Jobs

Jobs

315 Jobs found
Urgent

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Verrebroek, Beveren, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistieke wereld? Ben je woonachtig in regio Waasland en heb je kennis van voorraadbeheer en operationele planningen? Lees dan snel verder! 🤩   Voor een bedrijf in Verrebroek 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker 💻   Als Administratief medewerker 💻 sta jij in voor: Het aannemen en verwerken van nieuw ordersAssisteren bij de dagelijkse taken en planningHet afhandelen van afgewerkte ordersHet eerste contact met klanten
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief Medewerker Boekhoudkantoor

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.    Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.   Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit: Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Administratief medewerker

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!   Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve duizendpoot -Sales assistant

Arendonk, België

Ben je een echte administratieve duizendpoot? Heb je een sterke basis Frans? Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende- Sales assistant! Waar kom je terecht? ArendonkSpecialisatie: Logistiek  Wat zijn je taken? Als spilfiguur tussen klant, leverancier, werknemers en bureau ben jij het aanspreekpunt. Je fungeert in een team, dus je staat er zeker niet alleen voor. Opbouw van mooie customer relations (klachtenbehandeling, offerte op maat, opvolging/verwerking order-bestelling tot levering, facturatie, ...)Opvolging en beheer van de mailbox + telefonie (40% frans)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestel- werkbonnen opmaken voor chauffeurs/magazijn, orderproces beheren, voorbereiding facturatie, opmaak en begeleiding bij offertes, postverdeling, ondersteuning planning of logistieke administratie indien nodig
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ....... TECHNISCH COMMERCIEEL BEDIENDE!Waar moet je zijn? Heist-op-den-BergSpecialisatie: CNC draai- en freeswerk, metaalSector: luchtvaart, machinebouw, voedingsindustrie, elektronica, telecom, ... Wat moet je doen als technisch commercieel bediende? Centraal aanspreekpunt en bieden van beperkte technische ondersteuning aan de klanten wat betreft aangeboden offertes alsook uitgeleverde offertes (info te verkrijgen bij collega's)Offerteaanvragen analyseren en voorbereidende administratie uitvoeren voor de tekenaarsOrders worden door jou administratief verwerkt tot werkopdrachten en bestelbonnen. Je informeert de klanten omtrent de status van hun aanvragen en lopende ordersAankoop van grondstoffen, leveranciers selecteren en het beheren van de stock van de grondstoffenLogistieke zaken zoals transport voorzien met bijhorende documentenAfter-sales taken (klachten van klanten) Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Medewerker

Hulshout

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de Salesafdeling!   Waar kom je terecht?     Bij een bedrijf regio Hulshout, verdeler van machines voor tuin en park, land- en bosbouw en voor wegenonderhoud.   Als Administratief Bediende, zal jij instaan voor volgende taken: Beantwoorden van inkomende telefoons op de aftersalesdienst.All-round administratieve taken.Contacten met leveranciers en klanten.Ondersteuning bieden aan service-aankoop.Je plaatst bestellingen bij de leveranciers.Je noteert bestellingen van klanten.Opvolging facturatie.Transportplanning.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Machelen, België

Voor onze klant, actief met Trucks, Trailers and Vans, zijn wij op zoek naar een administratief/magazijn medewerker. Je staat regelmatig in contact met onze klanten en ontvangt hen aan het onthaal.Je staat in voor het dagdagelijks behandelen van mails en het beantwoorden van binnenkomende lijnen.Je volgt de klanten contracten administratief op en verwerkt deze in ons computersysteem.Je staat in voor het inplannen van de nodige onderhouden en herstellingen.Nadat de mechaniekers de nodige herstellingen hebben uitgevoerd, maak je een factuur op.Je contacteert de klanten ivm hun openstaande facturen.Dagelijkse bestellingen ontvangenStockbestellingen makenStockbestellingen wegzettenOnderdelen ontvangen en stockerenStukken klaarleggen en opzoeken voor het atelier  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Heverlee, Leuven, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in lichtadvies, lichtplanning en in de verkoop van verlichting zoeken wij ter ondersteuning van de verkopers en de dienst boekhouding een administratief bediende.   Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Ondersteuning bij opvolging van claims.Je ondersteunt de interne boekhouder.Je volgt de planning op van de externe huisinstallateurs samen met je collega.    
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker

Pelt, België

Voor onze klant gelegen te Overpelt en gespecialiseerd in het produceren van kwaliteitsvolle telescopische tribunes en stoelen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.   Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis? Dan is dit de ideale job voor jou! Solliciteer vandaag nog via lommelbedienden@ vivaldistechnics. be of 011/153729   Als administratief technisch bediende is je takenpakket:  Je interpreteert technische tekeningen en volgt de nodige stappen die genomen moeten worden verder op; Je communiceert met klanten; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Parttime administratief boekhoudkundig medewerker

Wevelgem, België

Voor onze klant, bouwbedrijf in Wevelgem, zijn wij op zoek naar een parttime administratief boekhoudkundig medewerker.   Welk takenpakket mag jij behartigen? Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van projecten en staat in voor de communicatie met klanten en leverancierJe staat in voor het inboeken van aan-en verkoopfacturen, opvolgen van betalingen, het voorbereidend werk voor de externe accountantJe helpt administratief mee met de dossiers: bestellingen ingeven, orderbevestigingen, leveringsbonnen, facturatie enzovoort in samenspraak met de collega'sJe plaatst, samen met andere medewerkers, bestellingen en staat in voor het opvolgen ervan, controleren van orderbevestigingen en Facturatie.Je helpt klanten en leveranciers met plezier verder met al hun vragen. Indien nodig verwijs je hen door naar één van jouw collega's
FinanceConstructionFull-timeFixed contract

Technisch Administratief Medewerker

Wervik

- Je staat in voor het opmaken van vorderingsstaten- Je springt bij waar nodig: afdeling calculatie, facturatie,...- Je staat in om administratie te verwerken- Interne communicatieJe hebt een sterk ontwikkeld technisch inzicht en interesse.Je bent goed en nauwkeurig in administratie en systemen.Vous parlez aussi un peu français? Parfait!Sociaal persoon, maar perfect zelfstandig.Ervaring in soortgelijke functie?
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Familiebedrijf zoekt Administratief Medewerker

Overijse, België

Ben je organisatorisch sterk?Heb je een passie voor keukens en interieur?Word jij het gezicht van een topbedrijf actief in keukens en interieur?Een familiebedrijf in Overijse zoekt een nieuwe administratief medewerker die de front- en backoffice in goede banen kan leiden. Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit deze verantwoordelijkheden: Je bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een goed ontvangst;Als office medewerker in de toonzaal zorg je voor een representatieve showroom;Je zorgt voor een vlotte behandeling van de administratie;Dankzij jou verloopt het agendabeheer en backoffice van het salesteam op wieltjes;Je volgt nieuwe leads nauwkeurig op;Daarnaast optimaliseer je dagelijks de bedrijfsprocessen en administratieve taken.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker Maintenance

Tongeren, België

Ben jij gepassioneerd door de automative wereld en gedreven om het onderhoud van ons wagenpark in goede banen te leiden? Voor een autoverhuurbedrijf zijn we op zoek naar een dynamisch teamspeler om het maintenance departement te versterken.   Wat ga je doen?   Het administratief opvolgen van de wagens voor wat betreft het onderhoud, keuringen, wagendocumenten, herinschrijvingen van wagens etc.In nauw contact staan met onze partnergarages voor het onderhoud van onze wagensKlanten doorverwijzen naar assistentiebedrijven indien nodigActieve samenwerking met verschillende afdelingen binnen ons bedrijf, teamwork staat centraal
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Brugge, België

Voor een bedrijf in Brugge zoeken ze een enthousiaste administratieve medewerker als rechterhand van de zaakvoerder. Uw functie:   Invoeren en afwerken van dossiers.Opvragen van documenten.Overeenkomsten opmaken.Indexeringen topassen.De facebook pagina beheren.Publiciteit doorgeven.Voorbereiden van de nieuwsbrief.  
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Genk, België

Onze klant, gelegen in Genk, is dé Limburgse afdeling voor schilderwerken, vloerbekleding en totaalafwerking. Klanten zijn zowel particulieren, bedrijven als overheidsinstanties. Dankzij een uitstekende projectopvolging kunnen we telkens weer een feilloze service garanderen. Om de groei verder te ondersteunen, zoeken we een Allround Administratief Medewerker. Je krijgt een gevarieerd takenpakket en wordt een onmisbare schakel binnen het team.   Jouw verantwoordelijkheden:   Administratieve ondersteuning: Je begeleidt projecten van a tot z. Van prijsaanvragen tot facturatie, jij zorgt dat alles vlot verloopt.   Opvolging van werven: Je volgt onze werven administratief op, van check-in@work tot materiaalbeheer.Samenwerking met onderaannemers: Jij beheert alle administratie rond onderaannemers: contracten, documenten en prijsupdates.Overheidsopdrachten: Je verdiept je in de regels rond overheidsopdrachten en zorgt dat alle offertes op tijd en volledig worden ingediend.Boekhoudkundige taken: Je boekt facturen in en volgt inkomende en uitgaande betalingen op.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Administratief medewerker

Dilsen-Stokkem, België

Onze klant, gevestigd in Lanklaar, is al meer dan 40 jaar dé specialist in garagedeuraandrijvingen, schuif- en draaihekaandrijvingen en toegangscontrole.   We zijn op zoek naar een administratief - boekhoudkundige bediende   Je verantwoordelijkheden: Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en boekhoudkundige taken.Je werkt nauw samen met de financiële manager en zorgt ervoor dat de dagelijkse operationele activiteiten vlot en correct verlopen.Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking en afhandeling van inkomende facturen, voorbereiden en uitvoeren van betalingen, het boeken van de bankverrichtingen ende verwerking van de lonen in de boekhouding.Je kijkt regelmatig de balansrekeningen na en bereidt de maandelijkse en jaarlijkse afsluitmomenten voor.Er wordt op jou gerekend voor BTW aangiftes, instrastat en recupel rapporteringen etc.Je staat ook in voor de payrollvoorbereiding in samenwerking met het sociaal secretariaat. Je zorgt daarbij voor de correcte registratie van de HR-administratie en vormt een eerste aanspreekpunt voor de werknemers m.b.t. tot HR-gerelateerde vragen (sociale wetgeving, loon, e.a.)Daarnaast verzorg je het algemeen administratief beheer (documenten, archivering, telefoon, e-mail) en beantwoord je vragen van klanten en leveranciers mbt facturen en betalingen.Je rapporteert aan de financieel manager en jullie vormen samen het finance team.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Technisch Administratief Medewerker

Hamont-Achel, België

Voor een bedrijf in Hamont-Achel met meer dan 30 jaar ervaring in de plaatsing van ramen, deuren, overkappingen,... zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker.Je takenpakket bestaat uit:  Je communiceert met klanten en beantwoordt hun vragen;  Je maakt offertes op; Je werkt tekeningen uit in autocad; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel administratief bediende

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een...COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!📍Waar kom je terecht? LierSector: Tuinbenodigdheden 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel administratief bediende? Opvolgen en verwerken van bestellingenTransporten inplannenTelefoongesprekken met klanten en leveranciersMaken van offertes en facturerenVoorraadmanagement
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter