Jobs

Jobs

244 Jobs found
Urgent

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Hulpboekhouder

Harelbeke, België

Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y). Een overzicht van jouw takenpakket: Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief medewerker bouw (Halftijds)

Ever

Je komt terecht bij een familiebedrijf in de bouwsector met één belofte: betrouwbaarheid.  Regio : EVER   Takenpakket Checkin@work: Controleren of alle medewerkers aangemeld zijn en de benodigde papieren in orde zijn.Ontvangst van onderaannemers: Nieuwe medewerkers ontvangen en van de juiste informatie voorzien.Communicatie voor buurtbewoners: Papieren kopiëren en verspreiden voor buurtbewoners bij polierwerken (ongeveer 500 stuks per stort).Documentcontrole: Nakijken van leverbonnen, vorderingsstaten en facturen.Leverbonnen digitaliseren: Digitaliseren van leverbonnen via een digitaal platform.Bestellingen plaatsen: Broodjes voor de werfvergadering voorzien, kantoormateriaal en klein materiaal bestellen.Afvalbeheer: Organiseren en opvolgen van afvalbeheer.Urenregistratie: Registratie van de werkuren van medewerkers.Plannen afdrukken.Vergunningen en signalisatie: Vergunningen aanvragen en werfsignalisatie inplannen.  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Familiebedrijf zoekt Administratief Medewerker

Overijse, België

Ben je organisatorisch sterk?Heb je een passie voor keukens en interieur?Word jij het gezicht van een topbedrijf actief in keukens en interieur?Een familiebedrijf in Overijse zoekt een nieuwe administratief medewerker die de front- en backoffice in goede banen kan leiden. Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit deze verantwoordelijkheden: Je bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een goed ontvangst;Als office medewerker in de toonzaal zorg je voor een representatieve showroom;Je zorgt voor een vlotte behandeling van de administratie;Dankzij jou verloopt het agendabeheer en backoffice van het salesteam op wieltjes;Je volgt nieuwe leads nauwkeurig op;Daarnaast optimaliseer je dagelijks de bedrijfsprocessen en administratieve taken.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Adjoint(e) administratif et comptable

Grez-Doiceau, Belgique

🎉 Rejoignez notre équipe en tant qu'Assistant(e) Administratif(ve) ! 🖇️✨ 📍 Lieu : Grez-Doiceau 🕒 Contrat : Temps plein (38h/semaine, du lundi au vendredi) 💼 Vous aimez jongler entre les chiffres 📊, les appels 📞, et les dossiers à organiser 🗂️ ? Vous êtes à la recherche d’un poste où vos compétences en administration font toute la différence ? Alors, lisez bien la suite ! 👀
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Medewerker Dienst na verkoop

Rotselaar, België

Hou jij van telefonische contact? Administratief sterk? Technische feeling?   Voor een bedrijf te Rotselaar gespecialiseerd in koeltechnieken en airco zijn we op zoek naar een administratief medewerker voor hun dienst na verkoop. Hier een greep uit jouw takenpakket:   Op de servicedienst fungeer jij als telefonisch aanspreekpunt voor Nederlandstalige en Franstalige klanten. Die klanten probeer je samen met jouw collega’s zo goed mogelijk te helpen.Als administratief bediende volg je de administratie van uitgevoerde interventies mee op: Werkbonnen checken, vervolledigen en correct linken aan uitgevoerde opdrachten.Overzicht bewaren zodat je klanten en techniekers kan informeren.Vervolgopdrachten aanmaken. Je werkt vlot samen met jouw collega’s en de planners.Naarmate je vertrouwd geraakt mat je takenpakket word je mee ingeschakeld voor het totale administratieve proces.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract

Administratief Medewerker Boekhoudkantoor

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.    Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.   Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit: Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeFixed contract

administratief medewerker vergunningen

Hulshout, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker vergunningen.   Waar kom je terecht? Onze klant is gelegen in Hulshout en is gespecialiseerd in duurzame energie (zonnepanelen, laadpalen, airco,...).   Wat zullen je taken zijn? Ter voorbereiding van de werkzaamheden stel je vergunningen op en vraag je deze aan bij de verschillende gemeenten.Je volgt de verschillende vergunningsaanvragen op.Je kijkt na of de parkeerverboden zijn geplaatst voor de start van de werken en opgehaald worden na voltooiing.Je beheert de mailbox en staat in voor de binnenkomende telefoons.Je verwerkt de dossiers voor verschillende ploegen, plannen en vergunningen en laadt deze in Google Drive.Je controleert en klasseert dossiers na uitgevoerde werken.Je registreert werkorders in Excel.  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel administratief medewerker

Borgerhout

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een commercieel administratief bediende. Binnenkomende klanten onthalen en advies geven over rijopleidingenKlanten inschrijven in het systeem en dossiers van A tot Z opvolgenHet opmaken van de planning van rijsHet opstellen van de planning voor de rijschoolinstructeursBetalingen opvolgenOndersteuning bieden aan lesgevers: aanwezigheidslijsten maken, attesten afdrukken,.....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker

Beveren-waas, België

Vivaldis Interim is op zoek naar een administratief medewerker voor onze klant regio Waasland. Onze klant is gespecialiseerd in het verdelen en onderhouden van merk heftrucks. Neem gerust de vacature even door!   Je takenpakket als Technisch administratief medewerker / administratief bediende zal bestaan uit:   Dagelijkse controle ingevoerde uur registratie door technisch personeel in samenhang met log- en lokalisatiesysteemVerwerking vakantie en andere afwezigheden van technisch personeelControle openstaande service orders en afhandeling van beëindigde ordersOpmaken van de factuur (uren, onderdelen, contractwerk, etc.) en versturing conform verwachting klantVerwerking creditnota’s na autorisatie leidinggevendeNauwe samenwerking met Service CoördinatorIngave in NAV en opvolging op volledigheid van service artikelenOpstellen van PM-plan lijnen per service artikel volgens afspraken met klant (zie ook contract - administratie)Andere niet gepreciseerde administratieve verwerking  
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Verrebroek, Beveren, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistieke wereld? Ben je woonachtig in regio Waasland en heb je kennis van voorraadbeheer en operationele planningen? Lees dan snel verder! 🤩   Voor een bedrijf in Verrebroek 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker 💻   Als Administratief medewerker 💻 sta jij in voor: Het aannemen en verwerken van nieuw ordersAssisteren bij de dagelijkse taken en planningHet afhandelen van afgewerkte ordersHet eerste contact met klanten
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker

Wervik

- Je staat in voor het opmaken van vorderingsstaten- Je springt bij waar nodig: afdeling calculatie, facturatie,...- Je staat in om administratie te verwerken- Interne communicatieJe hebt een sterk ontwikkeld technisch inzicht en interesse.Je bent goed en nauwkeurig in administratie en systemen.Vous parlez aussi un peu français? Parfait!Sociaal persoon, maar perfect zelfstandig.Ervaring in soortgelijke functie?
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker

Assenede, België

We zijn dringend op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor onze vestiging te Assenede. More info: Uurrooster is van 8u30 tot 17u00 met een halfuurtje pauze / geen thuiswerk mogelijkWe sluiten 4 weken in de zomervakantie (laatste 2 weken van juli en eerste 2 weken van augustus + 2 weken gesloten in de kerstvakantie)40-uren stelsel (+ 12 extra ADV-dagen)Verloning: tussen de 2500 bruto en 3200 bruto + maaltijdcheques van €6 , ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering in een sterk groeiende en dynamische KMO waar mensen centraal staan.     Als boekhoudkundig medewerker heb je volgend takenpakket:  Controleren en inboeken van aankoopfacturen in Exact onlineBack up zijn in geval van afwezigheid van de collega van de verkoopboekhoudingFacturen van klanten & leveranciers opmaken, opvolgen en beherenBetalingen in Isabel uitvoerenAankoopfacturen in ons ERP systeem (Construsteel) linken en inboekenJe verzorgt de correspondentie met leveranciers en houdt hun gegevens up to dateJe beheert de contracten van de nutsvoorzieningenDiv. mailverkeerAdministratief bijspringen bij collega’s
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Brugge, België

Voor een bedrijf in Brugge zoeken ze een enthousiaste administratieve medewerker als rechterhand van de zaakvoerder. Uw functie:   Invoeren en afwerken van dossiers.Opvragen van documenten.Overeenkomsten opmaken.Indexeringen topassen.De facebook pagina beheren.Publiciteit doorgeven.Voorbereiden van de nieuwsbrief.  
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Front-office medewerker

BRUGGE

Voor onze partner, een luxe hotel in Brugge, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde front-office medewerker.Jouw taken zijn: Je checkt de mensen in/uit op een steeds klantvriendelijke manier. Je maakt reserveringen.Je staat de gasten te woord en helpt hen verder met hun wensen.Je neemt telefoons aan en assisteert jouw collega's....
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker

Pelt, België

Voor onze klant gelegen te Overpelt en gespecialiseerd in het produceren van kwaliteitsvolle telescopische tribunes en stoelen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.   Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis? Dan is dit de ideale job voor jou! Solliciteer vandaag nog via lommelbedienden@ vivaldistechnics. be of 011/153729   Als administratief technisch bediende is je takenpakket:  Je interpreteert technische tekeningen en volgt de nodige stappen die genomen moeten worden verder op; Je communiceert met klanten; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker

Hamont-Achel, België

Voor een bedrijf in Hamont-Achel met meer dan 30 jaar ervaring in de plaatsing van ramen, deuren, overkappingen,... zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker.Je takenpakket bestaat uit:  Je communiceert met klanten en beantwoordt hun vragen;  Je maakt offertes op; Je werkt tekeningen uit in autocad; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig Medewerker

Loenhout, Wuustwezel, België

Op zoek naar een deeltijdse job als boekhoudkundig medewerker regio Wuustwezel? Voor een familiebedrijf actief in de bouwsector gaan we op zoek naar een nieuwe collega om het administratieve team te versterken gedurende 20 uur per week.    Hoe ziet jouw takenpakket als boekhoudkundig medewerker eruit? Verkoop- en aankoopfacturen controleren & boeken Opmaak facturatie Opvolgen betalingenBeheer maandelijkse BTW-aangifteAlgemene administratieve taken ter ondersteuning van de zaakvoerders
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter