Dringend
Vertegenwoordiger
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.
Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aftersales Medewerker
Heverlee, Leuven, België
Ben je een geboren planner?
Kan je goed Nederlands en Frans?
Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.
Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week:
Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
klantendienst medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.
Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker customer service - regio Zeebrugge
Zeebrugge
Voor onze klant regio Zeebrugge, een transportbedrijf, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Jouw taken zijn:
Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs,...Je registreert de opdrachten en staat in voor de volledige administratieve verwerking.Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega's intern als extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen en problemen.Je staat in voor de registratie van klanten, wachturen, douaneformulieren, ...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantendienst medewerker
Komen-Waasten, België
Tweetalige Klantendienstmedewerker
Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Functieomschrijving:
Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Support Medewerker
Melsele, Beveren
Je bent de doortastende schakel tussen onze klanten en onze organisatie. Via telefoon, e-mail of in de officina zelf help je apothekers en apotheekassistenten met hun technische vragen en geef je advies waar nodig.
Zo werk je mee aan onze kwaliteitsvolle service.
Jouw functie
Je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van klanten. Die vragen zijn zowel technisch, als gerelateerd aan het gebruik van de software.Je beheert de relatie met de klant, zowel telefonisch, als via e-mail of remote.Je registreert de vragen van de apotheker die je vervolgens interpreteert, afstemt met de interne organisatie en opvolgt tot voldoening van de klant. Je rust niet tot de klant tevreden is.De diversiteit aan vragen van de apotheker en de constante evolutie en innovatie in deze sector vraagt een flexibele aanpak en daagt je uit om je constant in te werken in de nieuwigheden.Je draagt bij tot het voortdurend verbeteren van de diensten van ons bedrijf, en bijgevolg ook tot de tevredenheid van de klanten. Je handelt jouw interventies op een professionele manier af.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aftersales medewerker
BRECHT
Voor onze klant, actief in ventilatie, zijn we op zoek naar een after sales medewerker voor de regio van West-Vlaanderen.
Als After Sales Engineer word je een belangrijke schakel in het team dat verantwoordelijk is voor de na-service en onderhoud van de ventilatiesystemen over heel Vlaanderen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
· Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die onderhoud of na-service nodig hebben. Dit voor heel Vlaanderen.
· De na-service mailbox is jouw terrein: je helpt klanten verder alsof het niets is.
· Offertes opmaken en bestellingen plaatsen? Een fluitje van een cent!
· Defecten en storingen? Met je technische kennis kan je de juiste acties nemen en intern doorgeven.
· Jij bent het aanspreekpunt voor klanten en fabrikanten en zorgt voor heldere communicatie.
· Je rapporteert aan de verantwoordelijke na-service en houdt hem helemaal up-to-date
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantendienst medewerker
Ieper, België
Als polisbeheerder ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van verzekeringsvoorstellen, het omzetten van offertes naar contracten, het bijwerken van bestaande polissen, het stopzetten van contracten en het nauwkeurig opvolgen van dossiers. Je werkt niet alleen voor één of meerdere makelaars, maar mogelijk ook voor verzekeraars wat de job extra boeiend maakt. Je maakt virtueel deel uit van het team van de makelaar of verzekeraar en werkt vanuit onze vestigingen in Ieper, Kortrijk of Zonhoven, of vanuit huis.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Klantendienst Drietalig
Zwijndrecht, België
Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.
Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️
Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in koeltechnieken. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt van klanten zowel via telefoon als e-mail;Je maakt nieuwe klanten aan en verwerkt bestellingen, met een focus op Frankrijk;Je behandelt serviceaanvragen en volgt deze op;Je werkt samen met verschillende afdelingen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
SINT-TRUIDEN
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in de verkoop en verhuur van grondverzetmachines en hoogwerkers.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst:
Je ontvangt klanten in de toonzaal en biedt hen professioneel advies;Je verstrekt informatie over de producten en diensten (geen directe verkoop);Je maakt offertes en facturen op;Je bouwt sterke klantenrelaties op en volgt dossiers op;Je ondersteunt de commerciële binnendienst met administratieve en commerciële taken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Nieuwerkerken
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst / administratief bediende voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant gespecialiseerd in de productie van etiketten.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel medewerker binnendienst / administratief bediende bestaat uit:
Je verwerkt de orders en uitgaande facturatie van de orders;Je ondersteunt het sales team met het bestellen van handelsgoederen;Je vraagt offertes op en vergelijkt bij andere leveranciers;Je bent het aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en vertegenwoordigers zowel telefonisch als via mail en dit ook in het Frans;Je bestelt de grondstoffen en controleert de productie;Je maakt zelf offertes op voor klanten.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
HASSELT
Vivaldis Office is op zoek naar een sales support medewerker / commercieel medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in haarden en kachels.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als sales support medewerker / commercieel medewerker bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, je beantwoordt hun vragen zowel via mail als telefonisch;Je ondersteunt bij het opstellen van offertes;Je werkt samen met het marketing- en verkoopteam;Je verwerkt bestellingen;Je houdt de klantgegevens up-to-date;Je stelt rapporten voor de verkoopactiviteiten;Je bent verantwoordelijk voor het voorraadbeheer.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Call-Center Medewerker
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar medewerkers ter ondersteuning van het telesecretariaat voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een allround telesecretariaat met een breed scala aan klanten (van dokters tot advocaten en technici).
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Je takenpakket als medewerker telesecretariaat / call agent zal bestaan uit:
Je behandelt inkomende oproepen van klanten op een vlotte en professionele manier;Je helpt de klant verder met vragen en bezorgd hen de correcte informatie;Je staat in voor het vastleggen van de consultaties en afspraken;Je noteert en plaatst de bestellingen;Indien nodig stuur je de technici aan of verbind je door met vertegenwoordigers.
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inbound/ outbound customer service medewerker
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar customer service medewerkers / callcenter medewerker voor zowel inbound als outbound voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van mazout.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als inbound/outbound customer service medewerker bestaat uit:
Je staat dagelijks in contact met klanten via telefoon en e-mail;Je verifieert gegevens en verwerkt bestellingen;Je beantwoordt de vragen van de klant;Je geeft advies omtrent producten en diensten;Je stimuleert klanten om te kiezen voor geavanceerdere producten;Je biedt de best mogelijke service aan klanten.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service medewerker
Tongeren, België
Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Je takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen autoverhuur onze klanten te helpen wanneer ze vragen hebben.Of het nu telefonisch of via e-mail is. Het volledige administratieve proces wordt hier afgehandeld, van contract tot facturatie.Of het nu gaat om een autopanne, een verlenging van een contract of een algemene vraag, jij helpt onze klanten verder met een glimlach. Aan jobvariatie dus geen gebrek.Binnen het team van Customer Service maak je deel uit van het hart van ons bedrijf en sta je in contact met al de afdeling. Je leert de volledige werking hierdoor kennen. Hierdoor is op termijn doorgroeien naar een eventuele volgende uitdaging een vloeiende stap.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Customer Service Medewerker
HEUSDEN ZOLDER
Vivaldis Office zoekt een customer service manager/ customer service medewerker voor een klant in Heusden-Zolder. Onze klant is een internationaal merk gespecialiseerd in keukenmateriaal.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service manager/ customer service medewerker:
Je helpt klanten verder via e-mail, chat, WhatsApp en sociale media en begeleidt hen in hun aankoopproces;Je monitort en analyseert klantfeedback;Je zet acties op om de klanttevredenheid en loyaliteit te verbeteren;Je reageert actief op sociale media, bouwt aan een sterke klantencommunity en stimuleert merkambassadeurschap;Je analyseert klantinzichten en vertaalt deze naar verbeteringen in de klantbeleving en bedrijfsstrategie;Je helpt klanten in verschillende Europese talen met behulp van AI-vertalingen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel medewerker binnendienst
Paal, Beringen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een enthousiaste sales representative voor onze klant in Beringen. Onze klant gespecialiseerd in unitbouw.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel bediende/ sales representative bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en uitbreiding van jouw klantenportefeuille;Je staat via mail en telefoon in contact met klanten;Je stelt nieuwe producten en diensten voor om de bestellingen te maximaliseren;Je zet de aanvragen van je klanten om in scherpe offertes;Je gaat actief mee op zoek naar nieuwe klanten;Je verwerkt de orders en volgt deze op;Tot slot ondersteun je jouw account manager indien nodig, zo zal je diens afspraken inplannen.
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract
Customer service medewerker
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen voor de rioleringsmarkt.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker / customer service officer bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten;Je verwerkt bestellingen en roept klanten af;Je plaatst bestellingen bij interne en externe transporteurs;Je kan de vrachten coördineren en plannen;Je hebt geen probleem met het opstellen van vracht- en laaddocumenten;Je houdt je graag bezig met algemene administratieve taken zoals het rapporteren van transportactiviteiten, printen van leveringsbonnen, opdrachten communiceren aan de magazijniers en transportfirma's, etc.Daarnaast ontvang je bezoekers op kantoor en beantwoord je inkomende telefoons en e-mails.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
AARSCHOT
Vivaldis Office Geel zoekt.......... COMMERCIEEL BINNENDIENSTMEDEWERKER!
Waar moet je zijn? Aarschot
Sector: interieur en bouwsector
Wat moet je doen als commercieel binnendienstmedewerker?
Als commercieel binnendienstmedewerker ben jij de spil tussen klanten, verkopers en de productieafdeling. Je zorgt voor een vlotte communicatie en ondersteunt het verkoopproces van A tot Z. Jouw klantgerichte aanpak en administratieve skills zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt.
Deze vacature is ontstaan doordat een ervaren collega geleidelijk afbouwt naar een landingsbaan. Hierdoor is er ruimte voor een nieuwe kracht, waarbij deeltijds werken zeker tot de mogelijkheden behoort.
Klanten te woord staan en adviseren over onze producten en dienstenOffertes opstellen en opvolgenOrders verwerken en de voortgang bewakenSamenwerken met de buitendienst en de productie om een vlotte afhandeling te garanderenAdministratieve en logistieke ondersteuning biedenKlantrelaties onderhouden en versterken
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen heb, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.