Customer Service Officer
Beveren, België
Voor een bedrijf in Beveren 📍zijn wij op zoek naar een dynamische, enthousiaste en ambitieuze Customer Service Officer 💻
Als Customer Service Officer:
Ben je het aanspreekpunt voor onze klanten voor het opnemen, verwerken en factureren van ordersFungeer je als het doorgeefluik voor de orderverwerking naar onze magazijnenVolg je stockvoorraden, verzendingen, pakketten en retourzendingen opSta je dagelijks in contact met onze logistieke partnersOntferm je je over dagdagelijkse zaken binnen het kantoor en ondersteunt je collega’s waar nodigBen je het aanspreekpunt voor onze klanten
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Supply chain officer
Zwijndrecht, België
Een bedrijf gevestigd in 2070, Zwijndrecht📍 dat specialiseert in het produceren en installeren van vlamwerende podiumdoeken en ophangsystemen. is nog opzoek naar een Supply Chain Officer 📦
Jouw takenpakket⬇️
Je neemt de leiding over processen 💪Je communiceert verbaal en schriftelijk. 💬 📝
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Payroll officer
Antwerpen, België
Voor onze klant in Antwerpen kijken we uit naar een payroll officer.
We bieden een uitdaging waar je verantwoordelijk bent voor een correcte verwerking van lonen en waar je ondersteuning geeft in her optimaliseren van payroll processen.
Takenpakket:
Voorbereiden van loonverwerking en zorgvuldige controle van tijdsregistratie en afwezighedenAdministratieve verwerking van A tot Z van de indiensten alsook uitdienstenBeheren van personeeldossiers, inclusief berekening van verlofrechten en vakantiegeldenUp to date houden van alle relevante personeelsgegevensOndersteuning bij aanvraag en opvolging van sociale documenten, zoals aanvragen voor tijdskrediet en mutatiesBeheren van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsleasing, verzekeringen,..Actieve deelname aan het optimaliseren van de payroll processen
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Credit Officer NL/FR
Berchem, Antwerpen, België
Voor onze klant in Berchem kijken we uit naar een credit officer NL/FR.
Als credit officer ben je verantwoordelijk voor het beheren van je eigen klantenportefeuille.
Je denkt mee met hen en zorgt ervoor dat elke factuur correct afgehandeld wordt.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Het beheren van jouw debiteurenportefeuilleTelefonisch en per mail in contact staan met de klantenErvoor zorgen dat de klanten tijdig hun facturen betalenHet zorgvuldig monitoren van hun financiële staatHet opvolgen van de in- en outbound telefonie op een professionele manierHet beantwoorden van de vragen en klachten van de klanten m.b.t. facturen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistics officer
Aartselaar, België
Voor een bedrijf gelegen in Aartselaar zijn wij op zoek naar een Logistics Officer.
Als logistics officer ben je een echte match maker. Je klanten kunnen op je rekenen om hun bestelling volledig en op het gewenste moment te krijgen. Je levert oplossingen aan onze klanten, samen met je collega’s.
Hoe doe je dat?
Je bent een eerste aanspreekpunt voor de klant, het sales team en de transportpartnersMet je duidelijke en constructieve manier van communiceren, lukt het om aan de klanten de juiste orders op tijd te leverenJe verzorgt de orderverwerking in het ERP-Systeem van A tot Z waarbij je voorraad controleert, orderbevestigingen stuurt en pickbons voor het magazijn voorzietJe beheert de logistieke mailbox en behandelt de vragenCommunicatie is cruciaal, dus houd je je klanten op de hoogte van de leveringen, backorders en afroeporder. Dat doe je per mail of telefoon, zowel in het Nederlands als in het FransJe anticipeert en zoekt naar oplossingen voordat de problemen bij de klant gerakenJe werkt nauw samen met je collega’s van planning en magazijn om snel en efficiënt te handelenJe blijft rustig en kan klanten meenemen in je oplossingsgericht denkenJe leert snel prioriteiten stellen en kan ad hoc situaties makkelijk plaatsenJe verzorgt de administratie rond aangifte van verpakkingsmaterialen en europallets
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Supply Chain Officer
Lier, België
VIVALDIS OFFICE is op zoek naar een Supply Chain Officer regio Lier!
Als Supply chain Officer sta jij in voor:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, wat betreft onze inkooporders, bevestigingen, manco’s, transport, retouren en factuurverschillen.Je verzorgt de operationele inkoopprocessen en ook het beheer van de Parts voorraad. Daarnaast zorg jij voor effectieve communicatie met interne afdelingen, de fabrieken en leveranciers, waarbij je specifieke behoeften en zorgen adresseert.Je communiceert met de verschillende afdelingen en de leveranciers. Denk hierbij aan de afstemming over beschikbare voorraad bij leveranciers of externe magazijnenJe staat ook in voor monitoring en signalering van toekomstige (lever)problemen en de anticipatie hierop.Je werkt samen met andere teamleden en afdelingen om klanttevredenheid te waarborgen en teamdoelen te bereiken.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Supply Chain Officer
Zele, België
Jouw taken pakket als supply manager
Jij werkt de supply chain roadmap uit voor de divisie Fine Food Bread. Je vertaalt die roadmap ook naar een operationeel jaarplan. Je houdt hierbij rekening met het overkoepelende tactische plan van de divisie en van Fine Food. Je start projecten op de roadmap op en zorgt voor de implementatie of de begeleiding ervan.Je garandeert effectieve en efficiënte productie planning door het opzetten van een masterplanning gekoppeld aan een concreet planningswiel.Je brengt kennis binnen of gaat op zoek naar kennis over demand management , forecasting en S&OP. Je filtert hieruit de noodzaken voor Fine Food Bread en implementeert deze binnen de organisatie.Je staat in voor warehousemanagement van de volledige divisie, zowel inkomende goederen (MRP) als de eindproducten (minimum stocklevel). Optimalisatie van huidige processen neem je tevens voor jouw rekening.Je bent verantwoordelijk voor de logistieke activiteiten binnen de divisie, waarbij je projecten rond Zero-emission transport verder opneemt.Je neemt een cruciale rol in overleg en stage-gate momenten bij nieuwe lanceringen, wakend op de beschikbare capaciteiten, kostefficiente productie en correcte data.Je bent verantwoordelijk voor het customer service team dat nog verder vorm dient te krijgen.Je vertegenwoordigt de productieafdelingen van Fine Food Bread op het overlegplatform Supply Chain Food, samen met je collega uit de andere divisies.Je neemt een keyrol op in de Fine Food Bread organisatie. Je bent een spilfiguur tussen verschillende stakeholders, geeft support en deelt kennis om de belangen van de verschillende afdelingen (Verkoop, Productie, Finance, Supply Chain) te aligneren. Dit steeds in lijn met de gemeenschappelijke objectieven van de divisie.Je rapporteert rechtstreeks aan de divisiemanager.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek & Customer Service Officer
Heist op den Berg
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.
Je zal instaan voor volgende taken:
Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Officer
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.
Als Customer Service Officer:
Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Credit Decision Officer
Bruxelles, Belgique
Pour l'un de nos clients spécialisé dans le crédit à la consommation et les services financiers, Vivaldis Finance est à la recherche d'un(e) Credit Decision Officer.En tant que Credit Decision officer, vos tâches seront les suivantes:
Intégré(e) à une équipe de 15, vous analyserez et déciderez sur les dossiers non traités automatiquement.Après formation, vous prendrez des décisions autonomes sur des crédits dans des limites définies, en équilibrant risque et responsabilité.Vous vérifierez la complétude des dossiers et évaluerez les risques associés.Vous contrôlerez la conformité des documents et effectuerez les vérifications requises.Vous gérerez les appels partenaires pour des décisions instantanées après filtrage par la First Line.
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Procurement Officer | Lead Buyer
Bruxelles
Wij zijn op zoek naar een Expert Lead Buyer - Procurement Specialist voor een van onze klanten, een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in infrastructuurbeheer en energietransitie.
Zie jij jezelf als sleutelfiguur in strategische procurement-processen, waar je categoriebeheer leidt en contracten van A tot Z beheert? In Brussel krijg je de kans om jouw expertise in te zetten om strategisch succes te garanderen in een dynamische omgeving.
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Procurement Specialist?
Beheer van categorieën: marktkennis opbouwen, innovaties volgen en belangrijke onderhandelingen voeren.Contractbeheer: raamovereenkomsten onderhouden, verlengen, heronderhandelen en nieuwe kansen identificeren.Samenwerken met interne stakeholders en leveranciers voor efficiënte processen en oplossingen.Rapporteren en realiseren van besparingen volgens de gestelde procurement-doelen.Zorgen voor naleving van de procurement-governance en het gebruik van de juiste tools en methodologieën.
OfficeHoldingsFull-timeFixed contract
Assistance Officer - Front Office
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Assistance Officer - Front Office.
Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen
Als Assistance Officer - Front Office zullen uw taken zijn:
Eerste contactpunt zijn voor klanten die bellen vanuit België en het buitenland.Inkomende oproepen van B2B- en B2C-klanten beantwoorden en hen bijstaan met advies en ondersteuning.Alle informatie verzamelen met betrekking tot de panne van de klant (technische of medische problemen).Controleren of het incident gedekt wordt door het contract van de klant en eventuele uitsluitingen verifiëren.De behoeften van de klant inschatten met empathie en actieve luistervaardigheden.Het dossier doorsturen naar de Back Office-teams voor verwerking en coördinatie.Vlotte communicatie met de Back Office over de voortgang van de klantendossiers.Altijd een professionele en vriendelijke houding behouden tegenover de klanten.Snel en efficiënt reageren op de verzoeken van zowel B2B- als B2C-klanten.Samenwerken met interne teams om een snelle oplossing voor de klantproblemen te garanderen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Talent Acquisition Officer
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Talent Acquisition Officer.
Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen
Als Talent Acquisition Officer zullen uw taken zijn:
Vertalen van de bedrijfsbehoeften naar aantrekkelijke vacatureteksten (NL/FR) en deze verspreiden via verschillende kanalen via het ATS-systeem.Actief zoeken naar kandidaten op verschillende platformen.Creatief zijn om voldoende kandidaten te genereren voor openstaande functies.Het uitvoeren van de preselectie van kandidaten en het afnemen van telefonische screenings.Zorgdragen voor een regelmatig follow-up van sollicitaties en het organiseren van de selectiestappen.Samenwerken met het Talent-team om effectieve wervingsstrategieën te ontwikkelen (kanalen, externe partners, sociale mediacampagnes).Zorgen voor regelmatige rapportage van de wervingsactiviteiten via dashboards.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR Officer Payroll
Poperinge, België
Voor een bedrijf in regio Poperinge zijn we op zoek naar een HR officer Payroll.
Ondersteuning van de payroll expert in het beheer van zowel vast als uitzendpersoneel:
Verwerken van de lonen voor vast personeel.Bevestiging en controle van prestaties van uitzendmedewerkers.Verwerken en opmaken van sociale documenten.Controle van facturatie
Uitvoeren van periodieke controles met betrekking tot:
Urenregistratie in projectadministratie versus loonverwerking.Fleet: tankbeurten en kilometerstanden.Telefoniekosten en verbruik.Andere administratieve controles en optimalisaties.
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract
Payroll Officer
Zonnebeke, België
Ben jij een enthousiaste, energieke Payroll Expert die zorgt voor een correcte loon- en personeelsadministratie?Lees dan zeker onderstaande vacature!Je zal instaan voor een correcte loon-en personeelsadministratie voor de werknemers van onze Belgische productiesites en de communicatie
Correcte en tijdige loonverwerking in samenwerking met sociaal secretariaatDossiers zijn administratief gezien compleet en tip top in ordeAudits zie je als een uitdagingOpvolging van tijdsregistratieVragen beantwoorden van arbeiders en de leidinggevenden mbt het tijdsregistratiesysteem (Protime)Aangifte en opvolging van arbeidsongevallen, aanvragen tijdskrediet, Vlaams Opleidingsverlof...Administratieve opvolging en registratie van de gevolgde opleidingenProactief meedenken rond projectenRapportage aan de HR Manager
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR Payroll Officer
Leuven, België
Kennis van sociale wetgeving?
Graag bezig met loonverwerking?
En ben je ook graag betrokken bij opleidingen en rekrutering?
Dan ben jij de administratieve duizendpoot die we nodig hebben!
Voor een bedrijf uit Leuven zijn we op zoek naar een HR Officer Payroll die voltijds of 4/5e aan de slag gaat. Ze zijn actief in hoorzorg en audiotechnologie en horen graag van jou!
Ontdek hier alvast jouw takenpakket:
Dankzij jou gebeurt de loonverwerking foutloos. Daar krijg je eventueel een korte opleiding voor.Je maakt personeelsdocumenten en sociale documenten op.Je ziet erop toe dat wettelijke regelgeving en sociale wetgeving correct worden toegepast.Bij sociaal juridische vragen kan je medewerkers te woord staan.Ook de administratie m.b.t. wagenpark en verzekeringen neem jij voor jouw rekening.Je ondersteunt jouw collega's op administratief vlak.Als payroll officer ondersteun je ook bij rekrutering zodat je er later zelf mee aan de slag kan.Tot slot ben je verantwoordelijk voor alle administratie rond opleidingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Project management officer
Aarschot, België
Interesse in de wetgeving binnen de beveiligingssector?Ben jij stipt en punctueel?Voor een specialist in security-oplossingen te Aarschot zijn we op zoek naar een Project management Officer.Hierbij een greep uit jouw takenpakket:
Ondersteuning van operationele processen voor projectbeheer.Begeleiden van de financiële audit.Opvolgen van de ISO en VCA en andere kwaliteitsgebonden certifiëringen.Rapporteren aan de Manager Projecten Installatie.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant te Bree (sector productie / voeding) zijn we op zoek naar een QA officer
Welke taken ga je uitvoeren in deze functie:
Je bent verantwoordelijk voor het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de producten, vanaf grondstof tot eindproduct. Dit omvat de ontwikkeling, implementatie en onderhoud van het kwaliteitssysteem van de plant.Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en evaluatie van het kwaliteitsbeleid. Strategische doelstellingen vertaal je in concrete (jaar)actieplannen, in afstemming met het plant managementteam.Je leidt relevante stakeholders op en enthousiasmeert hen om een cultuur van voedselveiligheid te bevorderen. Dit in alle lagen van de organisatie.Je evalueert en monitort de naleving van het kwaliteitsbeleid en -procedures in de organisatie.Je zal instaan voor het identificeren en bespreken van knelpunten/trends, mede in het licht van veranderende eisen en normen.Je communiceert met klanten in verband met kwaliteitskwesties en verbeteringsplannen.Je plant, begeleidt en coördineert interne audits alsook audits bij leveranciers. Na afronding zorg je er mee voor dat er gepaste acties genomen worden.Je draagt mee zorg voor het behalen van certificeringen.Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren en opstellen van risicoanalyses en risicobeheersmaatregelen.Je coacht de medewerkers van jouw team om hun competenties en vaardigheden optimaal te benutten. Je staat in de voor de opvolging van prestaties, evaluaties en hun ondersteuning.Je onderzoekt klachten m.b.t. kwaliteit en neemt gepaste acties.Je volgt de tendensen in je vakgebied en deelt de opgedane kennis met je collega’s
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Accounting officer/ administratieve ondersteuning (Bachelor/HBO5 denkniveau)
Turnhout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Accounting officer/ administratieve ondersteuning (Bachelor/HBO5 denkniveau)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur richting accounting administratie: betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ondersteuning boekhouding verzekeringsafdeling, facturatie...Telefonie/mailing + meedenken aan digitalisatie administratieve processenMeedenken aan verbetering
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Officer
Elsenborn, Butgenbach, Belgique
Customer Officer (h-f-x)
De verkoop ontwikkelen, vertrouwen en relatie opbouwen met een klanten portefeuille van apotheek- en Bioklanten. De begrippen service en langdurige relaties vormen de kern van deze baan. Luisteren en de behoeften begrijpen, vragen beantwoorden en oplossingen zoeken als die nodig zijn.. Het doel is een hechte relatie met de klanten te ontwikkelen, dankzij een glimlach, empathie en de hoge kwaliteit van de dienstverlening.
Hoofdtaken :
Beantwoorden van inkomende gesprekken van klanten;Hun gegevens (klantenbestanden) bijwerken in ons CRM; Ontwikkel de verkoop van uw klantenportefeuille en neem met de vastgestelde frequentie contact met hen op volgens de aanbevolen segmentatie.Beheer uw productbudget als een echte investeerder om de uitverkoop van uw klanten te ontwikkelen.Bereid je gesprekken voor.Respecteer het door de BUM (Business Unit Manager) vastgestelde verkoopgespreksproces.De aankoopvoorwaarden uitleggen; de huidige commerciële aanbiedingen en nieuwe producten presenteren;Controleren en invoeren van bestellingen die via e-mail, telefoon en fax binnenkomen in ons computersysteem, en ervoor zorgen dat de levertijden worden gerespecteerd;Beantwoord de vragen van uw klanten.Het behoud van klanten ontwikkelen door advies en gepersonaliseerde diensten;Alle mogelijke geschillen en/of klachten beheren.Prospectie van een bepaalde doelgroep en het presenteren van de producten aan hen.
OfficeNutritionFull-timeTemporary
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.