Jobs

Jobs

153 Jobs found
Urgent

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer relations officer/ administratie- technical support

Baarle-Hertog, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technical support/ administratie- customer relations.   Waar moet je zijn? Baarle HertogSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie Takenpakket  Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met een team van collega'sGeen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst (aannemen binnenkomende aanvragen, service orders, storingen, ... + analyse en administratieve verwerking) Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... First line support mbt software, applicaties, ...Doorgroei kans   
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratieve customer service medewerker

Turnhout, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende, Customer service    Waar? TurnhoutVoltijdse tewerkstelling Talenknobbel: Nederlands, Engels & zeer goede basis FransSpecialisatie: Techniek, automatisatie, ...    Als Administratieve allrounder ziet je takenpakket er als volgt uit: Als spilfiguur tussen klant en bureau, volg je vlot de klanten dossiers, contracten en orders opContact met klanten over heel EuropaAdministratief ontlasten accountmanagers + rechterhand finance managerJe bent het gezicht van de firma en aanspreekpunt voor de klant VB. productinfo, levertermijn, klachtenbehandeling, vragen... Verantwoordelijke orderbeheer/verwerking, administratieve afhandeling van bestelling tot levering    
Technics EmployeesElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief & commercieel bediende binnendienst

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende- commerciële binnendienst- logistieke opvolging. Waar? DesselSpecialisatie: Transport Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.  Als administratief bediende, commerciële flair, logistieke administratie ben je verantwoordelijk voor:  Als spilfiguur tussen klant en bureau en uithangbord van de firma sta je in voor het begeleiden van de klant en verwerken van aanvragen/orders Telefonisch aanspreekpuntJe staat nauw in contact met de collega's van de buitendienst om hen administratief ook te ontlastenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Offerte- en orderbeheer, prijsvergelijkingen + contact leveranciers, klanten dossiers voorbereiden, orders/ contracten aanmaken en verwerken, ondersteuning facturatie, ...Je kan de nodige expertise overbrengen naar de klant ivm ledigingen, planning, containerinhoud, ophaalfrequentie, analyse, ... (opleidingstraject)Als echte problem solver ben je ook het aanspreekpunt bij problemen/customer service VB. niet tijdige lediging, probleem met planning, foutieve container, ... 
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve Inside sales specialist (Ned, Eng, Frans - internationale sfeer)

Turnhout, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende, Inside sales specialist met talenknobbel.    Waar? Turnhout Voltijdse tewerkstelling of 4/5de Belangrijk: Talenknobbel: Ned, Eng, Frans + internationale karakter schrikt je niet af   Takenpakket? Als Administratief bediende/Inside sales ziet je takenpakket er als volgt uit: Als spilfiguur tussen klant en bureau, volg je vlot jouw klanten dossiers, contracten en orders op: Kosten, levertermijn, ... (telefonie en mail).Eerste aanspreekpunt voor alle commerciële vragen + adviesRechterhand sales manager + opzetten actieplannen mbt salesAdministratief ontlasten accountmanagersInternationale spelers schrikken je niet af en beheer je ook graag Je bent het gezicht van de firma en aanspreekpunt voor de klant VB. productinfo, termijn, klachtenbehandeling... Verantwoordelijke prijszetting: Offertes opvragen + ingeven in systeem, orderbeheer/verwerking, administratieve afhandeling van bestelling tot leveringSales strategie analyseren en mee vorm gevenContact leveranciers, prijsvergelijkingen (je volgt de markt op de hielen!) Ondersteuning after sales en klachtenbehandelingOpzetten nieuwe projecten + meedenken over lopende projecten binnen alle niveaus van het bedrijf en zowel individueel als in groepOpzetten business casesMarktonderzoek, analyse trends, concurrentiepositie en verzameling data van verkoopsresultaten + rapportagePresentaties voorbereiden, deelname aan vergaderingen, ...
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratie/ Inside sales specialist (Ned, Eng, Frans)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratie/ Inside sales specialist (Ned, Eng, Frans)  Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Logistiek   Wat moet je doen? Zowel juniors als seniors zijn welkom!    Als spilfiguur ben je HET aanspreekpunt voor jouw klantenportefeuille + collega's van buitendienstKlant optimaal van dienst zijn: juiste dienst aanbieden, advies, opvolging, offerte op maat, ...Formuleren antwoorden op alle binnenkomende vragenKlantenbinding is een belangrijk proces. Je haalt er voldoening uit om een echte vertrouwensband op te bouwen met de klant, accountmanagersRechterhand accountmanagers: Telefonie, offertes, administratief opvolgen, agendabeheer, planning afspraken, presentaties, contract- en dossierbeheer, aanvragen/orders beheren...Mailing/ telefonie + ondersteuning prospectie indien nodigRapportering (Excel) + beheer data
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve Inside sales bediende met talenknobbel

Turnhout, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende, Inside sales collega met talenknobbel.    Waar? TurnhoutVoltijdse tewerkstelling of 4/5deBelangrijk: Talenknobbel: Ned, Eng, FransAls Administratief bediende/Inside sales ziet je takenpakket er als volgt uit: Als spilfiguur tussen klant en bureau, volg je vlot jouw klanten dossiers, contracten en orders op: Kosten, levertermijn, ... (telefonie en mail).Eerste aanspreekpunt voor alle commerciële vragenAdministratief ontlasten accountmanagersInternationale spelers schrikken je niet af en beheer je ook graag Je bent het gezicht van de firma en aanspreekpunt voor de klant VB. productinfo, termijn, klachtenbehandeling... Verantwoordelijke prijszetting: Offertes opvragen + ingeven in systeem, orderbeheer/verwerking, administratieve afhandeling van bestelling tot leveringContact leveranciers, prijsvergelijkingen (je volgt de markt op de hielen!) Ondersteuning after sales en klachtenbehandeling VB. leveringen die niet volledig zijn + de juiste oplossing bieden en klant tevreden stellen doorheen proces
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratie/ Inside sales specialist Benelux (Ned, Eng, Frans))

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratie/ Inside sales specialist (Ned, Eng, Frans)  Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Techniek, energie, installatie, Benelux   Wat moet je doen? Zowel juniors als seniors zijn welkom!    Als spilfiguur ben je HET aanspreekpunt voor jouw klantenportefeuille + collega's sales engineers + managers/projectleidingKlant optimaal van dienst zijn: juiste dienst aanbieden, advies, opvolging, offerte op maat, ...Formuleren antwoorden op alle binnenkomende vragenKlantenbinding is een belangrijk proces. Je haalt er voldoening uit om een echte vertrouwensband op te bouwen met de klant + collega's van de verschillende afdelingen en vestigingen over BeneluxRechterhand sales engineering/ projectleiding, Sales Manager: Telefonie, offertes, administratief opvolgen, agendabeheer, planning afspraken, presentaties, contract- en dossierbeheer, aanvragen/orders beheren...Rapportering (Excel) + beheer data
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende- klantadviseur/begeleiding

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding/advies.   Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouwprojecten, schrijnwerk Takenpakket Analyse bouwdossier/lastenboek/technisch planJij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Opmaak offerte op maat + bespreken project met projectleiderAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Inspringen in toonzaal om project te bespreken, verkoopsdossier afsluiten, bouwdossier administratief in orde brengen met de nodige puntjes op de I zodat de projectleider kan starten met de opleveringJe overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan de projectleider/aankoop/calculatieOpvolgen, registreren en rapporteren + toetsen uitvoerbaarheid/ haalbaarheidIndien nodig extra info bekomen om het dossier te vervolledigen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve Klantendienst bediende/ IT support engineer

Kasterlee, België

Sta je graag klanten te woord? Heb je een passie voor IT/ support?Voor een telefonieprovider die software ontwikkelt ,zijn wij op zoek naar iemand die de volgende taken met veel passie tot een goed einde zal brengen: Wat is je takenpakket?  Het ondersteunen van de klanten (op afstand indien nodig) valt onder je waaier aan taken. (netwerk issues, administratieve vragen, ...)Installatie en steun biedenKlantendienst/ customer serviceJe hebt oog voor detail en je denkt in oplossingen en niet in problemen. Nadenken over verbeteringen van de eigen interne processen. Timemanagement is geen probleem voor jou tijdens interventies en coaching.Algemene administratie: Mailing, telefonie, update klantendossiers, verwerken aanvragen/orders, aanmaken en verwerken tickets, opmaak rapporten, ...  
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende- klantadviseur

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding/bouwadvies.Waar moet je zijn? DesselSpecialisatie: Bouwprojecten, luxe artikelen, houtconstructie  Takenpakket Coördinatie werkvoorbereiding/calculatie Nieuwe prospecten/projecten opsporen + opvolgen van leads is je prioriteit Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Klantenbezoeken, werven bezoeken, infoavonden, beurzenDoor nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatAnalyseren van de markt en genereren van nieuwe business Bespreken bouwplannen met klant + adviesAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, ondersteuning collega van projectadministratie...Het kostenplaatje toets je aan het budget. Nadat je een correcte prijs hebt bekomen maak je de contracten op. (steeds in overleg met de collega's)Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/klantenadviseur

Herentals

Voor een garage zijn we op zoek naar een ervaren ADMINISTRATIEF BEDIENDE ONTHAAL, KLANTENADVISEUR.  Samen met je collega's zorg je voor de receptietaken: Je bent het gezicht van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken; telefonie, mails, enquêtes, ....Als centrale aanspreekpartner in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je ontvangt de klanten aan de receptie en bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten. Kortom als onthaalbediende steek je graag de handen uit de mouwen en ben je flexibel ingesteld naar taakinhoud toe.
OfficeCarFull-timeFixed contract

Helpdesk operator

Aarschot, België

Ben je een planner in hart en nieren?Help je anderen graag bij technische problemen?Beschik je over een attest bewakingsagent?Goed nieuws! Voor een groeiend bedrijf in Aarschot zijn we op zoek naar een nieuwe medewerker voor de technische helpdesk. Je krijgt het warm van deze taken: Je staat klanten telefonisch te woord bij technische problemen bij o.a. alarmcentrales, brandcentrales, toegangscontroles en beeldverwerking voor camerasystemen.Je zoekt een oplossing voor de vraag van de klant.Overdag werk je samen met de planningsdienst wanneer een technicus ter plaatse moet gaan en heb je zelf toegang tot de werkuren van de techniekers van wacht.Elke vraag registreer je en volg je op in het ERP-pakket zodat je kan communiceren met andere diensten.Je voert verschillende taken uit en volgt die ook op zoals badges aanmaken, mailverwerking, SLA opvolging en controle, communicatie met ordediensten...Wanneer je ruimte ziet voor verbetering, deel je jouw initiatieven.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Opérateur Helpdesk Technique

Brussel, België

En tant que « Opérateur Helpdesk Technique », vous travaillez à Forest en collaboration avec une équipe de collègues motivés en support des utilisateurs internes & externes. Vous serez responsable des tâches suivantes : Aider, conseiller et répondre au questions techniques des patrouilleurs et des clients;Proposer des solutions via phonefix à clients B2B/B2C;Donner des conseils de manière rapide et efficace en créant des « tips & tricks »;Gérer et mettre à jour les données techniques dans les bases de données;Faire des études de cas spécifiques sur de nouveaux véhicules;Fournir un support aux formateurs pour la création de formations.  
InterimCarFull-timeFixed contract

Collaborateur Helpdesk FR/NL

Wavre, Belgique

🌟 Rejoignez une équipe dynamique à Wavre ! 🌟 🚀 Nous sommes à la recherche d'un Talent Administratif FR et NL pour notre client à Wavre ! 🚀 ▶️ Êtes-vous organisé et rigoureux dans votre travail ? ▶️ Avez-vous de solides compétences en administration ? ▶️ Maîtrisez-vous le français et le néerlandais ? ▶️ Êtes-vous prêt à relever de nouveaux défis au sein d'une équipe dynamique ?   Si vous avez répondu oui à ces questions, nous avons le poste idéal pour vous : Collaborateur Administratif Bilingue ! 🤗 Que pouvez-vous attendre de ce poste ? Voici un aperçu de vos missions :   ✍️ Gestion des tâches administratives classiques. 💼 Support administratif général. 📞 Répondre aux appels téléphoniques et aux courriels. 📝 Gérer la correspondance et la documentation. 🤝 Assurer un soutien efficace aux différents départements.
InterimMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside sales specialist

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productie   TakenpakketJij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside sales specialist - ondersteuning calculatie

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist - ondersteuning calculatie (Sterke basis Frans + affiniteit en sterke interesse in bouw / techniek)   Waar moet je zijn? Rijkevorsel. Specialisatie: Bouw, afwerking, Schrijnwerk Takenpakket   Je bent ambassadeur en eerste aanspreekpunt van de klant.Advies, begeleiding + screening/opvolging offerte aanvraag, opmaak offertedossier. Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor (de commerciële flow verloopt mede door jou van leien dakje!Interpretatie lastenboek, technische plan + calculatieVan zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de projectleider.Met een lach heb je veelvuldig contact met de verschillende partijen: klant, leveranciers, collega's werkhuis/werf, bureau , aankoop, ...Door het nauwe contact met de klant, collega's van de verschillende afdelingen neem je de kwaliteit, budget, haalbaarheid, ... mee in je berekeningenBeantwoorden van technische vragen en begeleiding doorheen het procesAlgemene administratie: verwerking orders, bestellingen doen, financiële opvolging VB. facturatie, bestelde projecten voor uitvoering voorbereiden, ondersteuning vestiging in Frankrijk, ...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker binnendienst

Dessel, België

Functieomschrijving   Wij zijn op zoek naar extra ondersteuning voor onze commerciële binnendienst. Je bent het telefonisch aanspreekpunt van onze klanten Daarbij zorg je voor de administratieve verwerking van orders en ingave van contractenKortom: een uitgebreid takenpakket met veel aandacht voor administratie en opvolging in een sector in volle bloei.Voldoende uitdagingen nu en in de toekomst Je start bij een alsmaar groeiende KMO met een aangename werksfeer. Jouw collega’s hebben samen reeds jaren ervaring in deze functie en sector en zijn dus perfect geplaatst om je wegwijs te maken binnen het bedrijf en onze sector.
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker binnendienst

Malle, België

📍 Locatie: Malle, België   📅 Startdatum: Per direct   💼 Functietitel: Commercieel Medewerker Binnendienst   🔍 Over de functie:   Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben je een essentiële schakel in het team. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van de buitendienst en het onderhouden van klantrelaties. Je zorgt voor een vlotte communicatie met klanten en biedt uitstekende service om hun behoeften te vervullen.   Verantwoordelijkheden: Ondersteunen van het verkoopteam door offertes op te stellen, orders te verwerken en klantvragen te beantwoorden.Je werkt nauw samen met één of meerdere commerciële buitendienstcollega’s voor een regio in België/Nederland en vormt een team ter ondersteuning van je cliënteel. Dit cliënteel bestaat voornamelijk uit installateurs, groothandels, architecten- en studiebureaus, …Pro-actief samenwerken met andere afdelingen (service, planning, logistiek..)Beheren van klantenaccounts en het opvolgen van openstaande zaken.Je sterke commerciële vaardigheden maken dat je actief bijdraagt tot het resultaat van je regio.  
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Werkvoorbereider- technisch commercieel bediende technieken energie

Hoogstraten, België

Vivaldis Technics Bedienden zoekt ....... Technisch commercieel bediende- werkvoorbereiding.Waar moet je zijn? Omgeving HoogstratenSpecialisatie: HVAC, loodgieterij, sanitair, renovatie, technieken, energiemanagement, klimatisatie Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersVoorbereiding bouwdossiers + technische plannen voorbereiden, ontwerp installaties (AutoCAD) Nauwe samenwerking met projectmanager, aankoop, calculatieDoor het nauwe klantencontact/ technisch advies sta je ook in om klanten orders, bestellingen aan te nemen + opvolging en voorbereiding + Bestellingen doen en opvolgen, orderverwerking, verantwoordelijk voor volledig offertedossier, klanten dossiers voorbereiden, interpreteren lastenboeken en aanbestedingsdossiers, technische plannen lezen/interpreteren, nacalculatie...      
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter