Jobs

Jobs

354 Jobs gevonden
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.  Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Customer Service Medewerker

Deinze, België

Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:   Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Gestionnaire des réclamations

Bruxelles

Voor een van onze klanten in de verzekeringssector, gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder. Met de steun van uw Teamleader: U beheert de binnenkomende dossiers via e-mail en telefoon.U analyseert de terugbetalingsverzoeken van klanten die kosten hebben gemaakt voor medische en/of technische assistentie, zowel in België als in het buitenland.U controleert of de gemaakte kosten gedekt zijn door het contract dat door de klant is afgesloten en of deze in aanmerking komen voor terugbetaling.U controleert de ingediende bewijsstukken.U berekent het terugbetalingsbedrag op basis van de algemene voorwaarden van het contract.U informeert de klant over een eventuele weigering of het terugbetalingsbedrag dat wordt toegekend.U stuurt de klant zijn of haar afrekening.U onderhoudt contact met de klant en beantwoordt vragen via e-mail, brief of telefoon.In sommige gevallen bent u verantwoordelijk voor de doorbelasting van de diensten aan B2B-klanten, met inachtneming van de specifieke facturatievoorwaarden en de termijnen die in de bestekken van de klant zijn vastgelegd.U onderzoekt en lost afwijzingen van doorbelasting of factuursbetwistingen op.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Brussel, België

Ben jij behulpzaam en positief ingesteld?Kan jij goed Nederlands, Engels en Frans?Ben jij snel gemotiveerd en klaar om snel aan de slag te gaan?Een grote speler bij bijstandverlening voor het binnen- en buitenland, is op zoek naar meerdere bijstandsverleners.Benieuwd hoe je dag eruit zal zien? Je volgt bijstandsdossiers op en houdt je klanten op de hoogte van de vooruitgang van hun dossier.Je neemt contact met de juiste dienstverleners in het buitenland (pechverhelpers, garages, autoverhuurbedrijven,...).Indien nodig reserveer je voor je klanten een hotel, taxi, vliegticket, vervangwagen, trein,...Als bijstandsverlener zorg je voor een optimale bezetting van de wegenwachters op interventies.Je helpt de collega's om de depannages, slepingen, transport, het toekennen van vervangwagens te organiseren en te coördineren.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Wervik, België

Als medewerker op onze commerciële binnendienst ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Je verantwoordelijkheden omvatten: Het opvolgen van orders en de planning.Het coördineren en opvolgen van herstellingen.Algemeen administratief taken  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productieTalenkennis!   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Callagent / Klantenadviseur

BRECHT

Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent / Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan.   Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant.   Jouw takenpakket: Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten.Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragen.Je plant afspraken in en stelt werkorders op.Je verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodig.Je werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools.Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding).Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice.  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Representative

Neder-Over-Heembeek

Sales Representative Road Freight Neder-Over-Hembeek   Onze klant is een internationaal bedrijf dat gespecialiseerd is in logistiek en transport. Hun inzet is om op maat gemaakte transport- en supply chain-oplossingen te bieden, afgestemd op de behoeften van hun klanten. Als accountmanager beheer je je toegewezen klantenportefeuille. Je bent verantwoordelijk voor externe communicatie, analyses, het beheer van klantrelaties en verkoopactiviteiten.Je biedt praktische ondersteuning aan het team door vragen en klachten te beantwoorden.Je zoekt actief naar nieuwe kansen via beurzen, netwerken, enzovoort.Je zorgt voor een efficiënte administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantinformatie.Je onderhandelt over contracten en prijzen.Je organiseert en neemt deel aan de MBR- en QBR-bijeenkomsten in overleg met de klanten.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Internal Sales Engineer

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Voor een klant te Sint-Stevens-Woluwe, actief binnen de sector van machinebouw en onderdelen, zijn we op zoek naar een gedreven Internal Sales Engineer.   Wat wordt er van jou verwacht?   Je staat in voor het uitbouwen van lange-termijn relaties met je klanten, zowel machinebouwers als eindgebruikersHierbij maak je gebruik van de bestaande klantenportefeuille maar je bouwt ook relaties met nieuwe contacten uitJe maakt afspraken met klanten en interessante prospectsJe luistert naar de naar de behoeften van de klant en zoekt naar een geschikte technische oplossing(en)Samenwerken binnen een team en bijdragen aan een gemoedelijke werksfeer
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Commercieel Bediende

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, zijn we op zoek naar een georganiseerde, communicatief sterke Technisch Commercieel Medewerker met een affiniteit voor techniek,Wat zal jij doen als Commercieel Bediende? Je bent het aanspreekpunt voor de Belgische klanten, zowel machinebouwers als eindgebruikersJe wordt tewerkgesteld op de binnendienst waar je samen werkt met de magazijnier en technical account managerJe staat in voor de telefonische contacten met buitenlandse klanten en leveranciersJe beheert de bestaande klantenportefeuille en bouwt nieuwe contacten uitJe staat in voor algemene administratie, offertes maken, ingeven en opvolgen van bestellingen (in AX systeem), facturatie, ...
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zellik, Asse, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde Customer Service Telesales Medewerker. Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch benaderen van potentiële klanten en het bieden van uitstekende klantenservice. Je takenpakket omvat onder andere:   Klanten behelpen zowel telefonisch als via mail.Identificeren van de behoeften van klanten en oplossingen op maat aanbiedenBeantwoorden van vragen van klanten over producten, prijzen en beschikbaarheidOpvolgen van leads en offertesBijdragen aan de algemene klanttevredenheid en het behalen van verkoopdoelstellingenOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst; Wat wordt er van jou verwacht? Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Klantenadviseur

Zaventem

Voor onze klant in Zaventem, zijn wij op zoek naar een klantenadviseur. Als Klantenadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een cruciale rol in de dienstverlening van onze organisatie. Je bemant het infopunt, ontvangt klanten met een afspraak, en biedt ondersteuning waar nodig. Je beantwoordt telefoons en begeleidt klanten naar de automaten. Je hebt ook een pro-actieve rol in het verkopen van producten en het beheren van klachten.   Taken: Eerste aanspreekpunt voor klanten en bemannen van het infopuntOnthalen van klanten met een afspraak en beantwoorden van telefoonsKlanten begeleiden naar automaten en ondersteuning bieden waar nodigOpvolgen van agenda’s en het opvangen van eerste vragen over kredieten & verzekeringenKlachten beheren en doorverwijzen indien nodigPro-actieve verkoop en opportuniteiten detecterenCRM-registratie en aankleding van het kantoor verzorgenBeheren van klantendossiers en agentschapsbrievenbusBegeleiden van nieuwe medewerkers en naleven van compliance richtlijnen  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende, Wat wordt er van jou verwacht? Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de sanitaire tak, zijn we op zoek een communicatief sterke, klantgerichte en stressbestendige Commercieel Bediende, Wat zal jij doen als Commercieel bediende? Je bent het aanspreekpunt voor de klanten, de buitendienst en de andere afdelingen van het bedrijf;Je adviseert de klanten over het assortiment en de dienstverlening;Je werkt administratieve stromen uit en volgt deze verder op;Je ontvangt en verwerkt de (voornamelijk) geautoriseerde orders;Samen met je collega zorg je voor een probleemloze afwikkeling van de onderstroom;Je begrijpt als geen ander dat optimaal commercieel zijn alles te maken heeft met klantgerichtheid.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!