Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(2)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(2)
Taal
Frans
(2)
Nederlands
(2)
Niches
Office
(2)
Sector
Diensten
(1)
Auto
(1)
2 Jobs gevonden
Collaborateur Customer Service
BRUSSEL
Home + Repair + Assistance + Solutions Deze vier woorden vatten perfect de diensten samen die door onze klant worden aangeboden. Gespecialiseerd in nooddiensten en huisreparaties, biedt onze klant hulp aan verzekerden met een brandverzekering bij een van zijn partners. Dankzij zijn expertise levert hij snelle en efficiënte oplossingen om beschadigde goederen na een schadegeval weer in goede staat te herstellen. U maakt deel uit van een groot team dat klanten helpt met het beantwoorden van hun vragen, problemen en klachten. Als eerste contactpunt zorgt u voor een uitstekende service. Het Operations-team werkt nauw samen met andere afdelingen om ervoor te zorgen dat klanten altijd de juiste antwoorden op hun vragen ontvangen. Uw belangrijkste verantwoordelijkheden: Klantencontact onderhoudenBeheer en opvolging van dossiersDe klant voorzien van de nodige informatie, zodat alle vragen duidelijk beantwoord worden en de klant weet welke stappen er ondernomen wordenDirect contact (telefonisch/email) onderhouden met onze partners en hen motiveren om de gevraagde werkzaamheden uit te voeren, met respect voor deadlines en kwaliteitsnormenDe nodige gegevens duidelijk en volledig in het systeem invoerenHet garanderen van een volledige opvolging van dossiers van A tot Z.
Office
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Service Desk medewerker
BORNEM
Voor een bedrijf gelegen in Bornem zijn wij op zoek naar een Garantie en facturatie specialist. Zorg je voor de administratieve opvolging van de werkzaamheden van de werkplaatsZorg je voor een correcte interne en externe facturatie van deze werkzaamheden en ben je hiervoor ook het aanspreekpuntBewaak en monitor je mee de tijd die de mecaniciens nodig hebben voor het uitvoeren van de werkzaamhedenBehandel je aanvragen voor onderhoud en reparaties bij leasingmaatschappijenStel je de garantieclaims naar onze constructeurs van DAF en FIAT opVolg je onderhoudscontracten op via leasingmaatschappijenMaak je bestekken op voor klantenRegistreer je klachten en volg je deze op klantvriendelijke wijze opOnderhoud je goede contacten met de medewerkers van receptie, magazijn en werkplaats
Office
Auto
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!