Dossierbeheerder verzekeringen
Linter, België
Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder verzekeringen voor onze klant in Linter. Onze klant is gespecialiseerd in het bank en verzekeringwezen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als dossierbeheerder / verzekeringsmakelaar bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten; Je beheert verzekeringsdossiers van A tot Z; Je vergelijkt offertes van onze verschillende maatschappijen bij nieuwe aanvragen; Je zorgt voor een duidelijk overzicht van de verschillende opties;Je werkt samen met relatiebeheerders en zorgt voor een zo goed mogelijke klantenservice; Je onderzoekt de mogelijke opportuniteiten.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder Verzekeringen (Torhout)
Torhout, België
Vivaldis Finance is samen met een verzekeringskantoor op zoek naar een dossierbeheerder Verzekeringen BOAR.
Een greep uit je takenpakket:
Je staat in voor de administratieve opvolging van verzekeringsdossiers voor particuliere klantenJe maakt polissen op en werk offertes uit, voert wijzigingen door en onderhandelt met de verzekeringsmaatschappijenJe staat klanten te woord bij allerhande vragen en biedt hen professioneel advies aanJe hebt oog en oor voor commerciële opportuniteitenJe bouwt een lange termijnrelatie uit met je klanten en contactpersonen bij maatschappijen
FinanceInsuranceFull-timeFixed contract
Dossierbeheerder verzekeringen
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren verzekeringsmakelaar voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in bedrijfsverzekeringen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als verzekeringsmakelaar / medewerker verzekeringen bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor jouw portefeuille aan bestaande klanten;Je beheert daarbij alle verzekeringsdossiers van A tot Z;Je bekijkt samen met de klant welke verzekeringspolissen het beste bij diens noden past;Je geeft de klanten advies over de verschillende verzekeringstakken;Je werkt voornamelijk vanuit het kantoor in Lummen. Indien de klant het wenst, ga je ter plaatse bij de klant.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder verzekeringen
Diest
Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder verzekeringen voor onze klant in Diest. Onze klant is gespecialiseerd in het bank en verzekeringwezen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als dossierbeheerder / verzekeringsmakelaar bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten; Je beheert verzekeringsdossiers van A tot Z; Je vergelijkt offertes van onze verschillende maatschappijen bij nieuwe aanvragen; Je zorgt voor een duidelijk overzicht van de verschillende opties;Je werkt samen met relatiebeheerders en zorgt voor een zo goed mogelijke klantenservice; Je onderzoekt de mogelijke opportuniteiten.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder verzekeringen
Diest, België
Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder ondernemingen voor een klant in Diest. Onze klant is een verzekeringskantoor.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als dossierbeheerder ondernemingen bestaat uit:
Je bent verantwoordelijke voor verzekeringsdossiers en -projecten van A tot Z; Je stelt polissen op en overlegt deze met de klant; Je adviseert klanten over verschillende verzekeringstakken; Je plant afspreken in met klanten zoals KMO's en ondernemingen; Je volgt de dossiers op; Je beheert een portefeuille met particulieren, zelfstandigen en KMO's.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder verzekeringen
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een relatiebeheerder voor een klant in Hasselt. Onze klant is een verzekeringskantoor.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit:
Je staat in voor de opvolging van verzekeringsdossier; Je stelt offertes op; Je maakt polissen aan; Je update dossiers; Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten; Je beantwoordt vragen van klanten; Je volgt dossiers op; Je geeft advies aan klanten; Je hebt dagelijks contact met verzekeraars.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en commercieel dossierbeheerder verzekeringen
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt.... Bediende verkezekeringen!
Waar? Regio Turnhout, specialisatie: verzekeringen, dossierbeheer, particulier
Als Administratief commercieel adviseur/dossierbeheer, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden:
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klant (particulier)Op termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder - Critical Credit Unit
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Critical Credit Unit.1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBankAls Dossierbeheerder - Critical Credit Unit bestaan uw taken uit: Risico's op de professionele markt volgen, inclusief risicodossiers en onbenutte maar niet-overschreden kredietfaciliteiten beheren.Onderhandelen met tegenpartijen wiens kredietrisico is verslechterd en oplossingen voorstellen aan de Verantwoordelijke van de Afdeling Engagementen, in samenwerking met de relatiebeheerder.Dossiers in de « Critical Credit Unit » of op de Watch List voorbereiden en beheren, en informatie verstrekken aan de « Commission des Masses Risquées ».« Credit reviews » behandelen die het netwerk overschrijden.Jaarlijkse financiële beoordeling uitvoeren met rapporten over « Very High Risk » en « High Risk », en alerts « Graydon » en « Veto/Non Veto » beheren.Dossiers in overschrijding binnen de « Critical Credit Unit » beheren.« Post Mortem » analyses uitvoeren.Volg- en risicolijsten opstellen met de afdeling Data Analytics & Reporting.Dossiers met hypotheekmandaten bestuderen, vooral bij verslechtering van de beoordeling of andere risicocriteria.Wekelijkse « Forbearance »-alerts in het FORB-systeem behandelen en monitoren via Excel-dashboard.
FinanceBankingFull-timeFixed contract
Work at Vivaldis
Office Manager
Brussel, België
Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet.
Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Lydia en Sevy van het kantoor Brussel Interim zoeken nog een collega!
Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben.
Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z…
Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt hem/haar bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op.
…behandel jij alle administratie van Z tot A …
Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.
…en dan ga jij dubbel terug checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen!
De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.
Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden.
Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team.
Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternalServicesFull-timeFixed contract
Dossierbeheerder
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.
Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen
Als Dossierbeheerder zullen uw taken zijn:
Beheren en controleren van dossiers voor medische en technische bijstand (België en buitenland) na een grondige opleiding.Behandelen van inkomende dossiers via e-mail en telefoon, automatisch ontvangen in de agenda's van de afdeling.Controleren of de gevraagde prestaties voldoen aan de contractvoorwaarden.Analyseren en valideren van dossiers bij afwijkingen, met passende maatregelen.Opstellen en opvolgen van facturen voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse partners, terugbetalingen of weigeringen.Klantcontact onderhouden (particulieren en B2B) via e-mail, post en telefoon.Problemen of afwijkingen doorgeven aan coördinatoren en relevante diensten.Proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en doorgeven.Optreden als "problem-solver": oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met betrokken diensten.Sterk analyserend werken, details en nuances van elk dossier detecteren voor tijdige besluitvorming.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Bruxelles, Belgique
De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance.
De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten.
Na analyse van de dossiers en in overeenstemming met de algemene toepassingsvoorwaarden vergoeden of factureren ze B2C- en B2B-klanten.
In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-up (contacten met individuele & B2B-klanten).Contact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon.
We verwachten van onze collega's dat ze :
Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.
OfficeInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Bertem, België
Zet jij de puntjes op de 'i'?
Al een eerste ervaring opgedaan?
Vertrouwd met verzekeringen?
Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Ontdek hier jouw verantwoordelijkheden:
Je ondersteunt jouw commerciële collega's door verzekeringen optimaal in te zetten.Als dossierbeheerder krijg je verzekeringsdossiers toegewezen die je zelf beheert.Je werkt dagelijks met IT-systemen zoals MS Office.Verder ga je georganiseerd en nauwkeurig te werk zodat je niets over het hoofd ziet.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder met ervaring
Heverlee, Leuven, België
Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Leuven, België
Onze klant in Leuven, een boekhoudkantoor, is op zoek naar een dossierbeheerder:
Als dossierbeheerder sta je in voor de opvolging van de klanten.Je verwerkt hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes, ...Je kan zelfstandig dossier behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior dossierbeheerder
Leuven, België
Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy?
Dan is een job als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, noemen we dat hier – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Leuven.
Je nieuwe job in ‘t kort
Jaarrekeningen opmaken, fiscale aangiften voorbereiden (btw, PB, VenB), prognoses van voorafbetalingen maken: we nemen je mee in volledige klantendossiers.Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op. Ze kunnen ook bij jou met hun vragen over fiscale administratie terecht.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ben jij een dossierbeheerder pur sang, met al enkele jaren op de teller?
Vlot in de omgang en cijfergericht?
Dan is een job als ervaren accountant – Senior consultant accountancy & fiscaliteit, noemen we dat hier – iets voor jou. Ons kantoor in Leuven wordt je uitvalsbasis, maar je bezoekt ook klanten in de regio Vlaams-Brabant.
Je nieuwe job in ‘t kort
je bent een echte vertrouwensfiguur voor onze klanten.Je ontfermt je over een uitgebreide portefeuille aan klantendossiers.Je neemt zelf de touwtjes stevig in handen maar werkt actief en efficiënt samen met de junior collega’s op kantoor.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder met firmawagen
Leuven, België
Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?
Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?
Zin in telewerk en glijdende uren?
Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.
Benieuwd naar de inhoud van je job?
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
(Junior) Dossierbeheerder
Leuven, België
Een krak in boekhouding en cijfers?
Zin in afwisseling?
Beschik je over een rijbewijs B?
Een specialist in outsourcing is op zoek naar boekhouders in een ruime regio rond Leuven.
Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je staat in voor de facturatieHet inboeken en verwerken van banken en andere financiële verrichtingen Je helpt mee aan de voorbereiding van de BTW-aangiftesDe voorbereiding van tussentijdse en maandafsluitingenVerder doe je ook de voorbereiding van de jaarrekeningen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder met ervaring
Leuven, België
Ben jij een boekhouder in hart en nieren?
Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen?
Onze klant, gespecialiseerd in outsourcing, is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.
Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.