Dringend
Administratief Bediende
WETTEREN
Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende & administratief medewerker
Hobokense Polder, 2660 Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in Hoboken zijn we op zoek naar een Onthaalbediende & administratief medewerker
Takenpakket:
beantwoorden van telefonische oproepenontvangen van bezoekers aan de balieopvolgen van lopende dossiersadministratieve verwerking van takelingen en afhalingen van voertuigenopvolgen van bestelbonnen en andere documenten, nodig voor de facturatie.verzorgen van contact met de chauffeursstockbeheer van de voertuigen...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker
Merelbeke, België
Voor een groot sanitair bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker voor de showroom. Heb jij ervaring als onthaalmedewerker? Heb jij een natuurlijke flair en help je graag mensen? Spreek je uitstekend Nederlands?
Dan is dit misschien dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Je ontvangt de klanten met een glimlach en zorgt voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid in de showroom.Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch beheer in onze showroom en het agendabeheer.Je ondersteunt de adviseur-verkopers bij de uitvoering van administratieve taken en zorgt ervoor dat de technische fiches op punt staan.....
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x)
Anderlecht, België
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x)
Voltijds – vervanging tot augustus 2025
Jouw taken:
Je biedt administratieve ondersteuning aan het diensthoofd;Je verzorgt administratieve taken (o.a. kopieer- en scanwerk, archivering, up-to-date houden van bestanden, lijsten opmaken, …);Je vraagt offertes op; Je maakt planningen op in kader van raamovereenkomsten; Je beheert de agenda van de klusdienst; Je werkt samen met je collega’s van de dienst ‘Infrastructuur & Preventie’.
InterimDienstenVoltijdsTijdelijk
Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker.
Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen
Als Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker zullen uw taken zijn:
Beheer van dossiers : Samenstellen en opvolgen van assistentiedossiers voor klanten B2B en B2C, zowel in binnen- als buitenland.Klantencommunicatie : Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers en vragen beantwoorden.Coördinatie met dienstverleners : Contact opnemen met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, autoverhuurbedrijven, enz.) en de klant informeren.Kostenbeheer : Opvolgen van gemaakte kosten en overleggen met de coördinator voor verdere acties.Reserveringen : Beheren van reserveringen voor vervangende voertuigen, hotels, treinen, vliegtickets, taxi's, enz.Samenwerking met andere afdelingen : Nauwe samenwerking met TBO, MBO, Ticketing en Dispatch om dossiers vlot te verwerken.Ondersteuning patrouilleverdeling : Helpen bij het optimaliseren van de verdeling van patrouilleurs en coördineren van depannages en vervangende voertuigen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende - In- en Uitgaande Goederen | Weegbrugbediende
Grimbergen, België
Voor onze klant, zijn we op zoek naar een Weegbrugbediende | Onthaalbediende - In- en Uitgaande Goederen.
Jouw taken:
Je verzekert het onthaal:– voornamelijk van chauffeurs die ladingen leveren of ophalenWegen van inkomende en uitgaande voertuigenVerstrekken van informatie en instructies aan klanten (chauffeurs) met betrekking tot deLeveringen en de op te halen grondstoffenAdministratieve opvolging (leveringsbonnen, facturen)
InterimBouwVoltijdsVast contract
Vacature: Enthousiaste Baliemedewerker (NL/FR) – Sportieve Werkomgeving!
Ben jij klantvriendelijk, tweetalig (NL/FR) en heb je een basiskennis Engels? 😊 Heb je een passie voor sport en werk je graag in een bruisende omgeving? Wil je deel uitmaken van een energiek 🔋 en sportief team 💪 waar klanttevredenheid centraal staat? Dan zijn wij op zoek naar jou! 👀
Jouw rol als baliemedewerker
Als baliemedewerker ben jij het visitekaartje van onze club. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze leden en bezoekers. Je zorgt voor een warm en professioneel onthaal en helpt hen met al hun vragen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een vlotte werking aan de receptie en ondersteun je de dagelijkse werking van de club.
Wat ga je doen?
Leden en bezoekers vriendelijk verwelkomen en wegwijs makenBeantwoorden van vragen over lidmaatschappen, lessen en faciliteitenTelefonisch en via e-mail communiceren met klantenVerwerken van inschrijvingen en betalingenOndersteunen van administratieve en operationele takenZorgen voor een nette en gastvrije ontvangstbalie
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij klantvriendelijk, tweetalig (Nederlands/Frans) en heb je een basiskennis Engels? 😊 Heb je een passie voor sport en wil je deel uitmaken van een energiek team? Dan zijn wij op zoek naar jou! 👀
Als baliemedewerker ben jij het visitekaartje van onze club. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze leden en bezoekers. Je zorgt voor een warm en professioneel onthaal en helpt hen met al hun vragen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een vlotte werking aan de receptie en ondersteun je de dagelijkse werking van de club.
Wat ga je doen?
Leden en bezoekers vriendelijk verwelkomen en wegwijs makenBeantwoorden van vragen over lidmaatschappen, lessen en faciliteitenTelefonisch en via e-mail communiceren met klantenVerwerken van inschrijvingen en betalingenOndersteunen van administratieve en operationele takenZorgen voor een nette en gastvrije ontvangstbalie
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Administratief Medewerker Boekhoudkantoor
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit:
Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch onthaalbediende
Booischot, Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt.......... TECHNISCH ONTHAALBEDIENDE!Waar moet je zijn?
Booischot
Wat moet je doen als technisch onthaalbediende?
bestellingen opnemenklanten adviserenklanten verder helpen met technische vragenalgemene administratietelefoon/mailbox beheren
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen heb, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Gentbrugge, Gent, België
Zin in om als administratief bediende aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?
Het takenpakket:
Je ontvangt onze cliënten, verwelkomt ze en begeleidt hen vriendelijk naar de vergaderzaal. Je verzorgt een warm onthaal.Je staat onze cliënten en leveranciers telefonisch te woord. Je neemt deel aan de telefonische kantoorpermanentieJe voert gevarieerde administratieve taken uit (dossierbeheer, contracten met partners en leveranciers beheren,...)Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire taken (herstellingswerken regelen met externe partners, efficiënte kantoorwerking organiseren, de vergaderzalen in orde zetten voor bezoekers,...)Je staat in voor preaccountancy taken (opvolgen leveranciers, debiteurenbeheer, afspraken met cliënten inplannen, facturen controleren, overdrachten en nieuwe dossiers opzetten...)
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Technisch baliemedewerker
Gentbrugge, Gent, België
Voor een zaak gespecialiseerd in compressoren en reinigingsmachines, zijn we vandaag op zoek naar een baliemedewerker.
Jouw verantwoordelijkheden:
klantencontact: jij bent het eerste gezicht van de zaak en geeft uitleg over de producten. Alsook help je de klanten met oplossingen en technische vragen.Je verwerkt inkomende goederenJe zorgt mee voor "het up-to-date" houden van het magazijn staat mee in voor het stockbeheer
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker hout Gent
Gent
Voor een groothandel in hout te Gent, zoeken we een baliemedewerker met kennis hout!
Je adviseert particulieren, doe-het-zelvers en professionele klanten.
Jouw taken als baliemedewerker:
Je verleent advies aan de klantenJe staat de toonzaalverkopers bijJe biedt productinformatie aan de klantenJe volgt verkopen en bestellingen opJe organiseert jouw werk zelfstandigJe volgt jouw administratie op
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker
GROBBENDONK
Voor onze klant te Grobbendonk, een verdeler in meststoffen zoeken wij tijdelijk een baliemedewerker voor extra ondersteuning.
Je ontvangt chauffeursJe behandelt laadbonnen, weegbonnen, CMR'sControle weegbrugJe maakt etikettenKlasseren van de nodige documenten
OfficeLandbouwVoltijdsTijdelijk
Voor onze klant regio Brugge zijn wij op zoek naar een baliemedewerker in de autosector.
Je staat in voor de agenda planning van de techniekers.Je onthaalt de klanten en maakt de werkbonnen voor de techniekers op.Je staat in voor de input van de prestaties van de techniekers, zodat je een correcte facturatie kan uitvoeren.Tot je takenpakket behoort ook telefonisch onthaal.Indien de klanten vragen heeft over de producten kan je hen te woord staan en verder helpen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende
Wervik, België
Wegens interne doorgroei, zijn we op zoek naar een extra onthaalbediende. In deze job ben jij de eerste stem en het eerste gezicht die klanten, leveranciers, bezoekers, … te horen/zien krijgen.
Telefonie: je behandelt inkomende oproepen en zorgt voor een professionele afhandeling.Mailboxbeheer: je houdt de algemene en planningsmailbox up-to-date en zorgt dat elke vraag of melding snel opgevolgd wordt.Orderintake: je registreert nauwgezet bestellingen op afroep binnen ons ERP-systeem AX.Algemene taken: je onthaalt bezoekers met een glimlach, beheert de postverdeling en plaatst bestellingen.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Heusden-Zolder, België
Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
baliemedewerker bandencentrale
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge zijn wij op zoek naar een baliemedewerker in de autobranche.
Je onthaalt de klanten en maakt de werkbonnen voor de techniekers op.Je staat in voor de agenda planning van de techniekers.Je staat in voor de input van de prestaties van de techniekers, zodat je een correcte facturatie kan uitvoeren.Tot je takenpakket behoort ook telefonisch onthaal.Je houdt de klanten gegevens up to date.Daarnaast zet jij in op klantentevredenheid.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.