Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!
Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer operations analyst
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Customs Operations Analyst.
Je staat in voor de analyse van het logistieke- en douaneproces betreffende de invoer-, doorvoer en uitvoeractiviteiten:
analyseren van de inkomende en uitgaande goederenstroom alsook de verschillende operationele activiteiten in het tankpark;bepalen van de correct toe te passen douaneprocedures gebaseerd op de voorgaande analyse;aanmaken van een dossier door het registreren van ontvangen gegevens in het beschikbare softwaresysteem;controleren van de correctheid van de verstrekte gegevens, douanecode en –tarieven;opmaken van de documenten ter voorbereiding en doorsturen van de douaneaangifte;opvolgen/afwerken van de opdrachten mbt de douaneverrichtingen.je staat in nauw contact met operationele medewerkers, klanten en de verschillende douanediensten voor het uitwisselen van informatie.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Teamleader administratie en customer support
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Teamleader Administratie & customer Service.
Als teamleider administratie en klantensupport stuur je de dienst “administratie” aan, waarbij je de taken en verantwoordelijkheden organiseert, coördineert en het overzicht hierover behoudt. Je bent de drijvende kracht achter het administratieve team en zorgt voor een nauwkeurige uitvoering van alle administratieve taken.
Je organiseert en coördineert:
de voorbereiding van de wekelijkse loonadministratie (in samenwerking met CEPA) van de haven –en logistieke arbeiders;het administratieve beheer en de klantgerichte afhandeling van schadeclaims;de opvolging van de terminal gerelateerde douaneformaliteiten;het opvolgen van facturatie (proforma facturen);het klassement en datamanagement van alle taken eigen aan de dienst administratie;de structuur en organisatie van jouw team. Je maakt duidelijke afspraken en zorgt voor een correcte naleving hiervan.Daarnaast werk je ook actief mee als administratieve kracht en communiceer je uitvoerig met alle betrokken diensten.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier beheerder
Antwerpen, België
Voor een een accountants- en advieskantoor gericht op kleine en middelgrote ondernemingen in Antwerpen zoeken wij een dossier beheerder.
Je staat in voor de volledig boekhouding van onze cliënten.Je krijgt een gevarieerd dossier pakket toegewezen en kan alle aspecten gaande van een algemene boekhouding tot het fiscale luik opnemen.
Dit omvat onder meer het volgende:
Behartigen volledige boekhoudingMaand, periodieke en jaarafsluitingenBTW-aangiftesJaarrekeningenAangiften vennootschapsbelastingAangiften personenbelastingCliënten te woord staan bij vragen over hun boekhouding
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode