Dossierbeheerder
Maasmechelen, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Maasmechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
De dag van een dossierbeheerder kan er als volgt uitzien:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Financiële verrichtingen verwerken (kas en bank);Opstellen en indienen van de BTW-aangiften;Fiscale aangiftes indienen;Balansen en resultaten opstellen;Op jouw tempo breidt je jouw takenpakket en klantdossier uit.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met bedrijfswagen!
Zutendaal, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Zutendaal, zijn wij op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Als senior boekhouder heb je volgend takenpakket:
Als senior accountant word je de mentor van de junior boekhouders, je leert hen de knepen van het vak;Je geeft fiscaal en bedrijfseconomisch advies aan je klanten;Je maakt tussentijdse rapporteringen en bespreekt deze indien nodig;Je denkt strategisch mee, in functie van de klant;Je geeft ondersteuning bij fiscale controles.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder regio Genk - Finance
Genk, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.
Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende:
Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiersVerwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastataangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingenJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerderKortom je kan zelfstandig dossiers beheren
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder
Borgloon, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Borgloon, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Heb jij na het lezen van deze vacature zin om erin te vliegen? Contacteer ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Als junior dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:
Je staat in voor het verwerken en nakijken van boekhoudkundige data in AdsolutInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingen Voorbereiding btw-aangiftesVoorbereiding jaarrekeningen, balansen, etc.Je overlegt regelmatig met de zaakvoerder over je lopende dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround Administratief Medewerker
Kontich, België
Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende.
Je komt terecht in een groep met technisch administratieve collega’s en ondersteunt vooral de field serviceafdeling
Offertes – orders – bestellingen – facturatieJe maakt aanbiedingen voor serviceactiviteiten (onderhouden) en producten/onderdelen en volgt deze op.Opdrachten verwerk je in orders en je plaatst waar nodig bestellingen bij interne afdelingen of leveranciers.Je volgt de status van verschillende leveringen op en informeert de klanten.Na uitvoering of levering zorg je voor de verwerking van uurbonnen en maakt een factuur op.Je levert de nodige gegevens aan voor de maandelijkse rapportagesBij ongeplande herstellingen denk je proactief mee in de coördinatie van de interventies of levering van dringend onderdelen.Ondersteunen planning & site accessGeplande taken worden met de service coördinatoren besproken waarna er bepaald wordt of voor bepaalde werven vergunningen, attesten of toegangsprocedures nodig zijn.Waar nodig boek je reizen en hotelsJe werkt mee een gedeelde mailbox waar je dagelijkse communicatie met onze klanten opvolgt en staat klanten telefonisch van dienst.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Brugge, België
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Wil jij jouw kennis (boekhouding en fiscaliteit) graag delen met jouw junior collega's?
Dan is onderstaande functie als senior dossierbeheerder zeker iets voor jou!
Onze klant, gelegen in Brugge, wenst graag een senior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.
Als senior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen).
Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen .
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Erembodegem, Aalst, België
Volgde jij een opleiding boekhouding & fiscaliteit of gelijkwaardig door bijscholing en/of ervaring?
Ben jij communicatief en leergierig? Ben jij in staat om zelfstandig te werken en heb jij oog voor detail?
Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor een bureau in boekhoudkantoor in de regio van Aalst zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Het kantoor specialiseert zich in de fiscaliteit van KMO's. Naast het verwerken en beheren van de boekhouding en het opstellen en indien van aangiftes zorgt het bedrijf ook voor begeleiding aan startende ondernemingen. Als dossierbeheerder ben je een onmisbare schakel op de werkvloer en zal je instaan voor de volgende taken:
Je leert gaandeweg alles om een echte A-Z dossierbeheerder te wordenEerst en vooral leer je inboekenDaarna groei je door en leer je ook de BTW-aangiftes opstellen en indienenWanneer je dit onder de knie hebt kan je beginnen aan de afsluitingen en de balansopmaak
Uiteraard doe je alles onder begeleiding.Indien je de ambitie hebt en graag besprekingen wil doen op termijn dan is dit zeker mogelijk.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Voor onze klant te Geel, een boekhoudkantoor, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder/boekhouder.
Takenpakket:
Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren (maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Geel.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Een (digitale) boekhouding voeren van A-ZVoorbereiding van periodieke en jaarlijkse balansen, jaarrekeningen en rapporteringenJe doet fiscale aangiftes inzake personen- en vennnootschapsbelastingenOpvolgen van dossiers en klantencontactJe bent het aanspreekpunt voor de klanten en relaties
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder A tot Z met ervaring
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office is op zoek naar een allround dossierbeheerder, voor een boekhoudkantoor te Heist-op-den-Berg.
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de opvolging, het beheer en de optimalisatie van diverse klantenportefeuille.
Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten, en ondersteunt hen met professioneel advies op vlak van accountancy en fiscaliteit.
Wat zijn je taken als dossierbeheerder?
Je voert de boekhouding van A-Z uit. Je controleert de door de klant uitgevoerde boekhoudingen. Je staat in voor het opmaken van tussentijdse balansen en jaarafsluitingen. Je verleent kwalitatief advies op maat inzake fiscale en boekhoudkundige vragen. Je staat in voor het opmaken van de jaarrekening. Je staat in voor het opmaken van vennootschapsbelastingaangifte. Je geeft instructies en advies bij het organiseren van de klantenboekhouding.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch en administratief bediende dossierbeheer
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Juridisch & administratief bediende
Waar moet je zijn?TurnhoutBelangrijk: Eerste ervaring richting notariaat en/of vastgoed
Takenpakket
Algemene administratie juridische dossiers/overeenkomsten: controleren en het opvolgen overeenkomsten en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, ondersteuning en opmaak overeenkomsten mbt huur- en verkoopdossiers + juridisch opvolgen/staven... Beheer juridische dilemma's en vraagstukken/geschillen over diverse thema's/situaties Je bent het aanspreekpunt voor de directie/makelaars voor juridische dossiers. (controle anti wit-wasdossiers, nalezen opgeleverde documenten...Nadat je alle dossiers kent/na opleidingsperiode formuleer je zelfs een advies over de geschillen en ga je in overlegJe wil alle lopende dossiers/overeenkomsten van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende afdelingen en verscheidene instanties VB. notariaten, advocatenSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenRechterhand legal supervisor + eerstelijns juridisch advies
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Grimbergen, België
Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
IEPER
Als administratief bediende speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van ons transportbedrijf. Je belangrijkste taken omvatten:
Digitalisering: Je helpt ons om documenten en gegevens efficiënt te digitaliseren, zodat onze administratie op een vlotte en georganiseerde manier verloopt.CMR-verwerking: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van de CMR-documenten (vrachtbrieven) en zorgt ervoor dat alles correct wordt afgehandeld en gefactureerd.Paletstanden bijhouden: Je houdt de paletstanden up-to-date en zorgt ervoor dat alle administratieve taken rondom paletten op een vlotte manier verlopen.Flexibiliteit: Bij afwezigheid van collega's spring je in waar nodig, zodat het administratief proces altijd doorgaat.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Oudenaarde, België
Voor onze klant, technisch bedrijf regio Oudenaarde, gaan we op zoek naar een nieuwe collega in de functie administratief bediende.
Na opleiding door jouw collega, sta je in voor een leuk en uitdagend takenpakket als Administratief Bediende binnen de afdeling Aftersales.
Je staat in voor het volledige administratieve proces binnen de afdeling Aftersales;Offertes en verkooporders correct ingeven in het ERP-systeem;Aanmaken van artikelen in ERP-systeem, het opmaken van inkooporders;Verwerking van orderbevestigingen die binnenkomen via leveranciers;Service offertes aanmaken en opvolgen;Service opdrachten administratief verwerken en controleren;Bij springen administratief voor de Service Parts & Sales.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Leuven, België
Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
KORTRIJK
Voor onze klant regio Kortrijk actief in de IT zoeken we een tijdelijk administratief bediende (al zeker tot 12-2025)
Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor de orderadministratie. Je verwerkt inkomende bestellingen van onze klanten en vertaalt ze naar uitgaande bestellingen voor onze leveranciers.
Je volgt de uitgaande bestellingen op en stuurt ze in overleg met de Office Manager bij. Je volgt de binnenkomende leveringen op en informeert de andere teams over de verwachte levertermijnen. Je zorgt voor de correcte registratie van de gegevens in ons ERP-systeem.
Daarnaast controleer je de binnenkomende facturen, neem je bij problemen contact op met de leveranciers, volg je het proces op (vb. opmaak kredietnota’s). Ook help je de Office Manager bij de opstelling van uitgaande facturen naar klanten.
Je werkt mee in een beurtrol voor het onthaal van onze bezoekers en de telefonische receptie. Hierbij dispatch je vragen van onze klanten voor technische interventies op een efficiënte manier naar de collega’s van de servicedesk.
Je rapporteert aan de Office Manager van het administratief team.
Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Dilbeek, België
Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor
Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere:
Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)
Roeselare, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Finance 050 15 21 00 of lees (en solliciteer) onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste junior dossierbeheerder.
Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht?
Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in telefonie, IT en notificatiesystemen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonische bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende bestaat uit:
Je volgt de topklanten nauwgezet op;Je geeft uitleg over de nieuwe en bestaande producten;Je helpt de klanten verder met hun vragen en bezorgt hen de juiste informatie;Je maakt de offertes op en volgt deze ook verder op;Je geeft de orders correct in;Je zorgt ervoor dat de klantdossiers administratief juist verwerkt worden.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.