Vivaldis Office Ieper

Vivaldis Office Ieper

Rijselstraat 20, 8900 Ieper
+32 57 79 09 96ieper@vivaldisoffice.be

Jobs van dit kantoor

Administratief Bediende

IEPER

Als administratief bediende speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van ons transportbedrijf. Je belangrijkste taken omvatten: Digitalisering: Je helpt ons om documenten en gegevens efficiënt te digitaliseren, zodat onze administratie op een vlotte en georganiseerde manier verloopt.CMR-verwerking: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van de CMR-documenten (vrachtbrieven) en zorgt ervoor dat alles correct wordt afgehandeld en gefactureerd.Paletstanden bijhouden: Je houdt de paletstanden up-to-date en zorgt ervoor dat alle administratieve taken rondom paletten op een vlotte manier verlopen.Flexibiliteit: Bij afwezigheid van collega's spring je in waar nodig, zodat het administratief proces altijd doorgaat.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Manager

ROESELARE

Voor een bedrijf in Roeselare zijn we op zoek naar een HR Officer:   Je bent verantwoordelijk voor de payroll van arbeiders.Alsook sta je in voor het controleren en corrigeren van de tijdsregistraties.Medewerkers kunnen bij jou terecht met vragen omtrent sociale wetgeving, ziekte en verlof.Daarnaast sta je ook in voor het inplannen van de medische onderzoeken.Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken.Met een lach assisteer je de klanten naar onze granietafdeling.Samen met onze onthaalmedewerkster verzorg je het onthaal.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

IEPER

Ondersteuning geven aan de vertegenwoordigers en filialen, dit zowel technisch als commercieelBeantwoorden vragen van klanten (telefonisch of per mail)Opmaken van offertes, op maat van de klantGeregeld contacteer je klanten over hun orders, voorraden en leveringsdataDaarnaast ondersteun je ook de productmanager om (exclusieve) producten in de markt te zetten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

MENEN

Als Customer Service Medewerker ben je het aanspreekpunt van de klanten (B2B) en streef je naar een optimale klanttevredenheid. Je staat in voor de opvolging en verwerking van de binnengekomen orders. Je functie omvat 70% administratie en 30% commercieel werk.  Je volgt de orders en betalingen op van A tot Z.Je beantwoordt vragen van klanten en levert oplossingen bij problemenJe behandelt klachten van klanten.Je biedt ondersteuning en geeft input. 
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!