Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(9)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(8)
Fixed contract
(1)
Language
Dutch
(9)
Speciality
Office
(5)
Finance
(2)
Interim
(1)
Technics Employees
(1)
Sector
Environment
(2)
Services
(2)
Construction
(2)
Materials
(1)
Various
(1)
Car
(1)
Show more
9 Jobs found
Ervaren medewerker facturatie (Roeselare)
Roeselare, België
Voor onze klant, gespecialiseerd in ongediertebestrijding, zijn wij op zoek naar een ervaren collega die graag met cijfers werkt! Als ervaren medewerker facturatie werk je vanuit het hoofdkantoor te Roeselare ter ondersteuning van de verschillende vestigingen. Verplaatsingen naar andere vestigingen kunnen gevraagd worden. Een greep uit jouw boeiend en gevarieerd takenpakket: Opvolgen van facturerenJe fungeert als back up voor de facturatie van de service- contracten (opmaak van facturatie en analyse van de klachten m.b.t. facturatie)Opmaken van pro-formafacturen, facturatieverzoeken en aanvragen PO'SImporteren van de facturatiegegevens (Navision) voor de verwerkingUitsturen van aanmaningen naar klantenJe onderhoudt het contact met interne en externe collega's
Finance
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Medewerker Facturatie
Pulle, Zandhoven, België
Vivaldis Office is op zoek naar een...FACTURATIE MEDEWERKER!📍Waar kom je terecht? Pulle 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als facturatie medewerker? Maken van pro forma’s en facturen.Dossiers dienen ontleed te worden zodat alles correct kan opgenomen worden op een pro forma/factuur.Prijsafspraken met klanten dienen gecheckt te worden.Pannes, verlet,.. checken in speciale file en mee verwerken op pro forma/factuur.Opvragen van werkbonnen bij de chauffeurs.
Office
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Administratief medewerker facturatie
Olen, België
Ben jij een administratief talent met passie voor precisie? Zoek je een werkplek waar je kan groeien en bijdragen aan echte verandering? Voor onze klant, gelegen in hartje Olen, die gespecialiseerd is industriële reiniging zijn wij op zoek naar een administratief medewerker facturatie. Je bent verantwoordelijk voor: Controleren van finale dossiers (werkbonnen, waste documenten, facturen onderaannemers, ...)Bereken en factureren van dossiers van A tot ZInbrengen van contacten en tarieven in SAPKlasseren van afgewerkte dossiersAchterstallige betalingen opvolgen
Office
Various
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
bediende facturatie
Oostende, België
Wij zijn op zoek naar een gedreven medewerker factuurcontrole & klachtenbehandeling die het team van onze klant komt versterken. Ben jij communicatief sterk, gestructureerd en beschik je over een kritische blik? Dan is deze functie wellicht iets voor jou! Als medewerker factuurcontrole ben jij verantwoordelijk voor het controleren van alle facturen voordat deze naar de klant worden verzonden.Jij bent verantwoordelijk voor de nauwkeurigheid van alle gegevens en het tijdig signaleren en corrigeren van eventuele fouten.Met een scherp oog voor detail zorg je ervoor dat de facturatie niet alleen bijvoorbeeld het vervangingsonderdeel van een hijsmotor op een torenkraan bevat, maar ook dat de inzet van een telescoopkraan voor de plaatsing correct is opgenomen. Zo zorg je voor een precieze en volledige factuur.Daarnaast fungeer je als de verbindende schakel tussen de klant en de interne afdelingen, zoals de technische dienst en het planningsteam.Ook het behandelen van klachten valt onder jouw verantwoordelijkheden. Als eerste aanspreekpunt bij klachten analyseer je waar het misging, overleg je met het team en werk je aan oplossingen om herhaling in de toekomst te voorkomen. Concreet houd jij je bezig met: Controle van facturen in het ERP-systeem X-Power, KPD en Icontroller.Actieve klachtenbehandeling en debiteurenbeheer.Nazorg en opvolging van klachten
Finance
Construction
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder/Administratief bediende facturatie
Mol, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers. Waar? DesselSpecialisatie: reissector Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders + controle adhv factuurVerantwoordelijke orderproces en veelzijdig klantencontact, boeken van banken/bankuittreksels/kasverrichtingen, aanmaningen, crediteuren opvolging, klantenboekhouding...Telefonie/mailing
Office
Environment
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Facturatie
Aarschot, België
Vivaldis Office zoekt een Administratief Bediende voor de dienst facturatie/boekhouding! Waar komt je terecht? Bij een een multi-merk garage te Aarschot! TAKENPAKKET: Telefoon-en mailverkeerJe staat in voor de facturatie aan klanten en leveranciersBoekhoudingAllround administratie
Office
Car
Full-time
Fixed contract
Hulpboekhouder/Administratief bediende facturatie afdeling
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers. Waar? DesselSpecialisatie: Transport Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Je zal iemand vervangen met hoge anciënniteit- een collega die met pensioen gaat. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders + controle adhv factuurVerantwoordelijke orderproces en veelzijdig klantencontact, boeken van banken/bankuittreksels/kasverrichtingen, aanmaningen, crediteuren opvolging, klantenboekhouding...Telefonie/mailing
Office
Environment
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Kostprijscalculator
Kruibeke, België
Voor onze klant, een bedrijf gespecialiseerd in de productie van architectonische betonelementen, zijn wij op zoek naar een Kostprijscalculator. U beantwoordt de prijsaanvragen van de klanten eb volgt deze actief op.Om tot een volledige kostprijs te komen staat u in direct contact met de klant, de leveranciers en de productie.Als de bestelling een feit is bereid je ze voor om verder uitgewerkt te worden.Ook de logistieke taken en de herstellingen op de werf vallen onder je bevoegdheden.
Interim
Materials
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Commerciële Calculator in Meeuwen
Meeuwen, Oudsbergen, België
Hou je van cijfers? Werk je ook graag een beetje commercieel? Ben je op zoek naar een functie als calculator in een kleiner team? Dan zijn WIJ op zoek naar JOU! Voor onze klant in Meeuwen, gespecialiseerd in grondwerken zijn wij op zoek naar een calculator met commerciële flair! Als calculator zal je samen met je andere collega-calculator instaan voor het opmaken van offertes op de binnenkomende aanvragen van nieuwe en bestaande klanten / partners: Analyseren van beschikbare informatieOpbouw van het dossier verzorgenOffertes opvragen bij onderaannemers & leveranciers en prijscalculaties opmakenRespecteren van deadlinesRapportering en overleg op regelmatige basis met de zaakvoerderOpvolgen van de offertes, ook het commerciële luik behoort tot je takenpakket! Klinkt dit als muziek in de oren? Is dit net de UITDAGING waarnaar jij op zoek bent? Contacteer ons snel via lommelbedienden@vivaldistechnics.be of 011 15 37 29.
Technics Employees
Construction
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
I have read the
privacy statement
and agree that my data will be used to present me with jobs.