Jobs

Jobs

36 Jobs found
Urgent

Payroll Officer

Genk, België

Ben jij gepassioneerd door de productiesector en beschik je over gedegen kennis van HR-praktijken? Lees dan zeker verder!   Voor een productiebedrijf met internationale context en gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een ervaren HR payroll officer.   Je taken: Verwerken van de salarisadministratie voor alle werknemers, inclusief personeel op uurbasis, in loondienst en in opdracht.Verzamelen, controleren en invoeren van gegevens over tijd en aanwezigheid van werknemers.Berekenen van lonen, inhoudingen en belastingen volgens de geldende wetten en het beleid.Nauwkeurige personeelsdossiers bijhouden, inclusief persoonlijke gegevens, inhoudingen op belastingen en inhoudingen op uitkeringen.Algemene personeelsadministratie (contract, voordelen, verlofbeheer, arbeidsongevallen, medische keuringen, controlearts, documentatie, training etc.)Loonaanpassingen verwerken, zoals loon met terugwerkende kracht, bonussen en inhoudingen.Loonstrookjes en andere loongerelateerde documenten voorbereiden en verspreiden.Ervoor zorgen dat alle federale, staats- en lokale loonvoorschriften worden nageleefd.Vragen van werknemers met betrekking tot salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden beantwoorden.Salarissoftware gebruiken om salarisgegevens efficiënt te verwerken.Maandelijkse rapportage, zoals salarisadministratie-/aanwezigheidsrapportenHet loonautomatiseringsproject volgenVertrouwelijkheid van de salarisgegevens van werknemers waarborgen.Back-up voor de HR Officer & HR AdministratorRechtstreeks rapporteren aan de General Support Director
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Credit Officer NL/FR

Berchem, Antwerpen, België

Voor onze klant in Berchem kijken we uit naar een credit officer NL/FR.   Als credit officer ben je verantwoordelijk voor het beheren van je eigen klantenportefeuille. Je denkt mee met hen en zorgt ervoor dat elke factuur correct afgehandeld wordt.   Hoe ziet jouw dag eruit? Het beheren van jouw debiteurenportefeuilleTelefonisch en per mail in contact staan met de klantenErvoor zorgen dat de klanten tijdig hun facturen betalenHet zorgvuldig monitoren van hun financiële staatHet opvolgen van de in- en outbound telefonie op een professionele manierHet beantwoorden van de vragen en klachten van de klanten m.b.t. facturen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Customer Service Officer

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.  Als Customer Service Officer: Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder - Critical Credit Unit

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Critical Credit Unit.1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBankAls Dossierbeheerder - Critical Credit Unit bestaan uw taken uit: Risico's op de professionele markt volgen, inclusief risicodossiers en onbenutte maar niet-overschreden kredietfaciliteiten beheren.Onderhandelen met tegenpartijen wiens kredietrisico is verslechterd en oplossingen voorstellen aan de Verantwoordelijke van de Afdeling Engagementen, in samenwerking met de relatiebeheerder.Dossiers in de « Critical Credit Unit » of op de Watch List voorbereiden en beheren, en informatie verstrekken aan de « Commission des Masses Risquées ».« Credit reviews » behandelen die het netwerk overschrijden.Jaarlijkse financiële beoordeling uitvoeren met rapporten over « Very High Risk » en « High Risk », en alerts « Graydon » en « Veto/Non Veto » beheren.Dossiers in overschrijding binnen de « Critical Credit Unit » beheren.« Post Mortem » analyses uitvoeren.Volg- en risicolijsten opstellen met de afdeling Data Analytics & Reporting.Dossiers met hypotheekmandaten bestuderen, vooral bij verslechtering van de beoordeling of andere risicocriteria.Wekelijkse « Forbearance »-alerts in het FORB-systeem behandelen en monitoren via Excel-dashboard.
FinanceBankingFull-timeFixed contract

Schadebeheer - Claims Officer

Bruxelles, Belgique

Ben jij een gedreven dossierbeheerder met aandacht voor detail en een passie voor de verzekeringssector? Heb jij de wens om deel te worden van een toonaangevend verzekeringsbedrijf? Vivaldis Finance is op zoek naar een Back-Office - Dossierbeheerder voor een verzekeringsmaatschappij, in Brussel. Voltijd, 36 uur per weekLocatie: BrusselVerzekeringssector In de rol van Dossierbeheerder medewerker kom jij te werken bij de afdeling Healthcare en zal je verantwoordelijk zijn voor: Jij bent verantwoordelijk voor de verwerking van nieuwe aansluitingen en het beheer van het dossier van A tot Z.Jij zorgt voor de bijwerking van dossiers na wijzigingen.Jij analyseert de financiële situatie van jouw klanten en biedt opvolging op het gebied van premies en maandelijkse terugbetalingen.Jij ontvangt inkomende aanvragen en analyseert deze om de stappen te plannen.Jij begeleidt jouw klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail en telefonisch.Jij verzorgt het volledige schadedossier van A tot Z.    
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Telesales Officer

Brussel, Belgique

Voor onze klant in 1090 JETTE, BRUSSEL zijn wij op zoek naar eenTELE ACCOUNT MANAGER | TELESALES OFFICER | ASSISTANT SALES MANAGERBelgische en Europese openbare aanbestedingen.Onze klant, gevestigd in 1090 JETTE, BRUSSEL, biedt ondersteuning bij overheidsopdrachten aan bedrijven en overheden in België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk. Het bedrijf is het grootste platform voor overheidsopdrachten en particuliere projecten in België.**Wat jouw verantwoordelijkheden zijn:**- Je bent de rechterhand van de manager.- Je verkoopt onze dienstverlening rondom het volgen van overheidsopdrachten via de telefoon.- Je realiseert new business en upgrades binnen de huidige klantenkring, en behaalt het gestelde maand- en kwartaal-target.- Je bent verantwoordelijk voor het gehele salesproces, van prospecteren (proactief en met leads), maken van offertes, (her)onderhandelen, closen van de deal, after-care, enz. Klanten uitnodigen voor demo indien nodig.- Je bouwt een relatie/partnership op met je klanten en versterkt het vertrouwen van een klant.- Je werkt zelfstandig, maar ook samen met het sales team, customer care, en de product- en accounts afdeling.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Learning & Developement Officer

Neder-over-Heembeek, Brussel, België

Missie Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en opvolging van het opleidingsbeleid van het volledige bedrijfs Group. Taken Jij zet jouw schouders onder onze bedrijfseigen ‘Academy’ en je draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van leerbeleid, procedures en initiatieven.Je stelt opleidingsschema’s op waarbij collega’s kunnen genieten van opleidingen en zichzelf verder kunnen ontplooien en je volgt lopende leertrajecten op en stuurt bij waar nodig.Je houdt jezelf ook op de hoogte van de subsidies die beschikbaar zijn voor de paritaire comités en je dient subsidiedossiers in. Je volgt het trainingsbudget nauw op.Je organiseert en optimaliseert onboardingsproces voor nieuwe medewerkers.Jij draagt de verantwoordelijkheid voor de organisatie en opvolging van de periodieke gezondheidsbeoordelingen van onze medewerkers (efficiënte planning, tijdige communicatie,…)Je volgt de reglementering mbt de rij- en rusttijden stipt op.Je werkt nauw samen met de dienst HR aan HR projecten. 
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Officer

Heverlee, Leuven, België

Passie voor recruitment? Ook kennis van generalistische HR? Zet jij werknemers op de eerste plaats?   Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden. Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:   Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding;Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media;Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen;Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...;Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking;Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is;Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op;Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Documentation Officer

Aartselaar, België

Een gloednieuwe kans staat voor de deur! Vivaldis office Antwerpen zoekt een enthousiaste Documentation Officer om het team bij een expeditiekantoor in Aartselaar te versterken. contact opnemen met de rederijen om informatie op te vragen wat betreft afvaarten schepen in samenspraak met de expeditie afdeling en registreren in het intern systeemhet opmaken van feri documenten en landing waivers voor diverse klantenhet ingeven van b/l instructies en opvolgen van originele ocean bills of lading: tijdige betaling van de lokale kosten met rederijen en leveranciers / agenten opvolgen, in de mate van het mogelijke zelfstanding oplossen en indien nodig tijd escaleren bij het expeditie teamhet opmaken van eigen documentatie o.a. HBL in bedrijfseigen softwarehet berekenen van verzekeringspremies, opmaken van certificaten en het goedkeuren van de inkomende verzekeringsfacturen die hiertegenover staanhet tijdig en correct factureren en registreren van uitgaande facturen in de klantensheets Voor bovenstaande taken sta je in rechtstreeks contact met het team van expediteurs, diverse rederijen, agenturen, klanten en dienst leveranciers.   
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administration Officer

Temse, België

Zoek jij een centrale rol binnen een bruisende bedrijfscultuur? 🎉 Onze klant zoekt een drietalige Administration Officer voor de hoofdkantoor in Temse, die niet alleen hun ontvangstcomité leidt, maar ook een cruciale rol speelt in het stroomlijnen van de communicatie en administratie. Jouw uitdagingen: Receptiebeheer: Je bent het stralende gezicht en de vriendelijke stem voor iedereen die contact opneemt met Cordeel. 📞Talenknobbel: Vloeiend in Nederlands, Frans, en Engels om onze lokale en internationale bezoekers en collega’s professioneel te assisteren. 🌍Communicatie en coördinatie: Effectief beheren van alle inkomende en uitgaande communicatie, waaronder e-mails, post en telefoongesprekken. 📧Vergaderingen orchestreren: Van het boeken van zalen tot het regelen van de perfecte catering, jij zorgt dat alles op rolletjes loopt. 🍽️Informatiebeheer: Je bent verantwoordelijk voor onze infobox en zorgt ervoor dat alle klantenvragen snel en nauwkeurig worden afgehandeld. 📁Optimalisatie van processen: Proactief verbeteringen voorstellen en implementeren om de receptie en klantenservice naar een hoger niveau te tillen. 🔝Klantrelaties: Bouwen en onderhouden van sterke relaties met alle bezoekers en bellers, en zorgen voor een onvergetelijke eerste indruk. 💬  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR officer 4/5 of PT

Waasmunster, België

Voor een betonfabriek te Waasmunster zijn wij op zoek naar een HR medewerker (4/5 of PT) Je staat in voor een correcte loonverwerking van de arbeiders voor onze 2 Vlaamse sites (+/- 100 personen).Je treedt hierbij op als eerste aanspreekpunt voor medewerkers met vragen aangaande diverse HR-aspecten en sociale wetgeving.Je werkt nauw samen met de lokale productieverantwoordelijke inzake de aanwerving van nieuwe collega’s (arbeiders) en de opvolging van het huidige personeelsbestand te Waasmunster.Het spreekt voor zich dat je inzake rekrutering een goede kijk hebt op de diverse instroomkanalen en deze ook lokaal goed onderhoudt. Contacten met scholen, externe partners, aanwezigheid op jobbeurzen, … zijn hierbij dan ook van groot belang.Je zorgt mee voor het onthaal van nieuwkomers en bewaakt mee dat ze de nodige opleidingen genieten om veilig en kwalitatief te kunnen werken.Hiernaast initieer en draag je zorg voor de implementatie en opvolging van diverse HR projecten waarvoor je samenwerkt met de HR Manager.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Payroll officer

Antwerpen, België

Voor onze klant in Antwerpen kijken we uit naar een payroll officer.   We bieden een uitdaging waar je verantwoordelijk bent voor een correcte verwerking van lonen en waar je ondersteuning geeft in her optimaliseren van payroll processen.   Takenpakket: Voorbereiden van loonverwerking en zorgvuldige controle van tijdsregistratie en afwezighedenAdministratieve verwerking van A tot Z van de indiensten alsook uitdienstenBeheren van personeeldossiers, inclusief berekening van verlofrechten en vakantiegeldenUp to date houden van alle relevante personeelsgegevensOndersteuning bij aanvraag en opvolging van sociale documenten, zoals aanvragen voor tijdskrediet en mutatiesBeheren van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsleasing, verzekeringen,..Actieve deelname aan het optimaliseren van de payroll processen
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek & Customer Service Officer

Heist op den Berg

Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.   Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te  te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.   Je zal instaan voor volgende taken:  Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z 
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Project management officer

Aarschot, België

Interesse in de wetgeving binnen de beveiligingssector? Ben jij stipt en punctueel?   Voor een specialist in security-oplossingen te Aarschot zijn we op zoek naar een Project management Officer. Hierbij een greep uit jouw takenpakket: Ondersteuning van operationele processen voor projectbeheer.Begeleiden van de financiële audit.Opvolgen van de ISO en VCA en andere kwaliteitsgebonden certifiëringen.Rapporteren aan de Manager Projecten Installatie.    
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Price Quotation Officer

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant, gelegen op de Noorderlaan in 2030 Antwerpen, zijn we op zoek naar een price quotation officer.   Onze klant is een staalproducent. Ze zijn gespecialiseerd in het behandelen van staal bij maritieme transporten en aanverwante diensten.   Jouw hoofdtaken: dagelijks opmaken van spotoffertes en contract negotiatie (contact met subcontractors en interne klanten)onderhandelen en sluiten van dealsbedenken van innovatieve manieren om de positie te versterken en nieuwe kansen te benuttenonderhouden van nauw contact met externe partners, interne teams om synergieën te creëren in onze supply chain
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administration Officer

Antwerp, 2000 Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een administration officer.    Een greep uit het takenpakket: Proactief aanvragen van offertesBeheren van materiaalaanvragenOpvragen en opmaken technische fiches (TF's)Organiseren en onderhouden van archievenVoorbereiden verrekeningenCoördineren van onderaannemersUitvoeren van algemene administratie, inclusief het verkrijgen en opvolgen van vereiste vergunningenNauwgezet bijhouden van contractuele verplichtingenBeheren van documentatie van de site op het Bricsys-platform
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administration Officer Finance

Wommelgem, België

Voor onze klant in Wommelgem, kijken we uit naar een administration officer finance, ter versterking van het boekhoudteam.   Je zult een cruciale rol spelen in de ondersteuning van de financiële afdeling. Je taken omvatten: Administratieve opvolging en ondersteuning van de financiële afdelingVerwerken van aankoopfacturen samen met je collega'sZorgen voor tijdige betaling van onze leveranciersBehandelen van herinneringen op leveranciersniveauDeelnemen aan de voorbereiding van de maand- en jaarafsluitingNauw samenwerken met diverse interne en externe partners
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Supply Chain Officer

Deinze, België

Voor een bedrijf in Deinze actief in de sector van keuken artikelen, zijn we op zoek naar een Supply chain Officer.   Hoe ziet je dag eruit als Supply chain Officer?     Je combineert ondersteuning in het magazijn zijnde het uitvoeren van verplaatsingen, picks en het verpakken van goederen, met een administratieve ondersteuning van het supply team voor de volgende taken:    Je neemt de outbound mailbox over en overlegt met externe partners zoals transporteurs om vragen van customer service efficiënt te beantwoorden.Je volgt logistieke eisen van de klanten op, bereidt de noden voor het magazijn voor (afprinten etiketten, instructiedocumenten, ....) en geeft de nodige instructies door aan het magazijn.Op basis van een overzicht van verkooporders maak je de nodige picks en verplaatsingen voor het magazijn aan.Je update de rapporten.Het aandeel magazijnierswerk en administratieve ondersteuning wordt ingeschat op respectievelijk 60% en 40%. Afhankelijk van de drukte in het magazijn kan dit aandeel wijzigen, rekening houdend met de werklast van beide taken.Je hebt ervaring of kennis met basis logistieke processen, zoals inbound, de werking van een magazijn en outbound.Je hebt interesse in bedrijfssystemen zoals Microsoft Business Central, en kan hier vlot mee overweg. Je interpreteert de gegevens uit het systeem om vragen van de magazijniers en klantendienst op te lossen.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Facility Officer

Nevele, Deinze, België

Voor een groot instituut in de biotechnologie zijn we op zoek naar een faciliteitencoördinator. Voor hun site met 3.500 vierkante meter serreoppervlakte en laboruimtes, zoeken ze een 'hands on' profiel die storingen zo snel mogelijk kan detecteren en oplossen. Heb jij ervaring en ben je technisch aangelegd? Kan jij je met de wagen naar Nevele verplaatsen? Dan is dit misschien dé job voor jou!   Wat is jouw takenpakket? Je bent een handige harryJe voert preventief en curatief onderhoud uit aan infrastructuur en technische installatiesJe waakt over de optimale werking van elektrische installaties, watertechnieken en HVACJe denkt mee na over de verbeterings- of investeringsprojectenJe bouwt een netwerk van technische contractors uit en volgt die op
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

QA Officer

Bree, België

Voor onze klant te Bree (sector productie / voeding) zijn we op zoek naar een QA officer   Welke taken ga je uitvoeren in deze functie:   Je bent verantwoordelijk voor het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de producten, vanaf grondstof tot eindproduct. Dit omvat de ontwikkeling, implementatie en onderhoud van het kwaliteitssysteem van de plant.Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en evaluatie van het kwaliteitsbeleid. Strategische doelstellingen vertaal je in concrete (jaar)actieplannen, in afstemming met het plant managementteam.Je leidt relevante stakeholders op en enthousiasmeert hen om een cultuur van voedselveiligheid te bevorderen. Dit in alle lagen van de organisatie.Je evalueert en monitort de naleving van het kwaliteitsbeleid en -procedures in de organisatie.Je zal instaan voor het identificeren en bespreken van knelpunten/trends, mede in het licht van veranderende eisen en normen.Je communiceert met klanten in verband met kwaliteitskwesties en verbeteringsplannen.Je plant, begeleidt en coördineert interne audits alsook audits bij leveranciers. Na afronding zorg je er mee voor dat er gepaste acties genomen worden.Je draagt mee zorg voor het behalen van certificeringen.Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren en opstellen van risicoanalyses en risicobeheersmaatregelen.Je coacht de medewerkers van jouw team om hun competenties en vaardigheden optimaal te benutten. Je staat in de voor de opvolging van prestaties, evaluaties en hun ondersteuning.Je onderzoekt klachten m.b.t. kwaliteit en neemt gepaste acties.Je volgt de tendensen in je vakgebied en deelt de opgedane kennis met je collega’s
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter