Jobs

Jobs

183 Jobs found
Urgent

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ?  A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Collaborateur Helpdesk FR/NL

Wavre, Belgique

🌟 Rejoignez une équipe dynamique à Wavre ! 🌟 🚀 Nous sommes à la recherche d'un Talent Administratif FR et NL pour notre client à Wavre ! 🚀 ▶️ Êtes-vous organisé et rigoureux dans votre travail ? ▶️ Avez-vous de solides compétences en administration ? ▶️ Maîtrisez-vous le français et le néerlandais ? ▶️ Êtes-vous prêt à relever de nouveaux défis au sein d'une équipe dynamique ?   Si vous avez répondu oui à ces questions, nous avons le poste idéal pour vous : Collaborateur Administratif Bilingue ! 🤗 Que pouvez-vous attendre de ce poste ? Voici un aperçu de vos missions :   ✍️ Gestion des tâches administratives classiques. 💼 Support administratif général. 📞 Répondre aux appels téléphoniques et aux courriels. 📝 Gérer la correspondance et la documentation. 🤝 Assurer un soutien efficace aux différents départements.
InterimMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Tienen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tienen. Onze klant is gespecialiseerd in horeca groothandel. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Het verwerken van bestellingen; De klanten telefonisch of via mail informeren over de producten; Je bent het aanspreekpunt voor de chauffeurs en orderpickers; Het behandelen van de retours en klachten; Je biedt administratieve ondersteuning: Je bent de back-up van verschillende medewerkers. 
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker klantendienst

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.    Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op. 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel bediende

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel administratief bediende voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in koeltechnieken. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als commercieel administratief bediende bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt van klanten zowel via telefoon als e-mail;Je maakt nieuwe klanten aan en verwerkt bestellingen, met een focus op Frankrijk;Je behandelt serviceaanvragen en volgt deze op;Je werkt samen met verschillende afdelingen.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch commercieel bediende regio Sint-Truiden

Sint-Truiden, België

Voor onze klant gelegen te Sint-Truiden, gespecialiseerd in interieurbouw, zijn wij op zoek naar een technisch commercieel bediende. Gepassioneerd door hout, interieur en ruwbouw?Een nieuwe uitdaging als technisch adviseur wacht op jou!  Jouw afwisselende takenpakket bevat onder meer: Offertes opmaken;Calculaties uitvoeren;Technische vragen beantwoorden en advies verlenen; Orderbonnen opmaken en verwerken;Nodige administratie verwerken; .
Technics EmployeesWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch commercieel bediende in Sint-Truiden

Sint-Truiden, België

Voor een klant van ons gelegen te Sint-Truiden zijn we op zoek naar een technisch commercieel bediende.   Een greep uit je takenpakket: Je adviseert klanten over ons assortiment van hout-gerelateerde producten;Je maakt offertes op en geeft orders in;Je volgt bestellingen op;Je beantwoordt de telefoon.
Technics EmployeesWoodFull-timeFixed contract

Commercieel adviseur met bedrijfswagen!

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een vertegenwoordiger / commercieel adviseur ramen en deuren voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in ramen, deuren en rolluiken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Je takenpakket als vertegenwoordiger / commercieel adviseur zal bestaan uit: Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van A tot Z;Je bezoekt potentiële klanten (B2C) ter plaatse, dit zijn 70% leads en 30% via eigen prospectie;Je gaat de wensen van de klant na, neemt foto's en bepaalt de technische haalbaarheid;Je stelt de offertes correct op;Tijdens een tweede gesprek bespreek je de offerte en rond je de verkoop af;Indien nodig volg je de klantdossiers verder op;Nadien nemen de collega's het over, tenzij er grote wijzigingen plaatsvinden dan sta je in voor de nieuwe calculaties.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Employé(e) service après-vente FR/NL

Morlanwelz, Belgique

Rejoignez une entreprise spécialisée dans la menuiserie, reconnue pour son expertise dans le travail du bois, du métal et du PVC. En intégrant notre équipe, vous rejoindrez un environnement dynamique et collaboratif axé sur la satisfaction client et la qualité des services.   Description du poste :   Assister les clients avec leurs demandes de service après-vente, en assurant une communication efficace;Vous réglez les problèmes de terrains;Vous êtes le point central entre nos clients et notre service technique;Coordonner avec les équipes techniques pour résoudre rapidement les enjeux par les clients;Gérer les réclamations clients de manière professionnelle et proactive;Vous cherchez des solutions pour aider le service technique;Maintenir et mettre à jour les dossiers de service après-vente pour garantir un suivi rigoureux;Participer à l'amélioration continue des processus de service après-vente;      
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Fleet Sales Advisor

Neupré, Belgique

Fleet Sales Advisor (H-F-X) En tant que Fleet Sales Advisor, vous serez amené a exercer les tâches reprise ci-dessous: Identifier et prospecter de nouveaux clients professionnels potentiels pour élargir notre base de clients.Évaluer les besoins des clients en matière de flotte et proposer des solutions adaptées, y compris des offres de vente et de location de véhicules.Préparer et présenter des propositions commerciales, négocier les termes des contrats et conclure les ventes.Assurer la coordination des livraisons de véhicules pour que les commandes arrivent dans les délais convenus.Fournir un suivi après-vente pour s'assurer de la satisfaction des clients et gérer les éventuelles réclamations ou problèmes.Préparer des rapports de vente hebdomadaires de façon précise, en saisissant des données dans des tableurs.Représenter l'entreprise lors d'événements professionnels et de salons pour promouvoir nos services et solutions de flotte.Proposer des opérations favorisant la vente des véhicules, élaborant un plan de gestion de projet et un budget détaillé. Le mercredi sera le jour administratif du Fleet Advisor. Le reste de la semaine est consacré au réseautage, appel prospects, rdv/essais clients.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aftersales Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Ben je een geboren planner? Kan je goed Nederlands en Frans?   Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.   Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week: Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Leuven, België

Heb je een grote overtuigingskracht?Ben je gepassioneerd door de automobielsector?En kan je vlot in het Nederlands, Frans en Engels verkopen?Dan ben jij de Sales Advisor die dit bedrijf uit de nood helpt! Voor een erkend concessiehouder zijn we op zoek naar iemand die hun team kan versterken bij de verkoop van bedrijfsvoertuigen. Ontdek hier wat er zoal op je planning staat: Jij bent de ideale verkoper van bedrijfsvoertuigen.Als Sales Advisor ontvang, begeleid en adviseer je de klanten in de showroom bij hun keuze van het juiste model, de financieringsmogelijkheden...Je focust je niet enkel op bestaande klanten, maar doet ook aan prospectie en bewerkt de bestaande klantenportefeuille.Je verwerkt administratieve taken nauwkeurig, beheert je verkoopdossier van A tot Z en zorgt ervoor dat de klant up-to-date blijft.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel bediende syndicus

Heverlee, Leuven, België

Heb je een goede feeling met de bouw of technische sector? Ligt jouw passie bij een job als dossierbeheerder? Ben je graag in contact met anderen?   Dan is dit de ideale job voor jou! Een bedrijf actief in het beheren van gebouwen is op zoek naar een technisch operationeel dossierbeheerder. Bekijk al eens wat je taken hier zullen zijn: Je beheert jouw dossiers uit de portefeuille en volgt die ook op.Als dossierbeheerder sta je in contact met eigenaars en onderhoudsfirma's om projecten op te volgen. Daarvoor ga je occasioneel langs ter plaatse.Dagelijks sta je in contact met klanten en leveranciers. Dat zowel telefonisch, per mail als aan het onthaal.Jouw technische achtergrond helpt je om gerichte vragen te stellen en oplossingen te vinden bij defecten, schade of acute problemen.Je analyseert de behoeften van de klant.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel adviseur verzekeringen

Bertem, België

Weet jij alles over verzekeringen? Commercieel ingesteld? En ook goed met bijhorende administratie?   Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob. Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen. Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor.   Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier:   Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Nieuwerkerken, België

Voor onze klant in Nieuwerkerken is Vivaldis Office op zoek naar een commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst. Onze klant is gespecialiseerd in het kweken van fruitbomen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst als bestaan uit: Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf;Je beantwoordt inkomende oproepen via telefoon en mail;Je geeft advies aan de klanten;Je beheert de algemene administratie en facturatie;Je staat in voor de voorbereidingen van beurzen.
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Officer

Auderghem, Belgique

En tant que Customer Service Officer, vous jouez un rôle essentiel dans la satisfaction des clients et le bon fonctionnement des services de maintenance des ascensseurs. À ce titre, vos principales responsabilités incluent : Assistance clientèle : répondre de manière claire et efficace aux demandes des clients concernant la maintenance des équipements. Vous êtes en charge du traitement des questions liées aux interventions en cours, de la gestion des urgences liées aux pannes d’ascenseurs et du suivi des interventions.Soutien aux équipes projets : préparer des offres de réparation basées sur les rapports d'inspection et assurer un suivi commercial rigoureux afin de maximiser leur acceptation.Gestion de la maintenance : veiller à la bonne exécution des sessions de maintenance en respectant les priorités des clients, et réaliser des enquêtes de satisfaction pour garantir un service de qualité.  
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller clients banque et assurances

Liège, Belgique

Conseiller clients banque et assurances (h-f-x) En tant que Conseiller clients - Banque & assurance, vous développer et gérer un portefeuille clients de manière proactive, conformément aux objectifs et à la stratégie de la banque et aux objectifs de l’agence.    Tâches: Maintenir en permanence un niveau d’accueil professionnel, aussi bien par téléphone que par mail et que par visite en face to face, avec des clients et prospects qui souhaitent rentrer en contact avec la banque. Assurer le suivi du plan d’action commercial pour les clients particuliers en étroite collaboration avec le directeur d’agence Traduire le plan d’action commercial en actions concrètes, en assurer la mise en oeuvre, le déroulement, le suivi et la communication. Gérer de manière proactive et autonome un portefeuille au jour le jour avec les clients. Fidéliser les clients par contacts réguliers pro-actifs et obtenir un certain nombre de rendez-vous par jour de travail. Renforcer les relations commerciales par le relationnel. Optimaliser les opportunités de vente auprès des clients en vue de dépasser les objectifs de l’agence. Participation à la gestion de la caisse et du GAB dans un système de tournante (si PDV avec caisse et pas de collaborateur commerciale). Utiliser activement les referrals internes et externes (clients), les contacts marketing et autres (leads). Autres tâches : sous la supervision du directeur d’agence, exécuter des tâches spécifiques pour contribuer au bon fonctionnement de l’agence et/ou du secteur.
OfficeBankingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller Clientèle

Liège, Belgique

Conseiller Clientèle (H-F-X) En tant que conseiller clientèle, vous évoluez dans une équipe de professionnels. Vous bénéficiez d'une formation approfondie.   Votre mission : Vous apporter des conseils et des services à nos clientsVous êtes en charge de la gestion de vos rayons: approvisionnement, placement de produits, merchandising.Vous aimez le contact avec les clients et vous les soutenez avec des conseils d’expertsVous ne craignez pas les défis et vous voulez aussi continuer à apprendre à l’avenir 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs call center bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter