Urgent
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende kennis elektriciteit
Oostkamp, België
Voor onze klant te Oostkamp, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. De activiteiten van de klant bevinden zich voornamelijk in niet-huishoudelijke installaties: schoolgebouwen, sportcentra, woonzorgcentra, industrie, kantoorgebouwen of banken.
Je bent het aanspreekpunt voor de klanten en je zorgt mee voor de telefoonpermanentie.
Je stelt de administratieve dossiers samen en ondersteunt hierbij de projectleider.Je staat in voor het opvolgen van de facturatie.Je staat mee in voor het verwerken en opvolgen van de voorraad in het magazijn.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Brugge, België
Voor onze klant te Brugge, gespecialiseerd in interieur reiniging, zijn wij op zoek naar een administratief bediende.Jouw taken zijn:
Klanten verder helpen telefonischDe afhaling en bezorging van het materiaal organiseren.Volledige klantenadministratie: prijszetting, facturen opmaken, ...Onthaal van klanten in de winkel....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Tielt, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in bouwmaterialen, interieurwerken, technische werken,... zijn we op zoek naar een Allround administratief medewerker
Je gaat bestelbons in ons ERP-pakket opmakenJe gaat de retours behandelenJe staat in voor de allround administratieJe controleert de aankoopfacturenJe registreert de receptiebonnen tov. de aankoopfacturen Je staat in voor de administratieve opvolging van de Dienst-na-verkoopIn een latere fase ga je ook verzendnota's opmaken van de afgehaalde goederen aan de kassaJe zal dan ook instaan voor de administratieve opvolging van de verzendnota'sIndien het nodig is help je mee in de winkel
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Deinze, België
Voor een klant in deinze die zich vooral richten op berijdbaar gazon en ondergrondse groeiruimtes voor bomen in stedelijke gebieden zijn wij op zoek naar een adminitratief bediende.Je zal 2 dagen in de week instaan voor het onthaal en de balie voor de klanten en helpen met aansturen van de chauffeurs, de overige dagen zal u vooral de facturatie doen en de controle van de aankoopfacturen.Wat word er van jou verwacht :
Stipt en correct stressbestendig en klantvriendelijkJe functioneert zowel zelfstandig als is teamverband
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Deinze, België
Voor een bedrijf in Deinze die specialist is in gereedschappen, machines, werkkledij, gereedschappen en zo veel meer, zoeken wij een administratief bediende om ons team te versterken. Jouw takenpakket
Je verwerkt de bestellingen in ons ERP Systeem Je beheert mee de master data van onze webshop Je maakt rapporten op ter ondersteuning van onze verkoopmedewerkers en zone-verantwoordelijken Je analyseert prijzen en past deze eventueel aan in ons ERP Systeem Je zorgt voor algemene administratieve ondersteuning
Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Solliciteer dan snel ! 09 381 91 95 of deinze@vivaldisinterim.be
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Zedelgem, België
Ben je op zoek naar een administratieve functie regio Zedelgem?
Lees dan zeker verder want zo zou jouw dag eruit kunnen zien.
Je staat in voor de administratieve verwerking van de bestellingen om een optimale administratieve ondersteuning te bieden aan het External Sales Team.Je verschaft informatie over bestellingen en verzorgt de administratie ter ondersteuning van de vertegenwoordigers.Je zorgt voor de administratie met betrekking tot goederentransport, opstellen van vervoersdocumenten, douaneformaliteiten, vergunningen en verzekeringen.Je volgt de inkomende en uitgaande goederen op administratief vlak om de vlotte werking te kunnen verzekeren.Je verzorgt de facturatie om de klanten een correcte aanrekening te sturen.
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Zedelgem, België
Voor onze klant in Zedelgem, actief in de technische sector, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende.
Je functie omvat:
Administratief ondersteunen van de projecten in uitvoeringOpvolgen van vorderingsstaten in het ERP-pakketOpmaken van facturenOpvolgen van betalingenAdministratief beheren van de tak onderaannemingenOpvolgen van contracten en prestaties van onderaannemersWerfmeldingen volgens de werkplanningOrganiseren van bedrijfsevenementen (congé inzet, teambuilding, ...)Regelen van attenties bij jubilea, geboortes en andere gelegenhedenVerzorgen van interne communicatie, o.a. beheren van lokale vestigingspagina op IntranetVerwelkomen en communicatie met externe bezoekers (onthaal, mailverkeer, telefonie)
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende advocatenkantoor
Sint-Martens-Latem, België
Voor een advocatenkantoor in Sint-Martens Latem zijn wij op zoek naar een polyvalent administratief bediende.Jouw uitdaging is een ondersteuning bieden aan de zaakvoerder en de klanten.Met andere woorden:
Onthaal: klaarleggen van dossiers, ontvangen van klanten in het kantoor, aannemen van telefoons zodat het kantoor een professionele uitstraling heeft.Agendabeheer: opvolgen van de agenda van de zaakvoerder en de bijhorende kantoorplanning.Klassement en archief: klasseren van lopende dossiers en archiveren van afgewerkte dossiers zodat dossiers vlot raadpleegbaar zijn.Bibliotheek: instaan voor de organisatie van de bibliotheek (nieuwe werken labelen en plaatsen, aanvullen van de inventaris, werken klasseren, klasseren van de digitale rechtspraak) zodat werken voor de medewerkers van het kantoor vlot raadpleegbaar zijn. Database: up to date houden van de database zodat gegevens steeds raadpleegbaar zijn.Postverwerking en voorbereiding: verwerking van de inkomende en uitgaande post.De facturatie- en betalingsgegevens up-to-date houden.Organiseren en opvolgen van de CRM en uitvoeren en opvolgen van prospectiemailings naar potentiële klanten.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Sint-Martens-Latem, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in medische en orthopedische artikelen zijn wij op zoek naar een administratief bediendeHoe zal jouw dag eruit zien?
Je zal het eerste aanspreekpunt zijn voor de klanten (dit zijn voornamelijk winkels) Je volgt de bestellingen opFacturatie zal ook tot jouw takenpakket behorenOpvolgen van dossiers
InterimHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Zuienkerke, België
Wij zijn op zoek naar een gepassioneerd administratief bediende voor de bouwsector.
Dit bedrijf is gelegen in Zuienkerke.
Takenpakket:
Beheer van de algemene administratie, waaronder postverwerking, archivering en correspondentie.Administratieve ondersteuning van het personeelsbeheer.Beheer van kantoorbenodigdheden, inclusief stock opvolgen.Verwerken van inkomende en uitgaande facturen.Boeken van aankoopfacturen en verkoopfacturen in het boekhoudsysteem.Voorbereiding van betalingen en opvolgen van debiteuren/crediteuren.Nauw samenwerken met het boekhoudkantoor en de revisor.Rapporteren van administratieve en boekhoudkundige gegevens aan de Office en Finance manager.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Jabbeke, België
Voor onze klant, actief in de vastgoedsector regio Jabbeke, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. Je bent hét stralende gezicht en de stem van het kantoor, altijd klaar om de klanten en collega’s met een warme glimlach te verwelkomen en verder te helpen.Als eerste aanspreekpunt aan het onthaal en de telefoon, ben jij de vriendelijke stem die onze bezoekers en bellers begroet.Je bent een master in het beheren van de agenda’s (van de zaakvoerster en collega’s) van het kantoor. Je plant afspraken in als een echte pro.Jij bent binnen het kantoor de essentiële schakel wat betreft communicatie, administratie en digitale tools. Jij zorgt ervoor dat alle gegevens en tools up-to-date blijven en vlekkeloos functioneren.Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de post, mailbox, interne administratie, klassement, de planning, marketing en de algemene organisatie van het kantoor.Rentmeesterschap valt ook onder je hoede.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende Logistiek
Gent, België
Als Administratief Bediende Logistiek speel je een cruciale rol in een transportteam. Binnen deze fulltime functie werk je nauw samen met collega’s om de logistieke processen vlekkeloos te laten verlopen. Je bent het aanspreekpunt voor documentatie en administratie, en je zorgt voor een efficiënte afhandeling van orders
Functieomschrijving
All-round administratieve taken ter ondersteuning van dispatchOpmaken van facturen en ordersPlanning van chauffeursCommunicatie met klanten en/of leveranciersFacturatieOpvolgen van zendingen
InterimTransportFull-timeFixed contract
Administratief bediende
Deinze, België
Wij zijn op goed naar een gemotiveerde customer service medewerker / administratief bediende die wil meeschrijven aan een groeiverhaal.
Onze klant is actief in de chemische sector en gelegen in Nazareth aan de afrit van de autostrade.
Je hebt het volgend takenpakket:
Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe zal de orders inbrengen voor in het magazijnJe zal leveringen opvolgenCourante administratieve taken
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Zulte, België
Voor onze klant in de transportsector zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en veelzijdige Administratief Bediende om ons team te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken en speel je een cruciale rol in de ondersteuning van onze operationele activiteiten.
Als Administratief Bediende zal je verantwoordelijk zijn voor:
Het verzorgen van facturatie en het verwerken van transportdocumenten.Aanwerving van nieuw personeel.Het organiseren en voorzien van opleidingen voor chauffeurs.Het afhandelen van telefonie.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Zulte, België
Voor een familiebedrijf te Zulte zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Hoe zal je job er uit zien als administratief bediende ?
Opmaken leveringsbonnen & facturen, leveranciers en bezoekers ontvangen, telefonisch contact, klantenservice en klachtbehandeling, planning chauffeurs opmakenHelpen in de winkel. Ontvangen & terug geven van was, strijk en nieuwkuis.Bijspringen voor het inpakken van linnen & donsdekens.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent
Gent, België
Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!
Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende:
Bestelbonnen opmaken, dit in samenwerking met onze technisch magazijnier;Leveringstermijnen opvolgen;Facturatie controleren en corrigeren waar nodig;Personeelsplanning opmaken;Personeelsuren van de arbeiders registreren en opvolgen;Actielijsten digitaal bijwerken;Andere administratieve taken.
InterimHoldingsFull-timeFixed contract
Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent
Gent, België
Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!
Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende:
Alle administratie en behandeling van vrachtwagens en containersOpsturen van stalen met sneldienstTelefoon en mail verkeer beantwoordenOndersteuning van de veiligheid op administratief vlakDienst planning bijstaan voor ordersOpmaken werkinstructiesCommunicatie onderhouden met de medewerkers in de fabriekNieuwe projecten mee opstartenAfwezigheid collega’s overnemen waar mogelijk
InterimHoldingsFull-timeFixed contract
Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent
Gent, België
Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!
Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende:
Ondersteunen bij het ingeven en opvolgen van verzekeringsdossiers;Contact onderhouden met verzekeraars, klanten en interne afdelingen;Documenten voorbereiden, controleren en archiveren in kader van schadegevallen;Up-to-date houden van de verzekeringspolissen van onze voertuigen;Administratieve ondersteuning bieden bij verzekeringsclaims en -processen;Invoeren en bijhouden van gegevens in onze systemen;Bijdragen aan het optimaliseren van administratieve procedures.
InterimHoldingsFull-timeFixed contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.