Dringend
Bediende In De Boekhouding
BEVERLO
Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
MERKSEM
Voor een bedrijf gelegen in 2170 Merksem zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
📍 Locatie: 2170 Merksem
💼 Sector: Maritiem / Logistiek
Als dossierbehandelaar ben jij de spilfiguur in de administratieve afhandeling van onze verpakkingsdossiers van A tot Z.Jij zorgt ervoor dat elk dossier volledig, correct en tijdig wordt opgevolgd. Je staat in voor de opstart en opvolging van klantendossiers Je verzamelt en controleert alle nodige informatie en documenten (offertes, transportgegevens, klantinstructies, enz.) Je onderhoudt nauw contact met klanten, leveranciers en interne afdelingen Je verwerkt gegevens in ons ERP-systeem en zorgt voor een vlotte administratieve flow Je bewaakt deadlines en zorgt dat alles tijdig klaarstaat voor productie en/of levering Je signaleert knelpunten en werkt actief mee aan optimalisaties van processen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Transportafdeling
Kallo, Beveren, België
Voor een transportbedrijf in de Haven van Kallo 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende voor de Transportafdeling 💻
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
Verwerken en controleren van transportdocumentenBijhouden van dossiers en archiveren van documentenCommunicatie met klanten en transporteurs omtrent leveringen en transportdetailsOndersteunen bij de planning en organisatie van transportenInvoeren en bijhouden van gegevens in het transportsysteemAfhandelen van administratieve correspondentie en telefoonverkeerAssisteren bij het opstellen van rapportages en analysesZorgdragen voor een correcte factureatie en opvolging van betalingen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
BEVEREN
Voor een van onze klanten gelegen op Linkeroever zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Jouw taken:
Je doet de administratieve afwikkeling van onze transporten tot en met de facturatie.Je zorgt voor een tijdige administratieve opvolging van verzekeringsdossiers en vergunningenKlassement, telefoons opnemen en algemene bestellingen coördineren maken deel uit van je dagelijkse werk.Je houd contact met collega’s en leveranciers.Je boekt aankoop- en verkoopfacturen zorgvuldig in.Je helpt een handje bij de facturatieBankafschriften inboeken? Jij doet het met de precisie van een Zwitsers horloge.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Ekeren
Voor een garage gelegen in Ekeren zijn wij op zoek naar een Callagent/ Klantenadvisuer.
📍Locatie: Ekeren
💼 Sector: Automotief
Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefonische oproepen.Je verwerkt de binnenkomende mails en websiteberichten.Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je plant afspraken in voor onze klanten.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende DEELTIJDS
SCHOTEN
Ben jij een administratieve duizendpoot met een gezonde dosis gezond verstand? Werk je graag in een klein en hecht team binnen een familiale sfeer? Dan ben jij misschien wel de administratief bediende die wij zoeken!
Jouw Functie: Als administratief bediende sta je in voor een breed en gevarieerd takenpakket. Je zorgt ervoor dat onze administratieve processen vlot en efficiënt verlopen.
Concreet betekent dit:
Opstellen en verwerken van orders, facturen en boekingen (aankoop en verkoop)Voorbereiden en opvolgen van dispatch naar klantenWerken met logistieke klantensoftware en ERP-systemenOndersteuning bieden aan collega’s, zowel administratief als praktischBeantwoorden van mails en opstellen van bestelbonsBestellingen opvolgen bij leveranciersGoede opvolging van zendingen en duidelijke communicatie naar klantenWerken met verschillende klantenportalenContact onderhouden met het magazijn
OfficeMetaalDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Samen met onze klant, specialist op vlak van logistiek zoeken we een Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer.
Takenpakket:
Ondersteuning boekhoudkundige taken: Bijhouden financiële admin, verwerken inkomende- uitgaande facturen, crediteuren- en debiteurenadmin, uitvoeren banken/ beheer betalingsverkeerondersteuning/ voorbereiding BTW-aangiftes, maand- jaarafsluitingOndersteuning payroll/ salarisverwerking- personeelsadministratieMeedenken aan verbeteringAlgemene admin
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
DUFFEL
Vivaldis office Herentals is op zoek naar een office manager.
📍 Locatie: Duffel🪟 Specialisatie: ramen en deuren
Jouw takenpakket:
Volgen van reparaties en onderhoudswerkzaamhedenVoorraadbeheer en verwerking van bestellingenUitvoeren van nacalculaties en analyseren van kostenBeheren van facturatie en opvolgen van betalingenPersoneelsadministratie en ondersteuning bij HR-taken, zoals het tiksysteem bijhouden, verlof en ziekte doorgeven,...Diverse secretariaatswerkzaamheden ter ondersteuning van het teamOntvangen van bezoekers en afhandelen van inkomende telefoontjes
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Schilde, België
Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
LIER
Vivaldis office Herentals is op zoek naar een allround administratief verantwoordelijke.
Locatie: LierEvenementensector
Jouw takenpakket bestaat uit:
Beheren van telefoonverkeer en bezoekersontvangstOpstellen en uitwerken van voorstellen voor evenementen en projectenCreëren van offertes en bevestigen van afleveringsdocumentenOpstellen van pakbonnen en voorbereiden van benodigde goederenBeheren van verhuurmateriaal en toezien op uitvoeringVerzorgen van de levering van kleinere goederen en bestellingenOpstellen van facturen en opvolgen van betalingenAf en toe uitvoeren van werkzaamheden in het magazijn
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende?
Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een...COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!📍Waar kom je terecht?
LierSector: Tuinbenodigdheden
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel administratief bediende?
Opvolgen en verwerken van bestellingenTransporten inplannenTelefoongesprekken met klanten en leveranciersMaken van offertes en facturerenVoorraadmanagement
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Administratief Bediende
SINT-GILLIS-WAAS
Ben jij op zoek naar een afwisselende administratieve job binnen een dynamisch team?
Heb je een sterk logisch redeneervermogen en werk je graag met mensen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw rol
Als allround administratief bediende ondersteun je ons team in uiteenlopende
administratieve en logistieke taken. Je werkt nauw samen met je collega’s en wordt een
cruciale schakel in het dagelijks functioneren van onze recyclageactiviteiten.
Takenpakket
● Weegbrugbeheer: je beheert de weegbrug voor zowel aankoop- als verkoopvrachten, waarbij je zorgt voor correcte registratie en opvolging van gewichten. Je ontvangt klanten aan het loket en zorgt voor het uitvoeren van de
betaling.
● Transporten regelen: je vraagt transporten aan en volgt deze op. Daarnaast verwerk je de administratie hieromtrent nauwkeurig in ons systeem.
● Verkoopfacturatie: je zorgt voor de opvolging van zendingen, controleert de contracten en stock, en maakt de verkoopfacturen op.
● Stockbeheer: in samenspraak met de werfverantwoordelijke volg je de voorraad op om ervoor te zorgen dat we voldoende stock hebben voor verkoop.
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Mechelen
Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken.
Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:
Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.Je helpt af en toe actief mee in ons magazijn, goederen scannen, een bestelwagen inladen,...
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Brecht
Voor een bedrijf gespecialiseerd in het verhuren van materialen en machines zijn we op zoek naar een Administratief bediende:
Je staat in voor de algemene administratie alsook de facturatie.Je onderhoudt contacten met klanten, zowel telefonisch als aan de balie.Je zorgt voor het voorbereiden, uitwerken en opvolgen van offertes.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende op de verkoopsafdeling
Brecht, België
Voor een gekende garage in Brecht zijn wij op zoek naar een administratief bediende op de verkoopsafdeling.
Je zal terecht komen in een team van vier mensen. Jouw team staat in voor de volledige afwikkeling van verkochte wagens: vanaf de bestelling van de klant tot het fysiek afleveren van de wagen.
Jouw takenpakket?
Je bestelt de voertuigen.Je regelt de transporten.Je volgt dossiers op van A tot Z.Je werkt samen met alle afdelingen van de organisatie, verkoop, boekhouding, naverkoop...Je plant leveringen in en maakt afspraken met de klanten.Je controleert de premies.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
Genk
Ben jij een administratieve duizendpoot en heb je daarbovenop een boekhoudkundige rugzak, dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een specialist in automotive te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig administratief bediende.
Een greep uit je takenpakket als medewerker boekhouding en administratie:
ondersteuning van de boekhoudafdelingopvolgen en registreren van documentencontrole van alle in- en uitgaande facturen en opvolging van de creditnota'sinboeken van aan- en verkoopfacturenalgemene administratie
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZELE
Functieomschrijving
Documenten coderen, klasseren en archiverenTechnische documenten afdrukken (plannen, maquettes, technische fiches,...)Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderiingsstaten, tijdspaden,... doorsturenDocumentatie zoeken, doorsturen of beherenDocumenten invoeren en de lay-out verzorgenDocumenten doorsturen en klasserenBestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Bouw
ZELE
Functieomschrijving
Algemene administratie - Beheer van contacten in ERP, administratie rond erkenningen en erkenningsdossiers, opvolging van prijsherzieningen en looptijden van grote projecten en raamcontractenOndersteuning Diensthoofd Verkoop & Calculatie Voorbereiding commerciële vergaderingen (offertegegevens, prestatiecijfers), en ondersteuning bij administratieve analyses en vragen rond bestekken en prijsherzieningen.Offerte administratie - Opmaak en beheer van offertedossiers in ERP, aanvragen en plannen van plaatsbezoeken, administratieve voorbereiding (documenten, attesten), vormgeven en uitsturen van offertes via diverse kanalen, opvolging en rapportage van offertedossiers.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Merchtem, België
Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde
Technisch administratief bediende
ondersteuning ingenieurs
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen:
Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.