Dringend
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Hulpboekhouder
Lummen, België
Voor een bedrijf in Lummen zijn we op zoek naar een boekhouder. Lees snel verder en solliciteer bij interesse online of contacteer Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.
Wat houdt de job in?
Inboeken van facturen en financiële documentenUitvoeren van betalingenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftesVoorbereiden en indienen van de afsluitingenNauwe samenwerking met de hoofdboekhouderDigitaliseren van de boekhoudingRapporteringen opmaken voor het managementAnalyseren van de boekhouding
FinanceMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
administratief boekhoudkundig medewerker
Beernem, België
Heb jij ervaring in boekhouding, administratie en aankoop?
Kijk jij uit naar een gevarieerd en boeiend takenpakket?
Werk jij graag voor een familiair bedrijf in volle groei?
Dan ben jij de administratief boekhoudkundig medewerker die Vivalids Finance zoekt!
Wat houdt het takenpakket van deze administratief boekhoudkundig medewerker in?
Verwerken van inkomende facturen ter voorbereiding van de boekhoudingAssisteren bij het opstellen van uitgaande facturenAanmaken van bestelbonnenPlaatsen van bestellingenAdministratieve verwerking van aankoopcontractenAlgemene administratieve takenOnthaal (telefonie, ontvangst van gasten, enzovoort)
FinanceEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Gentbrugge, Gent, België
Zin in om als administratief bediende aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?
Het takenpakket:
Je ontvangt onze cliënten, verwelkomt ze en begeleidt hen vriendelijk naar de vergaderzaal. Je verzorgt een warm onthaal.Je staat onze cliënten en leveranciers telefonisch te woord. Je neemt deel aan de telefonische kantoorpermanentieJe voert gevarieerde administratieve taken uit (dossierbeheer, contracten met partners en leveranciers beheren,...)Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire taken (herstellingswerken regelen met externe partners, efficiënte kantoorwerking organiseren, de vergaderzalen in orde zetten voor bezoekers,...)Je staat in voor preaccountancy taken (opvolgen leveranciers, debiteurenbeheer, afspraken met cliënten inplannen, facturen controleren, overdrachten en nieuwe dossiers opzetten...)
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Administratief Medewerker Boekhoudkantoor
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit:
Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x)
Anderlecht, België
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x)
Voltijds – vervanging tot augustus 2025
Jouw taken:
Je biedt administratieve ondersteuning aan het diensthoofd;Je verzorgt administratieve taken (o.a. kopieer- en scanwerk, archivering, up-to-date houden van bestanden, lijsten opmaken, …);Je vraagt offertes op; Je maakt planningen op in kader van raamovereenkomsten; Je beheert de agenda van de klusdienst; Je werkt samen met je collega’s van de dienst ‘Infrastructuur & Preventie’.
InterimDienstenVoltijdsTijdelijk
Administratief Medewerker
Ieper, België
Op zoek naar een afwisselende administratieve job?Je komt graag terecht in een dynamisch en familiaal bedrijf?Lees dan zeker verder!
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en leveranciersJe staat in voor klachtenbehandelingUitvoeren van algemene kwaliteitscontrolesAdministratieve ondersteuning bieden aan verschillende afdelingenJe bent een administratieve duizendpoot
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Heusden-Zolder, België
Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende - leveranciersboekhouding
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, boekhoudkundige en administratieve taken + leveranciers- en klantenopvolging.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Specialisatie: Finance , bouw
Takenpakket
Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringVerantwoordelijk voor volledige klant- en leveranciersboekhouding + rechterhand directieGeen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op boekhoudkundig en cijfermatig werk + administratieve ondersteuningDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij auditsAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces (inboeken facturen, factuurcontrole, aanmaningen/rappels, debiteurenbeheer, opmaak creditnota's, boeken bankverrichtingen, ondersteuning maandafsluiting, contract en verzekeringsdossiers beheren, opmaak rapporten, ...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende
Taken:
Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen...Contact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeente,Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, opstellen verkoopsovereenkomsten, budget bewaken, ...
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y)
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Samen met onze klant, specialist op vlak van logistiek zoeken we een Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer.
Takenpakket:
Ondersteuning boekhoudkundige taken: Bijhouden financiële admin, verwerken inkomende- uitgaande facturen, crediteuren- en debiteurenadmin, uitvoeren banken/ beheer betalingsverkeerondersteuning/ voorbereiding BTW-aangiftes, maand- jaarafsluitingOndersteuning payroll/ salarisverwerking- personeelsadministratieMeedenken aan verbeteringAlgemene admin
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Parttime boekhoudkundig medewerker
Oostkamp, België
Kijk jij uit naar een deeltijdse uitdaging (18 tot 20u) met afwisselend administratieve en boekhoudkundige taken in de regio Oostkamp?
Dan is de functie van deeltijds boekhoudkundig medewerker vast iets voor jou!
Boeken van aankoopfacturen en verkoopfacturenVerzorgen van financiële verrichtingenLoonadministratieIntrastat-aangifteVoorbereiding maandafsluitingAd hoc administratieve taken
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
Oostende, België
Ben jij op zoek naar een eerste uitdaging in de financiële sector?
Contacteer Vivaldis Finance: 050 15 21 00!
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostende, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Je ondersteunt dossiersbeheerders met hun dossiers:
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van de BTW-aangiftes, tussentijdse afsluitingen, fiscale aangiftes, jaarrekeningen,... (steeds in overleg met de dossierbeheerder en zaakvoerder)Klantencontact ivm hun dossiersBijkomende administratie
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief boekhoudkundig bediende
Izegem, België
Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;
Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Werk je graag met cijfers?
Ben je nauwkeurig?
Kan je vlot werken met Excel?
Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.
Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig & Administratief Coördinator
Malle
Voor een familiaal vastgoedbedrijf in Malle zijn wij op zoek naar een Boekhoudkundig & Administratief Coördinator
Dit bedrijf werkt vooral met bedrijfsmatig vastgoed (magazijnen, kantoren,...), maar ook residentieel vastgoed. Ze geloven in een persoonlijke aanpak, waarbij eerlijkheid en vertrouwen de basis vormen voor elke samenwerking.
Jouw takenpakket?
Boekhoudkundige taken
Zelfstandig voeren van de volledige boekhouding, waaronder o.a. inkoop, verkoop en bankmutaties in ExactActief opvolgen van debiteurensaldo, ondernemen van eerste acties bij huurachterstanden...Voorbereiden en indienen van BTW-aangiftenSamenwerken met externe accountant voor de afsluiting van het boekjaarControle en rapportering van periodieke financiële cijfers
Administratieve taken
Inkomende e-mails en telefoontjes behandelenBegeleiden in- en uittrede van huurders: sleuteloverdracht, meteropname, plaatsbeschrijving inplannen, ...ERP-systeem voeden met informatie, nazicht van huurindexeringen, opzegdata...
InterimImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
Wervik
Als boekhoudkundig medewerker ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket:- Je staat in voor het correct inboeken van de facturen en creditnota's- Je volgt de betalingen op- Boekhoudkundige taken van a tot y- BTW aangiftes voorbereidenReceptie:-Je behandelt inkomende telefoons en verwijst door naar de juiste persoon-Bijkomende administratie
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.