Jobs

Jobs

312 Jobs found
Urgent

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ?  A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf in Antwerpen zijn we op zoek naar een accountmanager /development . Functieomschrijving Als accountmanager beheer je jouw toegewezen klantenportefeuilleVerzorgen van de externe communicatie, analyses, relatiebeheer en verkoopJe bent hands-on en helpt het team met het beantwoorden van vragen en klachten.Actief op zoek gaan naar nieuwe kansen, via beurzen, netwerken, etcBijhouden van een efficiënte administratie met betrekking tot bezoekrapporten, budgetten en klantinformatieOnderhandelen over de contracten en prijzenOrganiseren en bijwonen van MBR’s en QBR’s in samenspraak met klanten 
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aftersales Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Ben je een geboren planner? Kan je goed Nederlands en Frans?   Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.   Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week: Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker naverkoop

Leuven, België

Sta je graag in voor een excellente afterservice?Kennis van auto's?Administratief sterk? Voor een garage gelegen te Leuven zijn we op zoek naar een medewerker voor de dienst naverkoop. Je krijgt een flexibel en uitgebreid takenpakket: Opvolgen van werkorders van aanmaak tot afsluitVoorbereidend werk zodat de techniekers vlot kunnen werken.Ondersteunen bij troubleshooting en diagnoses.Administratief werk met betrekking tot waarborg.Indien nodig bij drukte: Technische werkzaamheden aan wagens, vervangen van remmen, banden.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Kortenberg, België

Voor een bedrijf te Kortenberg, actief in verkoop van gereedschappen, zijn we op zoek naar een klantgerichte Customer Service Medewerker.   Wat wordt er van jou verwacht?   Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten (B2B, B2C), zowel telefonisch als per mail, help je hen bij vragen omtrent producten, prijzen, promoties, leverstatus ...Je zorgt ervoor dat dealers steeds de correcte informatie krijgen, zodat zij het desbetreffende merk aanprijzen bij de eindklantenJe staat in voor de dagelijkse invoer van bestellingen in het ordersysteemJe behandeld binnenkomende klachten en coördineert indien nodig de afhandeling met de betrokken interne afdelingenJe zorgt voor duidelijke feedback naar de dealers toe omtrent hun vragen en klachten
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Staat de klant bij jou op de eerste plaats?Zet je graag de puntjes op de 'i'?Voor een bedrijf in Zaventem, gespecialiseerd in het opzoeken van en reserveren bij restaurants, zijn wij op zoek naar een Team Member Customer Care. Je takenpakket ziet eruit als volgt: Na een interne opleiding werk je mee in het Customer Care Team dat telefonisch, via chat en via email ondersteuning geeft aan de klant;Je staat mee in voor de goede werking van de verschillende tools die de restaurateur dagelijks gebruikt;De interne opvolging gebeurt door jou door het loggen van al je klantencontacten in Salesforce;Deze customer care medewerker zal de externe salesploeg ondersteunen bij het activeren van nieuwe contacten;Je volgt actief de facturatie van de verschillende producten op.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,   Wat wordt er van jou verwacht?   Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Import Medewerker

Steenokkerzeel, België

Onze klant is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Import Medewerker in de transportsector. Als Import Medewerker speel je een cruciale rol in de verwerking en opvolging van inkomende zendingen. Taken en verantwoordelijkheden:   Opmaken van dossiers in het TMS Systeem.Verwerken en opvolgen van inkomende zendingen.Afspraken maken met klanten via mail en telefoon.Dagelijks contact met partners, klanten, en collega’s van andere filialen.Zorgdragen voor een correcte administratie en orderverwerking.  Pro-actief problemen proberen oplossen.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Steenokkerzeel, België

Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een ondernemende sales & marketing medewerker. In jouw rol als Sales & Marketing Medewerker sta je in voor volgende zaken:   Hoofdtaken en Verantwoordelijkheden Klant- en Prospectbeheer Beantwoorden en opvolgen van vragen van klanten en prospecten.Heractiveren van inactieve klanten door telefonische opvolging en relatiebeheer. Offertes en Orders Opstellen en opvolgen van offertes en het verwerken van orders in het CRM-systeem.Actieve opvolging van lopende offertes om een hogere conversie te behalen. Orderverwerking en Productiecoördinatie Orders doorgeven en nauw samenwerken met de productieafdeling.Klanten informeren over de voortgang van hun bestelling, inclusief eventuele wijzigingen in de levertermijn. Ondersteuning en Rapportage Dagelijkse administratie en rapportage verzorgen.Ondersteunen van collega’s bij uiteenlopende werkzaamheden.  
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst;   Wat wordt er van jou verwacht?   Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Tienen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tienen. Onze klant is gespecialiseerd in horeca groothandel. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Het verwerken van bestellingen; De klanten telefonisch of via mail informeren over de producten; Je bent het aanspreekpunt voor de chauffeurs en orderpickers; Het behandelen van de retours en klachten; Je biedt administratieve ondersteuning: Je bent de back-up van verschillende medewerkers. 
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Vilvoorde, België

Voor een klant te Vilvoorde, actief in de metaalsector, zijn we op zoek naar een Commercieel-administratief Medewerker. Ben je van veel markten thuis en heb je een affiniteit met techniek, dan ben jij mogelijks de persoon die wij zoeken!   Wat wordt er van jou verwacht?   Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balie Je beschikt hierbij over voldoende technische kennis en inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opBestellingen breng je in met ERP-systeem met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commerciële binnendienst medewerker

Sint-Pieters-Leeuw, België

​Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw   Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.    
InterimMaterialsFull-timeFixed contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Aarschot, België

Vivaldis Office zoekt een commercieel bediende voor een garage te Aarschot.   Wat zijn je taken als commercieel bediende?  Je staat in voor het verwerken van verkoopsdossiers en controleren van de volledigheid ervanControleren van prijzen en bestelcodesControleren van bestelde toebehoren en doorgeven van de bestelling aan het magazijnKlantenbestanden bijhouden en updatenIdentificeren van inkomende wagensControleren van wagens in bestanden en aanvullen van ontbrekende gegevensFacturatie van verkoopsdossiers voor andere sites, agenten en verdelers
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Helpdesk operator

Aarschot, België

Ben je een planner in hart en nieren?Help je anderen graag bij technische problemen?Beschik je over een attest bewakingsagent?Goed nieuws! Voor een groeiend bedrijf in Aarschot zijn we op zoek naar een nieuwe medewerker voor de technische helpdesk. Je krijgt het warm van deze taken: Je staat klanten telefonisch te woord bij technische problemen bij o.a. alarmcentrales, brandcentrales, toegangscontroles en beeldverwerking voor camerasystemen.Je zoekt een oplossing voor de vraag van de klant.Overdag werk je samen met de planningsdienst wanneer een technicus ter plaatse moet gaan en heb je zelf toegang tot de werkuren van de techniekers van wacht.Elke vraag registreer je en volg je op in het ERP-pakket zodat je kan communiceren met andere diensten.Je voert verschillende taken uit en volgt die ook op zoals badges aanmaken, mailverwerking, SLA opvolging en controle, communicatie met ordediensten...Wanneer je ruimte ziet voor verbetering, deel je jouw initiatieven.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Mechelen, België

Voor een bedrijf, actief in textiel en gelegen in Mechelen Noord, zoeken we een klantendienst medewerker.Taken: Bestellingen plaatsen en opvolgen.Contact met het magazijn in WalloniëContact met de leveranciersRetour beheerFacturatie en creditnota's
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch - Commercieel Medewerker Binnendienst

Mechelen, België

WIj zijn opzoek naar een Technisch-Commercieel Medewerker Binnendienst specifiek voor een handelsonderneming in schoonheidsinstituten en pedicurepraktijken. Je wordt onderdeel van een professioneel team dat zich richt op de dienst-na-verkoop van apparatuur. Jou taken: Nauw samenwerken met collega’s van de binnendienst en buitendienst.Beantwoorden van technische vragen van klanten via telefoon en aan de balie.Opstellen van interne en externe werkorders.Voorbereiden van werkorders en leveringen voor technici op de baan.Communicatie met klanten omtrent onderhoud en reparaties.Bestellen en ontvangen van onderdelen.Behandelen van technische vragen en garantiegevallen met leveranciers.Indien nodig, onderhoud en herstellingen uitvoeren als backuptaak.Assisteren in de showroom bij de verkoop van nieuwe apparatuur.  
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Asse, België

Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Baliemedewerker/ Customer Service medewerkerTaken: Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het onthaal van klanten aan de balie in de Shop.Je neemt orders op van de klant (via balie/tel/mail/webshop) en verwerkt deze correct via ERP systeem.Je geeft productadvies aan klanten in de shop inzake de gevelisolatie systemen, verfproducten, vloercoating, machines en toebehoren uit de shop.Je bent het directe aanspreekpunt voor onze kleinere klanten.Je promoot en verkoopt onze artikelen via specifieke acties in de shop.Je verwerkt staalaanvragen.Je biedt technische ondersteuning met oog op een maximale klantentevredenheid.Je verpersoonlijkt onze visie: Bewust bouwen.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé(e) service après-vente FR/NL

Morlanwelz, Belgique

Rejoignez une entreprise spécialisée dans la menuiserie, reconnue pour son expertise dans le travail du bois, du métal et du PVC. En intégrant notre équipe, vous rejoindrez un environnement dynamique et collaboratif axé sur la satisfaction client et la qualité des services.   Description du poste :   Assister les clients avec leurs demandes de service après-vente, en assurant une communication efficace;Vous réglez les problèmes de terrains;Vous êtes le point central entre nos clients et notre service technique;Coordonner avec les équipes techniques pour résoudre rapidement les enjeux par les clients;Gérer les réclamations clients de manière professionnelle et proactive;Vous cherchez des solutions pour aider le service technique;Maintenir et mettre à jour les dossiers de service après-vente pour garantir un suivi rigoureux;Participer à l'amélioration continue des processus de service après-vente;      
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter