Jobs

Jobs

259 Jobs found
Urgent

Receptionist garage

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Beringen. Onze klant is een autogarage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit: Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Heverlee, Leuven, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in lichtadvies, lichtplanning en in de verkoop van verlichting zoeken wij ter ondersteuning van de verkopers en de dienst boekhouding een administratief bediende.   Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Ondersteuning bij opvolging van claims.Je ondersteunt de interne boekhouder.Je volgt de planning op van de externe huisinstallateurs samen met je collega.    
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Familiebedrijf zoekt Administratief Medewerker

Overijse, België

Ben je organisatorisch sterk?Heb je een passie voor keukens en interieur?Word jij het gezicht van een topbedrijf actief in keukens en interieur?Een familiebedrijf in Overijse zoekt een nieuwe administratief medewerker die de front- en backoffice in goede banen kan leiden. Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit deze verantwoordelijkheden: Je bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een goed ontvangst;Als office medewerker in de toonzaal zorg je voor een representatieve showroom;Je zorgt voor een vlotte behandeling van de administratie;Dankzij jou verloopt het agendabeheer en backoffice van het salesteam op wieltjes;Je volgt nieuwe leads nauwkeurig op;Daarnaast optimaliseer je dagelijks de bedrijfsprocessen en administratieve taken.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Machelen, België

Voor onze klant, actief met Trucks, Trailers and Vans, zijn wij op zoek naar een administratief/magazijn medewerker. Je staat regelmatig in contact met onze klanten en ontvangt hen aan het onthaal.Je staat in voor het dagdagelijks behandelen van mails en het beantwoorden van binnenkomende lijnen.Je volgt de klanten contracten administratief op en verwerkt deze in ons computersysteem.Je staat in voor het inplannen van de nodige onderhouden en herstellingen.Nadat de mechaniekers de nodige herstellingen hebben uitgevoerd, maak je een factuur op.Je contacteert de klanten ivm hun openstaande facturen.Dagelijkse bestellingen ontvangenStockbestellingen makenStockbestellingen wegzettenOnderdelen ontvangen en stockerenStukken klaarleggen en opzoeken voor het atelier  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Sint-Katelijne-Waver, België

Onze klant in Sint-Katelijne-Waver heeft als eerste doelstelling een aangename en goede werkomgeving te bieden voor hun medewerkers. voor de Administratieve en logistieke opvolging functie.   Ze zoeken iemand die administratieve ondersteuning kan bieden bij de aan -en verkoopafdeling en de logistieke afdeling.Je bied ondersteuning aan de commerciële directeur.Je volgt de boekhouding op en controleert betaalde facturen.Ook klanten die inbellen met vragen behandel jij commercieel. 
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

juridisch administratief medewerker fulltime

Westerlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Medewerker voor een advocatenkantoor te Westerlo!   Als Administratief Medewerker sta je in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijke voor de administratieve opvolging van dossiers inzake familierechtJe beantwoordt telefoons en mailsJe beheert de agenda. Je plant afspraken met cliënten en notarissen in.Je werkt heel nauw samen met de advocaatJe voert kopieerwerk uit en je maakt stukkenbundels opJe staat in voor het uittypen van dictatenAllround administratie, zoals kopiëren, archiveren, ... 
InterimServicesFull-timeFixed contract

Administratief Medewerker Boekhoudkantoor

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.    Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.   Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit: Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Administratief medewerker

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker grootkeuken

Malle, België

Ben jij een veelzijdige administratieve kracht met een passie voor voeding en zorg? Heb je ervaring in een grootkeuken en een achtergrond in voeding? Dan zoeken wij jou!   Functieomschrijving: Als Administratief Medewerker in onze grootkeuken vervul je een sleutelrol bij het aansturen en verbeteren van de dagelijkse productieprocessen. Je zorgt ervoor dat de productie van voeding voor de zorgsector soepel en volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden verloopt. Taken en verantwoordelijkheden: Coördinatie van productie: Je plant en coördineert de productieactiviteiten, zodat de juiste hoeveelheden voeding op tijd en volgens de vereiste specificaties worden geproduceerd.Kwaliteitsbewaking: Je garandeert dat de voeding voldoet aan de geldende kwaliteitsnormen en voedingsrichtlijnen binnen de zorgsector.Administratie: Je houdt de productiedocumentatie bij, beheert de voorraden en verwerkt productie- en leveringsgegevens nauwkeurig.Communicatie: Je fungeert als schakel tussen keukenmedewerkers, leveranciers en de verschillende afdelingen binnen de organisatie.Procesverbetering: Je draagt actief bij aan het optimaliseren van productieprocessen en het implementeren van best practices in de grootkeuken.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker grootkeuken deeltijds (dispatch afdeling)

Malle, België

Voor onze klant, een dynamische grootkeuken zijn wij op zoek naar een gedreven en nauwkeurige Medewerker voor de Dispatch Afdeling. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig voorbereiden en klaarzetten van maaltijden voor transport naar de klanten.   Functieomschrijving: Als Medewerker op de Dispatch Afdeling ben je een belangrijke schakel in het productieproces. Je zorgt ervoor dat maaltijden nauwkeurig worden samengesteld en verpakt, zodat ze klaar zijn voor verzending naar onze klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Samenstellen en verpakken: Je stelt maaltijden zorgvuldig samen en verpakt deze volgens de bestellingen van klanten.Labeling en etikettering: Je controleert de correcte labeling en etikettering van de maaltijdverpakkingen.Kwaliteitscontrole: Je controleert de kwaliteit en versheid van de maaltijden voordat deze worden klaargezet voor transport.Verzendvoorbereiding: Je ondersteunt bij het verzendproces van de maaltijden.Voorraadbeheer: Je houdt de voorraden bij en meldt eventuele tekorten.Hygiëne en veiligheid: Je zorgt voor een schone en veilige werkomgeving volgens de geldende hygiëne- en veiligheidsnormen.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker

Leuven, België

Ben jij gepassioneerd door de automotive sector? Ben jij zowel commercieel als administratief sterk? Heb jij een hands-on-mentaliteit? Onze klant in Leuven, een bandencentrale, is op zoek naar een baliemedewerker / technisch commercieel bediende. Hieronder je takenpakket:  Je verwelkomt de klanten in het filiaal. Je geeft technisch advies op maat van de klant. Je staat in voor de verkoop van banden en andere diensten. Je maakt leveringsbonnen en verzorgt de facturatie. Je plaatst de nodige bestellingen. Telefonie en mailverkeer. Sporadisch help je ook fysiek mee. 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalmedewerker/Steward

Zemst, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker/Steward voor onze vestiging in Zemst Taken: onthaal van de klanten op de parking van het keuringsstation.Verwijzen van de klanten naar de juiste keuringslijn.Nakijken of de klanten een afspraak hebben geboekt.Je staat in voor de organisatie van de parking.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé Administratif

Tervuren, Belgique

Pour un de nos clients, une école internationale, nous sommes à la recherche d'un.e Coordinateur des Services ITS - Services Internes pour une mission temporaire à pourvoir jusqu'à décembre 2024.   Secteur : École internationale Localisation : Bruxelles (TERVUREN) Type de contrat : Intérim - 4 mois - (septembre à décembre)   Votre mission : Vous répondrez aux questions des appelants et des visiteurs sans rendez-vous, enregistrerez et créerez des tickets, et résoudrez les problèmes lorsque cela est possible.Vous assurerez la liaison avec les équipes de garde pour traiter les questions urgentes.Vous coordonnerez et gérerez les calendriers des collaborateursVous offrirez le plus haut niveau de service client lors du traitement des demandes par téléphone ou en personne.Vous recevrez et coordonnerez la distribution des marchandises, maintiendrez et enregistrerez les inventaires.Vous allez gérer les commandes: devis, simulation de prix, offre d'achats.Vous mettrez à jour les contrats/abonnements et examinerez les renouvellements.Vous rencontrerez et accueillerez nos visiteurs.
OfficeServicesFull-timeTemporary

Baliemedewerker

Vilvoorde, België

Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten:   Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder - assistentiemedewerker

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een schadebeheerder - Dossierbeheerder - assistentiemedewerker. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Dossierbeheerder - assistentiemedewerker zullen uw taken zijn:Technical Back Office (TBO) : Dossiers van bijstandsverlening in het buitenland samenstellen en opvolgen.Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers.Contact opnemen met collega's en buitenlandse correspondenten.Omgaan met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, enz.).Uitgaven bijhouden en overleg plegen met de coördinator. Ticketing : Reserveringen beheren voor bijstandsverlening in het buitenland (auto's, treinen, hotels, vliegtickets, taxi's).Samenwerken met TBO, MBO en dispatching.Dossiers opvolgen met klanten en collega's. Dispatch : Optimale verdeling van patrouilleurs beheren.Coördineren van pechhulp, sleepdiensten, transporten en vervangwagens.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker

Sint-Katelijne-Waver

Voor onze klant te Sint-Katelijne-Waver zijn we op zoek naar een baliemedewerker die energie krijgt van klanten te woord te staan.Samen met de andere medewerkers sta je rechtstreeks aan de balie en draag je graag bij aan een efficiënte werking van de administratie betreft: Afhalen en meegeven van bouw- en tuinbouwmachinesJe komt in contact met klanten uit diverse sectoren zowel telefonisch als per mailSamen met de klanten ga je op zoek naar de beste oplossing voor het werk op de werfJe hoort veel, krijgt veel info die interessant is om onze service steeds beter af te stemmen op de behoeften van onze klant
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Leuven, België

Onze klant in Leuven, een advocatenkantoor, is op zoek naar een administratief bediende. Je takenpakket zal bestaan uit:  Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor; Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers; Verwerken van mails en post; Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen; Diverse ondersteunende administratieve taken. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker bouwmaterialen

Westerlo, België

Vivaldis Technics Bediende Geel zoekt......... BALIEMEDEWERKER!Waar moet je zijn? Westerlo.Specialist in bouwmaterialen.Particulieren, doe-het-zelfvers en vaklui.  Wat moet je doen als baliemedewerker? Je bent het aanspreekpunt voor de klanten en informeert hen over de diverse producten.Je begrijpt wat klanten nodig hebben en begeleidt ze hierin.Zowel aannemers als particulieren.Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen in de shop.Je verwerkt zowel offertes als orders. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/Onthaal Gent

Gent, België

Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.   Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal? Je staat in voor het onthaal en de kassaJe bent verantwoordelijk voor de verhuring van de bestelwagensTelefonisch contact met klantenOpenen en verdelen van inkomende postDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de bestellingen van onze klanten  
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter