Jobs

Jobs

209 Jobs gevonden
Dringend

Technisch Administratief Medewerker

Duffel, België

Vivaldis Office  zoekt.......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE! Waar moet je zijn? DuffelSpecialisatie: een toonaangevende installatie- en servicefirma gespecialiseerd in grootkeukentoestellen, met een sterke focus op fastfoodketens en kleinere vestigingen. Wat moet je doen als Technisch administratief bediende? Als technisch administratief bediende speel je een cruciale rol in de dagelijkse operationele planning en administratieve ondersteuning van de onderhouds- en herstellingsafdeling.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning voor onze techniekers, het verwerken van werkbonnen, het afhandelen van garantiedossiers en het coördineren van bestellingen van onderdelen. Daarnaast stel je offertes op, registreer je nieuwe toestellen en bied je tweedelijns ondersteuning aan klanten bij technische vragen
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief Bediende | Bouw

Waregem, België

Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.   Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende: Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Hulpboekhouder

Lummen, België

Voor een bedrijf in Lummen zijn we op zoek naar een boekhouder. Lees snel verder en solliciteer bij interesse online of contacteer Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.   Wat houdt de job in? Inboeken van facturen en financiële documentenUitvoeren van betalingenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftesVoorbereiden en indienen van de afsluitingenNauwe samenwerking met de hoofdboekhouderDigitaliseren van de boekhoudingRapporteringen opmaken voor het managementAnalyseren van de boekhouding
FinanceMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

Wervik

Als boekhoudkundig medewerker ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket:- Je staat in voor het correct inboeken van de facturen en creditnota's- Je volgt de betalingen op- Boekhoudkundige taken van a tot y- BTW aangiftes voorbereidenReceptie:-Je behandelt inkomende telefoons en verwijst door naar de juiste persoon-Bijkomende administratie
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Medewerker

Ieper, België

Op zoek naar een afwisselende administratieve job?Je komt graag terecht in een dynamisch en familiaal bedrijf?Lees dan zeker verder! Je bent het aanspreekpunt voor klanten en leveranciersJe staat in voor klachtenbehandelingUitvoeren van algemene kwaliteitscontrolesAdministratieve ondersteuning bieden aan verschillende afdelingenJe bent een administratieve duizendpoot
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief Medewerker

Eke, Nazareth, België

Voor onze klant te Eke zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende: Je krijgt een uitgebreid takenpakket!   Je staat in voor alles qua telefonie en onthaal; maw: beheer mailbox, behandelen binnenkomende orders, onthaal van bezoekers of leveranciers,...Je staat de klanten telefonisch en per mail te woordJe plant afsprakenJe maakt de planning van de 2 techniekers opJe staat in voor het proactief plannen van onderhoudenJe volgt de dienst na verkoop op, je maakt keuringsverslagen op, bezorgt attesten,...Je maakt facturen op van interventies en volgt deze opVerder sta je in voor alle projectadministratie, hiervoor sta je nauw in contact met collega'sJe volgt de stock op en koopt bureaumateriaal aanAlsook koop je technisch materiaal aan in overleg met techniekers,..,.....
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker

Gentbrugge, Gent, België

Zin in om als administratief bediende aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?    Het takenpakket: Je ontvangt onze cliënten, verwelkomt ze en begeleidt hen vriendelijk naar de vergaderzaal. Je verzorgt een warm onthaal.Je staat onze cliënten en leveranciers telefonisch te woord. Je neemt deel aan de telefonische kantoorpermanentieJe voert gevarieerde administratieve taken uit (dossierbeheer, contracten met partners en leveranciers beheren,...)Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire taken (herstellingswerken regelen met externe partners, efficiënte kantoorwerking organiseren, de vergaderzalen in orde zetten voor bezoekers,...)Je staat in voor preaccountancy taken (opvolgen leveranciers, debiteurenbeheer, afspraken met cliënten inplannen, facturen controleren, overdrachten en nieuwe dossiers opzetten...)
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Administratief Medewerker Boekhoudkantoor

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.    Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.   Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit: Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x)

Anderlecht, België

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x) Voltijds – vervanging tot augustus 2025   Jouw taken: Je biedt administratieve ondersteuning aan het diensthoofd;Je verzorgt administratieve taken (o.a. kopieer- en scanwerk, archivering, up-to-date houden van bestanden, lijsten opmaken, …);Je vraagt offertes op; Je maakt planningen op in kader van raamovereenkomsten; Je beheert de agenda van de klusdienst; Je werkt samen met je collega’s van de dienst ‘Infrastructuur & Preventie’. 
InterimDienstenVoltijdsTijdelijk

Technisch Administratief Medewerker

Hamont-Achel, België

Voor een bedrijf in Hamont-Achel met meer dan 30 jaar ervaring in de plaatsing van ramen, deuren, overkappingen,... zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker.Je takenpakket bestaat uit:  Je communiceert met klanten en beantwoordt hun vragen;  Je maakt offertes op; Je werkt tekeningen uit in autocad; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief Medewerker

Pelt, België

Voor onze klant gelegen te Overpelt en gespecialiseerd in het produceren van kwaliteitsvolle telescopische tribunes en stoelen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.   Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis? Dan is dit de ideale job voor jou! Solliciteer vandaag nog via lommelbedienden@ vivaldistechnics. be of 011/153729   Als administratief technisch bediende is je takenpakket:  Je interpreteert technische tekeningen en volgt de nodige stappen die genomen moeten worden verder op; Je communiceert met klanten; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker zullen uw taken zijn: Beheer van dossiers : Samenstellen en opvolgen van assistentiedossiers voor klanten B2B en B2C, zowel in binnen- als buitenland.Klantencommunicatie : Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers en vragen beantwoorden.Coördinatie met dienstverleners : Contact opnemen met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, autoverhuurbedrijven, enz.) en de klant informeren.Kostenbeheer : Opvolgen van gemaakte kosten en overleggen met de coördinator voor verdere acties.Reserveringen : Beheren van reserveringen voor vervangende voertuigen, hotels, treinen, vliegtickets, taxi's, enz.Samenwerking met andere afdelingen : Nauwe samenwerking met TBO, MBO, Ticketing en Dispatch om dossiers vlot te verwerken.Ondersteuning patrouilleverdeling : Helpen bij het optimaliseren van de verdeling van patrouilleurs en coördineren van depannages en vervangende voertuigen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

Oostende, België

Ben jij op zoek naar een eerste uitdaging in de financiële sector? Contacteer Vivaldis Finance: 050 15 21 00!  Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostende, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker. Je ondersteunt dossiersbeheerders met hun dossiers: Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van de BTW-aangiftes, tussentijdse afsluitingen, fiscale aangiftes, jaarrekeningen,... (steeds in overleg met de dossierbeheerder en zaakvoerder)Klantencontact ivm hun dossiersBijkomende administratie
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Financieel administratief medewerker Deeltijds

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief in meet- en regelapparatuur, zijn we op zoek naar een enthousiaste Financieel administratief medewerker, deeltijds.    De functieomschrijving: Verwerken en inboeken van bankrekeninguittrekselsControleren en verwerken van binnenkomende facturenVoorbereiden van de betalingenDebiteurenbeheerOnderhouden van de contacten met klanten en leveranciersAssisteren bij de maand- en jaarafsluitingenJe bent tevens de plaatsvervanging voor de Verkoop-, Inkoop- en Technische Dienst administratie
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder

Marke, Kortrijk, België

Voor een groeiend boekhoudkantoor (Regio Marke) zijn wij om hun team te versterken op zoek naar een gedreven, dynamische senior Dossierbeheerder Boekhouder - Fiscalist Uitvoeren van boekhoudingen en controleren van boekhoudingen op de correcte toepassing van de fiscale wetgeving en boekhoudwetgeving;Zelfstandig een aantal klantendossiers beheren;Voorbereidingen maken voor de optimalisatie van de dossiers;In staan voor de fiscale aangiften die je binnen de deadlines afwerk;Je staat in rechtstreeks contact met klanten, alles in samenspraak.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

KORTRIJK

Voor onze klant regio Kortrijk actief in de IT zoeken we een tijdelijk administratief bediende (al zeker tot 12-2025)   Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor de orderadministratie. Je verwerkt inkomende bestellingen van onze klanten en vertaalt ze naar uitgaande bestellingen voor onze leveranciers.   Je volgt de uitgaande bestellingen op en stuurt ze in overleg met de Office Manager bij. Je volgt de binnenkomende leveringen op en informeert de andere teams over de verwachte levertermijnen. Je zorgt voor de correcte registratie van de gegevens in ons ERP-systeem.   Daarnaast controleer je de binnenkomende facturen, neem je bij problemen contact op met de leveranciers, volg je het proces op (vb. opmaak kredietnota’s). Ook help je de Office Manager bij de opstelling van uitgaande facturen naar klanten.   Je werkt mee in een beurtrol voor het onthaal van onze bezoekers en de telefonische receptie. Hierbij dispatch je vragen van onze klanten voor technische interventies op een efficiënte manier naar de collega’s van de servicedesk.   Je rapporteert aan de Office Manager van het administratief team. Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

MOEN

Voor onze klant regio Zwevegem zoeken we een administratief bediende:   Werkinhoud:  ·         Verantwoordelijke receptie: o    Ontvangst chauffeurs (aftekenen CMR, inwegen vrachten, instructies geven over laden en lossen, …) o    Onthaal bezoekers (inschrijven register, begeleiden naar vergaderzaal, ...) o    Telefonie ·         Logistieke assistentie: o    Regelen en opvolgen transporten (ordermails etc.) ·         Overige administratieve taken: o    opmaak aanvraagdocumenten douane & accijnzen + registraties en opvolging voorraadregister o    controle en verwerking transportfacturen o    voorbereiden maandelijkse klantenbriefing (overzichten, transportdocumenten, attesten, …) o    datacontrole ERP-pakket  o    opmaak en controle verkoopfacturen     Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!