Urgent
Bediende In De Boekhouding
BEVERLO
Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
ZELE
Functieomschrijving
Documenten coderen, klasseren en archiverenTechnische documenten afdrukken (plannen, maquettes, technische fiches,...)Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderiingsstaten, tijdspaden,... doorsturenDocumentatie zoeken, doorsturen of beherenDocumenten invoeren en de lay-out verzorgenDocumenten doorsturen en klasserenBestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Bouw
ZELE
Functieomschrijving
Algemene administratie - Beheer van contacten in ERP, administratie rond erkenningen en erkenningsdossiers, opvolging van prijsherzieningen en looptijden van grote projecten en raamcontractenOndersteuning Diensthoofd Verkoop & Calculatie Voorbereiding commerciële vergaderingen (offertegegevens, prestatiecijfers), en ondersteuning bij administratieve analyses en vragen rond bestekken en prijsherzieningen.Offerte administratie - Opmaak en beheer van offertedossiers in ERP, aanvragen en plannen van plaatsbezoeken, administratieve voorbereiding (documenten, attesten), vormgeven en uitsturen van offertes via diverse kanalen, opvolging en rapportage van offertedossiers.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Winkelbediende
Sint-Niklaas, België
Op zoek naar een nieuwe uitdagende job?
Lees dan zeker verder!
Voor onze klant regio Sint-Niklaas, actief in de patisserie, zijn wij op zoek naar een winkelbediende.
Hoe ziet jouw dag eruit als winkelbediende?
De winkel vullen en aangevuld houden met oog voor presentatieKlanten bedienen met de glimlachCorrect adviseren van klantenBestellingen registreren en klaarnemenVoorraden beheren en houdbaarheid controlerenBrood snijden en verpakken zoals het hoortBroodautomaten ledigen en vullenAmbachtelijke broodjes beleggen Verpakken en etiketterenVolledig onderhouden van winkelCharcuterie versnijdenBeleggen van broodjes
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
SINT-GILLIS-WAAS
Ben jij op zoek naar een afwisselende administratieve job binnen een dynamisch team?
Heb je een sterk logisch redeneervermogen en werk je graag met mensen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw rol
Als allround administratief bediende ondersteun je ons team in uiteenlopende
administratieve en logistieke taken. Je werkt nauw samen met je collega’s en wordt een
cruciale schakel in het dagelijks functioneren van onze recyclageactiviteiten.
Takenpakket
● Weegbrugbeheer: je beheert de weegbrug voor zowel aankoop- als verkoopvrachten, waarbij je zorgt voor correcte registratie en opvolging van gewichten. Je ontvangt klanten aan het loket en zorgt voor het uitvoeren van de
betaling.
● Transporten regelen: je vraagt transporten aan en volgt deze op. Daarnaast verwerk je de administratie hieromtrent nauwkeurig in ons systeem.
● Verkoopfacturatie: je zorgt voor de opvolging van zendingen, controleert de contracten en stock, en maakt de verkoopfacturen op.
● Stockbeheer: in samenspraak met de werfverantwoordelijke volg je de voorraad op om ervoor te zorgen dat we voldoende stock hebben voor verkoop.
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bediende Boekhouding / Management assistente / Meteen Vast Contract
SINT-AMANDS
Voor een bedrijf gelegen in Puurs zijn wij op zoek naar een Management Assistent.
Bediende boekhouding / management assistent
Receptie:
o Aannemen van de telefoon
o Ontvangst en assisteren van bezoek
o Bestellen broodjes
Assisteren van directie
o Beheer van de post
o Manus van alles voor de directie en binnendienst
o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering
Medeverantwoordelijk voor de correcte uitvoer van de
financiële administratie
o Controle en invoer van aankoopfacturen in de
financiële administratie
o Controle en invoer van verkoopfacturen in de
financiële administratie
o Debiteurenbeheer
o Bijhouden van kostenspecificaties
o Invoer van betalingsvoorstellen
o Beheer van kantoormaterialen
o Verzorgen rapportages
o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering
Assisteren bij verschillende administratieve taken
o Maken van productspecificaties
o Opvragen en bijhouden van productspecificaties
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende
Merelbeke, België
Voor een bedrijf dat bevestigingsmaterialen produceert en verdeelt, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. Ben jij een administratieve duizendpoot met passie voor sales? Dan hebben wij de juiste uitdaging voor jou!Wat is het takenpakket?Een polyvalente functie waarbij je het aanspreekpunt bent voor klanten en jouw collega vertegenwoordigersOpmaken en opvolgen van offertes en de correcte verwerking van bestellingenGegeven inputten in CRM/ERP-pakketenKlanten met vragen helpen...
InterimMaterialsFull-timeFixed contract
Technisch Commercieel Bediende Binnendienst
MELLE
Heb jij een passie voor verwarming en hernieuwbare energie?Ben je op zoek naar een job al commercieel medewerker binnendienst?Ben je technisch ingesteld?
Voor een klant regio Melle zijn we opzoek naar een Technisch Commercieel medewerker binnendienst.
Jouw taken:
In ons filiaal in Melle adviseer je professionele klanten/installateurs inzake centrale verwarming, airco, ventilatie en hernieuwbare energie.Je detecteert en analyseert grondig de vraag van de klant, interpreteert nauwgezetaangeleverde plannen of afmetingen en geeft op een vakkundige en creatieve manieradvies over het productengamma.Je werkt een offerte uit die perfect aansluit bij de behoefte van de klant.Je staat in voor de opvolging van je offertes en weet klanten door je doortastende aanpakte overtuigen.Je ondersteunt je collega-vertegenwoordigers in de buitendienst.Ook orderverwerking behoort tot je taken en bij drukte spring je in bij de balieverkoop.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende
Melle, België
Voor onze klant, gespecialiseerd in zelfbouwpaketten voor verschillende technieken (sanitair, ventilatie, elektriciteit, verwarming,...) in Melle zijn we op zoek naar een Technisch verkoper.
Als technisch verkoper heb je volgend takenpakket:
Je zit centraal in de toonzaal en je bent het aanspreekpunt voor zowel prospecten als slimme zelfbouwers.Je luistert naar de wensen van de prospecten en onze slimme zelfbouwers en je zet jouw talenten in om hun droomwoning te realiseren.Je tekent digitaal jouw plannen uit en stelt zo eenvoudig je offertes op.Je staat ook in voor de opmaak van orders, het opvolgen van offertes en facturen en het correct invoeren van herstellingen en garanties.Door jouw talenten en de nodige opvolging overtuig je de prospect om zelf zijn technieken te plaatsen.Je bent de coach van al je slimme zelfbouwers, je volgt hun project op van a tot z.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
AALST
Voor onze klant te 9300 Aalst zijn we op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende: Taakomschrijving:Beheren van de algemene en facturatie-e-mailboxen.Communiceren met leveranciers, onderaannemers, architecten, klanten en collega's, zowel telefonisch als via e-mail.Verzenden, organiseren en archiveren van diverse documenten.Opzoeken en beheren van technische documentatie.Aanmelden van werven en onderaannemers bij de sociale zekerheid en via check-in@work.Digitaliseren van werkprocessen en verbeteren van de online zichtbaarheid via website en sociale media.Bijhouden en aanpassen van de jaarkalender; organiseren van teamactiviteiten.Opstellen van offertes en bestelbonnen in samenwerking met de projectleider.Beheren en opvolgen van verzekeringsdossiers, inclusief het aanvragen van de tienjarige aansprakelijkheidsverzekering voor nieuwe projecten.Coördineren van het wagenparkbeheer: verzekeringen, tankkaarten, onderhoud en reparaties; verzamelen van identiteitsgegevens en rijbewijzen van nieuwe medewerkers.Regelen en opvolgen van werftoiletten; afmelden bij projectafronding.Opstellen, verzenden en archiveren van werkbonnen voor onderaannemers.Coördineren van IT-gerelateerde zaken en samenwerken met de IT-verantwoordelijke.Notuleren en eventueel leiden van vergaderingen.Structureren en onderhouden van de server.Opstellen en verspreiden van procedures, zoals het gebruik van specifieke software, en toezien op de naleving ervan.Samen met de projectleider afsluiten en archiveren van projecten.Archiveren van documenten van het afgelopen jaar bij de start van een nieuw kalenderjaar.Opvolgen van dossiers met betrekking tot complexe communicatie of afspraken, vooral met onderaannemers; opstellen van tijdslijnen en aanmaningsmails.Bijdragen aan het verbeteren van werkprocessen en procedures.Ordenen van aankoopfacturen en bijhouden van de financiële planning.Werken met facturatiesoftware voor het toevoegen en verwerken van facturen; doorgeven aan de boekhouding en registreren van betalingen.Opstellen en verzenden van verkoopfacturen in samenwerking met de projectleider.Voorbereiden van de boekhouding voor indiening.Selecteren van nieuwe medewerkers in samenwerking met interimkantoren.Begeleiden en opvolgen van de opstart van nieuwe medewerkers.Samenwerken met het sociaal secretariaat voor loonverwerking en vragen rond verlof, ziekte, etc.Regelen en verspreiden van opleidingen.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Bediende
Gent, België
Enige ervaring in de logistieke sector? Dan ben jij onze kandidaat.
Voor een bedrijf te Gent zijn wij op zoek naar een Logistiek Coordinator!
Dit zijn je werktaken 🔨
Jij controleert en beheert de logistieke planningHet plannen van nieuwe klantenJe werkt 2 dagen per week in Neder-Over-HeembeekDe vooropgestelde KPI’s en deze volg je goed op zodat de targets behaald wordenJe werkt samen met de Customer Service Medewerkers met als doel een sterke klantenservice en klachtenbehandeling te garanderen.Je staat ook in nauw contact met sales, vervoerders en je logistieke collega’s.
OfficeVariousFull-timeFixed contract
Administratief bediende hvac
GENT
Voor onze klant, een gekende groothandel te Gent, zijn we op zoek naar een Technisch bediende voor de HVAC afdeling:
Als ervaren HVAC-expert ondersteun je het sales team bij complexe technische vraagstukkenJe zorgt ervoor dat we altijd de juiste HVAC-oplossingen aanbieden aan onze klantenJij bent de technische adviseur achter de schermen, waarbij je ons verkoopteam en onze klanten (vooral installateurs in diverse sectoren) van deskundig advies voorzietJe stelt nauwkeurige en gedetailleerde technische offertes op, inclusief berekeningen en specificaties Je werkt nauw samen met leveranciers om steeds de optimale balans te vinden tussen prijs, kwaliteit en levertijdJe bent nauw betrokken bij de voorbereiding en planning van projectenJe zorgt dat alle benodigde materialen en middelen tijdig worden geïdentificeerd en klaargezet
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Bediende
Gent, België
Enige ervaring in de logistieke sector? Dan ben jij onze kandidaat.
Voor een bedrijf te Gent zijn wij op zoek naar een Logistiek Coordinator!
Dit zijn je werktaken 🔨
Jij controleert en beheert de logistieke planningHet plannen van nieuwe klantenJe werkt 2 dagen per week in Neder-Over-HeembeekDe vooropgestelde KPI’s en deze volg je goed op zodat de targets behaald wordenJe werkt samen met de Customer Service Medewerkers met als doel een sterke klantenservice en klachtenbehandeling te garanderen.Je staat ook in nauw contact met sales, vervoerders en je logistieke collega’s.
OfficeVariousFull-timeFixed contract
Winkelbediende - Verf en Decoratie
Gent, België
Voor een verf-en decoratiewinkel in Gent, zijn we op zoek naar een verkoper!
Weekdagen van 8.30-12.30-13.30-17.30uZaterdag van 9-13 uur
Een greep uit je takenpakket:
Peilen naar de noden & behoeften van klantenOplossingen voorzien op basis van productinformatie- en kennisPromoten van producten en informeren over nieuwe techniekenBeheer van de winkelruimte
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Bediende
Merelbeke
Voor een sanitair bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een logistiek medewerker die de aankomende goederen in het magazijn ontvangt.
Wat is het takenpakket?
Je lost vrachtwagens en op een nauwkeurige manierJe bent verantwoordelijk voor kwaliteitscontrole van de geloste artikelenJe plaatst met de heftruck de artikelen in de transitzone van de opslaghallenJe staat in voor de administratieve verwerking van de goederenJe zorgt ervoor dat de werkplek netjes en opgeruimd blijft
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Winkelbediende Charcuterie
Merelbeke
Voor onze klant in Merelbeke zijn wij op zoek naar een Medewerker Charcuterie.
Je staat in voor het bedienen van de klanten Ook zorg je ervoor dat de charcuterie afdeling bijgevuld is Orde en netheid behoort ook tot jouw takenpakketklanten bedienenmaken van broodjes, schotels, salades,...Meehelpen opkuis atelier
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
BEVEREN
Voor een van onze klanten gelegen op Linkeroever zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Jouw taken:
Je doet de administratieve afwikkeling van onze transporten tot en met de facturatie.Je zorgt voor een tijdige administratieve opvolging van verzekeringsdossiers en vergunningenKlassement, telefoons opnemen en algemene bestellingen coördineren maken deel uit van je dagelijkse werk.Je houd contact met collega’s en leveranciers.Je boekt aankoop- en verkoopfacturen zorgvuldig in.Je helpt een handje bij de facturatieBankafschriften inboeken? Jij doet het met de precisie van een Zwitsers horloge.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Merchtem, België
Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde
Technisch administratief bediende
ondersteuning ingenieurs
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen:
Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Student commercieel bediende Duits
Drongen
Ben jij student en ben je minimum 2 dagen per week vrij?
Spreek jij goed Nederlands en Duits?
Ben je commercieel ingesteld?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf (specialisatie: leningen) in Drongen, zijn we vandaag op zoek een student sales representive developer.
Jouw taak? Het binnenhalen van nieuwe klanten!
Hoe ziet dit eruit?
Je zal de warme leads die binnenkomen opvolgen en contacteren (telefonisch, per mail,..)Je maakt hun warm om met onze klant in zee te gaan!Indien je merkt dat er een match is, geef je deze door aan een closer (deze collega zal alles verder opvolgen voor tot een deal te komen)Je denkt mee na over de groei van het bedrijf
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Drongen, Gent, België
Voor een dynamische firma actief in de automobielsector, zoeken wij een allround administratief bediende met communicatieve skills voor regio Drongen.
Een greep uit je takenpakket:
Je staat in voor het contact met klant van aankoop van de wagen, tot oplevering;Het voertuig klaarmaken voor de oplevering denk aan inschrijving, verzekeringen afsluiten,..Voertuigen klaarmaken voor de verkoop: bv herstellingen plannen;Samen met de makelaars de schadedossiers opvolgen en beheren;Meewerken aan projecten om het bedrijf innovatiever te maken;Dit doe je op de afdeling van de bedrijfswagens (auto en kleine bestelwagens).
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.