Jobs

Jobs

232 Jobs found
Urgent

Technisch Administratief Medewerker

Duffel, België

Vivaldis Office  zoekt.......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE! Waar moet je zijn? DuffelSpecialisatie: een toonaangevende installatie- en servicefirma gespecialiseerd in grootkeukentoestellen, met een sterke focus op fastfoodketens en kleinere vestigingen. Wat moet je doen als Technisch administratief bediende? Als technisch administratief bediende speel je een cruciale rol in de dagelijkse operationele planning en administratieve ondersteuning van de onderhouds- en herstellingsafdeling.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning voor onze techniekers, het verwerken van werkbonnen, het afhandelen van garantiedossiers en het coördineren van bestellingen van onderdelen. Daarnaast stel je offertes op, registreer je nieuwe toestellen en bied je tweedelijns ondersteuning aan klanten bij technische vragen
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Administratief Bediende

WETTEREN

Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging 
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Administratief Bediende | Bouw

Waregem, België

Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.   Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende: Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief logistiek bediende

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.   Jouw taken zijn: Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé administratif logistique

Mouscron, Belgique

Vivaldis Interim Mouscron est à la recherche d'un employé administratif(ve) logistique. Description du poste Pour notre équipe logistique, nous recherchons un(e) employé(e) administratif(ve) logistique motivé(e) qui sera responsable de la gestion des cautions des vidanges, telles que les chariots danois et les Euro-palettes. En tant qu'employé administratif logistique, vous serez un maillon important de notre organisation et contribuerez à l'efficacité du flux de marchandises.   Tâches et responsabilités Gestion des vidanges : organisation et gestion des vidanges et des équipements de transport tels que les chariots danois et les Euro-palettes.Coordination des flux de retour : Vous veillez à ce que les chariots vides et les Euro-palettes soient renvoyés au centre de distribution ou aux points de ramassage en temps voulu et de manière correcte.Gestion des stocks : vous gérez le stock de chariots vides et d'Euro-palettes et veillez à ce qu'ils soient toujours disponibles. (inventaire)Optimisation des processus : Identifier les domaines d'amélioration du processus logistique et mettre en œuvre des méthodes de travail efficaces.Sur le terrain : dans le cœur battant de la logistique, contrôle de la qualité des chariots.  
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende werkvoorbereiding

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Magazijnbeheer- logistieke spil (technische productie)    Waar moet je zijn? BeerseSpecialisatie: Bouw, technische productie Takenpakket Verantwoordelijk bestellingen (tellen aantal bakken, paletten- voorraad- stockbeheer)Inschatten hoeveelheid materiaal, tijdig bestellingen doen, opmaak bestelbonnen, verwerking in ERP (SAP), ... Er zijn verschillende plants binnen de firma. Je staat er zeker niet alleen voorNauw contact en samenwerking met de collega's van de verschillende afdelingen zoals aankoop, productiemanagerRechterhand hoofd logistiekHerplannen voor magazijn, contact heftruckchauffeurs
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office Assistant

Nazareth, België

Voor een bedrijf te Nazareth zijn we op zoek naar een Office Assistant   Hoe ziet je dag eruit als Office Assistant ?   Je wordt de stem, het gezicht en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en medewerkers. Je ontvangt en begeleidt op een professionele manier onze nationale en internationale klanten alsook andere bezoekers.Je beheert het wagenpark.Je beheert een aantal administratieve taken.Je verzorgt de vertalingen en opmaak van diverse documenten voor ingenieurs en programmeurs.Je werkt in een team van 3 collega’s.  
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

administratief bediende planning

Zeebrugge, Brugge, België

Ben jij stressbestendig, planmatig en flexibel ingesteld? Heb jij een vlotte talenkennis? Ben je sterk computermatig?  Lees dan zeker verder, want misschien ben jij wel administratief logistiek planningsbediende voor onze klant te Zeebrugge die we zoeken.    Jouw planning:  Dagelijks controleer je de uit te voeren orders.Je volgt dit doorheen de dag mee op.Je lost logistieke problemen op en rapporteert ze aan de manager.Opvolgen van schade bestekken en het aanleveren van parts.Je put alles correct in het systeem in.Je assisteert bij het opmaken van de schadebestekken.Je put de werkuren van het personeel in en hanteert de juiste kostenplaats.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Grimbergen, België

Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).  
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Hoeselt, België

Voor een garage te Hoeselt, zijn we op zoek naar een Administratief Onthaalmedewerker. Je zal een essentiële rol spelen in de ondersteuning van onze dagelijkse activiteiten en klantenservice van de garage / bedrijfsvoertuigen   Je takenpakket als administratief bediende bestaat uit: Verwerken van inkomende bestellingen, facturatie en leveringen;Beheren van klantendossiers en zorgen voor correcte documentatie;Ondersteunen van de klantenserviceafdeling bij vragen en verzoeken van klanten;Coördineren van logistieke activiteiten en voorraadbeheer;Onderhouden van contact met leveranciers en andere stakeholders;Uitvoeren van administratieve taken zoals data-invoer en archivering.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

MOEN

Voor onze klant regio Zwevegem zoeken we een administratief bediende:   Werkinhoud:  ·         Verantwoordelijke receptie: o    Ontvangst chauffeurs (aftekenen CMR, inwegen vrachten, instructies geven over laden en lossen, …) o    Onthaal bezoekers (inschrijven register, begeleiden naar vergaderzaal, ...) o    Telefonie ·         Logistieke assistentie: o    Regelen en opvolgen transporten (ordermails etc.) ·         Overige administratieve taken: o    opmaak aanvraagdocumenten douane & accijnzen + registraties en opvolging voorraadregister o    controle en verwerking transportfacturen o    voorbereiden maandelijkse klantenbriefing (overzichten, transportdocumenten, attesten, …) o    datacontrole ERP-pakket  o    opmaak en controle verkoopfacturen     Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Administratief Bediende

Ieper, België

Zo ziet uw takenpakket er uit: -Je verwerkt de orders en projecten van de externe sales en verzorgt de ingave ervan in het ERP-systeem (Navision).- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.- Je maakt de orderbevestigingen op en stemt de leverdata af met de klanten in functie van de productieplanning.- Je zorgt voor de verkoop facturatie en volgt de aging balans nauwgezet op.
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

HOUTHULST

Aanvragen en verwerken van offertes van leveranciers.Plaatsen van bestellingen volgens de afgesproken voorwaarden.Boeken van orders met correcte prijzen, gewichten en materialen.Controleren en goedkeuren van facturen in het systeem.Vergelijken en onderhandelen van prijzen.Bijhouden en beheren van prijsoverzichten.Eerste aanspreekpunt voor leveranciers bij leveringsproblemen, contracten, overzichtslijsten en recyclageattesten.Bijwonen van vergaderingen met leveranciers, inclusief verslaglegging en cijfermatige voorbereiding.Afspraken maken met leveranciers over geplande leveringen.Input geven aan transportplanning.Visuele controle van aangeleverd materiaal.Behandelen van leveranciersklachten.Bewaken van voorraadniveaus en zorgen voor tijdige aanvulling.Organiseren van transporten en afstemming met logistieke partnersDeelnemen aan maandelijkse ISO-meetings en bespreken van commerciële cijfers
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/office en management assistent

ASSE

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde office en management assistent Je taken omvatten onder andere:   Professioneel beantwoorden en doorverbinden van telefoongesprekken.Beheer van verschillende mailboxen en correspondentie.Onthaal van klanten en leveranciers.Uitvoeren van diverse administratieve taken, waaronder het beheer van opleidingen.Ondersteuning bij marketingactiviteiten, zoals social media communicatie.Organisatie van events en vergaderingen.  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

LANGEMARK-POELKAPELLE

Wil jij werken in een financieel gezond bedrijf met veel groei- en ontwikkelingsmogelijkheden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wij bieden een verantwoordelijke en variërende job aan als logistiek administratief bediende waarbij je samen met geweldige collega's werkt aan één gemeenschappelijk doel. Efficiënt verwerken van orders en zendingenNauwkeurig documentbeheerVerzekeren van tijdige leveringenBeheren van inkomende telefoongesprekken en receptietakenOndersteunen van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het logistieke proces
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Ham

Voor een bedrijf in Ham dat gespecialiseerd is in de productie van verpakkingen zijn we op zoek naar een hulpboekhouder.   Hoe ziet je dag er uit? Betalingen voorbereidenAankoopfacturen inboekenHet beheren van debiteuren en het opvolgen van betalingenOptimaliseren en actueel houden van leveranciers- en klantgegevensBtw- en IC-aangiftes voorbereidenHet analyseren van diverse financiële statistieken In de toekomst zal de functie verder uitbreiden met extra verantwoordelijkheden, zoals: Ondersteunen bij maandafsluitingenLonen verwerkenAssisteren bij audits
FinanceVariousFull-timeFixed contract

Hulpboekhouder

HASSELT

Voor een ICT-bedrijf in Hasselt zijn we op zoek naar een deeltijdse hulpboekhouder (23 uur per week).   Hoe zal je dag er uitzien? Verantwoordelijkheid voor het inboeken van inkoopfacturen en banktransacties;Verwerking van de boekhouding volgens de geldende lokale wetgeving en richtlijnen;Voorbereiding van de maandelijkse/kwartaal btw-aangiftes;Opvolging van betalingen van klanten, inclusief het versturen van herinneringen en telefonisch contact opnemen;Afwerking van dossiers van verschillende bedrijven;Uitvoering van diverse administratieve taken.
FinanceOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat verwachten we van een boekhouder A-Y? Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren: Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceReal estateFull-timeFixed contract

Hulpboekhouder (Brugge)

Brugge, België

voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder. Een greep uit jouw takenpakket: Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!