Dringend
Administratief Bediende
WETTEREN
Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Management assistant Agro (24u-30u flexibel naar fulltime bij ziekte)
Poederlee, Lille, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende / Management assistant
Belangrijk: (Parttime +/- 24u, flexibel naar fulltime bij ziekte/verlof collega's)
Waar moet je zijn? Lille (Poederlee)
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek, voeding/agro
Flexibel naar verlofregeling. (= kleine firma, dus moeilijk om rond de kerstperiode of Pasen verlof te nemen)
Takenpakket
Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor chauffeurs/ leveranciers, bezoekersMailing, telefonieLogistieke admin: Inschrijving/beheer binnenkomende en uitgaande goederen/leeggoed, afleveringsbonnen opmakenOpmaak aankooporders, opmaak en controle facturen + inboeken, postverdeling, kantoorbestellingen, betalingen opvolgen, ...
OfficeVoedingDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner
Waar moet je zijn? Hoogstraten
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek
Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Management Assistant
Leuven, België
Ben jij een administratieve duizendpoot?
Ben je organisatorisch enorm sterk?
Kunnen de collega’s altijd op jou rekenen?
3x Ja? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn!
Voor een expert in het adviseren rond digitale transformaties te Leuven zijn wij op zoek naar een Management Assistant.
Jouw gevarieerd takenpakket ziet er zo uit:
Opstellen van verkoopfacturenInboeken van facturenVoorbereiding van de boekhoudingAlgemene administratie: afspraken inplannen, beheren van de mailbox, archiveren en klassement.Je staat eveneens in voor de ondersteuning rond rekrutering voorstellen uitwerken en contracten opmaken.Je bent het aanspreekpunt voor werknemers: HR policy, structureel telewerk en welzijnsbeleid.Opvolging en budgetbeheer van onze projecten.Payroll en employee benefits.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Managementassistent
Kampenhout, België
Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent.
Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector.
Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.
Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie:
Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Managementassistent
Kampenhout
Ben jij een proactieve, gestructureerde en communicatief sterke professional die graag ondersteuning biedt op strategisch en operationeel niveau? Wil jij bijdragen aan de groei van een dynamisch interieurconstructiebedrijf? Dan zoeken wij jou!
Over ons
Wij zijn een toonaangevend interieurconstructiebedrijf dat gespecialiseerd is in op maat gemaakte oplossingen. Vakmanschap en innovatie staan bij ons centraal, en we streven naar duurzaamheid, klantgerichtheid en operational excellence.
Jouw rol
Als rechterhand van de salesmanager/directeur heb je een veelzijdige functie waarin je ondersteuning biedt bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten. Je vormt de brug tussen verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat processen soepel en efficiënt verlopen. Jouw inzet zorgt ervoor dat de salesmanager zich kan focussen op groei en ontwikkeling.
Taken en verantwoordelijkheden
Ondersteunen van de salesmanager/directeur bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten.Opvolgen van offertes en klantcontacten om verkoopkansen te maximaliseren.Plannen en voorbereiden van vergaderingen, presentaties en rapportages.Coördineren van interne processen en de samenwerking tussen verkoop, productie en andere afdelingen.Bewaken van deadlines en zorgen voor tijdige uitvoering van acties.Bijdragen aan de ontwikkeling en implementatie van salesstrategieën.Beheren van CRM-systemen en administratieve ondersteuning bieden bij verkoopdossiers.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief assistent (e)
Antwerpen
Voor een klant gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een administratief assistent(e).
Jouw takenpakket:
Hou je van afwisseling? Dan is dit de perfecte job voor jou!De bandencentrale wordt jouw vaste werkplek.Stel prijsoffertes op en bespreek deze met de klant.Zorg voor correcte en tijdige facturatie.Plaats bestellingen en zorg voor accurate administratie in het centrale systeem.Maak deel uit van een hecht team in het service center.Werk nauw samen met de filiaalleider en de bandenmonteurs.Rapporteer aan de filiaalleider.Ervaar trots en voldoening door elke klant, samen met je collega’s, weer vlot en veilig op weg te helpen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Managementassistent
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de bouwsector, zijn we op zoek naar een gedreven en discrete Managementassistent met HR-ervaring.
Functieomschrijving:
Je beheert de agenda, volgt zijn afspraken, deadlines en prioriteiten op.Je ondersteunt de projecten en innovatieprocessen.Je regelt de nodige zaken voor deelname aan beurzen en evenementen.Het voorbereiden, bijwonen en notuleren van vergaderingen.HR-ondersteuning: het beheren van opleidingen, contact onderhouden met het sociaal secretariaat en de personeelsadministratie.Het opstellen van brieven, e-mails, presentaties en beleidsdocumenten.Het mede organiseren van personeelsactiviteiten in samenwerking met de administratie.In drukke periodes ben je flexibel en spring je bij in de administratieve taken.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Boekhouding / Management assistente / Meteen Vast Contract
SINT-AMANDS
Voor een bedrijf gelegen in Puurs zijn wij op zoek naar een Management Assistent.
Bediende boekhouding / management assistent
Receptie:
o Aannemen van de telefoon
o Ontvangst en assisteren van bezoek
o Bestellen broodjes
Assisteren van directie
o Beheer van de post
o Manus van alles voor de directie en binnendienst
o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering
Medeverantwoordelijk voor de correcte uitvoer van de
financiële administratie
o Controle en invoer van aankoopfacturen in de
financiële administratie
o Controle en invoer van verkoopfacturen in de
financiële administratie
o Debiteurenbeheer
o Bijhouden van kostenspecificaties
o Invoer van betalingsvoorstellen
o Beheer van kantoormaterialen
o Verzorgen rapportages
o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering
Assisteren bij verschillende administratieve taken
o Maken van productspecificaties
o Opvragen en bijhouden van productspecificaties
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ter versterking van ons team zoeken we een environment, health en safety manager assistant
Jouw rol:
Samen met EHS manager de strategie en het beleid toepassen op het vlak van Veiligheid, gezondheid en Milieu. Hierbij wordt gesteund op geldende wetgeving en Corporate richtlijnen Omzetten van dit beleid in procedures en instructies om deze via de hiërarchische lijn te implementeren.Uitwerken van heldere trainingsdocumentatie en organiseren van opleiding.Uitvoeren van risico analyses, incidentonderzoeken & linewalks.Administratieve ondersteuning voor EHS & rapportering aan EHS manager.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Voor onze klant te Geel, een boekhoudkantoor, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder/boekhouder.
Takenpakket:
Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren (maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Geel.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Een (digitale) boekhouding voeren van A-ZVoorbereiding van periodieke en jaarlijkse balansen, jaarrekeningen en rapporteringenJe doet fiscale aangiftes inzake personen- en vennnootschapsbelastingenOpvolgen van dossiers en klantencontactJe bent het aanspreekpunt voor de klanten en relaties
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
GeelBoekhoudkantoorOndersteunen kmo's bij het vervullen van administratieve, boekhoudkundige, juridische en fiscale taken
Wat moet je doen?
Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren(maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een .... Senior accountant / dossierbeheerder!
Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Geel
Wat zijn je verantwoordelijkheden als accountant?
Je bent niet alleen expert in accountancy en fiscaliteit, maar ook in relatiebeheer. Netwerken zit je in het bloed. Je staat dan ook in voor een uitgebreide portefeuille van klantendossiers.Als vertrouwenspartner denk je proactief mee met de klant en vorm je een onderbouwde visie over de beste strategie voor zijn zaak. Jouw knowhow is hierbij écht van tel.Je neemt zelf de touwtjes stevig in handen maar werkt actief en efficiënt samen met de junior collega's op kantoor.Heb je een hart voor ondernemen, dan zit je hier helemaal op je plaats.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
MOL
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
MolBoekhoudkantoor
Wat moet je doen?
Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren(maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder A tot Z
MOL
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER VAN A TOT Z!
Waar moet je zijn?
MolAccountskantoor voor eenmanszaken en vennootschappen
Wat moet je doen?
Een (digitale) boekhouding voeren van A-ZVoorbereiding van periodieke en jaarlijkse balansen, jaarrekeningen en rapporteringenJe doet fiscale aangiftes inzake eenmanszaken en vennnootschapsbelastingenOpvolgen van dossiers en klantencontactBesprekingen doen met klanten als je dit ziet zittenAangeven van personenbelastingenAansluiten van nieuwe dossiers moet NIET gebeuren
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder a tot z
Mol
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER A -Z!
Waar moet je zijn?
MolKlanten zijn geneesheren
Wat moet je doen?
Je doet de boekhouding van je klanten van A tot ZOok de btw aangifte behoort tot jouw takenpakketAdvies geven over voorafbetalingenEerstelijnscommunicatie met de klant
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Olen, België
Vivaldis Office Geel zoekt ...... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
OlenBoekhoudkantoor
Wat moet je doen?
Voorbereiding van periodieke en jaarlijkse balansen, jaarrekeningen en rapporteringenJe bereidt de fiscale aangiftes inzake personen- en vennootschapsbelastingen voorOpvolgen van dossiers en klantencontactJe bent het aanspreekpunt voor de klanten en relaties
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Westerlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Westerlo.Als dossierbeheerder sta je in voor:
De volledige boekhoudkundige verwering van eigen klantendossiersHet digitaal verwerken van facturen en bankenHet opstellen van de jaarrekening en balansenHet voorbereiden en indienen van de fiscale aangiftes (BTW, VENNB, PB)Een professionele service bieden naar jouw eigen klanten toe
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.