Urgent
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Conseiller commercial
Tournai, Belgique
Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ? A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL.
Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Medewerker Dienst na verkoop
Rotselaar, België
Hou jij van telefonische contact?
Administratief sterk?
Technische feeling?
Voor een bedrijf te Rotselaar gespecialiseerd in koeltechnieken en airco zijn we op zoek naar een administratief medewerker voor hun dienst na verkoop.
Hier een greep uit jouw takenpakket:
Op de servicedienst fungeer jij als telefonisch aanspreekpunt voor Nederlandstalige en Franstalige klanten. Die klanten probeer je samen met jouw collega’s zo goed mogelijk te helpen.Als administratief bediende volg je de administratie van uitgevoerde interventies mee op:
Werkbonnen checken, vervolledigen en correct linken aan uitgevoerde opdrachten.Overzicht bewaren zodat je klanten en techniekers kan informeren.Vervolgopdrachten aanmaken.
Je werkt vlot samen met jouw collega’s en de planners.Naarmate je vertrouwd geraakt mat je takenpakket word je mee ingeschakeld voor het totale administratieve proces.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief medewerker
Beveren-waas, België
Vivaldis Interim is op zoek naar een administratief medewerker voor onze klant regio Waasland. Onze klant is gespecialiseerd in het verdelen en onderhouden van merk heftrucks.
Neem gerust de vacature even door!
Je takenpakket als Technisch administratief medewerker / administratief bediende zal bestaan uit:
Dagelijkse controle ingevoerde uur registratie door technisch personeel in samenhang met log- en lokalisatiesysteemVerwerking vakantie en andere afwezigheden van technisch personeelControle openstaande service orders en afhandeling van beëindigde ordersOpmaken van de factuur (uren, onderdelen, contractwerk, etc.) en versturing conform verwachting klantVerwerking creditnota’s na autorisatie leidinggevendeNauwe samenwerking met Service CoördinatorIngave in NAV en opvolging op volledigheid van service artikelenOpstellen van PM-plan lijnen per service artikel volgens afspraken met klant (zie ook contract - administratie)Andere niet gepreciseerde administratieve verwerking
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Medewerker Boekhoudkantoor
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit:
Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Administratief medewerker
Verrebroek, Beveren, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistieke wereld? Ben je woonachtig in regio Waasland en heb je kennis van voorraadbeheer en operationele planningen?
Lees dan snel verder! 🤩
Voor een bedrijf in Verrebroek 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker 💻
Als Administratief medewerker 💻 sta jij in voor:
Het aannemen en verwerken van nieuw ordersAssisteren bij de dagelijkse taken en planningHet afhandelen van afgewerkte ordersHet eerste contact met klanten
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract
Student administratief medewerker
Wuustwezel
Nog op zoek naar een interessante en leerzame studentenjob in de regio van Wuustwezel? Lees dan zeker verder!
Eens je aan de slag bent zal je volgende takenpakket hebben:
offertes voorbereidenplanning makenexcel files aanvullenbeheer van mailbox & telefoon
InterimElectroFull-timeStudent job
Technisch administratief medewerker
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ....... TECHNISCH COMMERCIEEL BEDIENDE!Waar moet je zijn?
Heist-op-den-BergSpecialisatie: CNC draai- en freeswerk, metaalSector: luchtvaart, machinebouw, voedingsindustrie, elektronica, telecom, ...
Wat moet je doen als technisch commercieel bediende?
Centraal aanspreekpunt en bieden van beperkte technische ondersteuning aan de klanten wat betreft aangeboden offertes alsook uitgeleverde offertes (info te verkrijgen bij collega's)Offerteaanvragen analyseren en voorbereidende administratie uitvoeren voor de tekenaarsOrders worden door jou administratief verwerkt tot werkopdrachten en bestelbonnen. Je informeert de klanten omtrent de status van hun aanvragen en lopende ordersAankoop van grondstoffen, leveranciers selecteren en het beheren van de stock van de grondstoffenLogistieke zaken zoals transport voorzien met bijhorende documentenAfter-sales taken (klachten van klanten)
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker bouw (Halftijds)
Ever
Je komt terecht bij een familiebedrijf in de bouwsector met één belofte: betrouwbaarheid.
Regio : EVER
Takenpakket
Checkin@work: Controleren of alle medewerkers aangemeld zijn en de benodigde papieren in orde zijn.Ontvangst van onderaannemers: Nieuwe medewerkers ontvangen en van de juiste informatie voorzien.Communicatie voor buurtbewoners: Papieren kopiëren en verspreiden voor buurtbewoners bij polierwerken (ongeveer 500 stuks per stort).Documentcontrole: Nakijken van leverbonnen, vorderingsstaten en facturen.Leverbonnen digitaliseren: Digitaliseren van leverbonnen via een digitaal platform.Bestellingen plaatsen: Broodjes voor de werfvergadering voorzien, kantoormateriaal en klein materiaal bestellen.Afvalbeheer: Organiseren en opvolgen van afvalbeheer.Urenregistratie: Registratie van de werkuren van medewerkers.Plannen afdrukken.Vergunningen en signalisatie: Vergunningen aanvragen en werfsignalisatie inplannen.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Familiebedrijf zoekt Administratief Medewerker
Overijse, België
Ben je organisatorisch sterk?Heb je een passie voor keukens en interieur?Word jij het gezicht van een topbedrijf actief in keukens en interieur?Een familiebedrijf in Overijse zoekt een nieuwe administratief medewerker die de front- en backoffice in goede banen kan leiden. Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit deze verantwoordelijkheden:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een goed ontvangst;Als office medewerker in de toonzaal zorg je voor een representatieve showroom;Je zorgt voor een vlotte behandeling van de administratie;Dankzij jou verloopt het agendabeheer en backoffice van het salesteam op wieltjes;Je volgt nieuwe leads nauwkeurig op;Daarnaast optimaliseer je dagelijks de bedrijfsprocessen en administratieve taken.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Medewerker
Wervik
- Je staat in voor het opmaken van vorderingsstaten- Je springt bij waar nodig: afdeling calculatie, facturatie,...- Je staat in om administratie te verwerken- Interne communicatieJe hebt een sterk ontwikkeld technisch inzicht en interesse.Je bent goed en nauwkeurig in administratie en systemen.Vous parlez aussi un peu français? Parfait!Sociaal persoon, maar perfect zelfstandig.Ervaring in soortgelijke functie?
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
Brugge, België
Voor een bedrijf in Brugge zoeken ze een enthousiaste administratieve medewerker als rechterhand van de zaakvoerder.
Uw functie:
Invoeren en afwerken van dossiers.Opvragen van documenten.Overeenkomsten opmaken.Indexeringen topassen.De facebook pagina beheren.Publiciteit doorgeven.Voorbereiden van de nieuwsbrief.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Medewerker
Pelt, België
Voor onze klant gelegen te Overpelt en gespecialiseerd in het produceren van kwaliteitsvolle telescopische tribunes en stoelen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.
Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis?
Dan is dit de ideale job voor jou!
Solliciteer vandaag nog via lommelbedienden@ vivaldistechnics. be of 011/153729
Als administratief technisch bediende is je takenpakket:
Je interpreteert technische tekeningen en volgt de nodige stappen die genomen moeten worden verder op; Je communiceert met klanten; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Medewerker
Hamont-Achel, België
Voor een bedrijf in Hamont-Achel met meer dan 30 jaar ervaring in de plaatsing van ramen, deuren, overkappingen,... zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker.Je takenpakket bestaat uit:
Je communiceert met klanten en beantwoordt hun vragen; Je maakt offertes op; Je werkt tekeningen uit in autocad; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
Lommel, België
Voor een bouwbedrijf te Lommel zijn we op zoek naar een administratief medewerker
Je taken zijn o.a.
Checkin@workControles van facturenControles van contractenMaterialen bestellenAfhankelijk van de achtergrond: het opmaken van offertesAllerhande administratie
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Import Medewerker
Steenokkerzeel, België
Onze klant is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Import Medewerker in de transportsector.
Als Import Medewerker speel je een cruciale rol in de verwerking en opvolging van inkomende zendingen.
Taken en verantwoordelijkheden:
Opmaken van dossiers in het TMS Systeem.Verwerken en opvolgen van inkomende zendingen.Afspraken maken met klanten via mail en telefoon.Dagelijks contact met partners, klanten, en collega’s van andere filialen.Zorgdragen voor een correcte administratie en orderverwerking. Pro-actief problemen proberen oplossen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Brusselsesteenweg 290, Asse, België
Voor een bedrijf in 1730 Asse zijn we opzoek naar een gemotiveerde
COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE - ADMINISTRATIEF BEDIENDE TECHNIEKEN
Het bedrijf is een studiebureau dat haar diensten verleend in de bouw, meer specifiek technieken-bouw.
Taken:
Ontvangen van bezoekers en leveranciers.
Beantwoorden van telefoongesprekken.Onthaal van nieuwe werknemers.Beheren van de logistiek voor verschillende kantoren.Plaatsen van bestellingen voor kantoormateriaal, dranken, meubels, IT hardware, etc.Voorbereiden van vergaderzalen.Organisatie van interne events zoals personeelsfeesten.In- en uitschrijven van voertuigen.Beheren van verkoop, verzekering, herstellingen en banden.Beheer van tankkaarten.Indienen van EPB-aangiftes in Vlaanderen en vernieuwen van de erkenning van EPB-verslaggever.Samenstellen van dossiers en verzorgen van printing.Coördinatie van opleidingen en subsidieregelingen zoals KMO-portefeuille.Verzenden en afhalen van post.Organisatie van reizen voor de directie inclusief hotelboekingen, vluchten, huurauto's, treinreizen en restaurantreserveringen.Bijwerken van organigrammen.Beheren van kandidatuurdossiers voor publieke wedstrijden.Uitvoeren van marketingtaken zoals het verzenden van nieuwjaarskaarten, publicaties in vaktijdschriften.Vertalingen van documenten tussen Frans, Nederlands en Engels.Up-to-date houden van projectfiches en bedrijfspresentaties.Controleren en vergelijken van de planning van collega's met de timesheets.Beheren van software zoals Ionbiz voor nieuwe projecten en medewerkers.Aanmaken en versturen van verslagen na werfcontroles via Aproplan.Beheren van sociale media-accounts.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.