Urgent
Commercieel bediende
Schoten
Ben jij klantgericht, communicatief sterk en heb je een hands-on mentaliteit? Dan is deze functie iets voor jou! Wij bieden een breed assortiment binnen- en buitenklimaat en comfort oplossingen voor alle seizoenen.
Als Commerciële medewerker binnendienst ben je verantwoordelijk voor het volledige verkoopproces van A tot Z.
Je beheert klantorders, onderhoudt klantrelaties, coördineert logistieke processen en zorgt voor uitstekende service.
Jouw inzet draagt bij aan klanttevredenheid en de commerciële groei van ons bedrijf in de Benelux.
Je rapporteert aan de Operations Manager Benelux en Export en werkt nauw samen met het Sales-team, logistieke partners en klanten.
Orderbeheer:
Verwerken en opvolgen van klantorders (order entry, facturatie).Controleren productbeschikbaarheid en communiceren levertijden.Afstemmen met logistieke partners over verzendingen en leveringen.Analyseren en corrigeren van foutieve leveringen en facturen.
Klantondersteuning:
Eerste aanspreekpunt voor retailers, consumenten en technische dienstverleners in de Benelux (focus op België).Beantwoorden van vragen over producten, prijzen en leveringen.Onderhouden van contact met collega’s in het buitenland.Oplossen van klachten en escaleren waar nodig.
Sales Support:
Beheren en bijwerken van artikelbestanden.Aftersales en verwerking van serviceaanvragen en retourzendingen.Ondersteuning van de Sales Manager, Accountmanagers en Operations Manager.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende- orderbeheer, customer relations.
Klantencontact mag je niet afschrikken.
Waar moet je zijn?
Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken 39u/week + eerste ervaring en Bachelor denkniveau VB. Medical management assistant
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiers mbt brug- kroonwerk, tandtechnieken of prothesen, opvolging orders door de collega's in het labo tot levering, facturatie, routeplanning, ...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations Manager
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Customer relations officer/ administratie- telefonie /helpdesk support Sterke basis frans!
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...
Takenpakket
Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met 10-15 collega'sVeel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... Doorgroei kans
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Teamlead-Coördinatie Customer relations afdeling/helpdesk/admin (NED/FRA)
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...
Takenpakket
Coördinatie team Customer service/ helpdesk! Komt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging /coördinatie en begeleiding. Verder steek je zelf ook de handen uit de mouwen.Veel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Werkverdeling/ coaching aanspreekpunt bij vragen van je collega'sAnalyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer service. SPOC bij moeilijkere dossiersBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve Inside sales talent (Affiniteit/passie voor techniek)
Turnhout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Sales Engineer (Affiniteit/passie voor techniek door technische bachelor VB. elektriciteit of ervaring richting technical sales)
Waar? TurnhoutBelangrijk: Talenknobbel: Ned, Eng= vloeiend + sterke basis FransPassie + affiniteit techniek
Als Sales engineer ziet je takenpakket er als volgt uit:
Als spilfiguur tussen klant en bureau, volg je vlot jouw klanten dossiers, contracten en orders op: Kosten, levertermijn, ... (telefonie en mail).Je bent het gezicht van de firma en aanspreekpunt voor de klantEerste aanspreekpunt voor alle commerciële vragen + bedrijf verder op de kaart zetten in Europa (Telefonie, Mail)Nauw contact met engineering, aankoop/ sales binnendienstInternationale spelers/ contacten schrikken je niet af en beheer je ook graag Verantwoordelijke prijszetting: Opvolgen leads, Offertes opvragen/calculeren + ingeven in systeem, orderbeheer/verwerking, administratieve afhandeling van bestelling tot leveringContact leveranciers, prijsvergelijkingen (je volgt de markt op de hielen!) + commerciële kansen detecterenOndersteuning after sales en klachtenbehandeling VB. leveringen die niet volledig zijn + de juiste oplossing bieden en klant tevreden stellen doorheen procesCombo binnen- buitendienst
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende- klantadviseur/begeleiding
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding/advies.
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Bouwprojecten, schrijnwerk, ruwbouw, ...
Takenpakket
Analyse bouwdossier/lastenboek/technisch planJij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Opmaak offerte op maat + bespreken project / uitvoering en projectplanning met projectleiderAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Inspringen in toonzaal om project te bespreken, verkoopsdossier afsluiten, bouwdossier administratief in orde brengen met de nodige puntjes op de I zodat de projectleider kan starten met de opleveringJe overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan de projectleider/aankoop/calculatieOpvolgen, registreren en rapporteren + toetsen uitvoerbaarheid/ haalbaarheidIndien nodig extra info bekomen om het dossier te vervolledigen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Service Advisor- Technisch admin- naverkoop automotive
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt...... Technisch admin bediende automotive/garage - naverkoop- Service Advisor.
Waar moet je zijn?
Turnhout
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ... Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Officer
Bruxelles, Belgique
Customer Service Officer – Secteur de la Mobilité
Vous aimez être en contact direct avec les clients et leur apporter des solutions rapidement ? Vous êtes à l’aise avec les appels et la gestion administrative ?
Pour l’un de nos clients actif dans le secteur de la mobilité, nous recherchons plusieurs Customer Service Officers afin de renforcer l’équipe du service clientèle.
Votre mission
En tant que premier point de contact, vous êtes l’interlocuteur privilégié des clients et assurez un service rapide et efficace :
📞 Gestion des appels entrants : répondre aux questions des clients concernant leurs contrats et services.
📄 Support administratif : mise à jour des dossiers clients (ajout d’un conducteur, modification de contrat, changement de véhicule…).
❓ Assistance produit : répondre aux demandes spécifiques liées aux services et produits proposés.
🔄 Orientation et suivi : assurer un bon suivi des demandes et rediriger les cas plus complexes vers les bonnes équipes.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Complaint Officer
Bruxelles
Voor een van onze klanten in de verzekeringssector, gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Complaint Officer.
Als Complaint Officer zullen uw taken de volgende zijn:
U bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, luistert naar hun zorgen en documenteert klachten nauwkeurig.U analyseert klachten om oorzaken en trends te identificeren en helpt preventieve oplossingen te ontwikkelen.U werkt samen met interne afdelingen om klachten efficiënt en klantgericht op te lossen.U neemt de nodige maatregelen om problemen op te lossen en klanttevredenheid te garanderen.U houdt klanten op de hoogte van de voortgang en biedt duidelijke oplossingen met realistische termijnen.U trekt conclusies en informeert de juiste diensten voor een actieplan.U denkt proactief mee en stelt verbeteringen voor om de klanttevredenheid te verhogen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Officer
BRUSSEL
Voor een van onze klanten, gespecialiseerd in consumentenkredieten in Brussel, zijn wij op zoek naar een Customer Service Officer.
Als Customer Service Officer bestaan je taken uit:
Fungeren als eerste contactpersoon voor klanten via telefoon, e-mail en chat.Behandelen van klantvragen over kredietkaarten, persoonlijke leningen en gerelateerde verzekeringen.Zorgen voor een snelle en professionele klantenservice van hoge kwaliteit.Aanbieden van producten en diensten om klantrelaties te versterken.Ondersteunen van de afdeling bij administratieve taken.Proactief oplossingen zoeken die aansluiten bij de behoeften van de klant.Werken met verschillende kredietproducten en een gevarieerde set aan taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Officer
Bruxelles
Gelegen op de Louizalaan in Brussel, is onze klant gespecialiseerd in klantenrelatiebeheer voor een gerenommeerde bank.
Ze bieden gepersonaliseerde en kwaliteitsvolle oplossingen om in de behoeften van hun klanten te voorzien, met een professionele service en een optimale klantbeleving.
Jouw missie:
Het belangrijkste aanspreekpunt voor klanten zijn: hun aanvragen beantwoorden via telefoon, e-mail of chat.Je talenkennis benutten om duidelijke communicatie te garanderen en klantbezwaren effectief op te lossen.Sterke relaties opbouwen met klanten door middel van een kwalitatieve service en aandachtige luisterhouding.Samenwerken met het team om best practices te delen en oplossingen te vinden voor de verschillende uitdagingen die zich voordoen.
Kom deel uitmaken van een dynamisch team en lever een klantgerichte service van hoge kwaliteit!
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Officer
Auderghem
Voor een van onze klanten in Oudergem (1160 Brussel) zoeken wij een gedreven Customer Service Officer.
Wil je werken in een dynamisch bedrijf dat gespecialiseerd is in liftonderhoud en -herstellingen, waar klanttevredenheid centraal staat? Dan is deze functie iets voor jou!
Jouw rol als Customer Service Officer:
Dagelijks klantencontact via telefoon en e-mail: geen enkele dag is hetzelfde!Oplossingsgericht werken: je beantwoordt vragen en zorgt voor een vlotte opvolging in Nederlands en Frans.Interventies coördineren: je plant onderhoud en herstellingen in en past de planning aan waar nodig.Problemen snel aanpakken: je reageert efficiënt op technische storingen en zorgt dat technici tijdig op locatie zijn.Communicatie & administratie: je houdt klanten op de hoogte, registreert belangrijke info en bent de schakel tussen klanten, supervisors en het verkoopteam.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Collaborateur Helpdesk FR/NL
Wavre, Belgique
🌟 Rejoignez une équipe dynamique à Wavre ! 🌟
🚀 Nous sommes à la recherche d'un Talent Administratif FR et NL pour notre client à Wavre ! 🚀
▶️ Êtes-vous organisé et rigoureux dans votre travail ?
▶️ Avez-vous de solides compétences en administration ?
▶️ Maîtrisez-vous le français et le néerlandais ?
▶️ Êtes-vous prêt à relever de nouveaux défis au sein d'une équipe dynamique ?
Si vous avez répondu oui à ces questions, nous avons le poste idéal pour vous : Collaborateur Administratif Bilingue ! 🤗
Que pouvez-vous attendre de ce poste ? Voici un aperçu de vos missions :
✍️ Gestion des tâches administratives classiques.
💼 Support administratif général.
📞 Répondre aux appels téléphoniques et aux courriels.
📝 Gérer la correspondance et la documentation.
🤝 Assurer un soutien efficace aux différents départements.
InterimMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux)
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productieTalenkennis!
Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
KASTERLEE
Vivaldis Office Geel zoekt..........customer service/baliemedewerker!
Waar moet je zijn?
Regio Kasterlee
Wat moet je doen als customer service/baliemedewerker?
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en zorg je ervoor dat hun ervaring optimaal verloopt. Je staat hen zowel in het park als via telefoon, live chat en e-mail te woord bij vragen, verzoeken of eventuele klachten.
Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
Bezoekers ondersteunen door hen te helpen met praktische vragen en informatie over shows en parkfaciliteiten;Het verkopen van tickets en abonnementen en het begeleiden van gasten bij hun eerste kennismaking met het bedrijfHet actief bijdragen aan een positieve beleving, zodat elke bezoeker met een glimlach vertrekt;Het monitoren van speciale evenementen en zorgen dat alles soepel en georganiseerd verloopt;Het signaleren en analyseren van veelvoorkomende vragen of klachten, en het aandragen van verbetervoorstellen om de bezoekerservaring verder te optimaliseren.Dankzij jouw enthousiasme, klantgerichte instelling en probleemoplossend vermogen draag je bij aan een onvergetelijke dag voor elke gast.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen heb, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED,ENG, FR)
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED,ENG, FR)
Waar moet je zijn? Dessel
Specialisatie: Transport
Takenpakket
Als spilfiguur ben je de draaischijf en aanspreekpunt van de klant (mail/telefoon)Ondersteuning algemene admin: ordermanagement/verwerking, contractbeheer, offerte opmaak en beheer jouw klantenportefeuilleKlantendossiers beheren en ervoor zorgen dat de ophalingen bij de klant vlot verlopenBegeleiden en advies aan klant doorheen het procesVan eerste contact tot order, facturatie en ophaling ben jij vertrouwenspersoonProblem solving bij problemen
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Werkvoorbereider- technisch commercieel bediende technieken energie
Hoogstraten, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel bediende- werkvoorbereiding.Waar moet je zijn?
Omgeving HoogstratenSpecialisatie: HVAC, loodgieterij, sanitair, renovatie, technieken, energiemanagement, klimatisatie
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersVoorbereiding bouwdossiers + technische plannen voorbereiden, ontwerp installaties (AutoCAD) Nauwe samenwerking met projectmanager, aankoop, calculatieDoor het nauwe klantencontact/ technisch advies sta je ook in om klanten orders, bestellingen aan te nemen + opvolging en voorbereiding + Bestellingen doen en opvolgen, orderverwerking, verantwoordelijk voor volledig offertedossier, klanten dossiers voorbereiden, interpreteren lastenboeken en aanbestedingsdossiers, technische plannen lezen/interpreteren, nacalculatie...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Turnhout, België
VIVALDIS OFFICE is op zoek naar een medewerker customer service voor een technisch bedrijf te Herentals!Je zal instaan voor volgende taken:
Je bent het centrale aanspreekpunt voor klanten en sales collega’s met betrekking tot klachten.Je beantwoordt telefonische oproepen en beheert de customer service mailbox. Je onderneemt onmiddellijk actie om voor elke klacht een correcte oplossing uit te werken.Je werkt nauw samen met je collega Customer Service Field medewerker die fysieke controle gaat uitvoeren in het magazijn.Je neemt intern contact op met de collega’s van verschillende afdelingen om klachten zo snel mogelijk te kunnen oplossen.Je volgt openstaande klachten op.Je analyseert de klachten en denkt mee na over het verbeteren van onze producten en diensten.Je zorgt voor een uitstekende service en communicatie naar onze klant.Je handelt alle administratie die bij customer service komt kijken op een correcte manier af: controle van de kassa’s, voorraadcorrecties, … Hiervoor werk je in ons ERP-systeem.Je rapporteert aan de Sales Support Coördinator.
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Herentals, België
Vivaldis Office is op zoek naar een COMMERCIEEL BEDIENDE!Waar kom je terecht?
Herentals, producent van een technisch product.
Hoe ziet je dag eruit?
Als Inside sales medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij je hen voorziet van advies en ondersteuning.Je behandelt vragen en helpt klanten bij het vinden van de juiste oplossingen.Je ondersteunt de vertegenwoordigers, op vlak van offertes en bij het zoeken naar nieuwe prospects. Daarnaast werk je nauw samen met het Expert Center, waar specialisten klaar staan om complexe vragen te beantwoorden.
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract
Voor een garage te Herentals zijn we op zoek naar een klantenadviseur.
Jouw taken:
Beantwoorden van telefoongesprekken.Elke oproep met een glimlach aannemen en beëindigen.Verwerken van inkomende e-mails en berichten van de website.Adviseren en begeleiden van klanten.Bespreken van de vragen of situaties van klanten.Identificeren van stappen voor de juiste oplossingen.Opstellen van werkorders.Inplannen van afspraken voor klanten.Beslissen welke collega of afdeling de klant verder kan helpen.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.