Dringend
Customer Service Medewerker
Deinze, België
Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:
Je hebt het volgend takenpakket:
Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant in Zaventem, zijn wij op zoek naar een klantenadviseur.
Als Klantenadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een cruciale rol in de dienstverlening van onze organisatie. Je bemant het infopunt, ontvangt klanten met een afspraak, en biedt ondersteuning waar nodig. Je beantwoordt telefoons en begeleidt klanten naar de automaten. Je hebt ook een pro-actieve rol in het verkopen van producten en het beheren van klachten.
Taken:
Eerste aanspreekpunt voor klanten en bemannen van het infopuntOnthalen van klanten met een afspraak en beantwoorden van telefoonsKlanten begeleiden naar automaten en ondersteuning bieden waar nodigOpvolgen van agenda’s en het opvangen van eerste vragen over kredieten & verzekeringenKlachten beheren en doorverwijzen indien nodigPro-actieve verkoop en opportuniteiten detecterenCRM-registratie en aankleding van het kantoor verzorgenBeheren van klantendossiers en agentschapsbrievenbusBegeleiden van nieuwe medewerkers en naleven van compliance richtlijnen
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,
Wat wordt er van jou verwacht?
Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de sanitaire tak, zijn we op zoek een communicatief sterke, klantgerichte en stressbestendige Commercieel Bediende,
Wat zal jij doen als Commercieel bediende?
Je bent het aanspreekpunt voor de klanten, de buitendienst en de andere afdelingen van het bedrijf;Je adviseert de klanten over het assortiment en de dienstverlening;Je werkt administratieve stromen uit en volgt deze verder op;Je ontvangt en verwerkt de (voornamelijk) geautoriseerde orders;Samen met je collega zorg je voor een probleemloze afwikkeling van de onderstroom;Je begrijpt als geen ander dat optimaal commercieel zijn alles te maken heeft met klantgerichtheid.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Kampenhout
Voor onze klant in Kampenhout zijn wij op zoek naar een gedreven Commercieel Medewerker Binnendienst.
In deze rol ben je een cruciaal onderdeel van ons team, waarbij je:
Onze vertegenwoordigers ondersteunt bij het opstellen van offertes en het uittekenen van projecten in een standaard softwarepakket.Bezoekers ontvangt en een warme welkomst biedt, inclusief het geven van uitleg over onze producten in de showroom.Samenwerkt met verschillende afdelingen om klantvragen vlot te verwerken.Actief bijdraagt aan de teamdoelstellingen en verantwoordelijkheden opneemt.Zorgen voor een optimale klantbeleving door een uitstekende dienstverlening te bieden.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Machelen, België
Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst;
Wat wordt er van jou verwacht?
Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Internal Sales Engineer
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Voor een klant te Sint-Stevens-Woluwe, actief binnen de sector van machinebouw en onderdelen, zijn we op zoek naar een gedreven Internal Sales Engineer.
Wat wordt er van jou verwacht?
Je staat in voor het uitbouwen van lange-termijn relaties met je klanten, zowel machinebouwers als eindgebruikersHierbij maak je gebruik van de bestaande klantenportefeuille maar je bouwt ook relaties met nieuwe contacten uitJe maakt afspraken met klanten en interessante prospectsJe luistert naar de naar de behoeften van de klant en zoekt naar een geschikte technische oplossing(en)Samenwerken binnen een team en bijdragen aan een gemoedelijke werksfeer
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Commercieel Bediende
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, zijn we op zoek naar een georganiseerde, communicatief sterke Technisch Commercieel Medewerker met een affiniteit voor techniek,Wat zal jij doen als Commercieel Bediende?
Je bent het aanspreekpunt voor de Belgische klanten, zowel machinebouwers als eindgebruikersJe wordt tewerkgesteld op de binnendienst waar je samen werkt met de magazijnier en technical account managerJe staat in voor de telefonische contacten met buitenlandse klanten en leveranciersJe beheert de bestaande klantenportefeuille en bouwt nieuwe contacten uitJe staat in voor algemene administratie, offertes maken, ingeven en opvolgen van bestellingen (in AX systeem), facturatie, ...
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Medewerker
VILVOORDE
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service.
Jouw activiteiten:
Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Advisor
Hever, Boortmeerbeek
Voor onze klant binnen de automotive te Boortmeerbeek zoeken wij een sales advisor met enkele jaren ervaring achter de rug. Wat ga je doen als Sales Advisor?
Het actief benaderen van potentiële klanten om kansen te identificeren en commerciële targets te behalen.Het verkopen van voertuigen en het adviseren over financiële producten en diensten.Een correcte en efficiënte administratieve afhandeling van verkoopdossiers en klantenopvolging, met als doel een hoge klanttevredenheid te waarborgen.Rapporteren aan de salesmanager over verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten.Het onderhouden van relaties met klanten en zorgen voor een uitstekende customer experience.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel adviseur verzekeringen
Bertem, België
Weet jij alles over verzekeringen?Commercieel ingesteld?En ook goed met bijhorende administratie?Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob.Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen.Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor.
Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier:
Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Herent
Voor een parkeerbeheerder in Herent zijn we op zoek naar een verantwoordelijke voor de klantendienst.
Wat zal je doen:
Je ondersteunt en coördineert een team van 3 collega's.Als verantwoordelijke klantendienst in het hoofdkantoor ben je ook het aanspreekpunt voor collega's op andere locaties.Je staat in voor de opleiding van nieuwe medewerkers en zorgt dat ze zich snel thuis voelen.Zowel telefonische als schriftelijke klachten behandel je.Daarbij werk je ook mee aan de opvolging van dossiers.
Dagelijkse opvolging incasso van moeilijker klantendossiersInvorderingsdossiers opvolgenInteractie met advocaten en gerechtsdeurwaarders.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Gestionnaire des réclamations
Bruxelles
Voor een van onze klanten in de verzekeringssector, gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.
Met de steun van uw Teamleader:
U beheert de binnenkomende dossiers via e-mail en telefoon.U analyseert de terugbetalingsverzoeken van klanten die kosten hebben gemaakt voor medische en/of technische assistentie, zowel in België als in het buitenland.U controleert of de gemaakte kosten gedekt zijn door het contract dat door de klant is afgesloten en of deze in aanmerking komen voor terugbetaling.U controleert de ingediende bewijsstukken.U berekent het terugbetalingsbedrag op basis van de algemene voorwaarden van het contract.U informeert de klant over een eventuele weigering of het terugbetalingsbedrag dat wordt toegekend.U stuurt de klant zijn of haar afrekening.U onderhoudt contact met de klant en beantwoordt vragen via e-mail, brief of telefoon.In sommige gevallen bent u verantwoordelijk voor de doorbelasting van de diensten aan B2B-klanten, met inachtneming van de specifieke facturatievoorwaarden en de termijnen die in de bestekken van de klant zijn vastgelegd.U onderzoekt en lost afwijzingen van doorbelasting of factuursbetwistingen op.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Brussel, België
Ben jij behulpzaam en positief ingesteld?Kan jij goed Nederlands, Engels en Frans?Ben jij snel gemotiveerd en klaar om snel aan de slag te gaan?Een grote speler bij bijstandverlening voor het binnen- en buitenland, is op zoek naar meerdere bijstandsverleners.Benieuwd hoe je dag eruit zal zien?
Je volgt bijstandsdossiers op en houdt je klanten op de hoogte van de vooruitgang van hun dossier.Je neemt contact met de juiste dienstverleners in het buitenland (pechverhelpers, garages, autoverhuurbedrijven,...).Indien nodig reserveer je voor je klanten een hotel, taxi, vliegticket, vervangwagen, trein,...Als bijstandsverlener zorg je voor een optimale bezetting van de wegenwachters op interventies.Je helpt de collega's om de depannages, slepingen, transport, het toekennen van vervangwagens te organiseren en te coördineren.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Tweetalige administratief & commercieel bediende
Mechelen, België
Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:
Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aftersales Medewerker
Heverlee, Leuven, België
Ben je een geboren planner?Kan je goed Nederlands en Frans?Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week:
Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende syndicus
Heverlee, Leuven, België
Heb je een goede feeling met de bouw of technische sector?
Ligt jouw passie bij een job als dossierbeheerder?
Ben je graag in contact met anderen?
Dan is dit de ideale job voor jou! Een bedrijf actief in het beheren van gebouwen is op zoek naar een technisch operationeel dossierbeheerder. Bekijk al eens wat je taken hier zullen zijn:
Je beheert jouw dossiers uit de portefeuille en volgt die ook op.Als dossierbeheerder sta je in contact met eigenaars en onderhoudsfirma's om projecten op te volgen. Daarvoor ga je occasioneel langs ter plaatse.Dagelijks sta je in contact met klanten en leveranciers. Dat zowel telefonisch, per mail als aan het onthaal.Jouw technische achtergrond helpt je om gerichte vragen te stellen en oplossingen te vinden bij defecten, schade of acute problemen.Je analyseert de behoeften van de klant.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Cliëntadviseur
Rotselaar, België
Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?Hou je van cijfers?En heb je al enige relevante ervaring?
Goed nieuws! Een boekhoudkantoor uit Rotselaar zoekt naar een cliëntenadviseur. Wat jouw verantwoordelijkheden zullen zijn? Ontdek ze hier:
Je maakt maandelijks financiële analyses (budgetteringen) op voor je klanten om hun zo toekomstgericht en op lange termijn te ondersteunen met ondernemen. Je geeft proactief financieel en fiscaal advies waardoor je klanten ondersteuning krijgt in zijn eigen ondernemerschap. Als cliëntenadviseur volg je de aangiftes, jaarrekeningen en cijfers van je klanten nauw op. Je biedt een eerlijke en kwalitatieve dienstverlening aan, dit met een sterk inlevingsvermogen in de cliëntenbehoeften. Verder draag je bij tot een vlotte samenwerking met je team, waarbij men ieders sterkte kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
OVERIJSE
Commercieel?
Nauwkeurig?
Technische kennis?
Voor een expert in industriële perslucht- en productiviteitsoplossingen zijn we op zoek naar een commercieel bediende binnendienst (spare parts). Je gaat aan de slag in hun commerciële vestiging in Overijse.
Welke taken je zal opnemen? Bekijk hier al even je takenpakket:
Eerste aanspreekpunt voor klanten die losse wisselstukken nodig hebben.Je handelt hun verzoeken vlot af. Om de juiste onderdelen te selecteren stam je af met jouw technische collega's.Samen met het sales team en distributiecentrum prijzen en levertijden opzoeken om offertes op te stellen.Als bediende commerciële binnendienst promoot je actief de webshop en ondersteun je klanten bij hun bestellingen.Tot slot assisteer je bij de activatie van hun telemetrie-oplossing zodat klanten efficiënt de diensten kunnen gebruiken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Londerzeel
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde
customer-service medewerker voor ons kantoor te Londerzeel.
voor de volgende taken:
Uitvoeren van administratieve en operationele taken binnen de afdeling.Klanten te woord staan en hen verder helpen met vragen.Verzorgen van een correcte en efficiënte afhandeling van dossiers.Samenwerken met collega's om de dienstverlening te optimaliseren.Rapporteren en terugkoppelen aan de verantwoordelijke.
InterimDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.