiaal bedrijf?Lees dan zeker verder! Je bent het aanspreekpunt voor klanten en leveranciersJe staat in voor klachtenbehandelingUitvoeren van algemene kwaliteitscontrolesAdministratieve ondersteuning bieden aan verschillende afdelingenJe bent een administratieve duizendpoot
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

VLAMERTINGE

Als Front Office Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor externen en zorg je voor een warm onthaal van de chauffeurs. Jouw takenpakket is tweeledig waarbij de focus ligt op: Het bemannen van de receptie en bedienen van de weegbrug: Wegen en registeren van inkomende en uitgaande goederenStalen nemen en verwerken voor een eerste kwaliteitscontroleOpstellen van leverbonnen en verwerken van CMR-documenten. Verder wordt jouw takenpakket aangevuld met tal van administratieve taken zoals: TelefonieBeheer van het klassementOpmaken van etiketten voor stockbeheerAdministratieve ondersteuning bieden voor verschillende afdelingen (quality, admin, enz)
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Ieper, België

Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het boekhoudkundig aspect en het fiscaal dossier van je eigen klanten en ben je het eerste klantencontact. Vennootschappen en exploitaties zijn een groot deel van je takenpakket waarvoor je eveneens de aangiftes moet opmaken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

HOUTHULST

Aanvragen en verwerken van offertes van leveranciers.Plaatsen van bestellingen volgens de afgesproken voorwaarden.Boeken van orders met correcte prijzen, gewichten en materialen.Controleren en goedkeuren van facturen in het systeem.Vergelijken en onderhandelen van prijzen.Bijhouden en beheren van prijsoverzichten.Eerste aanspreekpunt voor leveranciers bij leveringsproblemen, contracten, overzichtslijsten en recyclageattesten.Bijwonen van vergaderingen met leveranciers, inclusief verslaglegging en cijfermatige voorbereiding.Afspraken maken met leveranciers over geplande leveringen.Input geven aan transportplanning.Visuele controle van aangeleverd materiaal.Behandelen van leveranciersklachten.Bewaken van voorraadniveaus en zorgen voor tijdige aanvulling.Organiseren van transporten en afstemming met logistieke partnersDeelnemen aan maandelijkse ISO-meetings en bespreken van commerciële cijfers
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Wervik, België

Elke bezoeker ontvangen met een glimlach (vrachtwagenchauffeurs, leveranciers, klanten, sollicitanten)Opmaken en controleren van diverse CMR- en douanedocumentenOpvolgen van bestellingen en de nodige mensen vanuit productie contacteren indien nodig.U staat in nauw contact met onze transportafdelingBehandelen en doorgeven van inkomende telefoons.Uitvoeren van diverse administratieve taken.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

Wervik

Als boekhoudkundig medewerker ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket:- Je staat in voor het correct inboeken van de facturen en creditnota's- Je volgt de betalingen op- Boekhoudkundige taken van a tot y- BTW aangiftes voorbereidenReceptie:-Je behandelt inkomende telefoons en verwijst door naar de juiste persoon-Bijkomende administratie
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Roeselare, België

Voor een boekhoudkantoor te Roeselare zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder. Cijfers zijn jouw ding en klantendossiers jouw speelveld.Je maakt jaarrekeningen op, bereidt fiscale aangiften voor (btw, PB en VenB) en maakt prognoses van voorafbetalingen.De boekhouding beheren en administratieve dossiers op punt stellen: het behoort allemaal tot jouw veelzijdige takenpakket.Je ondersteunt je senior collega's, die de klanten volledig begeleiden en bijstand verlenen bij de verdediging van dossiers tegenover de fiscale administratie.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief