Jobs

Jobs

355 Jobs found
Urgent

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller clients banque et assurances

Bruxelles, Belgique

Pour l'un de nos clients, une institution bancaire, nous recherchons un.e Conseiller clients banque et assurances. 1000 BruxellesTemps plein, 37 heures par semaineBanque En tant que Conseiller clients banque et assurances, vos tâches seront les suivantes: Maintenir un accueil professionnel par téléphone, email et en personne avec les clients et prospects.Collaborer étroitement avec le directeur d'agence pour exécuter le plan commercial des clients particuliers.Gérer de manière proactive un portefeuille client quotidien, en maintenant la fidélité par des contacts réguliers et en planifiant des rendez-vous.Maximiser les ventes pour dépasser les objectifs de l'agence.Participer à la gestion quotidienne de la caisse et des GAB selon un système de rotation.Exploiter activement les recommandations internes et externes, ainsi que les contacts marketing.Assumer d'autres tâches spécifiques sous la supervision du directeur d'agence pour le bon fonctionnement de l'agence.
FinanceBankingFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Klantenadviseur Bank en Verzekeringen

Ganshoren, Belgique

Onze klant, een gerenommeerde bankinstelling in België, is op zoek naar een Klantenadviseur Bank en Verzekeringen in GANSHOREN om zich aan te sluiten bij hun dynamisch team. Als Klantenadviseur Bank en Verzekeringen zullen uw taken de volgende zijn: Professioneel onthaal garanderen via telefoon, e-mail en face-to-face voor klanten en prospecten die contact zoeken met de bank.Opvolging van het commercieel actieplan voor particuliere klanten in samenwerking met de directeur.Concrete acties uitwerken en uitvoeren op basis van het commercieel actieplan, inclusief opvolging en communicatie.Zelfstandig en proactief een klantenportefeuille beheren.Klantenbinding versterken door regelmatige contacten en dagelijks een aantal afspraken vastleggen.Verkoopkansen maximaliseren om de doelstellingen van het agentschap te overtreffen.Deelnemen aan kasbeheer en geldautomaat in rotatiesysteem (indien van toepassing).Actief gebruik maken van verwijzingen en marketing leads.Andere taken uitvoeren onder toezicht van de directeur om het agentschap optimaal te laten functionerenCommercieel ingesteld, klantgericht, met een proactieve en positieve houding.Uitstekende presentatie, communicatievaardigheden (mondeling en schriftelijk), en sterke interpersoonlijke vaardigheden.Teamspeler, flexibel, nauwkeurig en zelfstandig in het professioneel afhandelen van klantentransacties.Resultaatgericht en leergierig, met een goede kennis van de lokale markt en de kansen die deze biedt.Grondige kennis van Beobank-producten (investeringen, kredieten, verzekeringen) en bankreguleringen.Voor Brussel is tweetaligheid in Nederlands en Frans vereist.  
FinanceBankingFull-timeFixed contract

Klantadviseur Reisverzekeringen

Bruxelles, Belgique

Voor onze klant te 1000 Brussel zijn wij op zoek naar gemotiveerde Dossierbeheerder - Medische Bijstandverlener Taken: Je staat in voor het telefonisch onthaal van de verzekerden.Je begeleidt de klant van bij het openen van een bijstandsdossier tot het tevreden afsluiten van de meest uiteenlopende bijstandsvragen. Hiervoor doe je beroep op ons lokaal of wereldwijd netwerk van dienstverleners en correspondenten.Je handelt het dossier administratief zorgvuldig af zodat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over de nazorg. De afspraken en het contact dat je hebt met de klant registreer je in de bedrijfseigen tool.  
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Opérateur Helpdesk Technique

Brussel, België

En tant que « Opérateur Helpdesk Technique », vous travaillez à Forest en collaboration avec une équipe de collègues motivés en support des utilisateurs internes & externes. Vous serez responsable des tâches suivantes : Aider, conseiller et répondre au questions techniques des patrouilleurs et des clients;Proposer des solutions via phonefix à clients B2B/B2C;Donner des conseils de manière rapide et efficace en créant des « tips & tricks »;Gérer et mettre à jour les données techniques dans les bases de données;Faire des études de cas spécifiques sur de nouveaux véhicules;Fournir un support aux formateurs pour la création de formations.  
InterimCarFull-timeFixed contract

Klantenadviseur Reisbijstand

Brussel, België

voor onze klant, TOURING ASSISTANCE, gelegen hartje Brussel, zoeken wij een TIJDELIJKE MEDEWERKER voor seizoen tussen MEI en AUGUSTUS.   KLANTENADVISEUR l CUSTOMER OFFICER CARE TEAM l CUSTOMER SERVICE OFFICER l MEDEWERKER SERVICEKLANTEN   Touring een belangrijke speler in dynamische wereld van mobiliteit, vandaag en in toekomst, zowel in België als internationaal informeren onze klanten en ondersteunen hen bij al hun verplaatsingen – ongeacht vervoermiddel – om mobiliteit efficiënt en aangenaam te maken. We ontwikkelen toekomstgerichte multimodale bijstands-, service- en mobiliteitsoplossingen, steeds met focus op menselijke aspect en innovatie.Ben klantgericht en hecht veel waarde aan teamwork?Ben resultaatgericht en werk graag met duidelijke doelstellingen?Wil deel uitmaken van dynamisch team en werken voor een groeiend bedrijf met sterke waarden zoals menselijkheid, innovatie, positiviteit en vertrouwen?Als JA hebt geantwoord op vragen, ben jij wellicht persoon die we zoeken!Als Sales Support Medewerker B2C in Care Team geef kwalitatief advies aan klanten. Snel en correct handelen norm.Als Sales Support Medewerker B2C voor Care Team: Reageer snel en efficiënt op binnenkomende verzoeken (gegevensupdates, betalingen, terugbetalingen, vragen, verzoeken om informatie, enz.), ongeacht kanaal dat klant gebruikt;Neem proactief contact op met klanten om een langetermijnrelatie op te bouwen (tevredenheidsonderzoeken, kwaliteitscontrole, enz.);Handel inkomende klachten af via verschillende bronnen, ongeacht kanaal;Beheer up- en cross-selling activiteiten om nieuwe diensten aan te bieden of diensten die beter aansluiten bij behoeften van klant;Bied waar nodig ondersteuning en back-up aan "Save" of "Inside sales" teams;Ben back-up voor receptieteam.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Care Advisor - Technical Support

Bruxelles, Belgique

Vivaldis is op zoek naar een Customer Care Advisor, die vloeiend is in zowel Nederlands als Frans, voor een vooraanstaande speler in de verzekeringswereld, gevestigd in Brussel. Als Customer Care Advisor: Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen Belgie als daarbuiten. Je focus ligt op het tonen van empathie, het bieden van gerichte ondersteuning en het voorstellen van passende oplossingen.Maak je gebruik van relevante middelen om essentie ondersteuning te bieden en coordineer je bijstandsoperaties.Activeer je ons netwerk van serviceproviders en expertteams om de klant te helpen, met als doel maximale klanttevredenheid, in lijn met de polisvoorwaarden.Plaats je de klant centraal in de aangeboden oplossingen, toon je een sterke interesse in digitale mogelijkheden en moedig je het gebruik ervan aan bij klanten.
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Officer

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.  Als Customer Service Officer: Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder - Critical Credit Unit

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Critical Credit Unit.1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBankAls Dossierbeheerder - Critical Credit Unit bestaan uw taken uit: Risico's op de professionele markt volgen, inclusief risicodossiers en onbenutte maar niet-overschreden kredietfaciliteiten beheren.Onderhandelen met tegenpartijen wiens kredietrisico is verslechterd en oplossingen voorstellen aan de Verantwoordelijke van de Afdeling Engagementen, in samenwerking met de relatiebeheerder.Dossiers in de « Critical Credit Unit » of op de Watch List voorbereiden en beheren, en informatie verstrekken aan de « Commission des Masses Risquées ».« Credit reviews » behandelen die het netwerk overschrijden.Jaarlijkse financiële beoordeling uitvoeren met rapporten over « Very High Risk » en « High Risk », en alerts « Graydon » en « Veto/Non Veto » beheren.Dossiers in overschrijding binnen de « Critical Credit Unit » beheren.« Post Mortem » analyses uitvoeren.Volg- en risicolijsten opstellen met de afdeling Data Analytics & Reporting.Dossiers met hypotheekmandaten bestuderen, vooral bij verslechtering van de beoordeling of andere risicocriteria.Wekelijkse « Forbearance »-alerts in het FORB-systeem behandelen en monitoren via Excel-dashboard.
FinanceBankingFull-timeFixed contract

Bankmedewerker Klantenservice - 3 maanden opdracht

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Junior Medewerker Klantenservice voor een tijdelijke opdracht tot eind december 2024. Locatie: 1000 BrusselVoltijds, 40 uur per weekSector: Bank In het kader van een migratieproject voor een van onze klanten in de bancaire sector zijn wij op zoek naar een medewerker die verantwoordelijk zal zijn voor de aanmaak van unieke identificatienummers voor mandatarissen.   Creëren van een uniek identificatienummer voor elke mandataris met een Cash Deposit Card.Instructies geven voor de vervaardiging van de kaarten zodra de mandatarissen zijn aangemaakt.Opvolgen van de migratiestatus door middel van interne rapportages aan het management.Problemen escaleren indien nodig, met betrekking tot documentatie en de aanmaak van mandatarissen en kaarten, zowel intern als extern.  
FinanceBankingFull-timeTemporary

Gestionnaire des réclamations

Bruxelles

Pour un de nos clients, dans le secteur des assurances, nous sommes à la recherche d'un.e gestionnaire de réclamations - Complaint Officer.   Interim en vue d'un CDI1000 BruxellesSecteur: Assurance En tant que Complaint Officer, vos tâches seront: Vous agissez comme première personne de contact pour le client afin d'offrir un service clientèle optimal. Vous recueillerez toutes les informations pertinentes et documenterez soigneusement chaque plainte.Vous analyserez chaque plainte pour identifier les causes et évaluerez l'impact des plaintes sur notre entreprise afin de contribuerez à élaborer des solutions pour les prévenir à l'avenir.Vous travaillerez en étroite collaboration avec les départements internes pour analyser et résoudre les plaintes de manière efficaceVous prendrez les mesures nécessaires pour résoudre les problèmes et garantir la satisfaction du client.Vous communiquerez régulièrement avec les clients pour les informer de l'état d'avancement de leurs plaintes. Vous fournirez des réponses claires, des solutions appropriées et des délais réalistes pour la résolution des problèmes.Vous formulez des conclusions et éventuellement informez les services afin de mettre en place un plan d’action.    
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Vertegenwoordiger Ramen in Wallonie/Brussel

Bruxelles, België

Pour une entreprise spécialisée dans les profilés de fenêtres et de bâtiments, Vivaldis recherche un représentant Wallonie - Bruxelles  qui sera responsable des tâches suivantes :   Entretenir la relation client dans le secteur de la construction.Établissez des contacts pour nouer de nouvelles relations.Préparation et suivi des devis.Répondre aux questions des clients.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Care Advisor

Bruxelles, Belgique

Wij zijn op zoek naar een Customer Advisor NL/FR - Noodhulp en Hersteldiensten voor een van onze klanten, een specialist in brandverzekeringen en hersteloplossingen na schadegevallen. Als teamlid bent u verantwoordelijk voor de volgende taken: Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze klanten en partners.Bij elk klantcontact zorg je ervoor dat je de verwachtingen van de klant grondig begrijpt.Dossierbeheer en opvolging behoren tot je verantwoordelijkheden.Je informeert de klant duidelijk over de manier waarop we zijn dossier zullen behandelen en maakt concrete afspraken om misverstanden te vermijden.Je streeft ernaar om alles in één keer goed te doen: je zorgt ervoor dat alle vragen volledig beantwoord zijn en dat de klant precies weet wat is afgesproken.Je staat direct in contact met onze partners (telefonisch of via e-mail) en motiveert hen om de gevraagde werken snel en kwalitatief uit te voeren.Je voert de benodigde gegevens nauwkeurig en volledig in ons systeem in.Je opent nieuwe dossiers op een zorgvuldige manier en volgt ze van A tot Z op.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Merchandiser

Brussel, België

voor onze klant, een bedrijf gespecialiseerd in de distributie van kruiden en specerijen, zijn wij op zoek naar een   MERCHANDISER met commerciële en organisatorische skills Regio Henegouwen/Brussel/Vlaams Brabant  Je bezoekt dagdagelijks supermarkten, je vult de kruiden rayon aan volgens vast planogram en je neemt bestellingen op.  Je hebt de sector Henegouwen/Brussel/Vlaams Brabant maar je kan ook flexibel ingezet worden in andere sectoren. Bijgevolg ben je sterk in het plannen en organiseren van je werk. Timemanagement is essentieel.  Je spot commerciële kansen en probeert deze ten volle te benutten (opstellen van promotionele displays / hangstrips / second placements,... ) om een salesuplift per winkelpunt te realiseren.  Je bouwt sterke relaties op met de winkelverantwoordelijken.  Uiteraard werk je zelfstandig in het besef dat je het niet alleen doet. Je werkt nauw samen met je collega merchandisers als één team van Verstegen. Hier deel je ervaringen, kennis en opportuniteiten. Je helpt elkaar om actief en professioneel de klanten te benaderen.  Je staat fysieke inspanningen niet uit de weg. Vaak zal je zelf meterstellingmeubels moeten implementeren. Elke implantatie is verschillend en vraagt creativiteit en handigheid.  Je staat in voor het optimaliseren van schapposities. Introducties van nieuwe producten resulteren in een herschikking van het huidig planogram. Het implementeren van deze nieuwe planogrammen in verschillende sectoren behoort ook tot jouw takenpakket.  Je rapporteert rechtstreeks aan de Retail Manager.
InterimNutritionFull-timeTemporary

Dossierbeheerder

Brussels, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. Na analyse van de dossiers en in overeenstemming met de algemene toepassingsvoorwaarden vergoeden of factureren ze B2C- en B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-up (contacten met individuele & B2B-klanten).Contact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon.Problemen en/of afwijkingen doorgeven aan de betrokken coördinatoren en afdelingen. We verwachten van onze collega's dat ze : Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Care Advisor

Bruxelles, Belgique

Ben jij gepassioneerd door het helpen van mensen en wil je een verschil maken tijdens hun meest uitdagende momenten? Vivaldis is op zoek naar een Customer Care Advisor, die vloeiend is in zowel Nederlands als Frans, voor een vooraanstaande speler in de verzekeringswereld, gevestigd in Brussel. Als Customer Care Advisor: Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen België als in het buitenland.Je focus ligt op het tonen van empathie, het bieden van gerichte ondersteuning en het voorstellen van passende oplossingen.Je benut relevante middelen om essentiële ondersteuning te bieden en coördineert bijstandsoperaties.Je activeert ons netwerk van serviceproviders en expertteams om klanten te helpen, met als doel maximale klanttevredenheid, in lijn met de polisvoorwaarden.Je zet de klant centraal in de aangeboden oplossingen, toont een sterke interesse in digitale mogelijkheden en moedigt het gebruik ervan aan bij klanten.  
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantenbeheerder Verzekeringen - Production

Bruxelles, Belgique

Vivaldis Finance zoekt een enthousiaste Klantenbeheerder Verzekeringen voor een toonaangevende verzekeringsmaatschappij in Brussel. In deze rol bent u verantwoordelijk voor het volledige beheer van verzekeringspolissen met focus op gezondheids- en reisverzekeringen.   Uw taken zullen zijn: Opstellen en uitgeven van nieuwe polissen, overeenkomsten en bijlagen volgens de richtlijnen van het bedrijf.Bijwerken van bestaande polissen op verzoek van klanten of tussenpersonen.Verzamelen van benodigde gegevens en actueel houden van de database voor een correcte afhandeling van claims en kwitanties.Inwinnen van juridisch, fiscaal of technisch advies bij uw leidinggevende waar nodig.Beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot het beheer van gezondheidsverzekeringen binnen de afgesproken termijnen.Verstrekken van standaarddocumenten en beheren van communicatie (zowel mondeling als schriftelijk) over deze activiteiten.Updaten van het beheersysteem met de meest recente informatie bij nieuwe zaken of contractwijzigingen.Onderhouden van duidelijke communicatie met alle betrokken partijen om een optimale samenwerking te garanderen. Waarom deze functie? In deze uitdagende en veelzijdige rol krijgt u de kans om te werken bij een marktleider in de verzekeringswereld en bij te dragen aan het succes van de afdeling. U werkt in een dynamisch team waar samenwerking en klantgerichtheid centraal staan.
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Representative - Hunter

Brussels, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.   Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!   Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.  
OfficeTransportFull-timeFixed contract

Customer Care Advisor

Bruxelles, Belgique

Ben jij gepassioneerd door het helpen van mensen en wil je een verschil maken tijdens hun meest uitdagende momenten? Vivaldis is op zoek naar een Customer Care Advisor, die vloeiend is in zowel Nederlands als Frans, voor een vooraanstaande speler in de verzekeringswereld, gevestigd in Brussel. Als Customer Care Advisor: Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen België als in het buitenland.Je focus ligt op het tonen van empathie, het bieden van gerichte ondersteuning en het voorstellen van passende oplossingen.Je benut relevante middelen om essentiële ondersteuning te bieden en coördineert bijstandsoperaties.Je activeert ons netwerk van serviceproviders en expertteams om klanten te helpen, met als doel maximale klanttevredenheid, in lijn met de polisvoorwaarden.Je zet de klant centraal in de aangeboden oplossingen, toont een sterke interesse in digitale mogelijkheden en moedigt het gebruik ervan aan bij klanten.    
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside Sales Officer

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Inside Sales Officer voor de regio Brussel.   Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!   Opvolgen van incidentele klanten en verzendingen, waarbij je vaak het eerste aanspreekpunt bent voor Ziegler en de basis legt voor verdere samenwerking.Zorgvuldig overdragen van het dossier aan je collega's in de operations wanneer de klant besluit de verzending aan ons toe te vertrouwen.Je denkt kritisch mee over de huidige procedures en komt met voorstellen voor verbeteringen en nieuwe werkmethodes.Je draagt actief bij aan de implementatie van deze verbeteringsprocedures en werkmethodes.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter