Dringend
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Administratief Bediende
WETTEREN
Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werken bij Vivaldis

Office Manager
Oudenaarde, België
Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet.
Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Joyce en Marilou van het kantoor in Oudenaarde zoeken een leuke en gedreven collega!
Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben.
Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z…
Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt deze persoon bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op.
…behandel jij alle administratie van Z tot A …
Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.
…en dan ga jij terug dubbel checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen!
De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.
Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden.
Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team.
Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternDienstenVoltijdsVast contract
Office Assistant
Nazareth, België
Voor een bedrijf te Nazareth zijn we op zoek naar een Office Assistant
Hoe ziet je dag eruit als Office Assistant ?
Je wordt de stem, het gezicht en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en medewerkers. Je ontvangt en begeleidt op een professionele manier onze nationale en internationale klanten alsook andere bezoekers.Je beheert het wagenpark.Je beheert een aantal administratieve taken.Je verzorgt de vertalingen en opmaak van diverse documenten voor ingenieurs en programmeurs.Je werkt in een team van 3 collega’s.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder boekhoud kantoor
Antwerpen, België
Wij zijn opzoek naar een dossierbeheerder in een boekhoudkantoor te Antwerpen
Functieomschrijving:
Als dossierbeheerder zorg je voor het autonoom beheer van de dossiers van A tot ZJe draagt de verantwoordelijkheid over de opvolging en de optimalisatie van de dossiers van klanten in diverse sectoren, dit in samenspraak met de zaakvoerder van het kantoor.Kennis vennootschapsbelasting: voorbereiden en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes. Alsook het indienen hiervan.Kennis BTW: voorbereiden, opstellen en indienen van de aangiftes.Kennis personenbelasting: voorbereiden, opstellen en indienen van de aangiftes.
De taakomschrijving kan variëren van project tot project.
We zullen hierbij steeds rekening houden met jouw voorkeur en kennis.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende/office en management assistent
ASSE
Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde office en management assistent
Je taken omvatten onder andere:
Professioneel beantwoorden en doorverbinden van telefoongesprekken.Beheer van verschillende mailboxen en correspondentie.Onthaal van klanten en leveranciers.Uitvoeren van diverse administratieve taken, waaronder het beheer van opleidingen.Ondersteuning bij marketingactiviteiten, zoals social media communicatie.Organisatie van events en vergaderingen.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner
Waar moet je zijn? Hoogstraten
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek
Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Finance Office Administrator
Mechelen, België
Voor onze klant zijn we op zoek naar een financieel administratief bediende.
Je taken zijn als volgt:
Ondersteunen van CFO en hoofdboekhouderWekelijkse en maandelijkse rapporteringAnalyse van kosten en opbrengstenDagdagelijkse boekhoudkundige werkzaamhedenOndersteuning tijdens financiële auditsVerslaggeving directiecomités
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Roeselare, België
Gebeten door cijfers?
Voor een boekhoudkantoor te Roeselare zijn we opzoek naar een dossierbeheerder.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Klanten persoonlijk advies geven, hierbij word je ondersteund door de ervaren accountants van het kantoor.Verzorgen van de BTW-formaliteiten voor je dossiersOpvolgen van je klanten en je doet hun boekhouding van A tot Z.Je zorgt voor de personen-en vennootschapsbelasting.Bepreken van de cijfers en geeft advies aan jouw klant.Je maakt de tussentijdse resultaten op alsook de jaarrekeningen van je dossiers.Interne en externe opleidingen zijn voorzien.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)
Roeselare, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Finance 050 15 21 00 of lees (en solliciteer) onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste junior dossierbeheerder.
Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht?
Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
dossierbeheerder - Roeselare
Roeselare, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?
Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media?
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Dan is onderstaande een functie als junior dossierbeheerder iets voor jou!
Voor ons klant, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor:
Beheren van verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen)Verwerken de facturen, fiscale aangiftes en ondersteunen bij de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega)Verzorgen van de algemene klantenadministratie en klantenbeheer
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief boekhoudkundig bediende
Izegem, België
Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;
Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker (parttime)
Izegem, België
Vivaldis Finance is op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je zorgt ervoor dat alle projectgegevens correct en actueel zijnJe biedt praktische ondersteuning rond klanten- en leveranciersadministratiJe maakt nauwkeurige facturen aan en verwerkt deze in ons ERP-systeemJe bereidt de maandelijkse Intrastat- en Prodcom-aangiftes voorJe houdt de betaling van klanten scherp in de gaten. Je stuurt herinneringen, volgt openstaande facturen op, en zorgt ervoor dat betalingen tijdig binnenkomenJe biedt ondersteuning bij allerlei HR-taken op de personeelsdienstJe volgt de opleidingen op
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
IZEGEM
voor een bedrijf regio Izegem zoeken wij: Commercieel/ administratief bediende
U maakt de offertes op U volgt de dossiers op samen met de vertegenwoordigers U plaatst bestellingen bij de leveranciers U staat in voor de planning van de werken U organiseert de verplaatsingen van de verantwoordelijken U volgt de voorraden op en stelt tekorten
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Ieper, België
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het boekhoudkundig aspect en het fiscaal dossier van je eigen klanten en ben je het eerste klantencontact. Vennootschappen en exploitaties zijn een groot deel van je takenpakket waarvoor je eveneens de aangiftes moet opmaken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende Orders
Ingelmunster, België
Als Administratief Bediende Orders ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken binnen de drukkerij. Je speelt een cruciale rol in het orderproces en draagt bij aan een efficiënte workflow. Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
Verwerken van inkomende orders en zorgen voor een foutloze administratieve afhandeling.Communicatie met klanten over hun bestellingen en de status hiervan.Ondersteunen van het team bij administratieve taken en zorgen voor een goed beheer van documenten.Optimaliseren van de administratieve processen voor een soepeler verloop van de werkzaamheden.Uitvoeren van orderadministratie en rapportages.
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
KORTEMARK
Voor een bedrijf in Kortemark zijn we op zoek naar commercieel administratief bediende.
Wij zoeken een communicatieve en gestructureerde collega die het volledige klantencontact beheert: van orderverwerking en -bevestiging tot de opvolging van leveringen.
Naservice
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
LANGEMARK-POELKAPELLE
Wil jij werken in een financieel gezond bedrijf met veel groei- en ontwikkelingsmogelijkheden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Wij bieden een verantwoordelijke en variërende job aan als logistiek administratief bediende waarbij je samen met geweldige collega's werkt aan één gemeenschappelijk doel.
Efficiënt verwerken van orders en zendingenNauwkeurig documentbeheerVerzekeren van tijdige leveringenBeheren van inkomende telefoongesprekken en receptietakenOndersteunen van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het logistieke proces
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt.
Je staat in voor volgende taken;
Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.