Jobs

Jobs

24 Jobs found
Urgent

Payroll Officer

Genk, België

Ben jij gepassioneerd door de productiesector en beschik je over gedegen kennis van HR-praktijken? Lees dan zeker verder!   Voor een productiebedrijf met internationale context en gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een ervaren HR payroll officer.   Je taken: Verwerken van de salarisadministratie voor alle werknemers, inclusief personeel op uurbasis, in loondienst en in opdracht.Verzamelen, controleren en invoeren van gegevens over tijd en aanwezigheid van werknemers.Berekenen van lonen, inhoudingen en belastingen volgens de geldende wetten en het beleid.Nauwkeurige personeelsdossiers bijhouden, inclusief persoonlijke gegevens, inhoudingen op belastingen en inhoudingen op uitkeringen.Algemene personeelsadministratie (contract, voordelen, verlofbeheer, arbeidsongevallen, medische keuringen, controlearts, documentatie, training etc.)Loonaanpassingen verwerken, zoals loon met terugwerkende kracht, bonussen en inhoudingen.Loonstrookjes en andere loongerelateerde documenten voorbereiden en verspreiden.Ervoor zorgen dat alle federale, staats- en lokale loonvoorschriften worden nageleefd.Vragen van werknemers met betrekking tot salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden beantwoorden.Salarissoftware gebruiken om salarisgegevens efficiënt te verwerken.Maandelijkse rapportage, zoals salarisadministratie-/aanwezigheidsrapportenHet loonautomatiseringsproject volgenVertrouwelijkheid van de salarisgegevens van werknemers waarborgen.Back-up voor de HR Officer & HR AdministratorRechtstreeks rapporteren aan de General Support Director
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Credit Officer NL/FR

Berchem, Antwerpen, België

Voor onze klant in Berchem kijken we uit naar een credit officer NL/FR.   Als credit officer ben je verantwoordelijk voor het beheren van je eigen klantenportefeuille. Je denkt mee met hen en zorgt ervoor dat elke factuur correct afgehandeld wordt.   Hoe ziet jouw dag eruit? Het beheren van jouw debiteurenportefeuilleTelefonisch en per mail in contact staan met de klantenErvoor zorgen dat de klanten tijdig hun facturen betalenHet zorgvuldig monitoren van hun financiële staatHet opvolgen van de in- en outbound telefonie op een professionele manierHet beantwoorden van de vragen en klachten van de klanten m.b.t. facturen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Payroll officer

Antwerpen, België

Voor onze klant in Antwerpen kijken we uit naar een payroll officer.   We bieden een uitdaging waar je verantwoordelijk bent voor een correcte verwerking van lonen en waar je ondersteuning geeft in her optimaliseren van payroll processen.   Takenpakket: Voorbereiden van loonverwerking en zorgvuldige controle van tijdsregistratie en afwezighedenAdministratieve verwerking van A tot Z van de indiensten alsook uitdienstenBeheren van personeeldossiers, inclusief berekening van verlofrechten en vakantiegeldenUp to date houden van alle relevante personeelsgegevensOndersteuning bij aanvraag en opvolging van sociale documenten, zoals aanvragen voor tijdskrediet en mutatiesBeheren van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsleasing, verzekeringen,..Actieve deelname aan het optimaliseren van de payroll processen
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administration Officer

Antwerp, 2000 Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een administration officer.    Een greep uit het takenpakket: Proactief aanvragen van offertesBeheren van materiaalaanvragenOpvragen en opmaken technische fiches (TF's)Organiseren en onderhouden van archievenVoorbereiden verrekeningenCoördineren van onderaannemersUitvoeren van algemene administratie, inclusief het verkrijgen en opvolgen van vereiste vergunningenNauwgezet bijhouden van contractuele verplichtingenBeheren van documentatie van de site op het Bricsys-platform
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Documentation Officer

Aartselaar, België

Een gloednieuwe kans staat voor de deur! Vivaldis office Antwerpen zoekt een enthousiaste Documentation Officer om het team bij een expeditiekantoor in Aartselaar te versterken. contact opnemen met de rederijen om informatie op te vragen wat betreft afvaarten schepen in samenspraak met de expeditie afdeling en registreren in het intern systeemhet opmaken van feri documenten en landing waivers voor diverse klantenhet ingeven van b/l instructies en opvolgen van originele ocean bills of lading: tijdige betaling van de lokale kosten met rederijen en leveranciers / agenten opvolgen, in de mate van het mogelijke zelfstanding oplossen en indien nodig tijd escaleren bij het expeditie teamhet opmaken van eigen documentatie o.a. HBL in bedrijfseigen softwarehet berekenen van verzekeringspremies, opmaken van certificaten en het goedkeuren van de inkomende verzekeringsfacturen die hiertegenover staanhet tijdig en correct factureren en registreren van uitgaande facturen in de klantensheets Voor bovenstaande taken sta je in rechtstreeks contact met het team van expediteurs, diverse rederijen, agenturen, klanten en dienst leveranciers.   
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administration Officer Finance

Wommelgem, België

Voor onze klant in Wommelgem, kijken we uit naar een administration officer finance, ter versterking van het boekhoudteam.   Je zult een cruciale rol spelen in de ondersteuning van de financiële afdeling. Je taken omvatten: Administratieve opvolging en ondersteuning van de financiële afdelingVerwerken van aankoopfacturen samen met je collega'sZorgen voor tijdige betaling van onze leveranciersBehandelen van herinneringen op leveranciersniveauDeelnemen aan de voorbereiding van de maand- en jaarafsluitingNauw samenwerken met diverse interne en externe partners
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administration Officer

Temse, België

Zoek jij een centrale rol binnen een bruisende bedrijfscultuur? 🎉 Onze klant zoekt een drietalige Administration Officer voor de hoofdkantoor in Temse, die niet alleen hun ontvangstcomité leidt, maar ook een cruciale rol speelt in het stroomlijnen van de communicatie en administratie. Jouw uitdagingen: Receptiebeheer: Je bent het stralende gezicht en de vriendelijke stem voor iedereen die contact opneemt met Cordeel. 📞Talenknobbel: Vloeiend in Nederlands, Frans, en Engels om onze lokale en internationale bezoekers en collega’s professioneel te assisteren. 🌍Communicatie en coördinatie: Effectief beheren van alle inkomende en uitgaande communicatie, waaronder e-mails, post en telefoongesprekken. 📧Vergaderingen orchestreren: Van het boeken van zalen tot het regelen van de perfecte catering, jij zorgt dat alles op rolletjes loopt. 🍽️Informatiebeheer: Je bent verantwoordelijk voor onze infobox en zorgt ervoor dat alle klantenvragen snel en nauwkeurig worden afgehandeld. 📁Optimalisatie van processen: Proactief verbeteringen voorstellen en implementeren om de receptie en klantenservice naar een hoger niveau te tillen. 🔝Klantrelaties: Bouwen en onderhouden van sterke relaties met alle bezoekers en bellers, en zorgen voor een onvergetelijke eerste indruk. 💬  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR officer 4/5 of PT

Waasmunster, België

Voor een betonfabriek te Waasmunster zijn wij op zoek naar een HR medewerker (4/5 of PT) Je staat in voor een correcte loonverwerking van de arbeiders voor onze 2 Vlaamse sites (+/- 100 personen).Je treedt hierbij op als eerste aanspreekpunt voor medewerkers met vragen aangaande diverse HR-aspecten en sociale wetgeving.Je werkt nauw samen met de lokale productieverantwoordelijke inzake de aanwerving van nieuwe collega’s (arbeiders) en de opvolging van het huidige personeelsbestand te Waasmunster.Het spreekt voor zich dat je inzake rekrutering een goede kijk hebt op de diverse instroomkanalen en deze ook lokaal goed onderhoudt. Contacten met scholen, externe partners, aanwezigheid op jobbeurzen, … zijn hierbij dan ook van groot belang.Je zorgt mee voor het onthaal van nieuwkomers en bewaakt mee dat ze de nodige opleidingen genieten om veilig en kwalitatief te kunnen werken.Hiernaast initieer en draag je zorg voor de implementatie en opvolging van diverse HR projecten waarvoor je samenwerkt met de HR Manager.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek & Customer Service Officer

Heist op den Berg

Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.   Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te  te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.   Je zal instaan voor volgende taken:  Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z 
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Learning & Developement Officer

Neder-over-Heembeek, Brussel, België

Missie Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en opvolging van het opleidingsbeleid van het volledige bedrijfs Group. Taken Jij zet jouw schouders onder onze bedrijfseigen ‘Academy’ en je draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van leerbeleid, procedures en initiatieven.Je stelt opleidingsschema’s op waarbij collega’s kunnen genieten van opleidingen en zichzelf verder kunnen ontplooien en je volgt lopende leertrajecten op en stuurt bij waar nodig.Je houdt jezelf ook op de hoogte van de subsidies die beschikbaar zijn voor de paritaire comités en je dient subsidiedossiers in. Je volgt het trainingsbudget nauw op.Je organiseert en optimaliseert onboardingsproces voor nieuwe medewerkers.Jij draagt de verantwoordelijkheid voor de organisatie en opvolging van de periodieke gezondheidsbeoordelingen van onze medewerkers (efficiënte planning, tijdige communicatie,…)Je volgt de reglementering mbt de rij- en rusttijden stipt op.Je werkt nauw samen met de dienst HR aan HR projecten. 
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Telesales Officer

Brussel, Belgique

Voor onze klant in 1090 JETTE, BRUSSEL zijn wij op zoek naar eenTELE ACCOUNT MANAGER | TELESALES OFFICER | ASSISTANT SALES MANAGERBelgische en Europese openbare aanbestedingen.Onze klant, gevestigd in 1090 JETTE, BRUSSEL, biedt ondersteuning bij overheidsopdrachten aan bedrijven en overheden in België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk. Het bedrijf is het grootste platform voor overheidsopdrachten en particuliere projecten in België.**Wat jouw verantwoordelijkheden zijn:**- Je bent de rechterhand van de manager.- Je verkoopt onze dienstverlening rondom het volgen van overheidsopdrachten via de telefoon.- Je realiseert new business en upgrades binnen de huidige klantenkring, en behaalt het gestelde maand- en kwartaal-target.- Je bent verantwoordelijk voor het gehele salesproces, van prospecteren (proactief en met leads), maken van offertes, (her)onderhandelen, closen van de deal, after-care, enz. Klanten uitnodigen voor demo indien nodig.- Je bouwt een relatie/partnership op met je klanten en versterkt het vertrouwen van een klant.- Je werkt zelfstandig, maar ook samen met het sales team, customer care, en de product- en accounts afdeling.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Credit Decision Officer

Bruxelles, Belgique

Pour l'un de nos clients spécialisé dans le crédit à la consommation et les services financiers, Vivaldis Finance est à la recherche d'un(e) Credit Decision Officer.En tant que Credit Decision officer, vos tâches seront les suivantes:  Intégré(e) à une équipe de 15, vous analyserez et déciderez sur les dossiers non traités automatiquement.Après formation, vous prendrez des décisions autonomes sur des crédits dans des limites définies, en équilibrant risque et responsabilité.Vous vérifierez la complétude des dossiers et évaluerez les risques associés.Vous contrôlerez la conformité des documents et effectuerez les vérifications requises.Vous gérerez les appels partenaires pour des décisions instantanées après filtrage par la First Line.
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Customer Service Officer

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.  Als Customer Service Officer: Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Schadebeheer - Claims Officer

Bruxelles, Belgique

Ben jij een gedreven dossierbeheerder met aandacht voor detail en een passie voor de verzekeringssector? Heb jij de wens om deel te worden van een toonaangevend verzekeringsbedrijf? Vivaldis Finance is op zoek naar een Back-Office - Dossierbeheerder voor een verzekeringsmaatschappij, in Brussel. Voltijd, 36 uur per weekLocatie: BrusselVerzekeringssector In de rol van Dossierbeheerder medewerker kom jij te werken bij de afdeling Healthcare en zal je verantwoordelijk zijn voor: Jij bent verantwoordelijk voor de verwerking van nieuwe aansluitingen en het beheer van het dossier van A tot Z.Jij zorgt voor de bijwerking van dossiers na wijzigingen.Jij analyseert de financiële situatie van jouw klanten en biedt opvolging op het gebied van premies en maandelijkse terugbetalingen.Jij ontvangt inkomende aanvragen en analyseert deze om de stappen te plannen.Jij begeleidt jouw klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail en telefonisch.Jij verzorgt het volledige schadedossier van A tot Z.    
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Project management officer

Aarschot, België

Interesse in de wetgeving binnen de beveiligingssector? Ben jij stipt en punctueel?   Voor een specialist in security-oplossingen te Aarschot zijn we op zoek naar een Project management Officer. Hierbij een greep uit jouw takenpakket: Ondersteuning van operationele processen voor projectbeheer.Begeleiden van de financiële audit.Opvolgen van de ISO en VCA en andere kwaliteitsgebonden certifiëringen.Rapporteren aan de Manager Projecten Installatie.    
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Specialist automotive - fleet officer

Turnhout, België

Vivaldis Bedienden is op zoek naar een Specialist automotive - fleet officer met commerciële flair. Waar?  Turnhout Passie voor wagens is belangrijk + voltijds willen werken  Als gepassioneerd specialist binnen de automotive ziet je takenpakket er als volgt uit:  Als spilfiguur tussen klant, bureau en werkplaats ben je verantwoordelijk EN hét aanspreekpunt voor klanten (fleetklanten) Advies en begeleiding tot opmaak offerte EN agendabeheer tot een vlotte aflevering Jij kent de nieuwste modellen, snufjes, technologie en je WIL hier ook dagelijks in bijleren Aansturen werkhuis mbt nazicht en schoonmaak/reiniging wagens + opmaak/verwerking werkordersAdministratieve ondersteuning: (papieren doorsturen, vragen beantwoorden, klanten dossiers en onderhoudscontracten aanmaken, bestellingen, werkfiches maken, opzoeken artikelnummers mbt accessoires, voorraad-stok opvolgen, opmaak lever-bestelbonnen + verwerking, behandelen financieringen...)Telefonie en mailingCommerciële acties VB. beurzen en evenementen, social mediaProspectie schrikt je ook niet afJe adviseert en verkoopt eveneens financiële producten
Technics EmployeesFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Customer relations officer/ administratie- telefonie /helpdesk support bediende met een sterke basis Frans.   Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...  Takenpakket  Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met 10-15 collega'sVeel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans!) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... Doorgroei kans   
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Officer

Heverlee, Leuven, België

Passie voor recruitment? Ook kennis van generalistische HR? Zet jij werknemers op de eerste plaats?   Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden. Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:   Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding;Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media;Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen;Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...;Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking;Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is;Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op;Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer relations officer/ administratie- technical support

Baarle-Hertog, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technical support/ administratie- customer relations.   Waar moet je zijn? Baarle HertogSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie Takenpakket  Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met een team van collega'sGeen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst (aannemen binnenkomende aanvragen, service orders, storingen, ... + analyse en administratieve verwerking) Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... First line support mbt software, applicaties, ...Doorgroei kans   
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Supply Chain Officer

Deinze, België

Voor een bedrijf in Deinze actief in de sector van keuken artikelen, zijn we op zoek naar een Supply chain Officer.   Hoe ziet je dag eruit als Supply chain Officer?     Je combineert ondersteuning in het magazijn zijnde het uitvoeren van verplaatsingen, picks en het verpakken van goederen, met een administratieve ondersteuning van het supply team voor de volgende taken:    Je neemt de outbound mailbox over en overlegt met externe partners zoals transporteurs om vragen van customer service efficiënt te beantwoorden.Je volgt logistieke eisen van de klanten op, bereidt de noden voor het magazijn voor (afprinten etiketten, instructiedocumenten, ....) en geeft de nodige instructies door aan het magazijn.Op basis van een overzicht van verkooporders maak je de nodige picks en verplaatsingen voor het magazijn aan.Je update de rapporten.Het aandeel magazijnierswerk en administratieve ondersteuning wordt ingeschat op respectievelijk 60% en 40%. Afhankelijk van de drukte in het magazijn kan dit aandeel wijzigen, rekening houdend met de werklast van beide taken.Je hebt ervaring of kennis met basis logistieke processen, zoals inbound, de werking van een magazijn en outbound.Je hebt interesse in bedrijfssystemen zoals Microsoft Business Central, en kan hier vlot mee overweg. Je interpreteert de gegevens uit het systeem om vragen van de magazijniers en klantendienst op te lossen.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter