Jobs

Jobs

30 Jobs found
Urgent

Talent Learning Officer

Bruxelles

Voor een van onze klanten in de verzekeringssector zijn wij op zoek naar een Talent Learning Officer in Brussel. Als Talent Learning Officer, zullen uw taken de volgende zijn: Samenwerken met de HR Business Partners om opleidingsbehoeften te identificeren en passende oplossingen voor te stellen.Beheren en opvolgen van interne en externe opleidingen, en coördineren van projecten voor de ontwikkeling van vaardigheden en carrières.Bijdragen aan leerinitiatieven (e-learning, workshops, mentoring) en het optimaliseren van het opleidingsbudget.Aantrekkelijke vacatures opstellen en verspreiden (NL-FR) en proactief op zoek gaan naar kandidaten.Deelname aan het verbeteren van HR-processen (werving, opleiding, talentbeheer) en opvolgen van de bijbehorende KPIs.Begeleiden van initiatieven die interne mobiliteit en talentontwikkeling bevorderen.De preselectie van kandidaten verzorgen (telefonische screenings, interviews, opvolging van sollicitaties)
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Buyer - Purchasing Officer

BRAINE-L'ALLEUD

Buyer / Purchasing Officer (NL/ENG) Vivaldis Officer recherche un Buyer / Purchasing Officer pour l’un de ses clients, un acteur majeur dans le secteur des matériaux de construction, leader dans la production de ciment. Situé à Braine-l'Alleud   Responsabilités : Développer et enrichir le réseau de fournisseurs, assurer leur prévision et leur sélection.Négocier des contrats-cadres et garantir des conditions compétitives.S'assurer que les processus d'achats sont conformes aux normes internes et que tous les documents nécessaires sont en ordre.Promouvoir les accords-cadres auprès de la direction locale et soutenir la mise en œuvre et le suivi des politiques d'achats.Identifier et gérer les risques liés aux relations fournisseurs.Assurer un reporting efficace sur les initiatives locales et groupées, ainsi que les économies réalisées.Evaluer et améliorer la performance des fournisseurs et les processus d'achats en continu.  
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

L&D officer

Oudsbergen

Vivaldis Office is op zoek naar een learning en development coördinator voor onze klant in Oudsbergen. Onze klant is gespecialiseerd in de bouw.   Jouw takenpakket als learning en development coördinator bestaat uit: Onderhouden en uitwerken van digitale leertrajecten;Samenwerken met collega’s en externe specialisten om content van hoge kwaliteit te ontwikkelen;Leermodules en coördineert beeld- en video-opnames beheren;Processen plannen;Teamleden en partners inspireren om actief bij te dragen aan het platform en ervan te leren;Verbeteren van het leerplatform om de ervaring voor gebruikers te optimaliseren.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Credit Decision Officer

BRUSSEL

Voor een dynamische klant, een expert in consumentenkredieten in Brussel, zijn wij op zoek naar een enthousiaste Credit Decision Officer! In deze rol krijg je de kans om: Kredietdossiers die niet automatisch verwerkt kunnen worden, te analyseren en weloverwogen beslissingen te nemen binnen een team van 15 medewerkers.Zelfstandige beslissingen te nemen na training, binnen een bepaald bedrag en risiconiveau, waarbij je altijd een goede balans vindt tussen risico en verantwoordelijkheid.De volledigheid van kredietdossiers te controleren en ervoor te zorgen dat alles volgens de regels verloopt.De risico’s van de kredietverlening grondig te beoordelen om weloverwogen keuzes te maken.Documenten op conformiteit te controleren en de nodige wettelijke controles uit te voeren.Een nauwkeurige opvolging van de dossiers te garanderen om een vlotte werking te verzekeren.Samen te werken met verschillende afdelingen en indien nodig partners te ondersteunen met onmiddellijke beslissingen na de filter door de First Line.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Credit Officer NL/FR

Berchem, Antwerpen, België

Voor onze klant in Berchem kijken we uit naar een credit officer NL/FR.   Als credit officer ben je verantwoordelijk voor het beheren van je eigen klantenportefeuille. Je denkt mee met hen en zorgt ervoor dat elke factuur correct afgehandeld wordt.   Hoe ziet jouw dag eruit? Het beheren van jouw debiteurenportefeuilleTelefonisch en per mail in contact staan met de klantenErvoor zorgen dat de klanten tijdig hun facturen betalenHet zorgvuldig monitoren van hun financiële staatHet opvolgen van de in- en outbound telefonie op een professionele manierHet beantwoorden van de vragen en klachten van de klanten m.b.t. facturen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Credit Officer

Antwerpen

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Credit Officer.   Functieomschrijving: Beheren van de debiteurenportefeuille.Telefonisch en per e-mail communiceren met klanten.Zorgen voor tijdige betaling van facturen door klanten.Nauwkeurig monitoren van de financiële status van klanten.Professioneel opvolgen van in- en outbound telefonie.Beantwoorden van vragen en klachten van klanten met betrekking tot facturen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistance Officer - Front Office

Bruxelles, Belgique

Pour l'un de nos clients dans le secteur des assurances, nous recherchons un(e) Assistance Officer - Front Office. Type de contrat : Intérim avec possibilité de CDILieu : 1000 BruxellesSecteur : Assurances En tant qu'Assistance Officer - Front Office, tes missions seront les suivantes : Être le premier point de contact pour les clients appelant depuis la Belgique et l'étranger.Répondre aux appels entrants des clients B2B et B2C, et leur apporter conseil et soutien.Collecter toutes les informations concernant la panne du client (problèmes techniques ou médicaux).Vérifier si l'incident est couvert par le contrat du client et valider les éventuelles exclusions.Évaluer les besoins du client avec empathie et des compétences d'écoute active.Transmettre les dossiers aux équipes Back Office pour traitement et coordination.Réagir rapidement et efficacement aux demandes des clients B2B et B2C.Collaborer avec les équipes internes pour garantir une solution rapide aux problèmes des clients.  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Complaint Officer

Bruxelles

Voor een van onze klanten in de verzekeringssector, gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Complaint Officer. Als Complaint Officer zullen uw taken de volgende zijn: U bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, luistert naar hun zorgen en documenteert klachten nauwkeurig.U analyseert klachten om oorzaken en trends te identificeren en helpt preventieve oplossingen te ontwikkelen.U werkt samen met interne afdelingen om klachten efficiënt en klantgericht op te lossen.U neemt de nodige maatregelen om problemen op te lossen en klanttevredenheid te garanderen.U houdt klanten op de hoogte van de voortgang en biedt duidelijke oplossingen met realistische termijnen.U trekt conclusies en informeert de juiste diensten voor een actieplan.U denkt proactief mee en stelt verbeteringen voor om de klanttevredenheid te verhogen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Officer

BRUSSEL

Voor een van onze klanten, gespecialiseerd in consumentenkredieten in Brussel, zijn wij op zoek naar een Customer Service Officer. Als Customer Service Officer bestaan je taken uit: Fungeren als eerste contactpersoon voor klanten via telefoon, e-mail en chat.Behandelen van klantvragen over kredietkaarten, persoonlijke leningen en gerelateerde verzekeringen.Zorgen voor een snelle en professionele klantenservice van hoge kwaliteit.Aanbieden van producten en diensten om klantrelaties te versterken.Ondersteunen van de afdeling bij administratieve taken.Proactief oplossingen zoeken die aansluiten bij de behoeften van de klant.Werken met verschillende kredietproducten en een gevarieerde set aan taken.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Officer

Bruxelles

Gelegen op de Louizalaan in Brussel, is onze klant gespecialiseerd in klantenrelatiebeheer voor een gerenommeerde bank. Ze bieden gepersonaliseerde en kwaliteitsvolle oplossingen om in de behoeften van hun klanten te voorzien, met een professionele service en een optimale klantbeleving. Jouw missie: Het belangrijkste aanspreekpunt voor klanten zijn: hun aanvragen beantwoorden via telefoon, e-mail of chat.Je talenkennis benutten om duidelijke communicatie te garanderen en klantbezwaren effectief op te lossen.Sterke relaties opbouwen met klanten door middel van een kwalitatieve service en aandachtige luisterhouding.Samenwerken met het team om best practices te delen en oplossingen te vinden voor de verschillende uitdagingen die zich voordoen. Kom deel uitmaken van een dynamisch team en lever een klantgerichte service van hoge kwaliteit!
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales & Procurement Officer

BRAINE-L'ALLEUD

Sales Assistant - Officer (NL/FR/ENG) Vivaldis Office is op zoek naar een Sales Assistant - Officer voor een van haar klanten, een toonaangevende speler in de industriële sector. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie van verkoopactiviteiten en de communicatie tussen verschillende afdelingen. We zoeken een communicatief sterk, gestructureerd en analytisch persoon.   REGIO: Braine l'Alleud - 1420  Als Sales Officer ben je verantwoordelijke voor: Projectbeheer: Coördineren en opvolgen van specifieke projecten in samenwerking met de Sales Director.Voorbereiding van rapporten en analyses: Opstellen van presentaties en opvolgen van commerciële prestaties met Excel en PowerPoint.Interne en externe communicatie: Zorgen voor een vlotte informatie-uitwisseling tussen afdelingen en externe partners.Supply Chain: Ondersteunen van de supply chain en zorgen voor een vlotte werking tijdens drukke periodes.Marketing: Faciliteren van de samenwerking tussen productie, productmarketing en sales.Administratieve ondersteuning: Beheren van agenda’s, organiseren van vergaderingen en reizen, en efficiënt afhandelen van dagelijkse operationele taken.Beheer van commerciële gegevens: Up-to-date houden van klantendatabases en CRM-systemen.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Logistiek & Customer Service Officer

Heist op den Berg

Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.   Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te  te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.   Je zal instaan voor volgende taken:  Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z 
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Supply chain officer

Zwijndrecht, België

Een bedrijf gevestigd in 2070📍 dat specialiseert in het produceren en installeren van vlamwerende podiumdoeken en ophangsystemen. is nog opzoek naar een Supply Chain Officer 📦   Jouw takenpakket⬇️   Je neemt de leiding over processen 💪Je communiceert verbaal en schriftelijk. 💬 📝
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Wellbeing Officer

Verrebroek, Beveren, België

Voor een bedrijf gevestigd in 9130, Verrebroek📍 die actief is in stellingbouw, isolatie, schilderwerken, etc.. zijn we nog op zoek naar een Wellbeing Officer.   Jouw takenpakket ⬇️   Aanspreekpunt voor ziektemeldingenBeheer van kort en lang verzuim, inclusief opvolgen van verlengingen.Verzorgen van administratieve taken, zoals het sturen van controledokters en het opstellen van verslagen.Analyseren van data en opmaken van rapportagesToewijzen en opvolgen van peter- en meterschappen binnen de organisatie.Opmaken van presentaties ter ondersteuning van welzijnsinitiatieven.Actieve deelname aan projecten rond welzijnJe brengt verslag uit aan je leidinggevende
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

IT Officer

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant, actief in de logistieke sector te Zeebrugge, zijn we op zoek naar een IT Development Officer. In deze functie stel je de technische projectplannen van de jou toegewezen IT-projecten op, beheer je ze, volg je ze op en rapporteer je hierover.   Een greep uit je takenpakket: Je beheert de core-systemen en je draagt bij tot de realisatie en implementatie van het systeem.Je stelt technische specificaties op en toets deze af met de IT-managerJe begeleidt de implementatieJe leidt gebruikers op.Je volgt efficiëntie naar capaciteit en budget.Je brengt applicatiemogelijkheden in kaart, analyseert ze en evalueert de componenten.Wekelijks rapporteer je aan het IT-departement.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Work at Vivaldis
Vivaldis Interim

Sales Officer

Genk, België

Start een nieuwe uitdaging bij Vivaldis Payroll, onderdeel van de Vivaldis Groep. We zijn zo succesvol dat we op zoek zijn naar een nieuwe teamgenoot om met ons mee te doen!   Vivaldis Payroll is een efficiënt self service platform voor flexibele payrollcontracten. Het is een innovatieve digitale tool die bedrijven helpt bij het eenvoudig opstellen en verlengen van flexibele (interim)contracten en dat 24/7! En het beste is, wij nemen de administratie voor onze rekening!   Als Sales Officer ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Je gaat actief prospecteren naar nieuwe klanten en je bouwt aan een lange termijnrelatie met je klant. Je geeft advies en deelt je kennis over onze applicatie contract tool en het Vivaldis Payroll platform.   Jouw taken omvatten onder andere: Actieve klantenwerving en klantenbeheer.Het helpen van klanten en het delen van je kennis over de Viva+ app en de website.Het fungeren als aanspreekpunt binnen Vivaldis Interim en Vivaldis Construct om collega's te informeren over Vivaldis Payroll en hen en hun klanten te begeleiden bij het gebruik van het digitale platform.Het geven van advies en het delen van je kennis over het platform, sociale wetgeving, preventie, en meer.Het fungeren als contactpersoon voor vier partijen: klant-bedrijven, uitzendkrachten, collega's binnen Vivaldis kantoren en bepaalde diensten van het hoofdkantoor.
InternalServicesFull-timeFixed contract

Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Customer relations officer/ administratie- telefonie /helpdesk support Sterke basis frans!    Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...  Takenpakket  Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met 10-15 collega'sVeel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... Doorgroei kans   
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Teamlead-Coördinatie Customer relations afdeling/helpdesk/admin (NED/FRA) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...  Takenpakket    Coördinatie team Customer service/ helpdesk! Komt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging /coördinatie en begeleiding. Verder steek je zelf ook de handen uit de mouwen.Veel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Werkverdeling/ coaching aanspreekpunt bij vragen van je collega'sAnalyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer service. SPOC bij moeilijkere dossiersBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ...     
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technical service medewerker/ aftersales - elektrisch talent.   Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, batterijsystemen...  Takenpakket  Van zodra een project verkocht is kom jij in actie- aftersalesBeantwoorden vragen van klanten mbt elektrotechniek, laadpalen, ... + begeleiding/advies/onboardingOndersteuning collega's bij Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen, klantcontracten beheren + toezien op naleving ervanKlachtenbehandeling + klantenbindingBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: follow-ups bij klanten, voorraad en bestellingen opvolgen voor onderdelen + coördinatie hiervan    
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Officer

KNOKKE-HEIST

Voor onze klant in Knokke, zijn we op zoek naar een HR-medewerker.   Hoe ziet je takenpakket eruit?   Administratie en procedures bij in en uit dienst treding (contracten, policy’s, simulaties,bedrijfskledij, ..).Updaten van de gegevens op het platform van het sociaal secretariaat.Maandelijkse loon verwerking (doorsturen naar het sociaal secretariaat)Controle tikkingen techniekers (dienen voor loon verwerking) .Nauw contact met sociaal secretariaat (vragen van medewerkers, wetgeving, gebruik platform,..)Uitwerken van loonstructuurOptimaliseren van onze voordelen alle aard om ons attractiever te maken in de markt bij aanwervingWanneer de nood er plots is : uitwerken Syndicale delegatie/CPBW/OndernemingsraadVoorstellen en stimuleren/ Opvolging en registratie opleidingen van en voor de medewerkersOrganiseren opleidingen in samenspraak met verantwoordelijke, planning,..Voorbereiding evolutiegesprekken per medewerkerTeamevents voorstellenOpvolgen mailbox...
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!