Urgent
Receptionist(e) verzekeringen
Sint-Job-in-'t-Goor, Brecht, België
Interesse om te werken in verzekeringen als onthaalbediende? Lees dan zeker verder....
Je bent het gezicht van een modern kantoorEerste aanspreekpunt voor klantenVerwelkomen van klanten en helpt klanten verder met hun vragen en stuur door naar de juiste relatiebeheerderDaarnaast ondersteun je het team met administratieve takenBellen in opdracht van relatiebeheerders bijv over beleggingen
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaalmedewerker / administratief bediende voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een garage, gespecialiseerd in een A-merk.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als onthaalmedewerker / administratief bediende bestaat uit:
Je verwelkomt de klanten aan het onthaal op een warme en professionele manier;Je helpt klanten verder bij vragen aan het onthaal, telefonisch en per mail;Je verstuurt de facturen per mail;Je beheert de mailbox van de chauffeurs en regelt de transporten;Je vraagt bestelbonnen op;Je sorteert de post;Tot slot ondersteun je de collega's administratief waar nodig.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker financiële sector
Merksem, Antwerpen, België
Voor een bank en verzekering kantoor te Merksem zijn wij opzoek naar een Onthaalbediende (onmiddellijk vast contract geen interim contract)!
Je staat in voor het eerstelijns contact met de klantenJe doet het onthaalJe zal klanten telefonisch en per mail te woord staanJe zal ook instaan voor het schadebeheer, opmaken van offertes etc.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Onthaalmedewerker
Merelbeke, België
Voor een groot sanitair bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker voor de showroom. Heb jij ervaring als onthaalmedewerker? Heb jij een natuurlijke flair en help je graag mensen? Spreek je uitstekend Nederlands?
Dan is dit misschien dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Je ontvangt de klanten met een glimlach en zorgt voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid in de showroom.Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch beheer in onze showroom en het agendabeheer.Je ondersteunt de adviseur-verkopers bij de uitvoering van administratieve taken en zorgt ervoor dat de technische fiches op punt staan.....
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker automotive
Ekeren, Antwerpen, België
Voor een garage in Ekeren, zijn wij op zoek naar een Onthaalmedewerker.
De receptie maakt deel uit van de service/naverkoop.
Samen met je collega's zorg je voor volgende receptietaken:
Je bent het gezicht en de stem van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken.Je bent het eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop en je gaat klanten adviseren en begeleiden.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot de juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst onze klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Je beantwoordt telefonische oproepen op een klantvriendelijke manier.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalbediende
Ieper, België
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een onthaalbediende/ loketbediende die Hands on is.
Je staat in voor de administratieve handeling van certificaten & documentenJe bent verantwoordelijk voor telefonie & mailverkeerJe helpt de klanten met het kiezen van juiste programmaFysieke taken schrikken je niet af, je helpt af en toe een handje met collega's
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Front-office medewerker
BRUGGE
Voor onze partner, een luxe hotel in Brugge, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde front-office medewerker.Jouw taken zijn:
Je checkt de mensen in/uit op een steeds klantvriendelijke manier. Je maakt reserveringen.Je staat de gasten te woord en helpt hen verder met hun wensen.Je neemt telefoons aan en assisteert jouw collega's....
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Receptionist | onthaal
Wortegem-Petegem
Voor onze klant, actief binnen de sportsector, gaan we op zoek naar een receptionist (e).
Je komt terecht binnen een klassevol bedrijf en zal instaan voor volgende takenpakket:
Jij bent de draaischijf binnen het sportief secretariaat en zorgt voor een persoonlijk en vriendelijk ontvangst van bezoekers. Zowel persoonlijk als telefonisch.Je staat in voor de goede administratieve verwerking van de aankomende wedstrijden, als reservaties. Ook de volledige ledenadministratie is jouw taak (na interne opleiding).Je biedt daarbij ondersteuning bij de verkoop in de shop en zorgt mee voor orde en netheid, administratieve afhandeling in de shop en de kassa.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Baliemedewerker bouwmaterialen
Westerlo, België
Vivaldis Technics Bediende Geel zoekt......... BALIEMEDEWERKER!Waar moet je zijn?
Westerlo.Specialist in bouwmaterialen.Particulieren, doe-het-zelfvers en vaklui.
Wat moet je doen als baliemedewerker?
Je bent het aanspreekpunt voor de klanten en informeert hen over de diverse producten.Je begrijpt wat klanten nodig hebben en begeleidt ze hierin.Zowel aannemers als particulieren.Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen in de shop.Je verwerkt zowel offertes als orders.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Baliemedewerker in Hasselt
Kermt, België
De juiste persoon op de juiste plaats op het juiste moment?
Dat is waar jij als technisch verkoper elke dag naar streeft!
Solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Voor onze klant, gelegen in Hasselt en gespecialiseerd in de toelevering van afwerkingsmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een technisch verkoper.
Als technisch verkoper zal je takenpakket bestaan uit:
Het ontvangen van klanten op een professionele en vriendelijke manier;Het geven van technisch advies en begeleiding aan de klanten;Op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen, ja zal regelmatig opleidingen volgen om up to date te blijven.
OfficeMaterialsFull-timeFixed contract
Commercieel Baliemedewerker
Eke, Nazareth, België
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Eke dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega.
Jouw takenpakket :
Je adviseert onze klanten professioneel en technisch over het juiste toestel voor hun job. Naast je telefoon als werkmiddel, is er heel veel contact met afhaalklanten. Het spreekt voor zich dat dit een technische interesse/ ervaring vraagt.Je krijgt de verantwoordelijkheid over de volledige verhuuradministratie van offerte tot facturatie. Pea-nuts met jouw commercieel talent en klantgerichtheid.We leiden je op om bij afwezigheid van de filiaalhouder het filiaal autonoom open te houden. Je bent polyvalent, als nodig spring je bij in het onderhoud of ga je leveren.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Medewerker Boekhoudkantoor
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit:
Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Voor onze klant regio Brugge zijn wij op zoek naar een baliemedewerker in de autosector.
Je staat in voor de agenda planning van de techniekers.Je onthaalt de klanten en maakt de werkbonnen voor de techniekers op.Je staat in voor de input van de prestaties van de techniekers, zodat je een correcte facturatie kan uitvoeren.Tot je takenpakket behoort ook telefonisch onthaal.Indien de klanten vragen heeft over de producten kan je hen te woord staan en verder helpen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
Verrebroek, Beveren, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistieke wereld? Ben je woonachtig in regio Waasland en heb je kennis van voorraadbeheer en operationele planningen?
Lees dan snel verder! 🤩
Voor een bedrijf in Verrebroek 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker 💻
Als Administratief medewerker 💻 sta jij in voor:
Het aannemen en verwerken van nieuw ordersAssisteren bij de dagelijkse taken en planningHet afhandelen van afgewerkte ordersHet eerste contact met klanten
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Familiebedrijf zoekt Administratief Medewerker
Overijse, België
Ben je organisatorisch sterk?Heb je een passie voor keukens en interieur?Word jij het gezicht van een topbedrijf actief in keukens en interieur?Een familiebedrijf in Overijse zoekt een nieuwe administratief medewerker die de front- en backoffice in goede banen kan leiden. Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit deze verantwoordelijkheden:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een goed ontvangst;Als office medewerker in de toonzaal zorg je voor een representatieve showroom;Je zorgt voor een vlotte behandeling van de administratie;Dankzij jou verloopt het agendabeheer en backoffice van het salesteam op wieltjes;Je volgt nieuwe leads nauwkeurig op;Daarnaast optimaliseer je dagelijks de bedrijfsprocessen en administratieve taken.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Baliemedewerker
Schoten, België
Onze klant is gespecialiseerd in dak en gevelmaterialen in België en bij onze buren in Nederland. Zij zoeken een nieuwe collega die het team als baliemedewerker kan versterken.
Met een glimlach op je gezicht ben jij de tussenpersoon tussen het bedrijf en de klanten.
Wat is nu je takenpakket?
Je staat in voor de verkoop van dakgoten, afvoerbuizen, isolatie,..Je zal vragen van de klanten per mail beantwoordenJe helpt collega's om bestellingen op te volgen en te verwerkenMet een glimlach breng je de verkoop tot een goed einde.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
Dilsen-Stokkem, België
Onze klant, gevestigd in Lanklaar, is al meer dan 40 jaar dé specialist in garagedeuraandrijvingen, schuif-
en draaihekaandrijvingen en toegangscontrole.
We zijn op zoek naar een administratief - boekhoudkundige bediende
Je verantwoordelijkheden:
Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en boekhoudkundige taken.Je werkt nauw samen met de financiële manager en zorgt ervoor dat de dagelijkse operationele activiteiten vlot en correct verlopen.Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking en afhandeling van inkomende facturen, voorbereiden en uitvoeren van betalingen, het boeken van de bankverrichtingen ende verwerking van de lonen in de boekhouding.Je kijkt regelmatig de balansrekeningen na en bereidt de maandelijkse en jaarlijkse afsluitmomenten voor.Er wordt op jou gerekend voor BTW aangiftes, instrastat en recupel rapporteringen etc.Je staat ook in voor de payrollvoorbereiding in samenwerking met het sociaal secretariaat. Je zorgt daarbij voor de correcte registratie van de HR-administratie en vormt een eerste aanspreekpunt voor de werknemers m.b.t. tot HR-gerelateerde vragen (sociale wetgeving, loon, e.a.)Daarnaast verzorg je het algemeen administratief beheer (documenten, archivering, telefoon, e-mail) en beantwoord je vragen van klanten en leveranciers mbt facturen en betalingen.Je rapporteert aan de financieel manager en jullie vormen samen het finance team.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Administratief medewerker
Machelen, België
Voor onze klant, actief met Trucks, Trailers and Vans, zijn wij op zoek naar een administratief/magazijn medewerker.
Je staat regelmatig in contact met onze klanten en ontvangt hen aan het onthaal.Je staat in voor het dagdagelijks behandelen van mails en het beantwoorden van binnenkomende lijnen.Je volgt de klanten contracten administratief op en verwerkt deze in ons computersysteem.Je staat in voor het inplannen van de nodige onderhouden en herstellingen.Nadat de mechaniekers de nodige herstellingen hebben uitgevoerd, maak je een factuur op.Je contacteert de klanten ivm hun openstaande facturen.Dagelijkse bestellingen ontvangenStockbestellingen makenStockbestellingen wegzettenOnderdelen ontvangen en stockerenStukken klaarleggen en opzoeken voor het atelier
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
Brugge, België
Voor een bedrijf in Brugge zoeken ze een enthousiaste administratieve medewerker als rechterhand van de zaakvoerder.
Uw functie:
Invoeren en afwerken van dossiers.Opvragen van documenten.Overeenkomsten opmaken.Indexeringen topassen.De facebook pagina beheren.Publiciteit doorgeven.Voorbereiden van de nieuwsbrief.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.