Dringend
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Technisch Administratief Medewerker
Duffel, België
Vivaldis Office zoekt.......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!
Waar moet je zijn?
DuffelSpecialisatie: een toonaangevende installatie- en servicefirma gespecialiseerd in grootkeukentoestellen, met een sterke focus op fastfoodketens en kleinere vestigingen.
Wat moet je doen als Technisch administratief bediende?
Als technisch administratief bediende speel je een cruciale rol in de dagelijkse operationele planning en administratieve ondersteuning van de onderhouds- en herstellingsafdeling.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning voor onze techniekers, het verwerken van werkbonnen, het afhandelen van garantiedossiers en het coördineren van bestellingen van onderdelen. Daarnaast stel je offertes op, registreer je nieuwe toestellen en bied je tweedelijns ondersteuning aan klanten bij technische vragen
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Hulpboekhouder
Lummen, België
Voor een bedrijf in Lummen zijn we op zoek naar een boekhouder. Lees snel verder en solliciteer bij interesse online of contacteer Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.
Wat houdt de job in?
Inboeken van facturen en financiële documentenUitvoeren van betalingenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftesVoorbereiden en indienen van de afsluitingenNauwe samenwerking met de hoofdboekhouderDigitaliseren van de boekhoudingRapporteringen opmaken voor het managementAnalyseren van de boekhouding
FinanceMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Technisch bediende commerciële flair hout/bouw
Retie
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn?
RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Bierbeek, België
Weet je alles over schadedossiers?Ben je er ook graag mee bezig?Goed nieuws, want een zakenkantoor in Bierbeek is op zoek naar een schadebeheerder. Hoe jouw takenpakket eruit ziet? Ontdek het alvast hier:
Jouw verantwoordelijkheid ligt vooral bij de aangifte, opvolging en afhandeling van de schadedossiers in auto, brand, rechtsbijstand, burgerlijke aansprakelijkheid en lichamelijke ongevallen;Je keert ziekte-, pensioen- of invaliditeitsvergoedingen uit, je controleert de vereffening en je regelt de afwikkeling;Als schadebeheerder stel je een minnelijke schikking of bemiddeling voor, of start je de geschillenprocedure op;Je informeert de klant over de afhandeling van zijn dossier en je adviseert hem over te ondernemen stappen (neerleggen van een klacht, expertise...);Bewijzen en bijkomende informatie zoals loonfiches, medische attesten, expertise verslagen... vergeet jij niet op te vragenJe volgt de vereffening van dossiers van verzekerden of derden op, of je bezorgt de dossiers aan de geschillendienst;Je registreert gegevens in het bestand van de verzekerde of derde en je bezorgt hen de contract- of bewijsstukken;Daarnaast start je ook nog schadevergoedingsprocedures op voor verzekerden of slachtoffers op basis van een beoordeling van de schade en de aansprakelijkheden van de betrokkenen.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ROTSELAAR
Administratieve duizendpoot?
Geen last van bel-angst?
Affiniteit met technische productie?
Dan is dit de ideale administratieve job voor jou! Voor een specialist in in het ontwerpen en realiseren van grootkeukens zijn we op zoek naar een administratief bediende die op de productieafdeling van inox onderdelen de manager ondersteunt.
Wat houdt dat in? Lees snel verder!
Je vraagt materialen op bij leveranciers en plaatst bestellingen.Klantendossiers worden door jou opgemaakt.Je bereidt de facturatie voor en volgen openstaande facturen op.De planning volg je proactief op: oplevering inschatten, overleg met klant en atelier.Als administratief medewerker maak je rapportages (aantal stukken in bestelling, wanneer productie, klaar voor transport).Je stuurt ook orderbevestigingen naar klanten.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Kampenhout, België
Voor onze klant in Kampenhout, gespecialiseerd in bouwmaterialen en natuursteen, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.Je takenpakket ziet eruit als volgt:
Je behandelt de inkomende telefoons en mails van klantenJe biedt administratieve ondersteuning op diverse domeinen zoals: rapportering afwezigheden, correcte leveringsafspraken, controle van de weegbonnen...Je zorgt voor de opmaak van offertes en volgt deze mee opJe zorgt mee voor de administratieve opvolging van de materialen die we naar verdere recyclage afvoerenJe zorgt mee voor de opvolging van administratie rond de kwaliteiten van onze stromenJe hebt nauw contact met klanten, chauffeurs en de collega's op het terreinSamen proberen we de omzet van onze klanten te maximaliseren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Hoegaarden, België
Onze klant in Hoegaarden is op zoek naar een administratief bediende met goede talenkennis (NL/FR).
Je takenpakket zal bestaan uit:
Het invoeren van brieven, tabellen,.. volgens instructies. Je staat in voor het klasseren, archiveren en indexeren van documenten. Het samenstellen van administratieve dossiers. Actualiseren van gegevens. Facturatie.Controleren van aanmaningen en terugzendingen. Telefonie.Briefwisseling.Opvolgen van de voorraad (tekorten vaststellen, bestellingen plaatsen,...).
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Hoegaarden, België
Onze klant in Hoegaarden, gespecialiseerd in brandbeveiligingssystemen, zijn op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Het invoeren van brieven, tabellen,.. volgens instructies. Je staat in voor het klasseren, archiveren en indexeren van documenten. Het samenstellen van administratieve dossiers. Actualiseren van gegevens. Controleren van aanmaningen en terugzendingen. Telefonie.Briefwisseling.Opvolgen van de voorraad (tekorten vaststellen, bestellingen plaatsen,...).
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Tienen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een technisch administratief bediende voor onze klant in Tienen.
Onze klant is gespecialiseerd in de verkoop, reparatie en het onderhoud van hoogwerkers.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als technisch administratief bediende bestaat uit:
Je coördineert de dagelijkse planning van onderhouds- en reparatiewerkzaamheden;Je communiceert met klanten om afspraken in te plannen, vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden.Je beheert de facturatie en volgt betalingen nauwkeurig op;Je handelt garantieaanvragen en -procedures af;Je beheert en vernieuwt onderhoudscontracten;Je zorgt voor een efficiënte samenwerking tussen verschillende afdelingen (techniek, administratie, klantenservice);Je verzorgt de goedkeuring van nieuwe voertuigen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Zaventem, België
Voor een bedrijf gelegen te Zaventem zijn we op zoek naar een Administratief Bediende. Ze zijn gekend voor transportbanden en installaties.
Behandelen en verwerken van (service)aanvragen, offertes en opdrachten in het SAP-systeem.Controleren van opdrachten en bewaken van levertijden en voortgang.Bepalen van prioriteiten voor de confectie in overleg met de verantwoordelijke functionaris.Inkopen van ordergerelateerde materialen bij externe toeleveranciers (exclusief Forbo Siegling).Up-to-date houden van klantgegevens en administratief afhandelen van reclamaties.Opstellen en beheren van een bindende planning voor monteurs en andere activiteiten.Onderhouden van contacten met klanten, leveranciers en collega’s.Verzorgen van documentatie, monsters en kleine pakketzendingen voor klanten en Sales Area Managers.Treffen van maatregelen voor een efficiënt verloop van interne processen.Aanmaken van creditopdrachten en verwerken van rapportages van de Sales Area Manager.Melden van calamiteiten aan de direct leidinggevende.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Zaventem
Wat houdt de functie in?Deze zeer hands-on functie omvat een reeks uiteenlopende taken die rond enkele hoofdpijlers draaien:Telefonische en fysieke ontvangst van bezoekersAdministratieve ondersteuning: Verwerking van inkomende en uitgaande fysieke en elektronische postBeheer van de mailbox accounting; verzending van facturen naar het boekhoudsysteemOndersteuning bij de organisatie van vergaderingen: reserveren van zalen, bestellen van cateringdiensten, enz.Ad-hoc ondersteuning voor verschillende teams (member affairs, communicatie, technische adviseurs)Logistieke ondersteuning: Inventaris en aanvulling van kantoorbenodigdhedenControle van kantoorfaciliteiten: koffiemachines, kopieerapparaten, conferentiesystemen; beheer en opvolging van technische interventies indien nodigAanvulling van de koelkasten, legen van de vaatwasserVoorbereiding en opruimen van vergaderruimtesInstructies geven aan onderhoudsteams voor schoonmaak, alarmsysteem, tuinonderhoud, beveiliging, enz.
OfficeDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Werk je graag met cijfers?
Ben je nauwkeurig?
Kan je vlot werken met Excel?
Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.
Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Mechelen, België
Wil jij aan de slag in de sector van petroleumhandel en hou je van een afwisselende job met veel verantwoordelijkheid? Dan hebben wij de ideale uitdaging voor jou! Voor een sterk groeiend familiebedrijf in de regio Mechelen zijn wij op zoek naar een gedreven Administratief Bediende.
ouw takenpakket
Als Administratief Bediende ben jij van onschatbare waarde binnen onze organisatie. Je taken zullen verdeeld zijn over twee essentiële werkdomeinen:
Het bijhouden van prijsnoteringen en het communiceren hiervan naar klanten.Het opstellen en opvolgen van offertes.Bestellingen bevestigen, doorgeven, opvolgen en factureren.Documenten omtrent export en transport opmaken en beheren.Het noteren en beheren van bestellingen via e-mail en telefoon.Klant- en productgerelateerde vragen beantwoorden en opvolgen.Bestellingen toewijzen aan chauffeurs.Verschillende facturatie-gerelateerde taken ondersteunen en uitvoeren.
Interesse? Solliciteer online of stuur je meest recente CV en motivatie door naar Mechelen@Vivaldisinterim.be.
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant gelegen te Schaarbeek zijn wij DRINGEND op zoek naar een Administratieve kracht met feeling voor technieken.
Je zal instaan voor:
Het verwerken van offertes en ordersHet bestellen van materialenDe prefacturatie van opdrachten en werkbonnenHet up-to-date houden van documentatie en archief
Naast deze administratieve opdrachten zal je ook meedoen en meedenken bij de opvolging van concrete projecten van A tot Z.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Grimbergen, België
Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Wiekevorst
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!
Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende?
Dan is deze vacature iets voor jou!
Je zal instaan voor:
onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende?
Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
LIER
Vivaldis office Herentals is op zoek naar een allround administratief verantwoordelijke.
Locatie: LierEvenementensector
Jouw takenpakket bestaat uit:
Beheren van telefoonverkeer en bezoekersontvangstOpstellen en uitwerken van voorstellen voor evenementen en projectenCreëren van offertes en bevestigen van afleveringsdocumentenOpstellen van pakbonnen en voorbereiden van benodigde goederenBeheren van verhuurmateriaal en toezien op uitvoeringVerzorgen van de levering van kleinere goederen en bestellingenOpstellen van facturen en opvolgen van betalingenAf en toe uitvoeren van werkzaamheden in het magazijn
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
LIER
Vivaldis office Herentals is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier.
Jouw taken:
E-mails beantwoorden en versturen: Communiceren met zowel klanten als leveranciers voor de aanschaf van noodzakelijke onderdelenTelefoon aannemen en afspraken inplannen: Ook doorverbinden van gesprekken naar verschillende collega’sKlanten ontvangen en werkorders aanmakenInkomende post en bestellingen verwerkenDocumenten classificerenContracten opstellenKopieerwerk uitvoerenDossiers samenstellen, zoals schadedossiersHuur- en vervangwagens controleren en opvolgen bij vertrek en aankomst
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.