Jobs

Jobs

202 Jobs gevonden
Dringend

Administratief Bediende

WETTEREN

Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging 
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief Bediende | Bouw

Waregem, België

Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.   Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende: Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Receptionist garage 2 ploegen

Herentals, België

Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens,  zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket : Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist garage

Herentals

Voor onze klant, een A-merk garage te Herentals, zijn wij op zoek naar een receptionist! Takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel fysiek als telefonischJe plant onderhoud/herstellingen aan hun wagen inJe bent verantwoordelijk voor de planning van de werkplaatsJe beantwoordt de vragen van klantenAllround administratieve taken
InterimAutoVoltijdsVast contract

Receptionist garage / service advisor

Herentals

Voor onze klant, een toonaangevende garage voor luxewagens, zoeken wij een service advisor/receptioniste regio Herentals.   Als service advisor/receptionist heb je volgende taken: Je ontvangt, adviseert en begeleidt de klanten hartelijk. Je helpt hen met technische vragen over hun factuur, onderhoud, herstellingen, …Je bouwt een relatie met de klant op en herkent, wanneer mogelijk, terugkerende klanten en bouwt verder op vorige gesprekken om de interactie te personaliseren. Omdat klantentevredenheid zeer belangrijk is, vraag je aan de klant om een tevredenheidsenquête per mail in te vullen.Je bent administratief sterk, je noteert afspraken en beantwoordt telefoons en mails. Je zoekt de onderhoudshistoriek van de wagens op om zo de afspraak optimaal voor te bereiden. Daarnaast maak je prijsbestekken op voor onderhoud en herstelling en vraag je akkoord aan bij de leasingmaatschappijen.Je controleert en factureert de werkorders en licht transparant de uitgevoerde werken toe aan de klant. Je maakt een afspraak voor eventuele openstaande werken of de volgende service/reparatie wanneer nodig.Je geeft vervangwagens mee aan klanten en controleert deze op schade.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist garage

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een autogarage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit: Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch onthaalbediende

Booischot, Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt.......... TECHNISCH ONTHAALBEDIENDE!Waar moet je zijn? Booischot Wat moet je doen als technisch onthaalbediende? bestellingen opnemenklanten adviserenklanten verder helpen met technische vragenalgemene administratietelefoon/mailbox beheren Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen heb, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist met administratieve taken

SCHOTEN

Voor een specialist in ijzerwaren en gereedschappen gelegen in Schoten, zijn wij op zoek naar een receptionist met aanvullende administratieve taken.   Je takenpakket bestaat uit:   Eerste aanspreekpunt voor de klantenTelefonische oproepen aannemen en doorschakelen naar de juiste afdelingOpvolgen van bestellingen en orders en invoeren en controleren in het ERP-systeemOndersteuning van administratieve taken en documentenbeheerWerken met excel zoals prijslijsten aanvullen en andere softwareprogramma's om gegevens bij te houden
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaalbediende & administratief medewerker

Hobokense Polder, 2660 Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in Hoboken zijn we op zoek naar een Onthaalbediende & administratief medewerker   Takenpakket: beantwoorden van telefonische oproepenontvangen van bezoekers aan de balieopvolgen van lopende dossiersadministratieve verwerking van takelingen en afhalingen van voertuigenopvolgen van bestelbonnen en andere documenten, nodig voor de facturatie.verzorgen van contact met de chauffeursstockbeheer van de voertuigen...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

RECEPTIONIST(E) WELLNESS

Vilvoorde

De wellness waarvoor we iemand zoeken zijn op zoek naar een dynamische, enthousiaste en flexibele receptiemedewerker. Hun centrum is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts. Je staat dus open voor vroege en late shiften en vindt het niet erg om in het weekend (3 op 4) en op feestdagen te werken. Je zal zowel in Grimbergen als Steenokkerzeeel ingeschakeld worden. Na een inwerkperiode krijg je één of meerdere administratieve verantwoordelijkheden. Je bent dus flexibel, hebt zin voor nauwkeurigheid en kan zowel zelfstandig als in team werken. Je vindt het belangrijk om gemaakte afspraken na te komen, zowel naar het bedrijf als naar onze klanten toe.   Taakomschrijving Klanten vriendelijk en met de glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privésauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
InterimGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist

Zaventem, België

Als Administratief Bediende/Onthaal ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je staat in voor een correct onthaal en een professionele ontvangst van onze klanten en bezoekers.   Taken:  Verwelkomen van klanten en bezoekersAannemen van telefonische oproepen en doorverwijzen naar de juiste personen (in drie talen)Registreren van binnenkomende voertuigenBeheren van de agenda voor afspraken en herstellingenOpvolgen van de administratieve processen voor herstellingen en schadegevallenOndersteunen van de carrosserie-afdeling bij diverse administratieve takenZorgdragen voor een nette en ordelijke receptie en wachtruimte
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaalbediende - In- en Uitgaande Goederen | Weegbrugbediende

Grimbergen, België

​Voor onze klant, zijn we op zoek naar een Weegbrugbediende | Onthaalbediende - In- en Uitgaande Goederen.   ​Jouw taken: Je verzekert het onthaal:– voornamelijk van chauffeurs die ladingen leveren of ophalenWegen van inkomende en uitgaande voertuigenVerstrekken van informatie en instructies aan klanten (chauffeurs) met betrekking tot deLeveringen en de op te halen grondstoffenAdministratieve opvolging (leveringsbonnen, facturen)
InterimBouwVoltijdsVast contract

Onthaalmedewerker

Merelbeke, België

Voor een groot sanitair bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker voor de showroom. Heb jij ervaring als onthaalmedewerker? Heb jij een natuurlijke flair en help je graag mensen? Spreek je uitstekend Nederlands? Dan is dit misschien dé job voor jou!   Wat is het takenpakket? Je ontvangt de klanten met een glimlach en zorgt voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid in de showroom.Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch beheer in onze showroom en het agendabeheer.Je ondersteunt de adviseur-verkopers bij de uitvoering van administratieve taken en zorgt ervoor dat de technische fiches op punt staan.....
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaalbediende

Wervik, België

Wegens interne doorgroei, zijn we op zoek naar een extra onthaalbediende. In deze job ben jij de eerste stem en het eerste gezicht die klanten, leveranciers, bezoekers, … te horen/zien krijgen.  Telefonie: je behandelt inkomende oproepen en zorgt voor een professionele afhandeling.Mailboxbeheer: je houdt de algemene en planningsmailbox up-to-date en zorgt dat elke vraag of melding snel opgevolgd wordt.Orderintake: je registreert nauwgezet bestellingen op afroep binnen ons ERP-systeem AX.Algemene taken: je onthaalt bezoekers met een glimlach, beheert de postverdeling en plaatst bestellingen.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist

Brugge, België

Spreek jij vloeiend Nederlands, Frans en Engels? Is klantvriendelijkheid je tweede natuur? Wil je aan de slag als hotelreceptionist? Check, check en nog eens check? Lees dan zeker verder!   Voor onze klant, een hotel in regio Brugge, zijn wij op zoek naar een receptionist. ( Je zal instaan voor de check-in van de klanten, hen te woord staan op een steeds uiterst vriendelijke manier.Je bent het visitekaartje van het bedrijf, hun eerste contact met het hotel ben jij verantwoordelijk voor. 
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist Vrachtwagen Garage

Drongen

Planmatig sterk, klantvriendelijk, stressbestendig? Drie keer check? ✅ ✅ ✅ Een sterke interesse voor voertuigen?   Misschien ben jij dan wel de persoon die we zoeken! Voor onze klant, een grote speler in bedrijfsvoertuigen, zijn we op zoek naar een receptionist voor een vrachtwagen garage regio Drongen.📍   Klaar voor je werkdagen? Want na je kopje koffie, thee of chocomelk, you are on a roll!☕️🤩 Samen met je collega's receptionisten ben je verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van afspraken voor reparatie en onderhoud aan vrachtwagens en trailers. Daarnaast neem je opdrachten van klanten in ontvangst. Je stelt werkorders op en verdeelt ze onder de mecaniciens. Je staat mogelijks ook in voor het opmaak van een offerte. Je bent steeds in communicatie met de werkplaats en je leidinggevende. 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist

Nazareth

Voor een hotel regio Nazareth zijn wij op zoek naar een receptionist(e)   Ben jij de people person dat we zoeken? Informatie verlenen in het Nederlands, Frans of EngelsHet maken van reservatiesIn- en uitchecken van gastenCorrecte administratie opvolgen   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimToerismeVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaalbediende

ELSEGEM

Voor onze klant, een gekende firma, zijn we op zoek naar een onthaalbediende:Ben jij communicatief en op zoek naar een job als onthaalbediende?  Je zorgt voor een fijn onthaal, en helpt klanten en bezoekers verderJe streeft steeds naar een klantvriendelijk contact, dit zowel face-to-face, via mail en telefonischJe staat in voor allround administratieve takenJe houdt de receptie properVoor meetings, afspraken zet je de vergaderzalen proper 
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaalbediende

ELSEGEM

Voor onze klant, een gekende firma, zijn we op zoek naar een Onthaalbediende Het onthalen van de klantenTelefoon en mail verkeer verrichtenNaast onthaal sta je in voor allerhande administratieve takenHet klaarzetten van vergaderzalen   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaalbediende

Gentbrugge, Gent, België

Voor een bandencentrale te Deinze zijn wij op zoek naar een assistant filiaal leider (onthaalbediende). Werktaken Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten: voor afspraken, service en verkoop van banden.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je rapporteert aan de Filiaalleider, je bent zijn/haar rechterhand voor de organisatie van het filiaal en neemt een deel van zijn/haar verantwoordelijkheden over bij diens afwezigheid.Elke klant weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!