Voor onze klant gelegen te Zellik/Asse zijn we opzoek naar een HR-Assistant.
Functie:
Als HR Assistant ondersteun je de HR Coördinator en sta je zelfstandig in voor
de loon- en personeelsadministratie.Je beheert personeelsdossiers, tijdsregistratie en loonverwerking, en bent het aanspreekpunt voor medewerkers over loon, contracten en sociale wetgeving.Je werkt nauwkeurig, discreet en hebt een sterke administratieve en organisatorische vaardigheid.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende HR & fleet
HEVERLEE
Administratieve duizendpoot?
Interesse in HR?
En ook in fleet?
Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie! We zoeken namelijk een administratief bediende die ondersteuning biedt in fleetbeheer en HR. Je gaat aan de slag bij een bedrijf in Leuven dat gespecialiseerd is in hoorzorg en audiotechnologie.
Wat dat concreet betekent? Hier een greep uit je takenpakket:
Je voert de vlootplanning uit en volgt die op van A tot Z.Ook onderhoud je het contact met leasemaatschappijen, garages en carrosseriebedrijven.Facturatie en administratie handel jij af.Je behandelt allerlei vragen van de medewerkers en helpt bij bestellingen.Als administratief medewerker sta je ook in voor de administratieve opvolging van opleidingen.Je bestelt catering en boekt zalen voor bv. vergaderingen.Leuke bedrijfsfeestjes? Die organiseer jij!Je ondersteunt de HR-dienst op administratief vlak.Bovendien ben jij verantwoordelijk voor juiste vertalingen.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR medewerker
Olen, België
Voor een bedrijf te Olen, zijn wij op zoek naar een HR medewerker.
Binnen de rol als personeelsdienstmedewerker, sta je vooral in voor werving en selectie, en allerlei administratieve taken, zoals payroll.
Takenpakket:
Voornamelijk werving en selectie!Je staat in voor de verwerking van personeelsgegevens, opvolging van de verzekeringen, opvolging van het ziekteverzuim en het behandelen van sociale documenten Je zorgt voor een correcte loonverwerking en payrollproces van A-ZJe bent het aanspreekpunt voor collega’s die een luisterend oor nodig hebbenJe biedt ondersteuning aan bij het organiseren van interne opleidingenJij bent het aanspreekpunt voor de uitzendbureausJe zorgt ervoor dat de werving en selectie vlot verlooptDaarnaast heb je ook nog heel wat administratieve taken, verdelen van de post, beheer van de vergaderzalen, administratieve ondersteuning bij HR opdrachten,…Af en toe doe je ook het onthaal
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR business partner
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR manager voor een klant in Hasselt. Onze klant is een toonaangevende optiek. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als HR manager bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor HR dossiers; Je geeft adviezen over verzuim en re-integratie; Je beantwoordt vragen over het arbeidsrecht; Je staat in voor exitgesprekken en andere ontslagzaken; Je bezoekt regelmatig verschillende winkels; Je bent een coach voor managers om samen bepaalde resultaten te behalen.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Samen met onze klant zijn we op zoek naar een HR advisor / payroll talent (focus op Hard HR)!Belangrijk: NED/FRA!
Onderhouden contacten met huidige collega's (arbeiders en bedienden)Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Maandelijkse payroll, vakantiegeld, vakantierechten, ziekte + administratie voor nieuwe medewerkers + mensen die uit dienst zijnAanspreekpunt voor diverse dossiers zoals loopbaanonderbrekingOpleidingen: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen...Opzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten.Nauw contact met sociaal secretariaat, uitzendkantoren, VDAB, ...Communicatie in het Ned en Fra!
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant in de regio Genk zijn we op zoek naar een HR medewerker
soft HR taken (vacatures uitschrijven en publiceren, kandidaten screenen, sollicitatiegesprekken voeren, contact met externe recruiters, onboardings, etc)TijdsregistratiePayroll administratie / SD WorxPersoneelsadministratie (dossiers etc)L&D taken (opleidingen inplannen, attesten opvragen, etc)Medische onderzoekenArbeidsongevallenFleet opvolgen (beheer tankkaarten, documenten, boetes, keuringen etc)Specifieke PBM's bestellen indien nodig
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR verantwoordelijke (NED/FRA + brede regio Antwerpen/Limburg)
Beerse
Vivaldis office zoekt... HR verantwoordelijke (NED/FRA + brede regio Antwerpen/Limburg)
Taken:
Verantwoordelijk voor strategische en operationele HR processen in je regioOpleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbranding + organisatie workshops/training VB. sales in samenwerking met L&D managerOpzetten HR rapportages, meedenken aan verbeteringenJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleidEvaluatie en functioneringsgesprekkenTalentmanagementBezoeken van de verschillende vestigingen en collega'sBevorderen welzijn, tevredenheid...Rapporteren en rechterhand HR Director
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR Business Partner
Oudsbergen, België
Voor een klant gelegen te Oudsbergen en gespecialiseerd in logistiek, zijn we op zoek naar een HR Business Partner.
Je fungeert als de schakel tussen HR en de business en speelt een essentiële rol in het ondersteunen van leidinggevenden bij strategische en operationele HR-vraagstukken.
Jouw rol en verantwoordelijkheden als HR BP:
Begeleiden en optimaliseren van het volledige werknemersproces (instroom, onboarding, performance, planning en uitstroom);Ondersteunen en adviseren van leidinggevenden op het gebied van talentontwikkeling, loopbaanbeheer en prestatiemanagement;Samen met de recruiter zorgdragen voor effectieve werving en selectie, employer branding versterken en het wervingsproces optimaliseren;Coachen en adviseren van management en leidinggevenden en het oplossen van HR-gerelateerde vraagstukken;Initiëren en begeleiden van HR-projecten gericht op talentontwikkeling, doorstroom en procesoptimalisatie;Ontwikkelen en implementeren van HR-beleid en procedures.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in Bree gespecialiseerd in tentenbouw zijn we op zoek naar een HR BP Momenteel zijn ze met 90 werknemers in deze vestiging.
Je verantwoordelijkheden:
Samen met jouw collega, die de eerder harde HR processen voor haar rekening neemt, bouw je de HR werking verder uit;Je bent verantwoordelijk voor het bepalen en uitvoeren van rekruterings- en selectieprocessen en een retentiebeleid, en versterkt het bestaande onthaalbeleid;Je bent verantwoordelijk voor competentie- en talentontwikkeling;Je stimuleert de uitvoering van performance management processen, loopbaanprocessen, verzuimbeleid etc binnen ons bedrijf;Je ondersteunt leidinggevenden in changeprocessen binnen de diverse afdelingen. Vb digitalisering, project management…Je participeert in het sociaal overleg;Je bent op de hoogte van CAO’s, arbeidsreglementering en sociaaljuridische wijzingen, zodat je degelijk eerstelijnsadvies kan leveren aan de lijnmanagers of medewerker;....
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract
HR medewerker
Maasmechelen, België
Voor onze klant te Maasmechelen zijn we op zoek naar een HR medewerker
Als HR medewerker speel je een cruciale rol in het bevorderen van een positieve werkomgeving en het ondersteunen van de groei van de organisatie.Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van effectieve HR-strategieën, programma's en processen.Je werkt nauw samen met het managementteam om ervoor te zorgen dat HR-initiatieven in lijn zijn met de bedrijfsdoelstellingen.Je takenpakket is veelomvattend en uitdagend, maar jij voelt je als een vis in het water als je jouw HR-strategieën mag ontwikkelen en implementeren.Je bent in staat om de beste kandidaten voor vacatures te werven met interessante vacature-teksten en goed opgebouwde sollicitatie- en selectieprocedures.Eenmaal binnen geef je nieuwe medewerkers meteen het juiste gevoel met je onboarding proces.Het onderhouden van arbeidsrelaties, het oplossen van conflicten en het bevorderen van een positieve werkcultuur zijn vaardigheden die je op het lijf geschreven zijn.Collega's kunnen bij jou terecht als ze een opleiding willen volgen of zichzelf verder willen ontwikkelen.De naleving van arbeidswetgeving en bedrijfsbeleid houd je strikt in de gaten, prestatie-beoordelingen en loopbaanontwikkelprogramma's worden volgens planning uitgevoerd en up to date gehoudenNatuurlijk kan het management altijd op jou rekenen voor advies over HR-kwesties.
OfficeTextielDeeltijdsVast contract
Voor een bedrijf in Roeselare zijn we op zoek naar een HR Officer:
Je bent verantwoordelijk voor de payroll van arbeiders.Alsook sta je in voor het controleren en corrigeren van de tijdsregistraties.Medewerkers kunnen bij jou terecht met vragen omtrent sociale wetgeving, ziekte en verlof.Daarnaast sta je ook in voor het inplannen van de medische onderzoeken.Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken.Met een lach assisteer je de klanten naar onze granietafdeling.Samen met onze onthaalmedewerkster verzorg je het onthaal.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR Generalist Adegem
Evergem, België
Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Adegem (Maldegem) zijn we op zoek een HR Generalist!
Ben jij een communicatieve en loyale professional met een sterke gedrevenheid voor HR? Wil je bijdragen aan de groei van een dynamische organisatie?
Dan ben jij de HR Generalist die we zoeken!
Als HR Generalist ben je een onmisbare schakel binnen het team. Je bent verantwoordelijk voor een breed takenpakket en fungeert als de brug tussen de directie en de medewerkers. Op termijn krijg je de kans om door te groeien naar een rol met meer verantwoordelijkheden binnen de HR Afdeling.
Je takenpakket als HR Generalist:
Beheren van de personeelsadministratie, inclusief de loonverwerking, de registratie van vakantiedagen en het opmaken van de arbeidscontracten.Ondersteunen bij de organisatie en uitvoering van de interne en externe opleidingen.Actief deelnemen aan jobbeurzen en wervingsactiviteiten om nieuw talent aan te trekken, waarbij je vertegenwoordigt als geen ander. Daarnaast voer je sollicitatiegesprekken om de juiste kandidaten te selecteren die aansluiten bij de behoeften en cultuur van het bedrijf.Aanspreekpunt zijn voor medewerkers omtrent HR-gerelateerde vragen.Adviseren van directie en medewerkers om een positieve werkomgeving te waarborgen.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Voor een bedrijf dat slaapartikelen verkoopt, zijn we op zoek naar een hr officer. Heb jij kennis van sociale wetgeving en ervaring opgedaan in hr? Dan kan dit dé job voor jou zijn!
Wat is het takenpakket?
Verzorgen van hr-administratie zoals verlof en verzuimregistratie, het opstellen van arbeidscontracten en beheren van personeelsdossiersJe staat mee in voor de verwerking van de variabele verloning van onze medewerkersJe beheert de volledige personeelsadministratie, schorsingen arbeidsovereenkomst, sociale documenten tot verzekeringen en arbeidsongevallen en facturatiecontroleCoördineren van werving en selectieprocessen, zoals het inplannen van gesprekken en communiceren van kandidatenJe bent het aanspreekpunt voor hr-gerelateerde vragen van medewerkersOndersteuning bij onboarding en offboardingJe volgt mee de evaluaties van nieuwe medewerkers oa interimarissenJe coördineert opleidingen over de verschillende afdelingenMeewerken aan hr-projecten en procesverbetering
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR Manager
Poperinge, België
Functieomschrijving
Als HR Business Partner bij onze productiesite te Poperinge, ben jij de drijvende kracht achter een scala aan HR-activiteiten. Jouw takenpakket omvat:
Fungeren als het belangrijkste aanspreekpunt voor alle soft HR-zaken.Sterke relaties opbouwen en onderhouden met management, leidinggevenden, HR-collega’s en operatoren.Een actieve rol spelen in het verwelkomen en begeleiden van nieuwe medewerkers.Zorgen voor een vlotte communicatie en samenwerking tussen verschillende afdelingen.Bijdragen aan een bedrijfscultuur waar het welzijn van de medewerkers centraal staat, gebaseerd op de waarden van Aviko.Door jouw aanwezigheid op de werkvloer de leidinggevenden voorzien van advies, begeleiding en coaching om het maximale potentieel van medewerkers te bereiken.Ondersteunen van het management bij het implementeren en opvolgen van beoordelings- en feedbacksystemen.Actief meewerken aan diverse HR-projecten zoals employer branding en employee engagement.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant in Knokke, zijn we op zoek naar een HR-medewerker.
Hoe ziet je takenpakket eruit?
Administratie en procedures bij in en uit dienst treding (contracten, policy’s, simulaties,bedrijfskledij, ..).Updaten van de gegevens op het platform van het sociaal secretariaat.Maandelijkse loon verwerking (doorsturen naar het sociaal secretariaat)Controle tikkingen techniekers (dienen voor loon verwerking) .Nauw contact met sociaal secretariaat (vragen van medewerkers, wetgeving, gebruik platform,..)Uitwerken van loonstructuurOptimaliseren van onze voordelen alle aard om ons attractiever te maken in de markt bij aanwervingWanneer de nood er plots is : uitwerken Syndicale delegatie/CPBW/OndernemingsraadVoorstellen en stimuleren/ Opvolging en registratie opleidingen van en voor de medewerkersOrganiseren opleidingen in samenspraak met verantwoordelijke, planning,..Voorbereiding evolutiegesprekken per medewerkerTeamevents voorstellenOpvolgen mailbox...
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn wij op zoek naar een HR Officer;
Als HR Support Officer bied je ondersteuning aan de HR afdeling bij dagelijkse operationele taken. Je staat in voor het nauwkeurig uitvoeren van administratieve processen binnen payroll, personeelsadministratie en fleetbeheer.
Door een vlotte organisatie en opvolging van taken zorg je voor een efficiënte werking van de HR-afdeling, met oog voor detail en respect voor deadlines.
Payroll en personeelsadministratie:
Als HR Support Officer ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning en nauwkeurige uitvoering van diverse taken binnen payroll en personeelsadministratie:
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor deze klant te Maaseik, gespecialiseerd in prefabbeton, zijn we op zoek naar een administratief bediende met de focus op HR.
Jouw takenpakket als HR medewerker bestaat uit:
Stipte en correcte loonadministratie a.d.h.v. een tijdsregistratiesysteem (GPS) en het personeelsadministratiesysteem (AFAS) i.s.m. het sociaal secretariaat.Administratieve opvolging van sociale documenten, verlof en ziekteverzuim, arbeidsongevallen, aanvragen tijdskrediet, SWT, Vlaams Opleidingsverlof,...Verzamelen, registreren, controleren en updaten van personeelsgegevens in AFASContacten onderhouden met uitzendkantoren met oog op het aanwerven van arbeiders en de prestaties van de uitzendkrachten doorgevenRapporteringen, bv. dagelijkse rendementsopvolging (invullen van de door productie gepresteerde uren), ziekteverzuim, ...Permanent opvolgen en toepassen van actuele wijzigingen in sociale wetgevingAanspreekpunt voor het personeel betreffende vragen over loonadministratie en sociale wetgeving (receptie/loket)Aandacht hebben voor het welzijn en de veiligheid van onze medewerkers in lijn met het veiligheids- en milieubeleid bij het dagdagelijks uitoefenen van de functieBewust zijn van de milieuaspecten waarop je invloed hebt en werken volgens het Plan-Do-Check-Adjust (PDCA) – principe om de invloed van de activiteiten op het milieu te reducerenContacten onderhouden met: medewerkers op de site (arbeiders en bedienden), interne klanten (alle afdelingen op de site en andere vestigingen, externe partners (sociaal secretariaat, uitzendkantoren, beroepsfederatie, verzekeringsmaatschappijen,...)
OfficeMaterialenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR Officer (deeltijds) Gent
GENT
Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Gent zijn we op zoek een HR Officer.
Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse HR-administratie, het bevorderen van een fijne inspirerende werkplek en het actief mee uitdragen van het HR-beleid.
Je takenpakket als HR Officer:
Beheren van personeelsdossiers en HR-administratie van A tot Z (o.a. arbeidsovereenkomsten, addenda, aangiftes ouderschapsverlof, …)Voorbereiden van de maandelijkse payrollverwerking en bijhorende rapportages (in samenwerking met SD Worx)Afhankelijk van je ervaring, ondersteunen of zelfstandig trekken van wervings- en selectieproceduresFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden inzake HR-gerelateerde vragen en -behoeften, samen met de HR Manager,Volgen van wijzigingen in sociale wetgeving en deze vertalen naar de praktijkMeewerken aan diverse HR-projecten en initiatieven die bijdragen aan een gezonde, inspirerende.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Op zoek naar een job als hr officer? Wil je graag werken in Brugge 📍? Heb je affiniteit met de wetenschap 🧪? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Zo ziet jouw dag eruit.
Je verwerkt de wijzigingen op personeelsniveau.Je voorziet rapportering.Je bent de service waar medewerkers terecht kunnen in verband met sociale wetgeving, arbeidsreglement, policies.Je ondersteunt de HRBP in het up-to date houden van de processen en procedures.Je kanaliseert vragen van medewerkers naar de juiste personen of tools.Je coördineert het wervings- en selectieproces.Je doet screening van kandidaten.Je verzorgt de communicatie met uitzendkantoren.Je geeft een onthaal aan nieuwe werknemers.Je ondersteunt externe audits.
Zie je het al zitten? Lees gerust verder.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Finance en HR manager met bedrijfswagen
DILSEN-STOKKEM
Ben jij de financieel analytisch ingesteld?
Heb je interesse om HR taken op je te nemen?
Heb je affiniteit of interesse in interieur?
Dan ben jij de Finance & HR manager die we zoeken!
Solliciteer via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op het nummer 013 48 01 87.
Als Finance & HR manager zal je instaan voor:
Het optimaliseren van het financieel beleid.Het inboeken van aankoopfacturen, het opstellen van financiële plannen, budgetten en prognoses.Je zal aan de hand van financiële gegevens analyses maken. Deze zullen je motiveren om actuele trends te implementeren of groei- en optimalisatiekansen te ontdekken.Verder sta je in voor de naleving van de wet- en regelgeving. Dit zowel financieel als fiscaal.Je bereidt de maandelijkse btw aangiftes voor.In samenwerking met het loonsecretariaat, zal je de payroll beheren.Begeleiding en opvolging bij de naleving van het arbeidsreglement en het personeelsbeleid.Uiteraard ga je heel discreet om met gevoelige personeelsinformatie.
FinanceDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.