Jobs

Jobs

107 Jobs gevonden

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Mol

Vivaldis Office zoekt.... Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs Specialisatie: Transport  Takenpakket   Planning transport/ritten/verplaatsing in samenspraak met de collega's en chauffeursCustomer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemen VB. pech, rij-rusttijden extra prestaties, ...Eerste aanspreekpunt + coördinatie chauffeursAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking systeem/PC, beheer verlof/ziekte chauffeurs, opvolging prestaties/tachograaf, ...Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situatiesControleren en opvolgen van transportdocumentenContact met reizigers, onthaalBeheer wagenpark: tijdige keuringen, onderhoudsbeurten, ...  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Dessel

Vivaldis Office zoekt.... Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs Specialisatie: Transport  Takenpakket   Planning transport/ritten/verplaatsing in samenspraak met de collega's en chauffeursProblem solver bij problemen VB. pech, rij-rusttijden extra prestaties, ...Eerste aanspreekpunt + coördinatie chauffeursAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking systeem/PC, beheer verlof/ziekte chauffeurs, opvolging prestaties/tachograaf, ...Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situatiesControleren en opvolgen van transportdocumentenBeheer wagenpark: tijdige keuringen, onderhoudsbeurten, ...  
OfficeToerismeVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Bediende tandtechnieken, prothesen, orthopedie    Waar moet je zijn?   Specialisatie: Orthopedie, prothesen, tandtechniek  Wat moet je doen? Je kan worden ingeschakeld op verschillende afdelingen VB. goudafdeling, tandprothesen, porselein, ...    De klanten VB. tandartsen kloppen aan voor het afwerken, maken en herstellen van tandprothesen. Jij bent dus de spilfiguur! Je gaat de uitgegoten modellen maken, bijslijpen en afwerken. VB. lepels, beetplaten. Jouw werk is belangrijk voor een esthetisch mooi gebit Voor de modellen werk je met verschillende materialenKroon -en brugwerkVoorraad en stockbeheer is hierbij heel belangrijk: de grondstoffen MOETEN aanwezig zijn en tijdig opgevolgd wordenElke dag wordt er een dagplanning opgemaakt. Je werkt nauw samen met je collega's Switchen tussen verschillende afdelingen schrikt je niet af VB. goudafdeling, gips, porselein, ...  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Turnhout

Vivaldis Office zoekt.... Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs TurnhoutSpecialisatie: Transport  Takenpakket   Planning transporten in samenspraak met de collega's en chauffeurs Customer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemen VB. laattijdige levering, rij-rusttijden chauffeursAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situaties + contact rederijenControleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)Contact met douane team + warehouse
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Administratie- klantbeheer- customer relations   Waar moet je zijn? Regio HoogstratenSpecialisatie: Logistiek/ warehouse   Wat moet je doen? Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiersKlantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations ManagerDouaneformaliteiten + facturatie  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Turnhout

Samen met onze klant omgeving Hoogstraten zoeken we een Administratie & logistiek bediende - onthaal/ telefonie. (voeding)   Tot jouw takenpakket behoort het volgende: Je staat in voor het onthaal van de chauffeurs en voor de opmaak van CMR en vrachtbrievenAdministratieve verwerking na einde productie (orderverwerking, facturen inboeken...)Onthaal bezoekers, leveranciersTelefonisch onthaal/ mailPostverdelingVerwerking leeggoedAlgemene admin zoals bestellingen kantoor, vergaderzalen klaarzetten...  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve duizendpoot met talenknobbel

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve duizendpoot, management assistant/ facturatie talent + talenknobbel (Nederlands, Frans)   Waar moet je zijn?TurnhoutSpecialisatie: maatwerk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/orders en bestellingen, aanvragen- orders + verwerking en administratief in orde brengenZorgen voor de juiste materialen, keuring machines, tijdig onderhoud Als echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratie: Opvolging van binnenkomende orders/verwerking tot levering, opvolgen voorraad, retours behandelen, opmaak bestelbonnen, klantendossiers beheren/aanpassenOndersteuning boekhouding/facturatie zal ook een belangrijk luikje zijn: Contractbeheer, facturatie, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, betalingen opvolgen, contact leveranciers... Ondersteuning onthaal Mailing/telefonie 
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratieve planner

Dessel, België

Ben je planmatig en administratief sterk? Neem je graag de verantwoordelijkheid?  Samen met onze klant zijn we op zoek naar een administratieve en planmatige duizendpoot. De bouwsector mag je niet afschrikken. Onze klant is SPECIALIST op gebied van reparatie, schade, afwerking en renovatie. VB. Schade na inbraak, badkamer renovaties, herstellingen ... ,   Taken: Als spilfiguur tussen klant (professionelen en particulieren), verzekeringskantoren, techniekers en bureau ben jij het aanspreekpunt Als planmatige en administratieve duizendpoot weet je de juiste technieker naar de juiste plaats te sturen (reparatie, renovatie, herstelling ...)Het inplannen van de vakmensen is via een software systeem op de iPad Klachtenbehandeling/Customer service + de klant een juiste opvolging geven over het probleemAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Orders/opdrachten aannemen + verwerken, Bestel- en werkbonnen opmaken, voorbereiding en controle facturen, bestellingen doen ivm materiaal voor de techniekers, opvolging projecten, ... Werknemers sturen, motiveren, begeleidenMailing, telefonie zowel Nederland als België (+ Benelux - NED/FRA must!)
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratieve planner

Beerse

Ben je planmatig en administratief sterk? Neem je graag de verantwoordelijkheid? Samen met onze klant zijn we op zoek naar een administratieve en planmatige duizendpoot met passie voor event- AV projecten.   Taken: Als spilfiguur ben je de drijvende kracht voor het plannen van professionals op vlak van licht- geluid, AV specialisten + coördinatie en motiveren! (=veelzijdige en grote projecten)Als planmatige en administratieve duizendpoot weet je de juiste prof naar de juiste plaats te sturenAfstemmen roosters, personeelsplanning met collega's en klantKlachtenbehandeling/Customer service Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Orders/opdrachten aannemen + verwerken, Bestel- en werkbonnen opmaken, voorbereiding en controle facturen, bestellingen...Problem solving bij onverwachte situatiesMeedenken aan verbeteringen
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch planner - werkvoorbereider/administratie

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Werkvoorbereider- planner technische productie   Waar moet je zijn? Hoogstraten. Specialisatie: Technische installatie, techniek, elektromechanica    Takenpakket   Als technisch/administratieve planner- werkvoorbereider ga je het team Aansturen, motiveren, coachen + bijsturen waar nodigOpbouwen van vertrouwensrelatie met de werknemers/techniekers Planning werkplaats/productie opmaken + aansturen en begeleiden en bijsturen waar nodig Resultaten van de afdeling zijn jouw verantwoordelijkheid + kwaliteitscontrole/testingDe werkzaamheden opvolgen en ervoor zorgen dat alles tijdig wordt afgeleverd (waarborgen budget, kwaliteit)Algemene administratie/ werkvoorbereiding: Bestelling van de nodige materialen + staat en herstellingen van materialen, installatie, machinerie opvolgen, productielijnen coördineren, selecteren leveranciers, inschatten juiste werkuren/materialen, zoeken wisselstukken ... Bij drukke periodes of indien nodig steek je ook de handen uit de mouwen VB. storingen, verplaatsing naar klanten voor specifieke projecten ter begeleidingTelefonie en mailverkeerOpmaken verslagen, meetings bijwonen
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve Planner

DEURNE (ANTWERPEN)

Voor een bedrijf gelegen in Deurne zijn we op zoek naar een administratieve planner.   Taken en verantwoordelijkheden: Het opstellen en aanpassen van de planning voor chauffeurs en technici.Het aanmaken en verwerken van bestellingen.Het inplannen van leveringen, ophalingen en onderhoudsbeurten van machines.Het communiceren met klanten over afspraken en wijzigingen in de planning.Het administratief verwerken van werkbonnen, leveringsdocumenten en onderhoudsrapporten.Het registreren en opvolgen van klantvragen en technische problemen.Een nauwe samenwerking met de directie en collega's om de operationele processen te optimaliseren.Het verwerken van facturen en het uploaden op verschillende platforms.Het bieden van ondersteuning bij algemene administratieve taken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED,ENG, FR)

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED,ENG, FR)    Waar moet je zijn? Dessel Specialisatie: Transport   Takenpakket Als spilfiguur ben je de draaischijf en aanspreekpunt van de klant (mail/telefoon)Ondersteuning algemene admin: ordermanagement/verwerking, contractbeheer, offerte opmaak en beheer jouw klantenportefeuilleKlantendossiers beheren en ervoor zorgen dat de ophalingen bij de klant vlot verlopenBegeleiden en advies aan klant doorheen het procesVan eerste contact tot order, facturatie en ophaling ben jij vertrouwenspersoonProblem solving bij problemen      
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productieTalenkennis!   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Interne projectleider - bouwtechnisch planner

Oud-Turnhout, België

Vivaldis Office... Interne projectleider - bouwtechnisch planner (particulier en aannemers)   Waar moet je zijn? Regio Oud-TurnhoutSpecialisatie: Bouwsector, bouwmaterialen,Belangrijk: Bouwtechnische achtergrond/ervaring + ruime kennis materialen zoals isolatie, beton, PUR ... Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen mbt planning projecten, beheer bestellingen, coördinatie teams van bouwarbeidersZorgen voor logistieke flow van materialen naar wervenPlaatsbezoek, werfbezoek, advies indien nodigJij zorgt ervoor dat de arbeiders (voornamelijk in onderaanneming) optimaal aan de slag kunnen om de projecten uit te voeren. Hiervoor vraag je ook de nodige attesten, certificaten, verzekeringen, vergunningen... op Ondersteuning projectleider Inschatting van materialen, werktijd, haalbaarheid, budgetProblem solving en continu aanpassen planning VB. laattijdige levering materialen, ziekte, uitloop projecten...
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Transportplanner

Weelde, Ravels

Vivaldis Office zoekt Transportplanner- rechterhand management. Onze klant is een gevestigde waarde Ravels.   Belangrijk: Talenknobbel NED/ENG/FRA + Permanentie!   Het takenpakket: De administratie voor het wegvervoer samenstellen + organisatie transporten Benelux en eventueel buurlandenBestellingen behandelen en de vraag van de klant identificeren (dagelijks contact via mail en telefoon)TransportplanningenDe dagplanning van de chauffeurs organiseren en bij wijzigingen aanpassenRij- rusttijden nakijkenCoördinatie chauffeurs (ADR, niet-ADR)Onderhoud wagenpark (beheer herstellingen, onderhoud, keuringen, ...)Administratie: Toezien op veiligheid, borgen CODE95, medische keuring, rijbewijzen, ... chauffeurs + opmaak vervoersdocumenten, verwerken transportopdrachten/orders, facturatieJe staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een team van 6 collega'sRechterhand zaakvoerder mbt aanwervingen, investeringen, ...Permanentie (24/7 dienst buurtrol)
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Transportplanner

Geel

Vivaldis Office Geel zoekt ..... TRANSPORTPLANNER!   Waar moet je zijn? GeelVleesleverancier Wat moet je doen? In deze functie ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse transportplanning van onze vrachtwagens.Je maakt dagelijks zorgvuldig een planning op voor distributieritten mbv een planningstool.Je hebt dagelijks contact met chauffeursJe beheert het wagenpark, zowel personen- als vrachtwagens (onderhoud, herstellingen...)Je voert administratieve taken uit.Je analyseert huidige processen en doet verbetervoorstellen Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Planner containertransport

Laakdal

Vivaldis Office is op zoek naar een dispatcher / planner van containertransport.   Waar kom je terecht? Bij een transportbedrijf te Laakdal.   Wat zullen je taken zijn als planner? Opstellen en bijwerken van de dagplanning van chauffeurs van containertransport over de wegBepalen van het geschikt voertuig en de beladingOrganiseren en plannen van de routesAfwijkingen vaststellen en bijsturenDe uitvoering van de transporten controleren, problemen identificeren en oplossenRijtijd en geldigheid attesten opvolgenKlachtenbehandelingTechnische ondersteuning van chauffeurs bij pannes, ongeval, ...De dossiers van het wegvervoer samenstellen en bezorgen aan de chauffeurs
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dispatcher / Planner personenvervoer / Antwerpen

Antwerpen

Voor een logistieke speler in Antwerpen zijn we opzoek naar een Senior Planner personenvervoer.   WAT DOE JE ALS PLANNER ? Opmaak van de jaarplanning van de chauffeurs. Nadruk hierbij ligt op personeelsvriendelijk plannen om te zorgen voor een goed evenwicht in de work-life balance van de chauffeurs.Tegelijk waken over de strikte naleving van de sociale reglementering dankzij een opgebouwde kennis van de sectorale CAO’s.Opmaak van de dagelijkse planning van de vervoersdiensten, rekening houdend met de beschikbaarheden van chauffeurs. Opvolging van de opleidingskalender, coördinatie van de verlofplanning en verwerking van ziektemeldingen.Dagelijks bijwerken van de prestatiegegevens van de chauffeurs in functie van wijzigingen in de dagplanning en als basis voor loonadministratie en facturatie.Verwerking van de administratie van de chauffeursploeg (bestellingen van kledij, omleidingen…) samen met een collega.Eerste aanspreekpunt voor de chauffeurs in het kader van omleidingen en in hun dagelijkse gebeurtenissen binnen het bedrijf en onderweg.Beheer van data in operationele platformen zodat de chauffeurs altijd toegang hebben tot de meest actuele informatie.Monitoren van de beschikbaarheid van de vloot en communicatie met de werkplaats over herstellingen en beschikbaarheid van voertuigen.Rapporteren aan de Operations Manager.    
OfficeIntercommunalesVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dispatcher | planner | Gentse Zeehaven

GENT

Voor onze klant in de Gentse Zeehaven, gaan wij met plezier op zoek naar een dispatcher / planner.   Dit is jouw uitgebreide en uitdagende takenpakket als dispatcher / planner: Je organiseert de part load planning (voor Frankrijk, België, Nederlands, Luxemburg) op een vlotte en kost-efficiënte manier; Je bent verantwoordelijk voor het correct verwerken van orders in de relevante systemen.Je helpt bij het opmaken van de planning zowel full van loads als part loads, voornamelijk uitgevoerd met charterwagens en trailers.Je draagt bij aan de dagelijkse planning en streeft naar de best mogelijke roundtrip.Je fungeert als centraal aanspreekpunt voor klanten, transporteurs, chauffeurs, de verzendafdeling en het magazijn.Je houdt toezicht op chauffeurs en subcontractors om tijdige leveringen te garanderen.Je waakt over de naleving van wettelijke voorschriften en zorgt ervoor dat de activiteiten voldoen aan ISO- en SQAS-normen.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!