Jobs

Jobs

177 Jobs found

Boekhouder / dossierbeheerder

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!   📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder? Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

dossierbeheerder accountancy

Schepdaal, Dilbeek, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder accountancy & fiscaliteit. Als dossierbeheerder accountancy & fiscaliteit zullen uw taken de volgende zijn: Functioneren als een betrouwbare adviseur voor onze klanten.Beheren van een uitgebreide portefeuille aan klanten dossiers.Proactief meedenken met de ondernemer en de cijfers deskundig laten spreken.Initiatief nemen en de verantwoordelijkheid stevig in handen nemen.Samenwerken met junior collega’s op kantoor op een actieve en efficiënte manier.Inzicht in cijfers hebben.Boekhoudkundige en fiscale knowhow bezitten.Commerciële flair tonen.Je kennis up-to-date houden en continu bijleren.Ambitie om door te groeien verwelkomen.
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Dossierbeheerder - Critical Credit Unit

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Critical Credit Unit.1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBankAls Dossierbeheerder - Critical Credit Unit bestaan uw taken uit: Risico's op de professionele markt volgen, inclusief risicodossiers en onbenutte maar niet-overschreden kredietfaciliteiten beheren.Onderhandelen met tegenpartijen wiens kredietrisico is verslechterd en oplossingen voorstellen aan de Verantwoordelijke van de Afdeling Engagementen, in samenwerking met de relatiebeheerder.Dossiers in de « Critical Credit Unit » of op de Watch List voorbereiden en beheren, en informatie verstrekken aan de « Commission des Masses Risquées ».« Credit reviews » behandelen die het netwerk overschrijden.Jaarlijkse financiële beoordeling uitvoeren met rapporten over « Very High Risk » en « High Risk », en alerts « Graydon » en « Veto/Non Veto » beheren.Dossiers in overschrijding binnen de « Critical Credit Unit » beheren.« Post Mortem » analyses uitvoeren.Volg- en risicolijsten opstellen met de afdeling Data Analytics & Reporting.Dossiers met hypotheekmandaten bestuderen, vooral bij verslechtering van de beoordeling of andere risicocriteria.Wekelijkse « Forbearance »-alerts in het FORB-systeem behandelen en monitoren via Excel-dashboard.
FinanceBankingFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder

Brussels, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. Na analyse van de dossiers en in overeenstemming met de algemene toepassingsvoorwaarden vergoeden of factureren ze B2C- en B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-up (contacten met individuele & B2B-klanten).Contact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon.Problemen en/of afwijkingen doorgeven aan de betrokken coördinatoren en afdelingen. We verwachten van onze collega's dat ze : Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder - assistentiemedewerker

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een schadebeheerder - Dossierbeheerder - assistentiemedewerker. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Dossierbeheerder - assistentiemedewerker zullen uw taken zijn:Technical Back Office (TBO) : Dossiers van bijstandsverlening in het buitenland samenstellen en opvolgen.Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers.Contact opnemen met collega's en buitenlandse correspondenten.Omgaan met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, enz.).Uitgaven bijhouden en overleg plegen met de coördinator. Ticketing : Reserveringen beheren voor bijstandsverlening in het buitenland (auto's, treinen, hotels, vliegtickets, taxi's).Samenwerken met TBO, MBO en dispatching.Dossiers opvolgen met klanten en collega's. Dispatch : Optimale verdeling van patrouilleurs beheren.Coördineren van pechhulp, sleepdiensten, transporten en vervangwagens.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Gentbrugge, Gent, België

Zin in om als dossierbeheerder aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?  Jouw takenpakket als dossierbeheerder binnen ons team: Je werkt in een team van 15 collega's, je coördineert jullie activiteiten en samen zijn jullie verantwoordelijk voor verschillende dossiers van de cliënt (btw-aangiftes, fiscale aangiftes en jaarafsluitingen).Je geeft advies aan de cliënten, zowel ad hoc adviesverlening als advies op basis van tussentijdse overzichten. Je ontwikkelt en onderhoudt relaties met alle stakeholders.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder Verzekeringen

Bruxelles, Belgique

Ben jij een gepassioneerde dossierbeheerder met oog voor detail en een liefde voor de dynamiek van de verzekeringssector? Droom jij ervan om deel uit te maken van een vooraanstaand verzekeringsbedrijf?Vivaldis Finance zoekt een Back-Office - Dossierbeheerder voor een verzekeringsmaatschappij in Brussel. Voltijds, 36 uur per weekLocatie: BrusselWerkzaam in de verzekeringssector Als Dossierbeheerder binnen de afdeling Healthcare krijg je de kans om: Verantwoordelijk te zijn voor de volledige verwerking van nieuwe aansluitingen en het beheer van dossiers van A tot Z.Dossiers nauwkeurig bij te werken na eventuele wijzigingen.De financiële situatie van klanten te analyseren en opvolging te bieden met betrekking tot premies en maandelijkse terugbetalingen.Inkomende aanvragen te ontvangen en te analyseren om de benodigde stappen te plannen.Klanten te begeleiden en vragen per e-mail en telefoon te beantwoorden.Het volledige schadedossier van A tot Z te beheren en af te handelen.
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant

Watermael-Boitsfort, Belgique

Notre client est un cabinet d'avocat prestigieux situé au sud de Bruxelles. Nous sommes à la recherche d'une Management Assistant I Personnel administratif I Parajuristes Vos tâches : Gérer les agendas des avocatsGestion de voyages (vols, hôtel, taxi,...)Gestion des séminaires et conférences à l'étrangerGestion des dépensesGestion des time-sheets, salles de réunion, ...Aide générale aux avocats dans leurs tâches administratives& bien plus...    
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Office manager dienstencheques

Boom, België

Voor onze klant in Boom, actief in de dienstencheques, kijken we uit naar een office manager.   Als office manager ben je de CEO van een lokaal dienstenchequebureau: Opvolgen van klanten, beheren van cijfers,.. managen van een kantoor van A tot Z!Begeleiden en coachen van de huishoudhulpen die we plaatsen bij onze klanten.Motiveren, coachen en bijsturen van de collega's op kantoor. Je steekt zelf ook graag de handen uit de mouwen!Onder controle houden van de papierwinkel op kantoor. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior dossierbeheerder

Mechelen, België

Ben jij cijfermatig zeer sterk?Heb jij een passie voor boekhouding?Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Mechelen, zijn wij op zoek naar jou als senior dossierbeheerder.Benieuwd hoe je dag er zal  uitzien? Je staat in voor de organisatie van de boekhouding, bij gelegenheid bij de klanten ter plaatse, dit gaat over een groep van acht woonzorgcentra en kinderdagverblijvenJe biedt ondersteuning aan de klanten, zowel technisch, fiscaal en inhoudelijkJe staat de klant bij op gebied van analyse van de wetgeving en regelgeving met betrekking tot de sectorJe bent de woordvoerder voor het kantoor Je doet de rapporteringen van algemene vergaderingen en t.a.v de Raad van BestuurJe voert de analyses van de cijfers uitJe staat in voor de opmaak en opvolgingen van de begrotingenJe maakt haalbaarheidsstudies op en kredietbemiddelingen met de bankenJe werkt samen met 4 collega's die het voorbereidende werk doen onder de leiding van de kantoorverantwoordelijke
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior dossierbeheerder

Beveren

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Beveren📍, zijn wij op zoek naar een senior dossierbeheerder.   Jouw taken als senior dossierbeheerder ⬇️ Je staat in voor het begeleiden van klanten bij het uitvoeren en controleren 🔎 van boekhoudkundige werkzaamheden.Je past de wettelijke regels correct toe en leeft de indieningstermijnen na.Je stelt de jaarrekeningen op en vult de BTW- en belastingsaangiftes in 💻Je zorgt voor alle verwante declaratie zodat jouw dossiers perfect opgevolgd zijn.
InterimServicesFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder

Kontich, België

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  zelfstandig, kwalitatieve verwerking van digitale cijfers (nazicht OCR scanning, verwerking van aankoop- en verkoopfacturen/ financiële documenten in software) en dit van een zeer breed klantenbestand, allen KMO’s;opvolging van administratieve processen gelinkt aan deze dossiers en bijdragen tot het optimaliseren van digitale processen;waarborgen van een kwalitatieve dienstverlening en klantentevredenheid door een proactieve en efficiënte verwerking van de accountancydossiers;bijdragen tot een vlotte teamwerking waarbij men ieders sterkte in het team kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior Dossierbeheerder

Antwerpen 2030, Antwerpen

  Voor onze klant in op linkeroever zijn we op zoek naar een junior logistiek dossierbeheerder .   Functieomschrijving:   U verwerkt de opdrachten van uw klanten in ons WMS.U staat zelf in contact met rederijen en met andere afdelingen binnen ons bedrijf voor de afhandeling van uw dossiers.U rapporteert uw stocks in real time aan uw klanten.U stelt onmiddellijk facturen uit voor de gepresteerde diensten.In opdracht van uw klant stelt u laadorders op voor afhaling van goederen door derden.Voor de selectie van de goederen gebruikt u het fifo systeem.U rapporteert maandelijks de cijfers aan uw afdelingsverantwoordelijke.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder koffie

Antwerpen 2030, Antwerpen

Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie.   Functieomschrijving: behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (import en export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerbeheren uw eigen klantenportefeuilleverzorgen van contact met klanten en leveranciersnauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder logistiek export

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een logistiek dossierbeheerder.   Onze klant is een gespecialiseerd in de verwerking en distributie van koffie en cacao.   Een greep uit het takenpakket:  Opmaken van export documentenOpvolgen van klantenFacturatie van het gehele logistieke procesOpmaken van export documentenOpvragen van transporttarievenRegelen van transportenVerzorgen van contact met transportbedrijven, rederijen,..Opstellen van allerhande documentenVolledige afhandeling van verschepingenBehandelen van dossiers van A - Z
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Export Dossierbeheerder

Antwerpen, België

Ben jij klaar voor een uitdagende functie binnen de exportwereld? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als dossierbeheerder export ben jij dé spil in het logistieke proces. Samen zorgen we ervoor dat alles van A tot Z op rolletjes loopt.   Wat ga je doen? Je krijgt een gevarieerd takenpakket waarin geen enkele dag hetzelfde is. Een kleine blik op jouw toekomst: Volledige dossierafhandeling: van A tot Z, jij hebt de touwtjes in handen.Exportdocumenten opmaken: zorg ervoor dat alles netjes in orde is voor de verscheping.Transporttarieven opvragen en de meest voordelige opties kiezen.Transport regelen: van wegvervoer tot zeevracht, jij coördineert alles.Contact met transportbedrijven en rederijen onderhouden en versterken.Stipt: Orders uiterlijk 48uur voor belading aan de operationele dienst bezorgenVolledige afhandeling van verschepingen: van begin tot eind.Facturatie van het volledige logistieke proces.Zelfstandig : Je kan zelfstandig te werk gaan door de nodige ervaring.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

MUST bachelor - Junior dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!     Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Wij zijn op zoek naar een Senior Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem)!   Ze hebben intussen meer dan 30 jaar ervaring opgebouwd! Ze richten zich vooral op KMO's, vrije beroepers en zelfstandigen in een brede waaier aan bedrijfssectoren Aanvullend bieden ze bovenop hun basisopdracht als boekhouder, ook een totaalservice aan voor vermogens- en successieplanning, startersbegeleiding en strategisch bedrijfsadvies.   Dit is alvast een greep uit jouw takenpakket: Autonoom beheer van je eigen klantendossiers in samenwerking met jouw team. Dit voor zowel het boekhoudkundige als het fiscale luik.Je hebt dagelijks contact met de klanten en werkt nauw samen met verschillende medewerkers op jouw dossiers
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Kallo, Beveren, België

Voor onze klant in Kallo zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Je verwerkt de opdrachten van je klanten in het bedrijfseigen systeem.Je staat zelf in contact met rederijen en afdelingen binnen het bedrijf voor de afhandeling van je dossiers.Je rapporteert je stock in realtime aan de klanten.Je stelt facturen op voor de gepresteerde diensten.In opdracht van je klant stel je laadorders op voor afhaling van goederen door derden.Je rapporteert maandelijks de cijfers aan de afdeling verantwoordelijke.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder gerechtsdeurwaarder

Antwerpen, België

Voor een gerechtsdeurwaarder gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  Je bent verantwoordelijk voor de afhandeling van reeksdossiers van A tot Z. Je onderhoudt dagelijks contact met klanten en debiteuren. Je verschaft telefonische inlichtingen en maakt betalingsafspraken. Je volgt dagelijks agenda en briefwisseling op. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter