Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(3)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(3)
Language
Dutch
(2)
French
(1)
Speciality
Office
(2)
Interim
(1)
Sector
Services
(1)
Chemistry
(1)
Car
(1)
3 Jobs found
Employé(e) Customer Service h/f/x
Lessines
Vivaldis Ath recherche activement un(e) employé(e) administratif - Customer Service pour une société située à Ath Vos tâches : Utilisation quotidienne d'un ERPSaisie des commandesSuivi quotidien des commandes clients et fournisseursSuivi des livraisons de marchandisesPréparation des dossiers pour l'exportNégociation des prix avec les fournisseurs et transporteurs, et validation des tarifs appliquésSuivi des expéditionsGestion et achat des fournitures de bureau et équipements
Interim
Chemistry
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Service Desk medewerker
BORNEM
Voor een bedrijf gelegen in Bornem zijn wij op zoek naar een Garantie en facturatie specialist. Zorg je voor de administratieve opvolging van de werkzaamheden van de werkplaatsZorg je voor een correcte interne en externe facturatie van deze werkzaamheden en ben je hiervoor ook het aanspreekpuntBewaak en monitor je mee de tijd die de mecaniciens nodig hebben voor het uitvoeren van de werkzaamhedenBehandel je aanvragen voor onderhoud en reparaties bij leasingmaatschappijenStel je de garantieclaims naar onze constructeurs van DAF en FIAT opVolg je onderhoudscontracten op via leasingmaatschappijenMaak je bestekken op voor klantenRegistreer je klachten en volg je deze op klantvriendelijke wijze opOnderhoud je goede contacten met de medewerkers van receptie, magazijn en werkplaats
Office
Car
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Collaborateur Customer Service
Auderghem
Voor een van onze klanten in Oudergem (1160 Brussel) zoeken wij een enthousiaste Customer Service Officer. Ben je op zoek naar een uitdagende functie in een dynamisch bedrijf dat gespecialiseerd is in liftonderhoud en -herstellingen, waar klanttevredenheid voorop staat? Dan is deze functie ideaal voor jou! Jouw rol als Customer Service Officer: Dagelijks klantencontact: Je staat in contact met klanten via telefoon en e-mail, en zorgt ervoor dat elke klant snel en correct wordt geholpen. Geen enkele dag is hetzelfde!Oplossingsgericht werken: Je beantwoordt vragen van klanten en zorgt voor een vlotte opvolging in zowel het Nederlands als het Frans, altijd met de focus op de beste oplossing voor de klant.Coördineren van interventies: Je plant onderhoudsbeurten en herstellingen in en past de planning aan indien nodig om een vlotte doorstroming te garanderen.Problemen snel aanpakken: Bij technische storingen reageer je snel en efficiënt, zodat de juiste technici op tijd ter plaatse kunnen zijn om het probleem op te lossen.Communicatie en administratie: Je houdt klanten op de hoogte van de status van hun verzoeken, registreert belangrijke informatie en fungeert als schakel tussen klanten, supervisors en het verkoopteam.
Office
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!