Jobs

Jobs

144 Jobs found
Urgent

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Support Medewerker

Beveren, België

Voor een bedrijf in Melsele, actief in apotheeksoftware, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.   Taken:je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van de klanten. De vragen zijn technisch van aard en hebben te maken met software(problemen)je beheert de klantenrelatie telefonisch en via e-mail en lost de vragen vanop afstand opje luistert naar de vraag en interpreteert deze. Je volgt met de klant op tot de oplossing voldoende is voor de gebruikerje weet van aanpakken en probeert je continu bij te werken als het over technische nieuwigheden gaat.je wil de diensten van ons bedrijf voortdurend verbeteren. Je handelt alle interventies op een professionele manier af.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Aftersales Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Ben je een geboren planner? Kan je goed Nederlands en Frans?   Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.   Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week: Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantendienst medewerker

Ieper, België

Voor een groep, met vestiging in Ieper, gaan wij op zoek naar een Goedlachse administratief medewerker. Administratief verwerken van binnenkomende opdrachten (inbox): documenten juist interpreteren en coderenAfgewerkt opdrachten sluitenPrioriteiten van opdrachten stellen, in functie van de wensen van de klant
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantendienst medewerker

Komen-Waasten, België

Tweetalige Klantendienstmedewerker Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Functieomschrijving: Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.  
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker klantendienst

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.    Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op. 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantendienst medewerker

Ieper, België

Als polisbeheerder ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van verzekeringsvoorstellen, het omzetten van offertes naar contracten, het bijwerken van bestaande polissen, het stopzetten van contracten en het nauwkeurig opvolgen van dossiers. Je werkt niet alleen voor één of meerdere makelaars, maar mogelijk ook voor verzekeraars wat de job extra boeiend maakt. Je maakt virtueel deel uit van het team van de makelaar of verzekeraar en werkt vanuit onze vestigingen in Ieper, Kortrijk of Zonhoven, of vanuit huis.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Representative Frankrijk

Bekkevoort, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Het voorbereiden, verwerken en beheren van bestellingen en offertes;Je bent het centraal aanspreekpunt voor en biedt technische ondersteuning aan de klantenrelaties;Je staat in dienst van de klant bij het aanreiken van snelle oplossingen en antwoorden;Je informeert de klant over de mogelijkheden op gebied van orders en service;Je verwerkt de administratie omtrent klachten samen met de collega's en dienst Aftersales;Je benadert klanten proactief inzake debiteurenbeheer en klanttevredenheid.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve Klantendienst bediende/ IT support engineer

Kasterlee, België

Sta je graag klanten te woord? Heb je een passie voor IT/ support?Voor een telefonieprovider die software ontwikkelt ,zijn wij op zoek naar iemand die de volgende taken met veel passie tot een goed einde zal brengen: Wat is je takenpakket?  Het ondersteunen van de klanten (op afstand indien nodig) valt onder je waaier aan taken. (netwerk issues, administratieve vragen, ...)Installatie en steun biedenKlantendienst/ customer serviceJe hebt oog voor detail en je denkt in oplossingen en niet in problemen. Nadenken over verbeteringen van de eigen interne processen. Timemanagement is geen probleem voor jou tijdens interventies en coaching.Algemene administratie: Mailing, telefonie, update klantendossiers, verwerken aanvragen/orders, aanmaken en verwerken tickets, opmaak rapporten, ...  
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker Klantendienst Drietalig

Zwijndrecht, België

Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.   Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️   Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden  mogelijk maakt.  Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:  Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant te Zeebrugge zijn wij op zoek naar een customer service medewerker. Je staat in voor de opvolging van de importzendingen UK.Je maakt de dossiers op.Je doet de voorbereiding van de documenten voor inklaring.Je volgt het importtraject UK-België.Je maakt leveringsafspraken bij de Belgische klant.Je organiseert en volgt de levering op in samenspraak met de domestics afdeling.Je bent de aanspreekpartner van de klant of UK-partner ingeval van klachten en vragen.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Brugge, België

Teamplayer? Inzichtelijk sterk? Klantgericht en spreek je een mondje Frans? Ja? Op zoek naar een job als customer support medewerker regio Brugge? Dan is dit misschien wel de vacature van je dromen. Voor onze klant, groothandelaar in elektro, zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor het customer support team. Je komt terecht in een tof team van vijf andere medewerkers. Jouw taken:  Inkomende telefoons en mails behandelen. Je maakt tickets aan.Je lost eerstelijns problemen op. Geen paniek: moeilijke vraag? Je team helpt je zeker waar nodig. Kortom je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten.   
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Brugge, België

Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:  Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ... 
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside sales

Loppem, Zedelgem, België

Klimaat en jij zijn 2 handen op 1 buik? Je hebt zin in een nieuwe uitdaging? Je zoekt een job met verantwoordelijkheid en autonomie? Ervaring als inside sales? Lees dan verder want jouw nieuwe job heb je zojuist gevonden!   Wat houdt je job in? Je maakt deel uit van het inerne sales team en werkt nauw saemn met de buitendienst.Je maakt offertes en bijhorende productfiches op van de applied systems.Je biedt klanten technische en commerciële ondersteuning per telefoon of per mail.Je beheerst de productfiches en databoeken.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Loppem, Zedelgem, België

Draag ook jij het klimaat een warm hart toe? Barst je van de energie en zoek je een boeiende uitdaging? Bouw dansamen met onze klant een mooie toekomst uit. Voor hun vestiging in Loppem zoeken ze nog een enthousiaste CustomerCare medewerker.Wat houdt je job in? Je leidt de bestellingen van airco’s, warmtepompen, ventilatiesystemen en chillers in goede banen.In samenspraak met de transporteur zorg je voor vlotte levering van de toestellen.Je ondersteunt de dienst na verkoop. Je lost eventuele moeilijkheden met de glimlach op.Je leidt inkomende telefoons in goede banen. Een deel van de week sta je in voor de eerste lijn.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Internal sales

8610 Kortemark, België

Als Internal sales medewerker speel je een cruciale rol in de administratieve en commerciële opvolging binnen onze sales- en aftersalesafdeling. Je vormt samen met onze commercieel afgevaardigden een hecht team om onze klanten optimaal te bedienen. Dit betekent dat je verantwoordelijk bent voor het beheren en kanaliseren van alle communicatie, waaronder telefoongesprekken, inkomende en uitgaande post, en e-mails.Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en fungeert als het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Door nauw samen te werken met onze interne afdelingen (productie, transport, administratie) zorg je voor een vlotte opvolging van lopende zaken.Je voert dagelijks binnengekomen orders in ons ERP-programma in.Je ondersteunt de salesafdeling bij het verwerken van prijsaanvragen, het opstellen en opvolgen van offertes, en je werkt nauw samen met de commercieel verantwoordelijke.Je informeert en communiceert met klanten en betrokkenen over productaanpassingen, vernieuwingen, wijzigingen in de fabricage, en updates over levertijden.   Je draagt actief bij aan een optimale klantervaring door efficiënte communicatie en uitstekende dienstverlening.Je rapporteert rechtstreeks aan en overlegt met de directie.  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

commercieel bediende wisselstukken

Nieuwpoort, België

Voor een bedrijf te Nieuwpoort, gespecialiseerd in machines voor de voedingsindustrie, zijn we op zoek naar een commercieel administratief bediende voor de afdeling wisselstukken. Jouw taken: Je behandelt samen met je collega’s de telefonische oproepen en de inkomende mails voor administratie m.b.t. de verzendingen naar onze internationale klanten.Je maakt offertes op voor omega meters, weegschalen, wisselstukken en herstellingen.Je voert tevens de orderverwerking uit. Dit omvat het intern doorgeven van orders, de facturatie, de verzending en bijhorende administratie.Je maakt de vereiste certificaten en attesten op (certificaat van oorsprong, LC’s …)
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Internal Sales

Houthulst, België

Je analyseert de inkomende communicatie en behandelt diverse klantvragen.Je achterhaalt snel de noden van de klant, onderneemt de juiste acties en informeert op een heldere en klantvriendelijke manier.Je prijst onze diensten aan via passende offertes en commerciële acties.Ook algemene administratieve taken neem je voor jouw rekeningJe werkt nauw samen met verschillende afdelingen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Bediende

Drongen, Gent, België

Voor een dynamische firma actief in de automobielsector, zoeken wij een commercieel medewerker in Drongen! Heb jij al een eerste B2B-saleservaring opgedaan? Spreek je naast Nederlands ook vloeiend Frans? Dan is dit misschien wel dé uitdaging voor jou!   Wat is jouw takenpakket? Je zal voornamelijk warme leads die binnenkomen via marketingkanalen (website, marketplaces, inbound calls) kwalificeren via telefoon- en e-mailcommunicatie. Dit wordt aangevuld met outbound outreach om verdere opportuniteiten te zoeken.Kwalificeren betekent: het gesprek aangaan met deze prospecten, hen volledig warm maken voor het My-Trucks model en kijken welke lead optimaal in dat model past. Gaandeweg ontpop je je als een echte My-Trucks specialist.Zodra er een match tot stand is gekomen tussen de prospect en My-Trucks, doe je een overdracht naar onze Business Developers. Met hen werk je nauw samen om op de meest efficiënte manier erin te slagen ondernemers aan hun voertuig en bijhorende financiering te helpen.Samen met ons help je om de strategie voor kwalificatie, lead nurturing en marketing te verbeteren. Jij bent de brug tussen marketing en sales!
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter