Jobs

Jobs

608 Jobs found
Urgent

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ?  A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Senior Dossierbeheerder (A tot Y)

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Senior dossierbeheer voor een boekhoudkantoor te Lier!   Als Senior dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken: Verwerking/nazicht van de aan- en verkoopfacturen, bankuittreksels en diverse verrichtingenVoorbereiding van aangiftes btw, personenbelasting en vennootschapsbelastingRapporteren over de stand van zaken van een dossierKlanten wegwijs maken in digitaal boekhoudkundig beheerOpstellen en voorbereiden van jaarrekeningenEen eerste stap richting opbouw klantenportefeuille en besprekingen
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Administratief Bediende

WETTEREN

Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging 
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Technisch bediende commerciële flair hout/bouw

Retie

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn? RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie  Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren 
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Administratieve en punctuele aankoper + technische affiniteit

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt: Administratieve en punctuele aankoper/purchase  + technische affiniteitWaar? DesselSector? Machinebouw, techniekTakenpakket?  Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met de werkvloer en logistieke afdeling. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Je fungeert als rechterhand van de Procurement en Supply chain director Administratie hoort er natuurlijk ook bij. Samen met de verantwoordelijke is het totale aankoopbeleid je verantwoordelijkheid: Bestellingen voorbereiden + opvolgen + plaatsen, offertes aanvragen en onderhandelen, controleren van facturen aan de hand van bestelbon, gegevens correct inputten in systeem, materialen bestellen, ... Voorraad- en stock management + juiste leveranciers en onderaannemers selecteren + coördinatie transport (Jij zorgt ervoor dat alles op tijd klaar staat!) Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af (customer relations, klachten beheer, ...) Opvolgen, registreren en rapporteren data + verwerken in PC/ERPKortom: Managen van volledige purchase procedure tot levering 
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Betoncentralist

Tienen, België

Ben jij een geboren organisator? Heb je affiniteit met de bouwsector? Hou je van veel afwisseling en verantwoordelijkheden? Dan zoeken wij jou! Voor een betoncentrale in Tienen, zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven betoncentralist/planner. Als betoncentralist/planner ben jij de spil in onze logistieke en operationele processen. Jij zorgt ervoor dat alles vlot verloopt, van bestelling tot levering: Jij beheert de input en opvolging van bestellingen, leveringen en afhalingen.Je staat in voor de logistieke planning: Je plant de inzet van betonmixers en vrachtwagens voor zowel externe klanten als onze wegenbouwafdeling.Je maakt afspraken met onderaannemers voor het inhuren van betonpompen of extra transportmiddelen.Jij bent het eerste aanspreekpunt voor chauffeurs, ploegbazen en klanten.Je zorgt voor offertes en een nauwkeurige opvolging.Je houdt de stock van granulaten, cement en hulpstoffen op peil.Je ondersteunt bij het onderhoud en bewaakt de kwaliteit van onze betoncentrale.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Customer Service Medewerker

Deinze, België

Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:   Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Conseiller de prévention

BRAINE-L'ALLEUD

Conseiller en Prévention - Safety Manager   Vivaldis Office recherche un.e Conseiller en prévention pour l’un de ses clients, un acteur majeur du secteur des matériaux de construction, leader dans la production de ciment. 📍Braine l'Alleud - Région Wallone   Responsabilités : En tant que Responsable Sécurité, votre mission principale est de garantir la prévention des accidents et des risques pour la santé au travail sur les différents sites qui vous sont attribués. Vous serez directement impliqué sur le terrain pour vérifier la conformité aux normes de sécurité et vous assurer que les conditions de travail respectent les standards les plus stricts. Vous aurez un rôle clé dans la gestion de la sécurité dans les carrières, les sites de production de béton et de ciment. Vos principales responsabilités incluent : Effectuer des audits réguliers et des inspections sur les sites pour identifier les risques potentiels et évaluer les conditions de sécurité.Appliquer et faire respecter les règles de sécurité sur les sites, même en cas de résistance de la part des ouvriers. Vous devrez être capable d’imposer un arrêt de chantier lorsque des anomalies sont détectées, en justifiant pleinement votre décision.Conseiller et accompagner la direction locale et les responsables des sites sur les meilleures pratiques en matière de santé et sécurité.Faire partie intégrante des équipes locales et participer aux réunions de direction en anglais, en veillant à ce que toutes les parties prenantes aient une compréhension claire des objectifs de sécurité à atteindre.Travailler en étroite collaboration avec les employés, les sous-traitants et les responsables pour promouvoir la conformité aux normes de sécurité et améliorer la culture de sécurité à tous les niveaux.Reporter régulièrement les résultats en matière de sécurité au Directeur, en fournissant des analyses détaillées et des recommandations pour améliorer la sécurité sur les sites.  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Déclarant en douanes FR/ANG

Mouscron, Belgique

Etes-vous le déclarant en douane (H/F/X) que nous recherchons actuellement?   Vos tâches:    Réalisation des dossiers de dédouanement pour les envois du commerce électronique :importation, exportation et transit, gestion des ENS pour les marchandises qui voyageront de / vers le Royaume-Uni ou de / vers d'autres pays non membres de l'Union européenne, ainsi que comprendre les principes douaniers pour identifier et résoudre les problèmes;Vérifier la bonne réception des envois pré-alertés, la bonne intégration de ces envois dans le système informatique de l'entreprise et effectuer l'analyse d'intégration. expéditions dans le système informatique de l ́entreprise et effectuer l'analyse d'intégration;Traitement administratif des camions/vols reçus dans le terminal : Confirmation du dédouanement. Impression et archivage des étiquettes et des documents;Enregistrement, contrôle et suivi du transit des marchandises;Tenue des registres avec diligence (grands livres);Informer rapidement le client et la gare d'origine / de destination du statut des marchandises reçues / envoyées des marchandises reçues/envoyées;Gestion des marchandises associées à d'autres services autour de l'activité de commerce électronique (enregistrement des mouvements et gestion des non-livraisons);Mise à l'écart physique des marchandises si nécessaire;Suivi des contrôles (enregistrement, documents, rendez-vous,...) et des résultats;Participer au processus de destruction des marchandises;Respecter les règles de sécurité établies par l'entreprise;Traitement des courriers électroniques entrants d'origine internationale (clients, autres branches et douanes) et y répondre de manière professionnelle;Vérifier la bonne réception des envois pré-alertés, la bonne intégration de ces envois dans le système informatique de l'entreprise et effectuer l'analyse d'intégration. expéditions dans le système informatique de l ́entreprise et effectuer l'analyse d'intégration;Traitement administratif des camions/vols reçus dans le terminal;Confirmation du dédouanement;Impression et archivage des étiquettes et des documents;Annulation/régularisation des déclarations erronées;Participer à l'élaboration, au suivi et à la mise à jour des procédures;Compiler et communiquer les informations pertinentes de manière claire et précise aux différentes parties;Assurer les contacts avec les parties externes (clients, chauffeurs, douanes, etc.) et internes (collègues et superviseurs) concernées;Lire et comprendre les documents ou communications douanières;Développer, adapter et renouveler en permanence ses compétences en matière de douane;
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé(e) service après-vente FR/NL

Morlanwelz, Belgique

Rejoignez une entreprise spécialisée dans la menuiserie, reconnue pour son expertise dans le travail du bois, du métal et du PVC. En intégrant notre équipe, vous rejoindrez un environnement dynamique et collaboratif axé sur la satisfaction client et la qualité des services.   Description du poste :   Assister les clients avec leurs demandes de service après-vente, en assurant une communication efficace;Vous réglez les problèmes de terrains;Vous êtes le point central entre nos clients et notre service technique;Coordonner avec les équipes techniques pour résoudre rapidement les enjeux par les clients;Gérer les réclamations clients de manière professionnelle et proactive;Vous cherchez des solutions pour aider le service technique;Maintenir et mettre à jour les dossiers de service après-vente pour garantir un suivi rigoureux;Participer à l'amélioration continue des processus de service après-vente;      
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai recherche d'un team leader contact center bilingue FR/NL.   En tant que Team leader d'une équipe, vous êtes responsable de piloter une organisation efficace, alignée sur la stratégie de l’entreprise. Vous assurez le déploiement et les applications opérationnelles de la stratégie et mettez les moyens en œuvre pour garantir la satisfaction client, maximiser les productivités opérationnelles et les performances commerciales   Accompagner chaque collaborateur avec bienveillance et exigenceMotiver votre équipe et maintenir leur niveau de connaissancesSavoir écouter, intégrer chaque collaborateur à la prise de décision, traiter les sujets sensibles tout en s’accordant des moments collectifs de partage ;Favoriser la responsabilité et la prise d’initiatives de la part de tous les collaborateurs et leur assurer un feedback constructif ;Révéler vos talents, participer ensemble au développement de l’activité, évoluer dans les missions confiées et prendre plaisir chaque jour… restent là votre plus grand souhait et priorité.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Allround Administratief Medewerker

Kontich, België

Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende.    Je komt terecht in een groep met technisch administratieve collega’s en ondersteunt vooral de field serviceafdeling   Offertes – orders – bestellingen – facturatieJe maakt aanbiedingen voor serviceactiviteiten (onderhouden) en producten/onderdelen en volgt deze op.Opdrachten verwerk je in orders en je plaatst waar nodig bestellingen bij interne afdelingen of leveranciers.Je volgt de status van verschillende leveringen op en informeert de klanten.Na uitvoering of levering zorg je voor de verwerking van uurbonnen en maakt een factuur op.Je levert de nodige gegevens aan voor de maandelijkse rapportagesBij ongeplande herstellingen denk je proactief mee in de coördinatie van de interventies of levering van dringend onderdelen.Ondersteunen planning & site accessGeplande taken worden met de service coördinatoren besproken waarna er bepaald wordt of voor bepaalde werven vergunningen, attesten of toegangsprocedures nodig zijn.Waar nodig boek je reizen en hotelsJe werkt mee een gedeelde mailbox waar je dagelijkse communicatie met onze klanten opvolgt en staat klanten telefonisch van dienst.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief financieel bediende

Kampenhout

Ben jij nauwkeurig, klantgericht en geïnteresseerd in administratieve en financiële processen? Heb je daarnaast een commerciële instelling, ervaring met het opmaken van offertes en houd je van afwisseling in je werk? Dan is deze functie wellicht iets voor jou! Als Administratief Bediende ondersteun je de dagelijkse administratieve en financiële activiteiten van het bedrijf. Je speelt een belangrijke rol in het stroomlijnen van processen en draagt bij aan een efficiënte en accurate administratie. Daarnaast help je bij het opstellen van offertes, waarbij jouw commerciële vaardigheden goed van pas komen.   Finance & Facturatie:Verwerken van facturen op basis van werkbonnen en opvolgen van openstaande facturen. Ondersteunen bij betalingsherinneringen en behandelen van disputen met klanten en leveranciers.Klantencontact en Telefonie:Professioneel beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en doorverwijzen naar de juiste afdelingen.Mailboxbeheer:Beheren van de algemene inbox en zorgen dat e-mails tijdig worden afgehandeld.Contractbeheer & Registratie:Registreren van nieuwe servicecontracten en opvolgen van wijzigingen en verlengingen van bestaande contracten.Systeembeheer:Beheren van klant- en installatiegegevens in het ERP-systeem. Kennis van Business Central is een pluspunt.Opstellen van Offertes:Ondersteunen bij het opmaken van offertes en zorgen voor een correcte en tijdige verzending naar klanten.Algemene administratieve taken:Verwerken van binnenkomende en uitgaande post, archiveren van documenten en ondersteuning bij rapportages.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Wij zijn op zoek naar een Senior Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem)!   Ze hebben intussen meer dan 30 jaar ervaring opgebouwd! Ze richten zich vooral op KMO's, vrije beroepers en zelfstandigen in een brede waaier aan bedrijfssectoren Aanvullend bieden ze bovenop hun basisopdracht als boekhouder, ook een totaalservice aan voor vermogens- en successieplanning, startersbegeleiding en strategisch bedrijfsadvies.   Dit is alvast een greep uit jouw takenpakket: Autonoom beheer van je eigen klantendossiers in samenwerking met jouw team. Dit voor zowel het boekhoudkundige als het fiscale luik.Je hebt dagelijks contact met de klanten en werkt nauw samen met verschillende medewerkers op jouw dossiers
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Productiebeheerder verzekeringen

Deurne, Antwerpen, België

Voor onze klant in Deurne, kijken we uit naar een productiebeheerder verzekeringen.   Onze klant is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar. Zij bieden een uitgebreid scala aan verzekeringsproducten en diensten op maat, zowel voor particuliere als zakelijke klanten.   In deze functie zal je werkzaam zijn in de afdeling productie. Je bent het interne aanspreekpunt voor onze (toekomstige) klanten en de maatschappijen. Hier worden ze geïnformeerd over de te volgen procedures betreffende het aanpassen van contracten. De vragen worden geanalyseerd nav hun behoeftes.   Je analyseert en verwerkt de productiedossiers van A - Z.Je staat in voor het dagelijks contact met klanten/maatschappijen, en versterkt hen de nodige infomatie aangaande offertes, producten, verzekeringscontracten,..Je beheert de agenda van jou en jouw team.Je zorgt ervoor dat jullie over de nodige informatie beschikken om een correct beheer te kunnen garanderen. Je raadpleegt en gebruikt hiervoor maatschappijenmodules en het beheerpakket BRIOJe stelt verzekeringscontracten/clausules op, op basis van te dekken risico's of gebeurtenissen en voor akkoord bezorgen.Je informeert de klant over de afhandeling van zijn dossiers en adviseert hem indien nodig.Je controleert vervaldagtermijnen van contracten en stuurt ook betalingsverzoeken.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Merchtem, België

Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde    Technisch administratief bediende   ondersteuning ingenieurs   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen: Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistent winkelmanager | supermarkt

Kluisbergen, België

Voor onze klant, supermarkt, gaan we op zoek naar een assistent winkelmanager.   Dit is jouw takenpakket als assistent winkelmanager: Je staat in voor het op jou nemen van de operationele leiding in de winkel, jij ziet wat er goed loopt, stuurt bij en springt zelf heel handson in, waarnodig;Je staat in voor het sorteren van leeggoed;Afprijzen, uitscannen, van de artikelen;Algemene orde en netheid in de winkel overzien;Het maken van too good to go pakketten;Openen van een extra kassa,..
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Brugge, België

Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil jij jouw kennis (boekhouding en fiscaliteit) graag delen met jouw junior collega's? Dan is onderstaande functie als senior dossierbeheerder zeker iets voor jou!   Onze klant, gelegen in Brugge, wenst graag een senior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.   Als senior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen). Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen .
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Dossierbeheerder (Bredene)

Bredene, België

Voor onze partner te Bredene, een kantoor in volle groei, zijn we op zoek naar een ervaren dossierbeheerder. Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als dossierbeheerder? Je doet het beheer van je dossiersJe hebt contact met de klant en verleent hen fiscaal adviesJe doet input van gegevens, opmaak BTW aangiftes, fiscale optimalisatie en opstellen jaarrekeningJe volgt de liquide middelen op en betrouwbaarheid ervan validerenDe inkomsten van de ondernemingen controleren en registrerenAlles inboeken zoals facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior verzekeringsmedewerker (Gistel)

Gistel, België

Voor onze klant, een verzekeringskantoor met meerdere vestigingen, zijn wij op zoek naar een junior verzekeringsmedewerker. Een greep uit jouw takenpakket: Je helpt klanten met het vinden van het ideale verzekeringspakketJe bouwt relaties met je klant op (en onderhoudt deze)Je voorzien je klanten van alle informatie die nodig is (betreffende risico's en kosten) zodat zij goed geïnformeerd zijn
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!